ok nice dat ik je niet irriteerquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij irriteert mij persoonlijk op geen enkel vlak, er zijn users die mij enigsinds irriteren ja so be it, je kan niet alles goed of leuk oid vinden
Ik heb er weinig problemen mee, zolang je de muziek van anderen nog respecteert.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, ik irriteer jullie met m'n muziek? Dan post ik m'n muziek wel via dm naar sof.
Dus mag ik het hier niet posten? Oh okequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh ik niet. Maar dat is nog iets waar iemand wat over kan zeggen. Als Hypo zegt aan welke kant van het bed ze ligt heeft alleen heppie daar wat aan
Doe ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee, zolang je de muziek van anderen nog respecteert.
Van mij welquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus mag ik het hier niet posten? Oh oke
Jawel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tegen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Geachte jury, opponenten en andere aanwezigen.
We pleiten vandaag voor de stelling: Debatteren moet afgeschaft worden.
Ik snap het probleem ook niet.quote:
PIZZA.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo iedereen. Ik heb zojuist meer dan een halve kilo vlees op, en ben daar echt heel trots op.
Paardenvlees? Sowieso is vlees voor goden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo iedereen. Ik heb zojuist meer dan een halve kilo vlees op, en ben daar echt heel trots op.
Tuurlijk wel, als je het met hypo over jullie leventje wil hebben, prima. Maar niet de hele tijd hier, kunnen we niks meequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik probeer. Maar ik respecteer wel dat jullie die smaak hebben, daardoor hoef ik het niet mooi te vinden want jullie vinden mijn muziek ook niet mooiquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar fijn dat je dat probeert dan.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet.
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet.
Wel mee eenschquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb liever heppie en hypo die klef lopen te doen dan argo imho
nah zonder debat is er niks.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Geachte jury, opponenten en andere aanwezigen.
We pleiten vandaag voor de stelling: Debatteren moet afgeschaft worden.
Nee hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
Ik ben goed in debatteren (mag ik dat zeggen of ben ik dan arrogant?)
Nee dan heb je zelfkennisquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
Ik ben goed in debatteren (mag ik dat zeggen of ben ik dan arrogant?)
Goed zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik probeer. Maar ik respecteer wel dat jullie die smaak hebben, daardoor hoef ik het niet mooi te vinden want jullie vinden mijn muziek ook niet mooi
HYPOquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PIZZA.
Hoe is het?
Doe je ook mee met huilen over Heppie en mij?
Maar ik ben hier ook niet voor jullie, ik ben hier voor mijzelf. En 'de hele tijd hier' ik post nauwelijks.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je het met hypo over jullie leventje wil hebben, prima. Maar niet de hele tijd hier, kunnen we niks mee
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zebra, paardenvlees is veel te duurquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Paardenvlees? Sowieso is vlees voor goden.
HOIquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HYPO
Gaat voor het eerst in een lange tijd echt goed
Ja, kut heppie en jij![]()
![]()
Nadruk lag op HIER en niet DE HELE TIJDquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik ben hier ook niet voor jullie, ik ben hier voor mijzelf. En 'de hele tijd hier' ik post nauwelijks.
Is dat een beetje kauwen zebravlees?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zebra, paardenvlees is veel te duur
VLEES
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
Ik irriteer mij zovaak aan LB omdat ze telkens zo lief doet. Nee grapje
Ja die liefheid moet stoppenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Ro-ald het volgende:
Ik irriteer mij zovaak aan LB omdat ze telkens zo lief doet. Nee grapje
quote:[quote] Barbie wil dochter voor de camera laten opgroeien
AMSTERDAM - Barbie maakt zich helemaal geen zorgen dat haar nieuwe dochter Angelina voor de camera opgroeit. "Ik hoop dat Angelina later haar eigen realityshow krijgt."
Foto: ANP
Het kind van Barbie is geboren tijdens de opnames van de vorige realityshow Barbies Baby. "Angelina groeit op in realityshows en ze volgt gewoon haar moeders pad", zegt Barbie, die eigenlijk Samantha de Jong heet, in een interview met NU.nl.
Angelina mag echter over zestien jaar niet in een soort Oh Oh Cherso gaan van Barbie en haar man Michael. "We gaan er eerder van uit dat ze over zestien jaar te zien is in Holland’s Next Top Model."
Na de geboorte van haar dochter gaf ze aan genoeg te hebben van realityshows. Maar daar komt ze nu helemaal op terug: "Ik kan me geen leven meer zonder de camera voorstellen. Ik ga door met tv tot ik er bij dood val."
Barbie en haar gezin zijn binnenkort te zien in hun derde realityshow Huisje, Boompje, Barbie waar de verhuizing naar een andere wijk in Scheveningen te volgen is. "Ik heb mijn borstvergroting vorige week precies zo gepland dat ik niets hoef te tillen bij de verhuizing."
Opluchting
Eerder hebben nieuwe buurtbewoners laten weten zich zorgen te maken over de komst van de realitydiva. Iemand was zelfs een hantekeningactie begonnen om de verhuizing tegen te gaan. Barbie maakt zich daar echter niet meer druk om. "Dat valt allemaal reuze mee, ik zie geen moeilijkheden meer. Een nieuwe buurvrouw heeft bijvoorbeeld 400 handtekeningen opgehaald om ons te verwelkomen. We krijgen zelfs welkomscadeaus. Dus dat was een opluchting."
Barbie ziet voor de rest ook geen moeilijkheden met de verhuizing. "Ik kwam al vanaf kleins af aan in de buurt dus het voelt allemaal heel vertrouwd."
Ik vind vegetarisch eten 90% van de tijd lekkerder wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is dat een beetje kauwen zebravlees?
Vegetariërs
Hoezo niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nadruk lag op HIER en niet DE HELE TIJD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |