En wat vind je zelf? Snap wel dat ze je niet dik vinden hoor, maar ben je te mager of vindt men je te mager? 'Men' noemt mij ook snel mager, maar dat betekent niet dat ik er 5 kilo bij hoef te hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooooooooooooi...
En nu is het over en uit, wil voor mei iig 5 kg aankomen. Ben het helemaal zat van opmerkingen.
Vanavond wokkenMet zalm van de bakplaat
en ongezonde vetjes
Precies dat! Wat vind je zelf?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
En wat vind je zelf? Snap wel dat ze je niet dik vinden hoor, maar ben je te mager of vindt men je te mager? 'Men' noemt mij ook snel mager, maar dat betekent niet dat ik er 5 kilo bij hoef te hebben.
Hoe doe je dat met kinders?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:48 schreef MarMar het volgende:
Ieuw ieuw ieuw!
Ik kan best tegen poep en pies en kots, maar niet tegen snot
Met een heel vies gezicht en het verstand op 0, serieus, een neus snuiten vind ik veel erger dan een luier verschonen haha.quote:
Oh jeugdsentimentquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:54 schreef anna82 het volgende:
Het is ook wel een smerig plaatje! Doet me denken aan de trol van Rien Poortvliet uit het David de Kabouter-kwartet
Yayquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef Skoap het volgende:
Happy day
Mijn lieve vriendin had vandaag een Keizersnede en het is allemaal goed gegaan...
Pfff wat super fijn en wat een super speciale dag
(Het is Klumsy op FOK, sommige hier kennen haar geschiedenis ook wel, daarom is het ook zo fijn dat nu alles goed is gegaan)
Oh wat super!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:19 schreef Skoap het volgende:
Happy day
Mijn lieve vriendin had vandaag een Keizersnede en het is allemaal goed gegaan...
Pfff wat super fijn en wat een super speciale dag
(Het is Klumsy op FOK, sommige hier kennen haar geschiedenis ook wel, daarom is het ook zo fijn dat nu alles goed is gegaan)
ik heb dat ook vaak, ik smeerde militant met vaseline-cetomacrogol en dat werkte. voor ik ging slapen, als ik wakker werd, voor het douchen, na het douchen, voor het naar buiten gaan, bij het weer naar binnen gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Teksten schrijven voor een nieuwe website
[..]
Nieuwsgierig naar het antwoord! Ik heb nu al een tijdje eczeem rondom mijn oog en helaas werkt cortison niet goedTips om dit tegen te gaan? Wel ben ik er achter gekomen dat Angels on Bare Skin van Lush niet goed samengaat met eczeem
ssssstquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:08 schreef loveli het volgende:
bij de appie - paaseieren van Australian!
1 maand en geen 'tjes'quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
ik blijf het stom vinden dat alle seizoensspullen tegenwoordig al 3 maanden van te voren in de winkels liggen.
Maar australian paaseitjes
Yep, had ik mijn vriendje kado gedaan. Het podium kon mi de verkrachting van het originele script / boek en de hemeltergend slechte (lied)teksten niet goedmaken!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat fijn Skoap!
Anna, jij bent dus bij Soldaat van Oranje geweest? Ik vind het zo wonderlijk dat iedereen het kennelijk alleen maar heeft over het geweldige ronddraaiende podium.
Je vriendje heeft als dank z'n ouders een NS-kaartje gegeven?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep, had ik mijn vriendje kado gedaan. Het podium kon mi de verkrachting van het originele script / boek en de hemeltergend slechte (lied)teksten niet goedmaken!
/recensie
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, maar: mine!
[ afbeelding ]
Nope. Telefoon heeft het gisteren definitief begeven. Dus nu even oudje zonder whatsapp. Krijg morgen mn nieuwe alquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe tof!![]()
Ik hoorde net van v1z dat je niet kan appen ><
ohh valt mee dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nope. Telefoon heeft het gisteren definitief begeven. Dus nu even oudje zonder whatsapp. Krijg morgen mn nieuwe alMartijn heeft er een voor me uitgezocht en die hebben we vandaag besteld.
Waddup then?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:30 schreef loveli het volgende:
http://www.gratisepub.nl/tag/bouquetreeks/
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand linkjes naar interessante boeken/artikelen in PDF formaat?
Ik heb het overleefdquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep, had ik mijn vriendje kado gedaan. Het podium kon mi de verkrachting van het originele script / boek en de hemeltergend slechte (lied)teksten niet goedmaken!
/recensie
Cool!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet bijgelezen, maar: mine!
[ afbeelding ]
Wat heb je gedaan (:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaap lekker mensjes
(vond het vandaag echt een super leuke dag)
Dat is nog enigszins onbekend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wanneer is het bob-rossen? Dit weekend zou tof zijn, dan heb ik tijd.
Een geweldig concert van Sigur Ros.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Cool!
Vakantie is bijna voorbij, morgen van de ene kou naar de andere kou![]()
Wel uitgerust! En ik wil ook Bob Ross- en![]()
Voor de rest nog belangrijke dingen gemist?
ja, dat heb ik ook. Maar dan kan ik mezelf nog gek maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Yup
Maar daarom vast regime als ik deur uit ga 's ochtends. Ik check dan ook 3x of ik m'n sleutels wel bij me heb
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook. Maar dan kan ik mezelf nog gek maken.
ja, m'n buren zullen wel om me lachen, want ik kan m'n appartement uitlopen, de deur op slot doen, drie stappen zetten, end an nog een keer checken of ik de deur echt op slot heb gedaan. Naar buiten lopen, weer naar binnen lopen, deur van het slot en naar binnen om te kijken of ik het koffiezet apparaat wel uitgedaan heb, weer naar buiten, deur op slot, extra checken of deur op slot zit en naar werk gaan...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel herkenbaar
*steekt portemonnee in kontzak*
*controleert of portemonnee ook daadwerkelijk in kontzak zit* check
/katten voeren en bak schoonmaken
*controleer of portemonnee en sleutels nog in zakken zitten* check
/deuren, lampen etc. controleren
*jas aan*
*controleer of portemonnee, sleutels en telefoon in zakken zitten* check
*katten snoepje doen*
*naar voordeur lopen*
*controleren op sleutels, portemonnee en telefoon* check
*deur uit lopen*
*deur op slot doen*
*twijfelen of ik nou wel m'n sleutels, portemonnee en telefoon heb*
Eerst lekker gezongen op koor en daarna een Munchkinavondje met vriendinnen gehad, wat gewoon ontzettend veel plezier hebben was.quote:
Dit is te herkenbaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel herkenbaar
*jas aan*
*katten snoepje doen*
*naar voordeur lopen*
*deur uit lopen*
*deur op slot doen*
Portemonnee vergeet ik dus nooitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nooit, maar we stonden laatst wel zonder portemonnee in de supermarkt.. Vervelendste was nog dat we ook net niet meer genoeg kleingeld uit onze zakken konden schrapen om het parkeerkaartje mee te betalen (we stonden in de parkeergarage) zodat Baard eerst naar huis moest lopen om geld te halen.
.
Haha zooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel herkenbaar
*jas aan*
*katten snoepje doen*
*naar voordeur lopen*
*deur uit lopen*
*deur op slot doen*
Daarom heb ik een huissleutel aan mijn autosleutel en een huissleutel aan mijn fietssleutel en als ik de benenwagen neem dan is dat meestal na werktijd en dan is vriendje doorgaans thuis om mij binnen te laten!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel herkenbaar
*jas aan*
*katten snoepje doen*
*naar voordeur lopen*