ok nice dat ik je niet irriteerquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij irriteert mij persoonlijk op geen enkel vlak, er zijn users die mij enigsinds irriteren ja so be it, je kan niet alles goed of leuk oid vinden
Ik heb er weinig problemen mee, zolang je de muziek van anderen nog respecteert.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, ik irriteer jullie met m'n muziek? Dan post ik m'n muziek wel via dm naar sof.
Dus mag ik het hier niet posten? Oh okequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh ik niet. Maar dat is nog iets waar iemand wat over kan zeggen. Als Hypo zegt aan welke kant van het bed ze ligt heeft alleen heppie daar wat aan
Doe ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, zolang je de muziek van anderen nog respecteert.
Van mij welquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus mag ik het hier niet posten? Oh oke
Jawel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tegen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Geachte jury, opponenten en andere aanwezigen.
We pleiten vandaag voor de stelling: Debatteren moet afgeschaft worden.
Ik snap het probleem ook niet.quote:
PIZZA.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo iedereen. Ik heb zojuist meer dan een halve kilo vlees op, en ben daar echt heel trots op.
Paardenvlees? Sowieso is vlees voor goden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo iedereen. Ik heb zojuist meer dan een halve kilo vlees op, en ben daar echt heel trots op.
Tuurlijk wel, als je het met hypo over jullie leventje wil hebben, prima. Maar niet de hele tijd hier, kunnen we niks meequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik probeer. Maar ik respecteer wel dat jullie die smaak hebben, daardoor hoef ik het niet mooi te vinden want jullie vinden mijn muziek ook niet mooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar fijn dat je dat probeert dan.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet.
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet.
Wel mee eenschquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb liever heppie en hypo die klef lopen te doen dan argo imho
nah zonder debat is er niks.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Geachte jury, opponenten en andere aanwezigen.
We pleiten vandaag voor de stelling: Debatteren moet afgeschaft worden.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
Ik ben goed in debatteren (mag ik dat zeggen of ben ik dan arrogant?)
Nee dan heb je zelfkennisquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
Ik ben goed in debatteren (mag ik dat zeggen of ben ik dan arrogant?)
Goed zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik probeer. Maar ik respecteer wel dat jullie die smaak hebben, daardoor hoef ik het niet mooi te vinden want jullie vinden mijn muziek ook niet mooi
HYPOquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PIZZA.
Hoe is het?
Doe je ook mee met huilen over Heppie en mij?
Maar ik ben hier ook niet voor jullie, ik ben hier voor mijzelf. En 'de hele tijd hier' ik post nauwelijks.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je het met hypo over jullie leventje wil hebben, prima. Maar niet de hele tijd hier, kunnen we niks mee
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zebra, paardenvlees is veel te duurquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Paardenvlees? Sowieso is vlees voor goden.
HOIquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HYPO
Gaat voor het eerst in een lange tijd echt goed
Ja, kut heppie en jij![]()
![]()
Nadruk lag op HIER en niet DE HELE TIJDquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik ben hier ook niet voor jullie, ik ben hier voor mijzelf. En 'de hele tijd hier' ik post nauwelijks.
Is dat een beetje kauwen zebravlees?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zebra, paardenvlees is veel te duur
VLEES
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
Ik irriteer mij zovaak aan LB omdat ze telkens zo lief doet. Nee grapje
Ja die liefheid moet stoppenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
Ik irriteer mij zovaak aan LB omdat ze telkens zo lief doet. Nee grapje
quote:[quote] Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."
Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Ik vind vegetarisch eten 90% van de tijd lekkerder wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat een beetje kauwen zebravlees?
Vegetariërs
Hoezo niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nadruk lag op HIER en niet DE HELE TIJD
Iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind vegetarisch eten 90% van de tijd lekkerder wel.
Onterecht, Vegetariërs zijn een terechte klachtquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef msacras het volgende:
Heppie haat op vegetariërs
JE BENT NIET MEER WELKOM
Kom vechten oh wacht kan je niet want je kan je spieren niet ontwikkelen OMDAT GEEN VLEESquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef msacras het volgende:
JE BENT NIET MEER WELKOM
hé Heppiequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Van mij part is heppie nog steeds welkom, want stiekem is het toch wel een aardig zielloos jongetje
Zo lief ben ik toch ook niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die liefheid moet stoppen
quote:
Ja, ik ging naar Utrecht met een vriend, en het was heel leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
HOI
Ja toch wel weer?Leuke dag gehad?
Is Heppie hier nu niet meer welkom?Hij is altijd zo irritant
nee kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo lief ben ik toch ook niet?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Onterecht, Vegetariërs zijn een terechte klacht
kunnen jullie wel, met z'n 2en tegen een arm zielig stoned van de morfine meisjequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom vechten oh wacht kan je niet want je kan je spieren niet ontwikkelen OMDAT GEEN VLEES
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hé Heppie
Je haar is ongesteld. xd. hihaho.
Tofquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, ik ging naar Utrecht met een vriend, en het was heel leukEn jij gaat met jou ook alles goed?
Hij heeft geen gamesmaak, maar verder is iedereen hier eigenlijk welkom
Nou je mag echt wel met elkaar praten. Maar als jullie hier samen zijn gaat het over niks anders dan elkaar. Als een stelletje in een groepschat op whatsapp ook zo doet, is het dan niet veel handiger dat dat in een privechat gebeurt?quote:
Broeders in vlees.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie wel, met z'n 2en tegen een arm zielig stoned van de morfine meisje
Gelukkigquote:
gimme gimme ur drugs bbygurlquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie wel, met z'n 2en tegen een arm zielig stoned van de morfine meisje
Gaat heen jong ik breek je kaakquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft geen gamesmaak
Hier houden we ons in joh. Die dingen daar wil je niet lezen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou je mag echt wel met elkaar praten. Maar als jullie hier samen zijn gaat het over niks anders dan elkaar. Als een stelletje in een groepschat op whatsapp ook zo doet, is het dan niet veel handiger dat dat in een privechat gebeurt?
Verder niks tegen jullie hoor
Neem Windows zodat ik je kan verslaan met Super Smash Brosquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zelfde als paardenvlees, af en toe wel een stukje medicijnen eruit peuteren (als je bepaalde medicijnen aan je vlees geeft groeien ze snellerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat een beetje kauwen zebravlees?
Vegetariërs
Wanneer sprak ik je voor het eerst? anderhalf jaar geleden? Geen kwaad woord uit je mond gekomenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kut mensen ook gvdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef msacras het volgende:
Ik irriteer mij aan iedereen hier omdat ze hier zo vaak elkaar quoten, alle users hier praten alleen maar met elkaar
Dat zijn misschien 5 posts of zo dat we zo doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou je mag echt wel met elkaar praten. Maar als jullie hier samen zijn gaat het over niks anders dan elkaar. Als een stelletje in een groepschat op whatsapp ook zo doet, is het dan niet veel handiger dat dat in een privechat gebeurt?
Come at me broquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Neem Windows zodat ik je kan verslaan met Super Smash Bros
Wat is dit. Tofu-eterquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind vegetarisch eten 90% van de tijd lekkerder wel.
Ieder normaal mens haat op vegetariërsquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef msacras het volgende:
JE BENT NIET MEER WELKOM
Toen was je zo schattig hequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wanneer sprak ik je voor het eerst? anderhalf jaar geleden? Geen kwaad woord uit je mond gekomen
Neuh op zich wel een stuk meerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat zijn misschien 5 posts of zo dat we zo doen
Ook jaquote:
Gaan we nou klef doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen was je zo schattig he
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Die ontbrekende 10% slaat natuurlijk op krabburgers
Ben het niet gewend. Eet thuis maximaal 2 keer per week vlees of zoquote:
Ja, makkelijke prooi, zo gaat het nou eenmaal in de natuur OOH WACHT DAAR VOELEN VEGETARIËRS ZICH TE GOED VOORquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we nou klef doen
Da's wel kut, altijd letten waar je zit te eten. Zelfde met biefstuk zit er een stukje spier in gadverdamme dat hele ding verpest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zelfde als paardenvlees, af en toe wel een stukje medicijnen eruit peuteren (als je bepaalde medicijnen aan je vlees geeft groeien ze sneller)
inderdaad, en dan zeggen dat zij zoveel beter zijn
Niet echtquote:
Vandaar dat je zo licht bentquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben het niet gewend. Eet thuis maximaal 2 keer per week vlees of zo![]()
Tofu is trouwens best wel te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Gewinkeld (quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
TofWat gedaan daar?
hetzelfde.
![]()
Dat komt uit almerequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik irriteer mij ook aan HH,omdat ie uit Utrecht komt
Dan lees je dat toch gewoon nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
winkelen is leuk, maar alleen als het voor jezelf is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewinkeld (I know), nouja, hij winkelde, ik was bezig hem constant homo te noemen
Ja met jou ook alles goed?
En daarna steel je zeker mijn ziel hequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat heen jong ik breek je kaak
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo licht bentvan het weekend extra veel vlees.
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik houd gewoon niet van eten
gvd Heppie
ok.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewinkeld (I know), nouja, hij winkelde, ik was bezig hem constant homo te noemen
Ja met jou ook alles goed?
etenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neeik houd gewoon niet van eten
gvd Heppie
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat komt uit almere
Pls go fuck yourself
Tofu smaakt erger dan frikandelquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben het niet gewend. Eet thuis maximaal 2 keer per week vlees of zo![]()
Tofu is trouwens best wel te eten.
Ik sleur 'm mee naar mijn grot in de onderwereld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En daarna steel je zeker mijn ziel he
Nou vooruit, een hugquote:
Frikandel bevat toch ook paardenvlees?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tofu smaakt erger dan frikandel
Mijn moeder was nog soort van boos dat wij niets hadden gegeten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neeik houd gewoon niet van eten
gvd Heppie
Herkenbaarheid? Xdxdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik irriteer mij ook aan HH,omdat ie uit Utrecht komt
Of als er zo hele vetrand aan zitquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Da's wel kut, altijd letten waar je zit te eten. Zelfde met biefstuk zit er een stukje spier in gadverdamme dat hele ding verpest.
Moreel verheven flikkers
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo licht bentvan het weekend extra veel vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je maintiendrai
Frikadellen zijn kklekker ga niet haten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Frikandel bevat toch ook paardenvlees?
Zeker een eind lopen op je bergschoenen dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik sleur 'm mee naar mijn grot in de onderwereld.
bah.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Frikadellen zijn kklekker ga niet haten.
Bij de speklap enorm vaak dat ja, 0/10 eet het niet meer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of als er zo hele vetrand aan zit
We kunnen natuurlijk ook die mensen aanbieden als biefstuk.
Paardquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Frikandel bevat toch ook paardenvlees?
Klimt makkelijker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker een eind lopen op je bergschoenen dan?
[insert vieze grap met frikadel]quote:
Het mooie aan vegetariërs is ook dat ze die vetrand niet hebben, beste idee ooit dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij de speklap enorm vaak dat ja, 0/10 eet het niet meer.
We eten ze op.
JA maar niet zijn commerciele instellingquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[insert vieze grap met frikadel]
Daarom, lekker kluiven net als bij kipquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het mooie aan vegetariërs is ook dat ze die vetrand niet hebben, beste idee ooit dit.
IK HAD NOG EEN PERFECT MOORDIDEE.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het mooie aan vegetariërs is ook dat ze die vetrand niet hebben, beste idee ooit dit.
quote:
Je meot toch wel ergens geld aan verdienen. Volgens mij is het in de muziek of niks of heel veel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA maar niet zijn commerciele instelling
neequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gimme gimme ur drugs bbygurl
Nah ik kan betere verzinnen. Is Calvin Harris Nederlands?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een van de beste Nederlandse dj's
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom, lekker kluiven net als bij kip
quote:
Hij had al genoeg voor hij van de trance afstapte. Hij heeft echt neit meer nodigquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je meot toch wel ergens geld aan verdienen. Volgens mij is het in de muziek of niks of heel veel.
Wow goeie!!quote:
Die ken ik dan niet weer nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah ik kan betere verzinnen. Is Calvin Harris Nederlands?
VERTELquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK HAD NOG EEN PERFECT MOORDIDEE.
Ja echt stom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef msacras het volgende:
Ik irriteer mij aan iedereen hier omdat ze hier zo vaak elkaar quoten, alle users hier praten alleen maar met elkaar
Ga haten niet vlees mens.quote:
Nah dat zal welquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij had al genoeg voor hij van de trance afstapte. Hij heeft echt neit meer nodig
jahoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja echt stom.
Hey ga je mee naar de bios, heb nog 30 bioscoopbonnen
Ja van die kutmensen die elkaar quoten, klef gedoequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
ja wtf praten hoe durven ze is dat normaal ofzo :S:S:S:S:S
ja wtf man wie doet dat nou dan bn je echt achterlijk hoowr :S:S:Squote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja van die kutmensen die elkaar quoten, klef gedoe![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
JA MOET JE MAAR NIET OP MIJN VEGETARIER-ZIJN HATEN JAquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT IS DIT, IK KAN NIET ZONDER JE![]()
![]()
Ik was er al hoorquote:
alles al opgesnuufdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wanneer lijntjes wegtikken dan?
nee sstquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Neem jij verkering met jongere jongetjes? Schattig
En dan ook nog van die smileys die et niet doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
ja wtf man wie doet dat nou dan bn je echt achterlijk hoowr :S:S:S![]()
Wist je dat Steve Jobs fruitarier was toen ie op de naam 'Apple' kwam?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA MOET JE MAAR NIET OP MIJN VEGETARIER-ZIJN HATEN JA
Daarom uniquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom zijn er niet zo leuke opleiding op de HBO
Mijn moeder zegt dat ze zich zorgen over mij maakt omdat ik morbide ideeën hebquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
VERTEL
Ik begon vandaag aan tafel over die seriemoordenaars van laatst voor $20000, want ik vond het wel grappig dat Tor, en toen flipte mijn moeder
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
JIJ BENT TOCH EEN UITZONDERING GVDquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
JA MOET JE MAAR NIET OP MIJN VEGETARIER-ZIJN HATEN JA
Fijn klef ditquote:
Precies, zo blijkt maar weer, de briljantste mensen gaan vleesloos door het levenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wist je dat Steve Jobs fruitarier was toen ie op de naam 'Apple' kwam?
Kom WO doen danquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom zijn er niet zo leuke opleiding op de HBO
flikker jij eens snel opquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Neem jij verkering met jongere jongetjes? Schattig
Dat wil ik wel doen jaquote:
JA GVD WAAROM ZEG JE DAT DAN WTF MANquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JIJ BENT TOCH EEN UITZONDERING GVD
Oh cool denk ik, nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was er al hoorMaar ben widm aan het kijken
Ja wanneer zei jij ook alweer dat iedereen hier welkom was?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
flikker jij eens snel op
Ik verlang soms terug naar de tijd van de middelbare school. Niet dat het zo heel leuk was maar ik voerde er geen flikker uit en kon gewoon de rest van de dag gamenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
Soms zal ik wel weer even terug naar school willenMaar dan denk ik nee toch maar niet
Dat dacht ik vandaag ook toen ik in de trein bleef zittenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
Soms zal ik wel weer even terug naar school willenMaar dan denk ik nee toch maar niet
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh cool denk ik, nog nooit gezien
Mijn moeder dacht dus dat ik serieus iemand wilde vermoorden, dus ik voel jequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ze zich zorgen over mij maakt omdat ik morbide ideeën heb
NOU WE VERMOORDEN IEMAND EN DAN GAAN WE HET LIJK OPENSNIJDEN EN VERKOPEN WE VIA TOR DE ORGANEN VOOR EEN MILJOEN. EN DAN VERTREKKEN WE NAAR VENEZUELA.
Je doet nu exact hetzelfde schatquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verlang soms terug naar de tijd van de middelbare school. Niet dat het zo heel leuk was maar ik voerde er geen flikker uit en kon gewoon de rest van de dag gamen
Middelbare schooltijd was geniaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verlang soms terug naar de tijd van de middelbare school. Niet dat het zo heel leuk was maar ik voerde er geen flikker uit en kon gewoon de rest van de dag gamen
Ja hoor, ik garandeer niet dat zij klef terug doet.quote:
heb ik ook jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dus dat ik serieus iemand wilde vermoorden, dus ik voel jeVerder heb jij die toch ook
Dat is dus het beste idee dat ik ooit heb gehoordSnijden we hem post of pre-mortem open?
Over enkele maanden ben ik klaar met mijn opleiding en moet ik werken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je doet nu exact hetzelfde schat
IK DACHT DAT JE DAT WEL ZOU BEGRIJPEN TELEPATHIE TOCH, MAAR DIE BAND WORDT VERNEUKT DOOR JOU MORFINEquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:18 schreef msacras het volgende:
[..]
JA GVD WAAROM ZEG JE DAT DAN WTF MAN
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niets tegen Hypo zeggen![]()
;;$$$
Ik bedoelde ook 'klim jij eens snel die flikker op', die ene die naakt op je bed ligt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja wanneer zei jij ook alweer dat iedereen hier welkom was?
De tijd dat je niet werkt ben je aan het gamen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Over enkele maanden ben ik klaar met mijn opleiding en moet ik werken.
ok dus jij bent aardig, leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
ja maar dan verklik ik je en das niet aardug![]()
iksdee iksdee
Vast wel als het is tussen jullie word ik haar vriendjequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hoor, ik garandeer niet dat zij klef terug doet.
JA MAAR DAN HEB IK MINDER TIJD OM TE GAMEN EN KOM IK VERMOEID THUIS SNAP DAT DANquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De tijd dat je niet werkt ben je aan het gamen.
Leuk zelfbeeld toch of niet?quote:
hi5quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heb ik ook ja![]()
pre-mortem natuurlijk. Semiverdoofd.
JA GVVD DAT ZEG IK TOCH JE HEBT NOOIT BEGRIP VOOR ME NU GA IK HET SERIEUS UITMAKEN HOOR VIND JE DIT NORMAAL OFZOquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK DACHT DAT JE DAT WEL ZOU BEGRIJPEN TELEPATHIE TOCH, MAAR DIE BAND WORDT VERNEUKT DOOR JOU MORFINE
Maar jij hebt Jack Danielsshirt navelpiercingkind al.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vast wel als het is tussen jullie word ik haar vriendje
Welke opleiding doe je?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Over enkele maanden ben ik klaar met mijn opleiding en moet ik werken.
quote:
Vermoeidquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA MAAR DAN HEB IK MINDER TIJD OM TE GAMEN EN KOM IK VERMOEID THUIS SNAP DAT DAN
Orde & Veiligheid, stage afgerond, nu 2 dagen per week school.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je?
Boeboe op je gezicht als je niet oppast jij wicht.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
JA GVVD DAT ZEG IK TOCH JE HEBT NOOIT BEGRIP VOOR ME NU GA IK HET SERIEUS UITMAKEN HOOR VIND JE DIT NORMAAL OFZO
IK WILDE MORGEN GVVD NAAR JE ZIEKENHUIS KOMEN OM JE TE STEUNEN MAAR IK HOR HET AL HOORquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
JA GVVD DAT ZEG IK TOCH JE HEBT NOOIT BEGRIP VOOR ME NU GA IK HET SERIEUS UITMAKEN HOOR VIND JE DIT NORMAAL OFZO
Dat is leuk joh. Dan zien ze het wel gebeuren, maar voelen ze het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hi5
Waarom semiverdoofd, dan hoor je het gekrijs niet meer![]()
En dan wil je wat worden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Orde & Veiligheid, stage afgerond, nu 2 dagen per week school.
Huh volgens mij is ze thuis ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK WILDE MORGEN GVVD NAAR JE ZIEKENHUIS KOMEN OM JE TE STEUNEN MAAR IK HOR HET AL HOOR
Ik bijt je boeboe eraf als je niet oppast jij zielloze flikker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Boeboe op je gezicht als je niet oppast jij wicht.
Oohja, kunnen we tegelijk met ze risken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is leuk joh. Dan zien ze het wel gebeuren, maar voelen ze het niet.
IS HET CAPS LOCK DAG OFZOquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT GA JE MSACRS AANVALLEN HOMO
Risk is kut.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja, kunnen we tegelijk met ze risken.
JA GVD JIJ HAAT ALLEEN MAAR ALTIJD EN JE BENT OOK NOG EENS SLECHT IN BED GVD GVDquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK WILDE MORGEN GVVD NAAR JE ZIEKENHUIS KOMEN OM JE TE STEUNEN MAAR IK HOR HET AL HOOR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
European Space Agency? Dan kan je ook in Groningen sterrenkunde gaan doen he, daar hebben de banden met de ESA en staat een heel mooi observatorium, met docenten uit heel de wereld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
ik wil een opleiding aan de esa doen maar dat kan ik wel vergeten
Liefst zou ik professioneel gamer willen worden maar met mijn opleiding zou ik in de beveiliging gaan. School gaf mij het advies om door te studeren als teamleider maar word je toch nooit voor aangenomen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan wil je wat worden?
emeliquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
jeuhhh![]()
Emeli Sandé![]()
Professor Green[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
JA GVD JIJ HAAT ALLEEN MAAR ALTIJD EN JE BENT OOK NOG EENS SLECHT IN BED GVD GVD
blijf maar thuis dan![]()
![]()
![]()
OOHJA IK FAKEDE HET DE HELE TIJDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je dat echt wilt![]()
![]()
![]()
![]()
Je maintiendrai
Ja dat wil ik ook gaan doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
European Space Agency? Dan kan je ook in Groningen sterrenkunde gaan doen he, daar hebben de banden met de ESA en staat een heel mooi observatorium, met docenten uit heel de wereld.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OOHJA IK FAKEDE HET DE HELE TIJD![]()
als je dat echt wilt![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo gemeen jij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik bijt je boeboe eraf als je niet oppast jij zielloze flikker.
Is best leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of je daar nou trots op moet zijn ...
Ja die is echt heel leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
'Clown' vind ik ook een goed nummer.
Een vriend van mij is professioneel gamerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Liefst zou ik professioneel gamer willen worden maar met mijn opleiding zou ik in de beveiliging gaan. School gaf mij het advies om door te studeren als teamleider maar word je toch nooit voor aangenomen.
kees wie? wat voor bn'er is het?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
Sowieso kees is de mol nu weet ik het zeker
Dit, man meesterras, nooit hoeven te bloeden uit je mannelijkheid (hopelijk)quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of je daar nou trots op moet zijn ...
Nee johquote:
Hequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die ene keer per maand is voor ons ook geen pretjequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Is best leuk.
Behalve die ene week per maand.
Boeboe koetsjiekoe schattig wormvormig aanhangseltje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, man meesterras, nooit hoeven te bloeden uit je mannelijkheid (hopelijk)
Nou dat moeten we maar doen danquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
We kunnen erover praten
Wat doet hij dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een vriend van mij is professioneel gamerMmm, gewoon in kroegen dan of panden beveiligen?
Kan je andere dingen doen tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja die ene keer per maand is voor ons ook geen pretje
Heb je daar interwebtoegang?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
Ffuuu ik mis de ontknoping van WIDM, dan ben ik in Berlijn![]()
Gemeen weer hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Boeboe koetsjiekoe schattig wormvormig aanhangseltje.
die gozer die steeds opduikt bij Jan Smit ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Kees Tol ofzo denk ik en geen idee
Inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit, man meesterras, nooit hoeven te bloeden uit je mannelijkheid (hopelijk)
Jullie ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kan je andere dingen doen toch![]()
![]()
Wannneeerquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef msacras het volgende:
Ffuuu ik mis de ontknoping van WIDM, dan ben ik in Berlijn![]()
Ja denk wel wifi maar alsnogquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je daar interwebtoegang?
Ben je niet thuis, pak dan je laptop tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Mn mobiel kan jullie snelheid niet handelen
Nou... laat ik hier geen antwoord op geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |