Het gaat om tweedehands PS4-spellen, dat heeft geen reet te maken met BC.quote:
We zullen het wel zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om tweedehands PS4-spellen, dat heeft geen reet te maken met BC.
De vraag of je op een PS4 PS3-spellen kan spelen is ook ja. Maar niet via eerder gekochte schijfjes, maar via PlayStation Cloud.
Je hebt de presentatie niet bekeken gok ik zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We zullen het wel zien
Volgens mij werd gezegd dat ze de mogelijkheid PS3 games te streamen aan het onderzoeken waren, maar is niet eenduidig bevestigd dat het komt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:26 schreef Pheno het volgende:
Je hebt de presentatie niet bekeken gok ik zo
En vooral dit gedeelte is belangrijk wat je zegt, er wordt maar geroepen dat dingen bevestigd zijn terwijl dat gewoon nog niet zo is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Volgens mij werd gezegd dat ze de mogelijkheid PS3 games te streamen aan het onderzoeken waren, maar is niet eenduidig bevestigd dat het komt.
It has a power button! So you can switch it on and off! Hilarisch!quote:
Er stond nochtans dat ze ps3 gaan aanbieden en de mogelijkheid tot ps1 en ps2 gaan onderzoeken. Ik kan nu op mijn werk geen bron zoeken, gamessites en youtube zijn gebloktquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
En vooral dit gedeelte is belangrijk wat je zegt, er wordt maar geroepen dat dingen bevestigd zijn terwijl dat gewoon nog niet zo is.
Het is gewoon gemeld, maar mensen haten graag zonder maar iets te lezen.quote:Daarnaast zal Sony de streaming service gebruiken voor het aanbieden van PS One-, PlayStation 2- en PlayStation 3-games. De PS4 wordt naar alle waarschijnlijkheid niet backwards compatible met fysieke games van de vorige consoles, maar Sony zal die games dus online aanbieden.
Ik loop niet te haten, ik maak gewoon te vaak mee dat er dingen de wereld in geholpen worden die niet of nauwelijks fundering hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, op tweakers (gelukkig niet aangemerkt als gamessite:
[..]
Het is gewoon gemeld, maar mensen haten graag zonder maar iets te lezen.
Als Perry (gaikai) zelf zegt dat het bedrijf ps1, ps2 en ps3 games gaat aanbieden, let op, niet day one, dan heeft dat geen fundering. Oke.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:51 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik loop niet te haten, ik maak gewoon te vaak mee dat er dingen de wereld in geholpen worden die niet of nauwelijks fundering hebben.
Gaat aanbieden. Het is er nog niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Perry (gaikai) zelf zegt dat het bedrijf ps1, ps2 en ps3 games gaat aanbieden, let op, niet day one, dan heeft dat geen fundering. Oke.
Nee, je hebt het ook goed gelezen, net als mijn stukje "let op, niet day one".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Gaat aanbieden. Het is er nog niet.
Niet fysiek als in, je kan de schijf er niet in duwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet fysiek backwards compatible als in opnieuw online kopen?
Waarschijnlijk niet, hoewel een via PSN gekocht PS3 spel een grotere kans heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Pheno het volgende:
De enige vraag die ik beantwoord wil zien, als het er is: kan ik mijn oude PS3-games zonder nog eens te betalen spelen?
Net zoals je lul, je kan um wel overal indouwen maar je komt niet altijd klaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet fysiek als in, je kan de schijf er niet in duwen.
Nou ja wel er in duwen maar die werkt niet.
Ja, maar kan je dan een code invullen op die PS4 zodat je hem 'online' kan spelen? Zit er niet op te wachten om m'n PS2 collectie opnieuw te kopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet fysiek als in, je kan de schijf er niet in duwen.
Nou ja wel er in duwen maar die werkt niet.
Ha...ha.....ha........quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Net zoals je lul, je kan um wel overal indouwen maar je komt niet altijd klaar.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Net zoals je lul, je kan um wel overal indouwen maar je komt niet altijd klaar.
Niet bekendquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar kan je dan een code invullen op die PS4 zodat je hem 'online' kan spelen? Zit er niet op te wachten om m'n PS2 collectie opnieuw te kopen
Klopt, maar dat is nu nog gissen. We gaan het meemaken. De E3 wordt iig een stuk interessanter dit jaar. Geen idee hoe ik het dit jaar ga bolwerken qua afsprakenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, hoewel een via PSN gekocht PS3 spel een grotere kans heeft.
Gigantisch veel zin in jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De E3 wordt iig een stuk interessanter dit jaar. Geen idee hoe ik het dit jaar ga bolwerken qua afspraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |