3 bundels?? Ik heb nog nooit meer dan 2 bundels + HAH gehad of gezien. Wat is de 3e bundel naast 24u en N24u post dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:38 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat je niks meer aan je vrije tijd hebt,je kan er ook niets bij doen,
geen enkele werkgever zit op iemand te wachten,die alleen s avonds of heel vroeg s morgens kan werken.
Tegenover dit verlies,moet gewoon een goede compensatie staan(de al vaak door mij genoemde 15 euro)
Wat het nu oplevert is gewoon veel te weinig,met de wetenschap dat je als een randdebiel door de straten moet rennen,om je werk af te krijgen(buitengaats is eigen tijd dus gratis)
Ik denk dat 95% van de mensen die daar reageren zelden of nooit problemen heeft met PostNL. Ze herhalen slechts wat ze horen van anderen en de media. Stelletje zeikerds!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:12 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Ziet er allemaal weer florissant uit,niet dus.
Hier ook diverse reactie's :
http://www.telegraaf.nl/b(...)tslag_PostNL___.html
je hebt de verkeerde gequotedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
3 bundels?? Ik heb nog nooit meer dan 2 bundels + HAH gehad of gezien. Wat is de 3e bundel naast 24u en N24u post dan?
Uit dat eerste artikel:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-postnl-de-oplossing
movie:
http://nos.nl/video/47702(...)t-reorganiseren.html
zoals het niet moet:
http://www.opgelicht.nl/nieuws/detail/5817/10/
ja veel mensen hebben echt geen benul hoe het reilt en zeilt bij ons,negatieve meningen zijn altijd makkelijk voor buitenstaanders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Uit dat eerste artikel:
Een inwoner van Den Haag moest afgelopen zomer langer wachten op een besteld pakje. Het werd in een flat gestolen. Niet door een postbode, maar door een man die een greep in de onbeheerd achter gelaten fietstas deed.
Moeten we dan de fiets naar iedere deur meeslepen?
Misschien is het een idee om tijdens NLdoet mensen eens als vrijwilliger mee te laten lopen met de post
De sloten zijn hier bevroren..kwam de bezorger later achter..toen maar samen de post verzameld en moest ie het alsnog bezorgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:40 schreef Rafierafie het volgende:
Orde van de dag: Hoeveel post hebben jullie vandaag in de sloot gegooid? Ik moest stoppen na een halve tas omdat er mensen aankwamen.
Hou toch op!
Ik ben blij dat ik nog thuis woon zegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:05 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend om te lezen dat er wéér een ontslagronde aankomt. Hoop dat er niemand van jullie bij zit
Die hah is de derde bundel, slimmerik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
3 bundels?? Ik heb nog nooit meer dan 2 bundels + HAH gehad of gezien. Wat is de 3e bundel naast 24u en N24u post dan?
Wij, chauffeurs Area-ZuidWest (omgeving Breda), hebben komende donderdagavond een bijeenkomst over de toekomst van het Autobedrijf die volgens de uitnodiging heel belangrijk is. Ik twijfel alleen of ik ga. Mijn contract loopt na drie jaar op 31 maart af. Dus heel die toekomst van het bedrijf kan me eerlijk gezegd gestolen worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kreeg net een e-mail van mijn TC dat we zeer binnenkort worden uitgenodigd voor wat er dit jaar gaat gebeuren. Alle chauffeurs van Area-Centrum dus. Ben zéér benieuwd.
Kan niet eens, tenzij ze een standaard uitvinden die altijd voldoende ondersteuning geeft en die gratis is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:11 schreef Rafierafie het volgende:
Moeten we dan de fiets naar iedere deur meeslepen?
Ah op die manier. Wij noemen dat 2 bundels + HAH. ik dacht dat extreem belangrijke post (rouwkaarten, etc.) misschien in een apart bundel zat in de rest van Nederland. Van een collega vernam ik laatst dat wij één van de weinigen zijn die nog 2 bundels gezet krijgen, maar dat is dus helemaal niet zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die hah is de derde bundel, slimmerik.
Zo belangrijk dat de bijeenkomst in je eigen tijd is zeker?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef LanaWoef het volgende:
[..]
Wij, chauffeurs Area-ZuidWest (omgeving Breda), hebben komende donderdagavond een bijeenkomst over de toekomst van het Autobedrijf die volgens de uitnodiging heel belangrijk is. Ik twijfel alleen of ik ga. Mijn contract loopt na drie jaar op 31 maart af. Dus heel die toekomst van het bedrijf kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
Natuurlijk! Had je anders verwacht dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo belangrijk dat de bijeenkomst in je eigen tijd is zeker?
Jullie behoren tot de weinigen die het AL in 2 bundels krijgen, ze willen overal dat systeem invoeren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah op die manier. Wij noemen dat 2 bundels + HAH. ik dacht dat extreem belangrijke post (rouwkaarten, etc.) misschien in een apart bundel zat in de rest van Nederland. Van een collega vernam ik laatst dat wij één van de weinigen zijn die nog 2 bundels gezet krijgen, maar dat is dus helemaal niet zo?
Dan moeten ze wel een verdomd goede reden hebben om mij er uit te gooien. Het is niet voor niets een contract voor onbepaalde tijd. Tenzij ik een grove fout maak hebben ze weinig recht om zomaar een contract te ontbinden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:12 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb ook een vast contract, maar dat betekend niet dat ze je niet kunnen ontslaan hoor. Je krijgt alleen een paar maanden salaris mee als je geluk hebt... En ergens denk ik dat ze straks wéér in de problemen komen doordat ze teveel mensen hebben ontslagen zoals vorig jaar al het geval was in sommige regio's...
ze proberen het zinkende schip te reddenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:04 schreef Rafierafie het volgende:
Uit de PostNL nieuwsbrief:
http://content.postnljobs(...)_klant_voor_jou.aspx
"Complimenten van de klant voor jou!...
... We doen het vaker, complimenten uitdelen."
Bedankt! Helaas heb ik die complimenten even gemist.
Overcompleet. Kan je niets tegen in brengen denk ik. Vooral als PostNL kan aantonen dat het werk ook met minder man kan (dalende volumes etc.)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een verdomd goede reden hebben om mij er uit te gooien. Het is niet voor niets een contract voor onbepaalde tijd. Tenzij ik een grove fout maak hebben ze weinig recht om zomaar een contract te ontbinden.
Hou op zeg! Ik ga hier zitten stressen zo!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Overcompleet. Kan je niets tegen in brengen denk ik. Vooral als PostNL kan aantonen dat het werk ook met minder man kan (dalende volumes etc.)
Ik denk het ook. Die verdienen immers al veel minder dan een postbode of zaterdagwerker. maar goed, je weet niet wat voor capriolen dit bedrijf in petto heeft. Op de een of andere manier doen ze altijd het verkeerde... ze hebben laatst een paar bedrijfjes overgenomen voor mobiele apps enzo: bleek ook al geen succes. Die eigen winkels als Kaartenwereld, Sjopze etc. ook al niet... Zelfs prepaidbellen met PostNL (ja, wie verzint het!!) is geen succes. En al die uitprobeergeintjes kosten dus ook gewoon geld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Hou op zeg! Ik ga hier zitten stressen zo!
Ik neem toch aan dat de PBZ relatief veilig zitten... toch?
thanksquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk het niet. Vorige week zaten ze er al bij
Met een vast contract denk ik wel redelijk, maar een heleboel met een tijdelijk contract hier moeten weg zodra dat afloopt. Of dat voor allemaal is, of bijvoorbeeld alleen degenen die er binnen x jaar bij gekomen zijn, dat weet ik niet..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen met een vast contract kunnen ze er niet zomaar uitwippen iig. Moeten ze toestemming voor hebben volgens mij (en dat ging bij de postbodes toen geloof ik erg lastig) en dan gaat het op dienstjaren geloof ik. Jij zat er ongeveer net zo lang als ik toch, rond de 5 jaar? Weet niet hoeveel er bij ons nog over zijn die er al zo 'lang' werken.Nobody ever seems to remember life is a game we play
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:56 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Met een vast contract denk ik wel redelijk, maar een heleboel met een tijdelijk contract hier moeten weg zodra dat afloopt. Of dat voor allemaal is, of bijvoorbeeld alleen degenen die er binnen x jaar bij gekomen zijn, dat weet ik niet..Vijf jaar inderdaad. Volgens mij zijn er hier in ieder geval niet veel van dit soort "veteranen" overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen met een vast contract kunnen ze er niet zomaar uitwippen iig. Moeten ze toestemming voor hebben volgens mij (en dat ging bij de postbodes toen geloof ik erg lastig) en dan gaat het op dienstjaren geloof ik. Jij zat er ongeveer net zo lang als ik toch, rond de 5 jaar? Weet niet hoeveel er bij ons nog over zijn die er al zo 'lang' werken.
Ik voorzie wel problemen als het ontslagrecht ooit nog versoepeld wordt. Dan heeft een vast contract geen enkele waarde meer en ik vrees dat PostNL daar volop gebruik (of misbruik) van zal maken.
Ja, dat is wel zo. Maar dan wordt het voor iedereen klotequote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:51 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Vijf jaar inderdaad. Volgens mij zijn er hier in ieder geval niet veel van dit soort "veteranen" over
Ik voorzie wel problemen als het ontslagrecht ooit nog versoepeld wordt. Dan heeft een vast contract geen enkele waarde meer en ik vrees dat PostNL daar volop gebruik (of misbruik) van zal maken.
Als ze alle pbz ontslaan is het bedrijf naar de filistijnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En daar stond je dan met je post voor die gleuf......quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef Yreal het volgende:
Bij mij stond er net een mooie vrouw in string voorover gebogen voor het raam
was goed koud jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef Keano het volgende:
Pff 80% van mijn looptijd vandaag in de dwarrelsneeuw gelopen.. Met die wind voelde het verdomde koud aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |