quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoveel dates zijn er blijkbaar niet, we moeten het toch ergens over hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Er mag best een dag niet gepost worden in dit topic
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yup. Foto's zeggen nog het meest.
Ik date altijd met mutsen die thee en warme chocolademelk drinken tijdens een date en als zij geen wijn drinken, doe ik dat ook niet, dus nee, nog nooit dronken geworden tijdens een date.
Ik vind het geen afknapper (er kunnen allerlei redenen zijn waarom ze niet drinkt), maar heb liever dat ze het wel doet, want gezellig samen op de bank met een wijntje idd. Van een paar wijntjes kom je toch in een lekkere roes waar je met een kop thee niet in komtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef habitue het volgende:
[..]Hebben het helemaal niet gehad over drinken. Vind het best wel een afknapper eigenlijk als een vrouw niet drinkt.
![]()
Samen genieten van een wijntje en kaasplankje
Dus en ze moet drinken en het moet wijn zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef habitue het volgende:
[..]Hebben het helemaal niet gehad over drinken. Vind het best wel een afknapper eigenlijk als een vrouw niet drinkt.
![]()
Samen genieten van een wijntje en kaasplankje
Ja precies, zijn toch dingen die ik heel erg zou missen in een relatie!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het geen afknapper (er kunnen allerlei redenen zijn waarom ze niet drinkt), maar heb liever dat ze het wel doet, want gezellig samen op de bank met een wijntje idd. Van een paar wijntjes kom je toch in een lekkere roes waar je met een kop thee niet in komt![]()
.
Die roes is inderdaad het beste gevoel op aarde als je dat kan delen met iemand op wie je gek bentquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het geen afknapper (er kunnen allerlei redenen zijn waarom ze niet drinkt), maar heb liever dat ze het wel doet, want gezellig samen op de bank met een wijntje idd. Van een paar wijntjes kom je toch in een lekkere roes waar je met een kop thee niet in komt![]()
.
Drinken vrouwen ook weleens iets anders danquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dus en ze moet drinken en het moet wijn zijn?
Oh hou opquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die roes is inderdaad het beste gevoel op aarde als je dat kan delen met iemand op wie je gek bent![]()
Vrouwen die niet drinkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:53 schreef habitue het volgende:
Joh van mijn part drinkt een vrouw stroh80 het gaat me meer om het samen dronken/aangeschoten worden op een vrijdagavond.
Juist. En als je niets aan wensen/eisen in je profiel zet, dan weet je weer niet wat je wilt en vind je alles wel bestquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef Dizorn het volgende:
Tuurlijl viking, iedereen geeft hier heel stoer af op alles wat ze minder leuk vinden. maar uiteindelijk geeft niemand ene neuk om eisen als je verliefd wordt.
maar dat is het jammere aan datingsites. je kruist superveel mensen af om eigenlijk rare redenen omdat je denkt dat het niet zou werken. maar jij kan ook verliefd worden op iemand van 5 jaar jonger, dan storten je "internet-eisen' ook wel in
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het liefst in m'n profiel zetten dat ik pas weet wat ik zoek als ik het gevonden heb, maar ja dat is ook weer zo cheesy. Doch wel waar
.
Ik vraag tegenwoordig altijd voor een eventuele date of ze van een drankje houdt. En meestal vraag ik nog wel een beetje door of ze ook wel eens gewoon een avondje los gaat. (en dan bedoel ik niet stomdronken worden/kotsen, gewoon lekker aangeschoten).quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef habitue het volgende:
![]()
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vraag tegenwoordig altijd voor een eventuele date of ze van een drankje houdt. En meestal vraag ik nog wel een beetje door of ze ook wel eens gewoon een avondje los gaat. (en dan bedoel ik niet stomdronken worden/kotsen, gewoon lekker aangeschoten).
En ze scoort pluspunten als er ook doordeweeks regelmatig wat gedronken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |