Interessant weer! Ze hebben daar ook een artikel over de GPU van de Xbox720 (als het waar is tenminste)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:43 schreef Aether het volgende:
VGLeaks - Orbis GPU Detailed - compute, queues and pipelines.
Deze wel ff kijken want dit zijn de wat serieuzere items en daarom ook best tof!quote:
''Logistiek probleem om het in zoveel landen tegelijk te releasen''quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mja, dat is standaard toch. Er is echt wat mis met Europa.Zou het vertalen van alle manuals zo lang duren?
Ja zoiets denk ik ook en Sony zou volgens de geruchten ook later pas komen met de aankondiging en lancering ze hebben denk ik nu ineens alles versneld om de Xbox voor te zijn maar daardoor zullen er ook wel minder PS4's beschikbaar met de launch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Logistiek probleem om het in zoveel landen tegelijk te releasen''
Ja, óf ze hebben als eerst die presentatie gedaan zodat ze bij Microsoft kunnen afkijken en de ps4 gelijk/krachtiger te maken dan NG Xbox. Want daar las ik iets over door Kaz Hirai.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik ook en Sony zou volgens de geruchten ook later pas komen met de aankondiging en lancering ze hebben denk ik nu ineens alles versneld om de Xbox voor te zijn maar daardoor zullen er ook wel minder PS4's beschikbaar met de launch.
Maar nu kan MS toch bij Sony afkijken juist? Maar volgens mij kun je nu in deze fase ook niet echt veel meer aanpassen. Ben wel benieuwd naar MS die lijkt toch minder te worden als je naar de specs kijkt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja, óf ze hebben als eerst die presentatie gedaan zodat ze bij Microsoft kunnen afkijken en de ps4 gelijk/krachtiger te maken dan NG Xbox. Want daar las ik iets over door Kaz Hirai.
quote:
Neuh, word ik weer geirriteerd. Slecht voor mijn Qi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
U Mad bro?
Maar vertel eens over de black ops launch dan
Gamekings is onderdeel van PUquote:
Idd alleen die Jan werkt daar nog volgens mij, maar het is zeker geen onderdeel meer van ze.quote:Op donderdag 28 februari 2013 05:49 schreef Pheno het volgende:
GK is helemaal geen onderdeel van PU.
Jan is freelancer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Idd alleen die Jan werkt daar nog volgens mij, maar het is zeker geen onderdeel meer van ze.
Boris en Skate vind ik altijd wel tof om naar te kijken, maar de rest vind ik op de een of andere manier maar vage gasten. Altijd die petjes op en die achterlijke baarden.
Ik druk altijd op rondje maar dat zal wel niet gaan met multiplayer onlinequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop wel dat Sony de snelheid van PSN omhoog gooit. Elke keer als ik een game wil spelen zit ik drie kwartier naar een updatescherm te kijken...
Skate is tof idd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Idd alleen die Jan werkt daar nog volgens mij, maar het is zeker geen onderdeel meer van ze.
Boris en Skate vind ik altijd wel tof om naar te kijken, maar de rest vind ik op de een of andere manier maar vage gasten. Altijd die petjes op en die achterlijke baarden.
Mijn foutjequote:Op donderdag 28 februari 2013 05:49 schreef Pheno het volgende:
GK is helemaal geen onderdeel van PU.
Misschien apart, maar ik wacht eerst even hoe hij er uit komt te zien. Niet geheel onbelangrijk toch? Ik koop nooit iets zonder ik het op zijn minst gezien heb.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:22 schreef wolfrolf het volgende:
Als je de PS4 reserveert bij Bol.com, moet je dan een aanbetaling doen?
Niet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Misschien apart, maar ik wacht eerst even hoe hij er uit komt te zien. Niet geheel onbelangrijk toch? Ik koop nooit iets zonder ik het op zijn minst gezien heb.
En 599,- ? Ik denk dat het lager uit valt. Net even de bestelprocedure doorlopen voor je. Bol.com wil dat ik gelijk 599,00 aftik... ik ben godverdomme geen mongool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |