Voor de meeste mensen is geld de reden om dat niet te doenquote:Op maandag 8 april 2013 13:13 schreef BuupWerk het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ik niet rechtstreeks zou vliegen als de mogelijkheid er is...wellicht wil ik wel gelijk door naar Chiang Mai vanaf Bangkok...
Het kan inderdaad prima uitpakken, maar het is dé maatschappij die regelmatig vluchten cancelled.quote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef conleche het volgende:
Ik vloog beide keren met China Airlines. Directe vlucht en prima vliegtuig/service/eten. 650 euro retour.
Duur valt best mee. Wij vliegen komende zomer Düsseldorf-AbuDhabi-Bangkok-ChiangMai met Etihad. Voor het laatste stukje naar CM betalen we maar ¤100 meer voor drie personen. Dit word door Bangkok Airways uitgevoerd.quote:Op maandag 8 april 2013 13:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Comfort en wellicht prijs voordeel, al verschilt dat van dag tot dag.
En rechtstreeks doorvliegen naar Chiang Mai, dat wordt dan wel eerst naar een ander vliegveld, of het wordt een duur Thai Air of Bangkok Airways ticket.
Dat is bij een internet boeking interessant wanneer je precies dezelfde route ook in omgekeerde richting maakt, maar gebruik je één leg niet dan kun je voor je retourreis wel eens een probleem hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 14:59 schreef Heufje het volgende:
[..]
Duur valt best mee. Wij vliegen komende zomer Düsseldorf-AbuDhabi-Bangkok-ChiangMai met Etihad. Voor het laatste stukje naar CM betalen we maar ¤100 meer voor drie personen. Dit word door Bangkok Airways uitgevoerd.
Terug gaan we trouwens niet vanaf CM, maar vanaf Bangkok. Tickets zijn in zijn geheel bij Etihad geboekt.quote:Op maandag 8 april 2013 15:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is bij een internet boeking interessant wanneer je precies dezelfde route ook in omgekeerde richting maakt, maar gebruik je één leg niet dan kun je voor je retourreis wel eens een probleem hebben.
Maar eigenlijk zeg je het al, Etihad, met een stopover dus. Boek je een rechtstreekse vlucht met doorverbinding dan dan zul je bij KLM of China echt die route ook weer in omgekeerde volgorde moeten maken. En dan zijn de losse tickets van AirAsia verdomd handig en goedkoop.
Exact hetzelfde ben ik nu ook aan het doen! We zijn2 dagen geleden op Krani vanuit Chiang Mai (overstap Bangkok). En we zijn nu op 1 dag na 2 weken onderweg, wij zijn dan wel met z'n tweeën maar 3 weken moet denk ik wel lukken voor ¤1100. Reizen per trein en bus hoeft niet duur te zijn (koop je kaartjes bij het bus- of Treinstation!!!), vlucht naar Krabi waren wij ¤129 voor kwijt, wat mij betreft wel acceptabel voor 2 dagen vantevoren boeken!quote:Op maandag 8 april 2013 14:23 schreef _Loki het volgende:
Ik ben bang dat ik een vraag ga stellen die al heel erg vaak langsgekomen is: budget.
Ik ga voor een week of 3 naar Thailand in juli in m'n eentje. Beetje op budget ben ik wel, als in wat betere hostels, treinreizen ipv vliegen en gewoon lokaal eten.
Waar zou ik dan op moeten rekenen per dag, exclusief excursies en zo?
Het grove plan is beginnen in bangkok, omhoog richting chiang mai, vliegen naar het zuiden en dan weer per trein/bus omhoog langs wat stranden.
En binnenkort helemaal, want China Airlines gaat 'mogelijk' stoppen op de route Amsterdam - Bangkok - Taipei.quote:Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het kan inderdaad prima uitpakken, maar het is dé maatschappij die regelmatig vluchten cancelled.
Dat is aan de huidige ticketprijs anders niet te merken als ik kijk naar AMS - BRU - DUS en FRA. GDG en LHR zijn te veel gedoe om vandaar te vertrekken. Ik wacht wel weer even op een min 600 euro ticket prijsquote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
De markt Europa-Bangkok is aardig verzadigd.
Maar juist het feit dat je aangeeft dat je wacht op een ticketprijs van minder dan 600 euro, en terecht, want die worden ongetwijfeld weer beschikbaar, geeft al aan dat de markt verzadigd is.quote:Op maandag 8 april 2013 16:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat is aan de huidige ticketprijs anders niet te merken als ik kijk naar AMS - BRU - DUS en FRA. GDG en LHR zijn te veel gedoe om vandaar te vertrekken. Ik wacht wel weer even op een min 600 euro ticket prijs
Serieus? Hoe heb je dat dan gevonden?quote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef lokpokken het volgende:
Afgelopen vrijdag geboekt, vertrek afgelopen zaterdag, afgelopen zondag aangekomen. Retour : 385.
Heenreis : Jetairfly 100 Euro BRU-BKK (25KG bagage)
Terugreis : Srilankan Airlines 285 Euro BKK-FRA (30KG bagage)
Ik zat vrijdag een beetje op het internet te kijken voor een vakantie en ik weet uit ervaring dat Jetairfly altijd de prijzen van de vliegtickets flink afprijst voordat de vlucht vertrekt (behalve in de vakantie periodes). De heenreis was 100 euro en de terugreis 699. (BRU-BKK) Dus ik dacht ik bekijk even hoeveel de terugreis met een andere airline koste en toen heb ik de terugreis bij Srilankan Airlines geboekt voor 285 euro. (BKK-FRA).quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Hoe heb je dat dan gevonden?
Bizar goede aanbieding iig. Doe je goed.quote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef lokpokken het volgende:
[..]
Ik zat vrijdag een beetje op het internet te kijken voor een vakantie en ik weet uit ervaring dat Jetairfly altijd de prijzen van de vliegtickets flink afprijst voordat de vlucht vertrekt (behalve in de vakantie periodes). De heenreis was 100 euro en de terugreis 699. (BRU-BKK) Dus ik dacht ik bekijk even hoeveel de terugreis met een andere airline koste en toen heb ik de terugreis bij Srilankan Airlines geboekt voor 285 euro. (BKK-FRA).
En dit was trouwens de laatste heen vlucht naar Bangkok van Jetairfly want de winterperiode eindigt.
Moet ik mij zorgen maken als ik twee weken geleden mijn retour ticket geboekt heb bij China Airlines? Of in ieder geval ervoor zorgen dat ik een goede annuleringsverzekering heb lopen?quote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
En binnenkort helemaal, want China Airlines gaat 'mogelijk' stoppen op de route Amsterdam - Bangkok - Taipei.
Al zal de officiële aankondiging hiervan nog komen, maar zelfs het annuleren van diverse vluchten zodat de toestellen voller werden op de dagen dat ze wel vlogen en het inzetten van een Airbus 340 heeft CI niet genoeg vertrouwen gegeven voor de toekomst. (En niet geheel onterecht gezien KLM een partnerschap is aangegaan met Ethiad).
De markt Europa-Bangkok is aardig verzadigd.
Waarom een annuleringsverzekering. Als de route zou stoppen informeert China Airlines de mogelijke opties. o.a. Geld terug, met een overstap ergens naar Bangkok of misschien met een ander Skyteam lid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:19 schreef Belthaus het volgende:
[..]
Moet ik mij zorgen maken als ik twee weken geleden mijn retour ticket geboekt heb bij China Airlines? Of in ieder geval ervoor zorgen dat ik een goede annuleringsverzekering heb lopen?
Maak je geen zorgen, wanneer CI e.e.a. definitief annuleert zal er een optie worden geboden om je reis alsnog te kunnen maken, of als dat niet gewenst is door de noodzaak van extra tussenstops die je niet wilt kan je ook gewoon je geld terug krijgen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 april 2013 06:58 schreef Thomas B. het volgende:
Koh Tao!! Net m'n Open Water duikbrevet gehaald
bij welke school?quote:Op woensdag 10 april 2013 06:58 schreef Thomas B. het volgende:
Koh Tao!! Net m'n Open Water duikbrevet gehaald
bij welke school?quote:Op woensdag 10 april 2013 06:58 schreef Thomas B. het volgende:
Koh Tao!! Net m'n Open Water duikbrevet gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |