Brussel-Noord, spoor 14quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat was toch al? Perron nul heette dat toch?
Proef in Enschede eo om energie te sparen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 06:50 schreef dennistd het volgende:
Mijn god wat is het tyfuskoud in de trein. Verwarmen ze 's nachts niets meer of zo...
Moeten ook allemaal retourtje werkplaats?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:00 schreef b2py het volgende:
Het stranden van de VIRM afgelopen donderdag bij Utrecht heeft wel degelijk gevolgen. Van al het VIRM moet de magneetrem nagekeken worden.
Yupquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Moeten ook allemaal retourtje werkplaats?
Hmm, met de huidige defectenstand nog meer terughalen wordt het wel uitdaging.quote:
Ik ken de ernst van de noodzaak niet, dus wellicht smeren ze het uit overeenkomst meerdere weekenden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hmm, met de huidige defectenstand nog meer terughalen wordt het wel uitdaging.
Wordt je toch helemaal tierelier van als je daar de hele dag moet werken..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:44 schreef dennistd het volgende:
Tuffy heeft het druk op Utrecht Centraal vandaag: bijna alle treinen zijn gespoorwijzigd door werkzaamheden. Meer dan tien seconden rust krijgt ze niet tussendoor
Nope, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:50 schreef greavy het volgende:
B2, weet jij toevallig of ze vandaag weer ICR in de IC Alkmaar-Maastricht vv inzetten?
naar een idee van de RATPquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Proef in Enschede eo om energie te sparen.
doen ze daar niet aan roetmeting...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:20 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
In Ecuador
Foto: Alexander Gilleron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |