Ah op die manier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja, als je wil mag je hem na TP en haar vriend![]()
Ik stuur die van mij rond, dan stuur jij hem naar de volgende die hem wil lezen!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik hem leuk Vind Koop ik hem alsnog zelf haha
Lekker genieten van het mooie weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hij is niet gek hij is een vliegtuig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Showpik, in his dreams...
[ afbeelding ]
Haha agh ik houd wel van dat soort boeken op zijn tijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zeg je eerlijk, ik vond het vermakelijk, het is geen literatuur of zo, ik had hem zelf nooit gekocht maar ik heb het in 1 keer uitgelezen en ik vind het nu wel tof dat ie rond reist en dat nog zoveel mensen er plezier van hebben
whaha ik zie nu in mijn hoofd zo'n hond voorbij stuiteren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Hij is niet gek hij is een vliegtuig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Showpik, in his dreams...
[ afbeelding ]
Ja hij heeft een vreemd kleurtje bruin, wel mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Vandermar, zo heeft ie lekker overzicht denk ik![]()
En Koda, zijn kleur is zo tof he!
TP, zag ik het maar alleen in mijn hoofd
Oke, dus ook in dubioquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn tuin ligt er niet goed bij geloof me whaha.. onkruid moet er uit. Tegels zijn groen, terras staat momenteel tegen alle muren aan.. Gras moet gemaaid worden, er ligt een groot blauw zeil in de tuin met daaronder een berg hout er liggen nog rest tegels die nog naar de stort moeten.. neee moet veel aan gebeuren nog. Maar durf er ook niet teveel aan te doen meet gezien m'n vriend wil verhuizen...
Waarom doe je het dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja ik vind verhuizen best zolang ik hier de wijk maar niet uit hoef. Of naar een betere wijk. Maja woon hier nu bijna 2 en half jaar. En begin net een beetje te wennen enzo.
Hij wil graag groter wonen. Met het oog op de toekomst enzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan als ik vragen mag?
Hier is het een hele andere kwestie, heb een lat-relatie van 160 km verderop
Een goede reden dus, maar afwachten wat er in de buurt vrij komt danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij wil graag groter wonen. Met het oog op de toekomst enzo.
Ja in Eindhoven is het helaas zo dat je niet in iedere wijk wonen moet willen ^^quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:01 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Een goede reden dus, maar afwachten wat er in de buurt vrij komt dan
Kan ik me helemaal voorstellen ja, ken het er een beetje, me vriend woont in Veldhoven nlquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja in Eindhoven is het helaas zo dat je niet in iedere wijk wonen moet willen ^^
Ah dan ken je het wel ja haha. Veldhoven zou ik ook wel willen wonen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen ja, ken het er een beetje, me vriend woont in Veldhoven nl
Bij de papegaaienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen ja, ken het er een beetje, me vriend woont in Veldhoven nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |