Als het op geld aankomt nietquote:
okay dat is wel zot idd. Dan wacht ik wel! Thanks dudequote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Misschien apart, maar ik wacht eerst even hoe hij er uit komt te zien. Niet geheel onbelangrijk toch? Ik koop nooit iets zonder ik het op zijn minst gezien heb.
En 599,- ? Ik denk dat het lager uit valt. Net even de bestelprocedure doorlopen voor je. Bol.com wil dat ik gelijk 599,00 aftik... ik ben godverdomme geen mongool!
Dat zal niet kloppen denk ik?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De nieuwe AC komt 29 oktober voor de PS4.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)ktober-naar-next-genquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zal niet kloppen denk ik?
Gewoon voor de X360 en PS3 misschien maar next gen is er echt nog niet in okt. Al zou het wel tof zijn
PS4 ligt echt niet in oktober al in de winkels. 29 oktober is de gewone releasedatum, voor PS360 en Wii U. PS4 komt in december ofzo, net als met AC3 en Wii U was in 2012.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuw(...)ktober-naar-next-gen
Yep!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS4 ligt echt niet in oktober al in de winkels. 29 oktober is de gewone releasedatum, voor PS360 en Wii U. PS4 komt in december ofzo, net als met AC3 en Wii U was in 2012.
Ik denk dat ik gewoon direct een PS4 in huis haal en na de launchrush weer verder ga met de huidige backlogquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep!
Ik wacht er wel even op denk ik! Op dit moment heb ik tenminste het plan om zodra de next gen's er zijn eerst nog even de backlog weg te spelen en dan over te stappen. Ben toen van de ps2 + Xbox te snel op de 360 over gegaan waardoor er het 1e half jaar niet veel te spelen was.
Ik heb het niet goed gelezen, ik zie het.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS4 ligt echt niet in oktober al in de winkels. 29 oktober is de gewone releasedatum, voor PS360 en Wii U. PS4 komt in december ofzo, net als met AC3 en Wii U was in 2012.
Je gaat overlopen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon direct een PS4 in huis haal en na de launchrush weer verder ga met de huidige backlog
Ik snap het! In je enthousiasmequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het niet goed gelezen, ik zie het.
Ik heb al jaren alle consoles, dus van overstapen is geen sprakequote:
PS4 streefdatum is 'the holiday season'.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinterklaas wordt gevierd op 5 decemberquote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
PS4 streefdatum is 'the holiday season'.
Moet je eens vragen in Amerika of Japan of ze dat kennenquote:Op zondag 3 maart 2013 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinterklaas wordt gevierd op 5 december
In Japan? O.a. KFC kip etenquote:Op zondag 3 maart 2013 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je eens vragen in Amerika of Japan of ze dat kennenSanta Claus is bij hen wat anders
Wat Pheno zegt, ze bedoelen kerst.quote:Op zondag 3 maart 2013 07:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sinterklaas wordt gevierd op 5 december
Denk het niet, vooral omdat de logo's voor staande positie zijn gemaakt, tot nu toe is alles liggend geweest van sony, met de optie om te staan.quote:
Alles is mogelijk, Sony heeft het nog niet laten zienquote:
Zal wel niet want die controller klopt ook niet toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |