Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:04 schreef Hypocriet het volgende:
Oh en appel. Je moet je facebook beter afschermen joh.
Koellquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jammer. Ik vond het 'ik hou van chocola ;3' wel stoer.
Maar nee ik bedoel leip als in dat pizza ging topickapenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als ik nu leip ga doen, maak je hem dan niet?
DAN DOE IK DAT OOK.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:08 schreef msacras het volgende:
oh shit lapo gemist
geen idee dat we al zo ver waren
[..]
Maar nee ik bedoel leip als in dat pizza ging topickapen
/care.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar jij had de lapo nu hè en vorige keer had ik lapo maar ging pizza kapen dus ja
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen je voornaam.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Probeer mijn facebook maar te vinden mensen die mijn achternaam hebben
Ik wil je voornaam niet eens weten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij had toch geen Facebook?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
neuh moeitequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nou zoals Roald al een beetje verklapte heb ik geen facebookquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
Overigens zegt dat niks, wel meer mensen die dan als achternaam "achternaam" of "gaatjeniksaan" invullen op facebook.
stoerquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou zoals Roald al een beetje verklapte heb ik geen facebook
daar gaat het niet omquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou zoals Roald al een beetje verklapte heb ik geen facebook
Die mensenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
Overigens zegt dat niks, wel meer mensen die dan als achternaam "achternaam" of "gaatjeniksaan" invullen op facebook.
Haha, nou ik heb gewoon m'n echte achternaamquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen
Ook leuk ''Mijnvadersachternaam''
Ik had al zon vermoedenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb gewoon m'n echte achternaam
echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had al zon vermoeden
Ik snap echt niet waar je heen wiltquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
toch?Geen facebook hebben
mag ik je nu aanraken en zo?
Ik wil helemaal nergens heen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je heen wilt
Maar goed
ik heb ook facebookquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
PZ heeft ook geen facebook, dus jullie zijn niet echt hipsters meer nu
ik heb wel facebook, dát is pas hipster hier
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
Ik vind jullie allebei wel een klein beetje stoer nuquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
Die heb ik al.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:49 schreef msacras het volgende:
[..]
neenee
oh doet me er aan denken
plants vs zombies vandaag gratis in de appstore
Ja verdomme ik heb nu al bier gekochtquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:03 schreef Ro-ald het volgende:
HH,ik laat het morgen weten of ik kan.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ERMAHGERD!
Je snapt het echt niet.
Shoarma?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh en roald, als je komt ga ik turks koken
Ik heb toch geen geld genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja verdomme ik heb nu al bier gekocht
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ERMAHGERD!
Je snapt het echt niet.
Op FOK! na dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit, ik moet lachen op erhmahgerd en die machine
best
internetpage
ever
69% discountquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:07 schreef msacras het volgende:
ik heb wel geld en weet je wat ik daar van ga kopen
http://shop.mango.com/NL/(...)s39&ts=1361471322161
Ik hoop dat ik geld kan regelen en anders dan maar andere keer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Rossen is trouwens wel van plan te komen, als mijn mobiel is opgeladen dan whatsapp ik wel
Sheldon en Lennard bespreken het feit dat Wolowitz veel praat over dat hij in de ruimte is geweestquote:
Als je daar behoefte aan hebt hou ik je niet tegenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:07 schreef msacras het volgende:
ik heb wel geld en weet je wat ik daar van ga kopen
http://shop.mango.com/NL/(...)s39&ts=1361471322161
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sheldon en Lennard bespreken het feit dat Wolowitz veel praat over dat hij in de ruimte is geweest
leuke aflevering
Stuur haar naaktfoto's naar ondergetekendequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:08 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga pingen met mijn sjattie doeii
xdxd
hvj wjnmk nwly ly!!! <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dit is FOK!, geen ping.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:08 schreef AppelCake het volgende:
xdxd
hvj wjnmk nwly ly!!! <3
met de chick van je vriend ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:08 schreef AppelCake het volgende:
xdxd
hvj wjnmk nwly ly!!! <3
Fok-it en ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:16 schreef msacras het volgende:
Wie was hier nou ookalweer de Ellen Page fan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fok-it en ik.Oke, ze is vandaag jarigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IK BEN NOG VRIJ HOORquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Sheldon
Als het kon, dan zou ik met hem trouwen
''Well you can't get what you wantquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Sheldon
En je zult dan ook vrij blijven als je zo wanhopig blijft.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Well you can't get what you want
But you can get me
So let's set out to see
'Cause you are my medicine
When you're close to me''
Alleen kaas op een tosti.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
Slankie, wat er niet een komt, hoeft er ook niet af.
kaas = lekker
Kaasquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
kaas = lekker
Ik ben helemaal niet wanhopig ik heb al (bijna) iemand.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En je zult dan ook vrij blijven als je zo wanhopig blijft.
[..]
sof wil je nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet wanhopig ik heb al (bijna) iemand.
Autisten onder elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Sheldon
Nee ook gewoonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dan niks begrepen van dat bericht wat ik stuurde.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet wanhopig ik heb al (bijna) iemand.
goed puntquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
kaas = lekker
Ja lekkerquote:
Ja, ik hoorde dat net op tv.quote:
Wiewathoewaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je dan niks begrepen van dat bericht wat ik stuurde.
Herkenbaar, als Hypo hier is wilt ze altijd op dezelfde plek in bed liggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah, is wel fijn hoor, ieder een vaste plekje om te zitten etc etc.
Ik zit klaar voor widmquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat net op tv.
Zit jij ook klaar voor widm? Of was het toeval?
Misschien de algemene boodschap dat je klote-irritant bent en op moet bokken met het sof stalken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiewathoewaar
De DM: Gek.
Of in mijn klaagtopic?
Widm is nu gek.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met de game sleeping dogs, tot nu toe leuk ;D
Muurkant > deurkant.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar, als Hypo hier is wilt ze altijd op dezelfde plek in bed liggen
Okè mooi man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met de game sleeping dogs, tot nu toe leuk ;D
Ehm, gewoon in de sc. Was best lang bericht, en je hebt het gelezen. Dus je zou moeten weten wat er ongeveer in stond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiewathoewaar
De DM: Gek.
Of in mijn klaagtopic?
En wie ben jij dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien de algemene boodschap dat je klote-irritant bent en op moet bokken met het sof stalken.
Wou net zeggen ja, hypo en jij weten er alles van. #autistenstelletjequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar, als Hypo hier is wilt ze altijd op dezelfde plek in bed liggen
jaaaa leukquote:
VA, aangenaam, ik hang hier 3 á 4 weken hevig rondquote:
Autistenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja, hypo en jij weten er alles van. #autistenstelletje
Natuurlijk!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omg je hebt mij nog in je sig
Maar in mijn eigen bed maakt het niet echt uit. Dan slaap jij meestal aan de muurkant toch?quote:
Wanneer ga je weg?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VA, aangenaam, ik hang hier 3 á 4 weken hevig rond
Ehm weet ik niet, let meer op jou dan waar ik ligquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar in mijn eigen bed maakt het niet echt uit. Dan slaap jij meestal aan de muurkant toch?
Owja ik weet het weerquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm, gewoon in de sc. Was best lang bericht, en je hebt het gelezen. Dus je zou moeten weten wat er ongeveer in stond.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ehm weet ik niet, let meer op jou dan waar ik lig![]()
![]()
stoer hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Peace niggers, Amsterdam in om te vieren dat het vakantie is.
Kus
ok is goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Owja ik weet het weer![]()
Zullen we een deal maken dat ik een week geen supersof meer stalk?
Doe voorzichtig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Kus
GA JE ME EMO.GIFFEN, IK DENK 'AWWW WAT LIEVVV' MAAR NEE HOORquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Je kijkt de hele nacht naar hoe ik slaap ja?
Kusjequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Kus
Hij bestudeert jou dan van top tot teen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Je kijkt de hele nacht naar hoe ik slaap ja?
Paulien misschien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa leuk![]()
Wie denk jij dat het is?
Veel plezierquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Kus
Hé bah.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
GA JE ME EMO.GIFFEN, IK DENK 'AWWW WAT LIEVVV' MAAR NEE HOOR
Ik doe veel meer dingen met jou dan alleen naar je kijken terwijl je slaapt
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hé bah.
jij bent wel liev als je slaapt trouwens.Maar soms snurk je, dat is vervelend.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaa leuk![]()
Wie denk jij dat het is?
Niet zeuren danquote:
Ik denk Zarayda. Of Paulienquote:
komt er ook een aan hoorquote:
Awwquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word er wel wakker van.
En dan pak ik voor straf de dekens af.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik word er wel wakker van.
En dan pak ik voor straf de dekens af.
Hij is er al best langquote:
Nah 3FMquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Word al weken gedraaid door 3FM![]()
3FM![]()
'Bad' was er anders ook al heel langquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij is er al best lang
Maar wel heel leuk
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja![]()
Kloptik word ook altijd 's ochtends eerder wakker dan jij.
Wat ga je haten op 3FM!quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah 3FM
Ik hoorde em op qmusic en zag em op MTV
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
He hypo dit is een leuke voor jou
Wat is rood en heeft geen ziel?
Gaygayvisquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
he hypo dit is een leuke voor jou
wat zwemt in het water en heeft veel eelt op zijn handen?
wat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
he hypo dit is een leuke voor jou
wat zwemt in het water en heeft veel eelt op zijn handen?
ja okequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
'Bad' was er anders ook al heel lang
Als je er problemen mee hebt dan rot je opquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon een hypo en heppie sc dit
jij?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
Wat is dik en heeft geen vriendin?
Dudequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt dan rot je op
Veel mensen worden er gek van hoor. Het is gewoon super irritant. Doe het lekker in DM ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je er problemen mee hebt dan rot je op
Niet waar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Veel mensen worden er gek van hoor. Het is gewoon super irritant. Doe het lekker in DM ofzo.
Ik erger me ook vaak genoeg aan jou.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Veel mensen worden er gek van hoor. Het is gewoon super irritant. Doe het lekker in DM ofzo.
Ja ik sluit me er bij aan sof.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij dikquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Och jammer, dikke mensen zijn leuk
Wel.quote:
Oke.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik erger me ook vaak genoeg aan jou.
Stoerquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een dikke vriend xd
Mja. Als jij denkt zelf iets beters aan deze SC toe te kunnen voegen, dan doe je dat toch?quote:
Ja wij hebben het over iets waar iedereen over mee kan praten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mja. Als jij denkt zelf iets beters aan deze SC toe te kunnen voegen, dan doe je dat toch?
Nee dat doe ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mja. Als jij denkt zelf iets beters aan deze SC toe te kunnen voegen, dan doe je dat toch?
Mijn vriendin staat achter de ramen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Even de vriendin van ro-ald wiepen
Nou. Meld iets interessants danquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja wij hebben het over iets waar iedereen over mee kan praten.
Hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Maar het is gewoon stront vervelend hoe jullie doen.
Doe je wel hoor sof, je voegt meer toe aan de SC dan enkele anderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doe je wel hoor sof, je voegt meer toe aan de SC dan enkele anderen.
Als hoe wij doen het enige is waar je je aan ergert ben je een gelukkig mens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Zeik niet zo johquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet.
Het is gewoon zo, dat jij en heppie in de SC eigenlijk alleen met elkaar praten (iig als hij er is), en heel af en toe is er nog iemand anders die mee kan praten. Doe zoiets dan in dm, of in een WA groepsgesprek.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nou. Meld iets interessants danEn ik kan zo vaak niet over alles meepraten. Dan begin je toch over iets anders of zo?
Mag dat niet dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, dat jij en heppie in de SC eigenlijk alleen met elkaar praten,
Je wil ons verbieden om in een SC met elkaar te praten ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, dat jij en heppie in de SC eigenlijk alleen met elkaar praten, en heel af en toe is er nog iemand anders die mee kan praten. Doe zoiets dan in dm, of in een WA groepsgesprek.
Zij posten allebei hier heel veel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je wil ons verbieden om in een SC met elkaar te praten ja?![]()
Tax en Prom doen dat verder ook. Zo vreemd is het niet dat je dat dan doet.
Kan ik wel over iets anders beginnen, maar als de helft heppie/hypo posts zijn dan loopt het wel vol met posts waar niemand maar ook een ruk aan heeft. Grijp lekker naar je mobieltjequote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nou. Meld iets interessants danEn ik kan zo vaak niet over alles meepraten. Dan begin je toch over iets anders of zo?
Wel, maar het heeft vrij weinig nut omdat hier te doenquote:
Of het nou veel of weinig nut heeft doet er niet toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, maar het heeft vrij weinig nut omdat hier te doen
Tax en prom doen gewoon heel normaal en posten ook over dingen waar we het dan over hebben. Jullie praten constant over jullie klefheidquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je wil ons verbieden om in een SC met elkaar te praten ja?![]()
Tax en Prom doen dat verder ook. Zo vreemd is het niet dat je dat dan doet.
Hoe is het?quote:
Ga jij maar lekker bagger muziek posten met Sof waar de rest ook niets aan heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij posten allebei hier heel veel.
Heppie komt hier eigenlijk alleen voor jou
Als jij hier niet bent is 2happy4u er ook niet
Ja dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jullie verbaggeren het hier met jullie prietpraat, we hebben er niks aan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of het nou veel of weinig nut heeft doet er niet toe.
Hey nodig, ik ben moequote:
Hypo is hier genoeg wanneer heppie hier niet isquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Laat hem lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je gewoon over iets anders begint reageren er heus wel weer mensen op jou en dan merk je er minder vanquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik wel over iets anders beginnen, maar als de helft heppie/hypo posts zijn dan loopt het wel vol met posts waar niemand maar ook een ruk aan heeft. Grijp lekker naar je mobieltje
Love your UIquote:
quote:
Ik post hier dan ook niet voor jullie maar voor mijzelfquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we hebben er niks aan.
Nee hoor ik heb het zonder voorbereiding gedaan en dan de slotbeurt kreeg een 5,5 ofzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey nodig, ik ben moe
Debatteren is zo vermoeiend, zeker als je het lastig vindt
Ja dat is waar. Maar het standpunt is toch duidelijk, en er zijn mensen die zich eraan irriteren. Ze kunnen dan toch misschien ook gewoon dat via WA doen, of in ieder geval zeggen wáarom je het dan toch wel hier doet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dus?
Een SC is gewoon open voor iedereen hoor
Niet goed dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga voor ''prima''
Nee, ik heb het over andersomquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hypo is hier genoeg wanneer heppie hier niet is
We praten zo vaak over iets anders dan elkaar. Ik heb hier de hele dag al normaal meegepost, heppie is er 5 minuten en iedereen begint te huilenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Tax en prom doen gewoon heel normaal en posten ook over dingen waar we het dan over hebben. Jullie praten constant over jullie klefheid
Als je bij een bak stront water toevoegt is er nog steeds net zoveel stront hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
Als je gewoon over iets anders begint reageren er heus wel weer mensen op jou en dan merk je er minder van
Deze discussie is verder ook niet bepaald kwaliteit om te lezen of zoVoegt nog minder toe dan Heppie-Hypo posts.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bagger muziek posten met Sof waar de rest ook niets aan heeft.
Ja er zijn ook mensen die zich aan jou irriteren, of aan ieder willekeurig ander die in de SC komt, invalid argument dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het standpunt is toch duidelijk, en er zijn mensen die zich eraan irriteren. Ze kunnen dan toch misschien ook gewoon dat via WA doen, of in ieder geval zeggen wáarom je het dan toch wel hier doet?
Jawel maar ik kan niet goed praten, lijkt alsof ik niks heb voorbereidquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb het zonder voorbereiding gedaan en dan de slotbeurt kreeg een 5,5 ofzo
Of doe je geen H5?
Ik zie echt het probleem niet, het is me nog nooit opgevallen. Er wordt zoveel gespamd in SC's, lekker boeiend als heppie en hypo met elkaar praten, ik heb er geen last van hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het standpunt is toch duidelijk, en er zijn mensen die zich eraan irriteren. Ze kunnen dan toch misschien ook gewoon dat via WA doen, of in ieder geval zeggen wáarom je het dan toch wel hier doet?
Ik ben ook niet het beste in debatteren hoor, dik zenuwachtigquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar ik kan niet goed praten, lijkt alsof ik niks heb voorbereid
Ik mag heus wel zeggen wat ik ervan vind. En ik heb het nooit op me afgeroepen dat mensen mij 'aanbidden' of iets dergelijks.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:56 schreef Ro-ald het volgende:
Nee hoor we moeten allemaal naar Sof luisteren omdat zij zich irriteert. Lekker Sof aanbidden
Oke, ik irriteer jullie met m'n muziek? Dan post ik m'n muziek wel via dm naar sof.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die zich aan jou irriteren, of aan ieder willekeurig ander die in de SC komt, invalid argument dus.
Dan is het goedquote:
Is goed joh ;pquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja verkeerd gelezen geen zin om aan te passen
Neequote:
Jij irriteert mij persoonlijk op geen enkel vlak, er zijn users die mij enigsinds irriteren ja so be it, je kan niet alles goed of leuk oid vindenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, ik irriteer jullie met m'n muziek? Dan post ik m'n muziek wel via dm naar sof.
Same here. En ik ga stotterenquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben ook niet het beste in debatteren hoor, dik zenuwachtig
lol wat is het negatieve dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja zie het als een postief punt aan een negatief iets.
Neuh ik niet. Maar dat is nog iets waar iemand wat over kan zeggen. Als Hypo zegt aan welke kant van het bed ze ligt heeft alleen heppie daar wat aanquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, ik irriteer jullie met m'n muziek? Dan post ik m'n muziek wel via dm naar sof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |