(gekke antwoorden voor is)
Picknicken!!!
Lekker romantisch ![]()
Was eigenlijk een beetje een uitweg omdat we niet naar de bios wilde en de date op een zondag moest vallen ivm werk op zaterdag enzo en we dus ook nie konden gaan winkelen ofzo.
quote:
Op donderdag 05 september 2002 12:38 schreef extreme het volgende:
sex...
quote:
Op donderdag 05 september 2002 12:38 schreef extreme het volgende:
sex...
Maar om het even serieus te houden: 'k dacht iets van een cafe of zow... kun je tenminste kletsen (Weet je gelijk of je op de zelfde golflengte zit)
quote:what can I say? they want me...
Op donderdag 05 september 2002 12:40 schreef portier het volgende:[..]
Het duurde even voordat ik durfde te vragen of ze mee wilde.
quote:Café... Leuk...
Op donderdag 05 september 2002 12:40 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
![]()
Maar om het even serieus te houden: 'k dacht iets van een cafe of zow... kun je tenminste kletsen (Weet je gelijk of je op de zelfde golflengte zit)
Dat is nou net de énige plek waar je niet kan kletsen zonder elkaar in het oor te moeten schreeuwen. ![]()
Wij deden een zondagmiddagbiosje en daarna een kleine 3 uur aan het water zitten. Af en toe eens een stilte laten vallen om te kijken of die comfortabel is of oncomfortabel. En toen een etentje en effe poolen.
quote:Cafe, geen disco
Op donderdag 05 september 2002 13:01 schreef heijx het volgende:[..]
Café... Leuk...
Dat is nou net de énige plek waar je niet kan kletsen zonder elkaar in het oor te moeten schreeuwen.
Als je elkaar leuk vind, dan wil je mekaar zoveel mogenlijk vertellen. Dus zorg je ervoor dat je op de juiste lokaties daarvoor bent....
Jouw eet-keuze moet ook in de smaak vallen bij de ander en is ook bepalend voor de sfeer.
Geen sex op de 1e date! zonde van de spanning op de 2e date
succes!
quote:
Op donderdag 05 september 2002 13:01 schreef heijx het volgende:[..]
Café... Leuk...
Dat is nou net de énige plek waar je niet kan kletsen zonder elkaar in het oor te moeten schreeuwen....
quote:To do their dishes?
Op donderdag 05 september 2002 12:40 schreef extreme het volgende:[..]
what can I say? they want me...
quote:
Op donderdag 05 september 2002 15:03 schreef Koningin het volgende:
Lekker origineel naar de bios, Speed 2 volgens mij, weet je ook gelijk hoe lang dat geleden is.
Daarna is ie nog bij mij thuis geweest (ouders weg), gezellig gekletst enzo....
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 05-09-2002 15:06]
quote:ik maak niet eens een grapje, meestal is sex een substantieel onderdeel van een first date...
Op donderdag 05 september 2002 14:34 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
To do their dishes?
(welliswaar na een moonlight-cruise in een dikke speedboot over loosdrecht....)
maar dan nog? 'daten' heeft uiteindelijk sex als een van doelstellingen (ik ga tenminste niet meteen voor de vaste relatie..) en waarom zou je er 3, 5 of 10 dates naar toe werken, als de interesse wederzijds is, en het gevoel goed...?
aan de andere kant, ik ben ook geen 14 meer, en handje vasthouden en naar de bioscoop is voor mij niet het toppunt van een geslaagde avond uit.
quote:
Op donderdag 05 september 2002 15:12 schreef extreme het volgende:[..]
ik maak niet eens een grapje, meestal is sex een substantieel onderdeel van een first date...
quote:Dat klopt, maar er zijn ook nog mensen die alleen daten om te kijken of die ander goed partner materiaal is.
(welliswaar na een moonlight-cruise in een dikke speedboot over loosdrecht....)maar dan nog? 'daten' heeft uiteindelijk sex als een van doelstellingen (ik ga tenminste niet meteen voor de vaste relatie..) en waarom zou je er 3, 5 of 10 dates naar toe werken, als de interesse wederzijds is, en het gevoel goed...?
quote:Nee, je bent 15 en denk alleen maar aan neuken.... geslaagde date wordt dat ja.....(te geforceerd ergens naar toe werken, al eens afgevraagt waarom het vaak bij bepaalde meiden maar bij een date bleef?)
aan de andere kant, ik ben ook geen 14 meer, en handje vasthouden en naar de bioscoop is voor mij niet het toppunt van een geslaagde avond uit.
quote:Cool, ik ken het
Op donderdag 05 september 2002 12:47 schreef JeroenH het volgende:
Efteling.....
quote:tel er nog maar 15 jaar bij op knulletje, en 'spontaan' is het toverwoord, ik weet precies wie ik ben en wat ik kan, en dat hoef ik tegenover niemand te bewijzen, in de laatste plaats tegenover mezelf. Ik zal je een geheimpje vertellen, vrouwen weten al aan het begin van de avond of er een kans in zit dat je tussen de lakens beland, de meeste mannen weten dat niet, die gaan sturen, forceren, plannen, drugs of drank toepassen etc...
Op donderdag 05 september 2002 15:41 schreef Pulsemaster het volgende:Nee, je bent 15 en denk alleen maar aan neuken.... geslaagde date wordt dat ja.....(te geforceerd ergens naar toe werken, al eens afgevraagt waarom het vaak bij bepaalde meiden maar bij een date bleef?)
owja, hoeveel ventjes van 15 ken jij met een boot van een ton?
Door de stad lopen, naar een parkje, daar gezeten, gepraat (klikte perfect), eerste kussies
, toen naar de film, daar eerste tongzoentje, daarna weeer naar 't parkie, lopen vozen (kregen nog complimentjes van een oud stelletje "ah wat zijn jullie een leuk paar" ...)
Daarna wat gegeten (bij de McDonalds
) en na nog wat vozen enzo afscheid genomen...
quote:Eén
owja, hoeveel ventjes van 15 ken jij met een boot van een ton?
Maaruhm het ging om je 1e date ... toch?
quote:Waar was deze post een goed voorbeeld van dan?
Op donderdag 05 september 2002 17:08 schreef extreme het volgende:[..]
.... (blaat)
ik weet precies wie ik ben en wat ik kan, en dat hoef ik tegenover niemand te bewijzen, in de laatste plaats tegenover mezelf.
..... (blaat)
PS: de mate van volwassenheid meet je af aan je bezittingen......? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Pulsemaster op 05-09-2002 17:51]
quote:In het algemeen 1e date, dus van je huidige vriendin/vrouw of echt je 1e afspraakje, wat jij wilt...
Op donderdag 05 september 2002 17:40 schreef Knakker het volgende:[..]
Eén
maar die is superverwend door zijn aso-rijke vader :p
Maaruhm het ging om je 1e date ... toch?
2e vriend:
Lopen door Amsterdam.
prrrrrrr
Twee meiden met elkaar blijft voor mannen toch iets wonderbaarlijks...
quote:goh ik ook!
Op donderdag 05 september 2002 13:22 schreef defl8te het volgende:
wezen bungeejumpen in a'dam
Ik ging wandelen, 2 uur lang, 's winters, -10
Romantisch
De meeste toch allemaal wel voor een disco
quote:moet we nu nog zelf invullen hier...
Op zaterdag 07 september 2002 01:04 schreef Khalein het volgende:
Roeitochtje naar een afgelegen locatie... Picnicspulletjes mee, goed weer, fliefte tieners... De middag werd steeds beter en beter en beter en...
nou ok dan..
ze liep weg
Juup© een cd gegeven van Bocelli.
quote:P.S.
Op zaterdag 07 september 2002 01:36 schreef Juup© het volgende:
Zenuwachtig zijn, en DuchessX eens goed observerenen om de plas heen leiden waar zij anders misschien in had gaan staan. Lachen om een zwerver die volgens mij dacht dat hij leraar was en dat hij voor de klas stond terwijl hij in het park stond te blaaten tegen niets. En vooral genieten van de aanwezigheid van DuchessX
Sambal bij?
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 01:39 schreef Juup© het volgende:[..]
P.S.
DuchessX?Sambal bij?
Je stond niet in de loempia-kraam
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 01:41 schreef DuchessX het volgende:[..]
Je stond niet in de loempia-kraam
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 01:20 schreef Quosego het volgende:
moet we nu nog zelf invullen hier...nou ok dan..
ze liep weg
ik zeg verder niets...
quote:In bad....daarna uit eten..
Op donderdag 05 september 2002 12:31 schreef portier het volgende:
Leuk meisje/jongen, jij stapelverliefd, zij/hij ook. Wat ging je doen op je 1e date?
Kben benieuwd!
ze was bij mij langs gekomen even zitten praten en een flesje wijn geopend.
beetje praten, beetje drinken , knuffelen ![]()
en vanavond naar de fillem.
kweetnie of ik em leuk ga vinden en omdat het dus ook nog laat was hoop ik niet dat ik in slaap val we gaan naar de oesters van namkee.
quote:Bij mekaar eten (zij bij mij of vv.) en daarna naar de bioscoop en daarna de stad in.
Op donderdag 05 september 2002 12:31 schreef portier het volgende:
Leuk meisje/jongen, jij stapelverliefd, zij/hij ook. Wat ging je doen op je 1e date?
Kben benieuwd!
1e keer (1e vriendinnetje) Ehm rondhangen in de stad, elkaar strelen , Zoene
2e keer raad je vast al
(ook nog 1e vriendinnetje)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |