Je zat in het fotografieforum. Maar ik heb je topic al meegenomen naar TTK, waar de boekenlezers zittenquote:
Oops! =) Dank je!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zat in het fotografieforum. Maar ik heb je topic al meegenomen naar TTK, waar de boekenlezers zitten.
Ze schrijft thrillers. Haar boeken zijn trouwens ook verwerkt in een serie 'rizzoli and isles'. Werd op net 5 uitgezonden. Misschien komt je dat bekend voor =)quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:38 schreef andre_k het volgende:
Vertel eens wat meer over deze schrijfster.
Ik heb die afgelopen weekend gekregen =) Wel de NL versie. Issie spannend? Op internet stond dat ie af en toe lastig te volgen is...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:48 schreef MaxMark het volgende:
Heb al een paar boeken van haar gelezen, nu bezig met "Last to die". Ik kwam er laatst achter dat er ook een TV-serie (Rizzolli & Isles, naar de hoofdpersonen) van de boeken bestaat. Nooit geweten
Edit: Wat jij net zegt dus.
Het is een ander formaat boek, sowieso een stukje groter. Qua inhoud leest het inderdaad wat lastiger weg, veel 'triviale' zaken die voorbij komen. Maar je weet natuurlijk dat je voor het doorlezen weer beloond gaat worden door een spannende scène, die altijd zo mooi onverwachts gebeuren ineens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb die afgelopen weekend gekregen =) Wel de NL versie. Issie spannend? Op internet stond dat ie af en toe lastig te volgen is...
Ben nu bezig met zustermoord en heb nog sneeuwval, het stille meisje en de laatste sterft nog ongelezen liggen.
Serie heb ik nooit gezien eigenlijk. Ik vraag me ook af hoe ze gaan. Geen boek per aflevering aangezien ze al met het vierde seizoen bezig zijn...quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:28 schreef -moppie- het volgende:
Boeken zijn allemaal leuk, verheugde me toen de serie (weer) op tv kwam maar dat is voor mij een enorme tegenvaller. Beetje hetzelfde als de verfilming van een boek... nooit zo leuk als het boek zelf.
In dat geval hou ik het wel bij de boeken =)quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef -moppie- het volgende:
De serie heeft inderdaad niks met de boeken te maken maar het is gewoon niet zo geweldig als de boeken zelf. Beetje CSI achtig zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |