abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:27:08 #1
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123153982

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
WFPB!
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:27:41 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123154005
Bedankt he :'(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:28:40 #3
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123154056
Is de tt gelukt? zit op mobiel.

Wie zegt dat ik t over jou heb O-)
WFPB!
pi_123154180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zoveel dates zijn er blijkbaar niet, we moeten het toch ergens over hebben. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Er mag best een dag niet gepost worden in dit topic ;)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_123154284
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yup :Y. Foto's zeggen nog het meest.

Ik date altijd met mutsen die thee en warme chocolademelk drinken tijdens een date en als zij geen wijn drinken, doe ik dat ook niet, dus nee, nog nooit dronken geworden tijdens een date :').
:o Hebben het helemaal niet gehad over drinken. Vind het best wel een afknapper eigenlijk als een vrouw niet drinkt. -O-
Samen genieten van een wijntje en kaasplankje O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123154288
Goed topic :D Heerlijk al die heldenverhalen :P
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:39:57 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123154535
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef habitue het volgende:

[..]

:o Hebben het helemaal niet gehad over drinken. Vind het best wel een afknapper eigenlijk als een vrouw niet drinkt. -O-
Ik vind het geen afknapper (er kunnen allerlei redenen zijn waarom ze niet drinkt), maar heb liever dat ze het wel doet, want gezellig samen op de bank met een wijntje idd. Van een paar wijntjes kom je toch in een lekkere roes waar je met een kop thee niet in komt O+ :').
Niet meer actief op Fok!
pi_123154904
quote:

[..]

Dus en ze moet drinken en het moet wijn zijn? :D
pi_123154926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het geen afknapper (er kunnen allerlei redenen zijn waarom ze niet drinkt), maar heb liever dat ze het wel doet, want gezellig samen op de bank met een wijntje idd. Van een paar wijntjes kom je toch in een lekkere roes waar je met een kop thee niet in komt O+ :').
Ja precies, zijn toch dingen die ik heel erg zou missen in een relatie!
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:48:39 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123154961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die roes is inderdaad het beste gevoel op aarde als je dat kan delen met iemand op wie je gek bent _O_ O+
pi_123155042
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:47 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dus en ze moet drinken en het moet wijn zijn? :D
Drinken vrouwen ook weleens iets anders dan :o
pi_123155097
Ik drink genoeg maar ik drink geen wijn.. :N
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:53:00 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123155181
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Die roes is inderdaad het beste gevoel op aarde als je dat kan delen met iemand op wie je gek bent _O_ O+
Oh hou op :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_123155185
Joh van mijn part drinkt een vrouw stroh80 het gaat me meer om het samen dronken/aangeschoten worden op een vrijdagavond. O+
pi_123155239
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:53 schreef habitue het volgende:
Joh van mijn part drinkt een vrouw stroh80 het gaat me meer om het samen dronken/aangeschoten worden op een vrijdagavond. O+
Vrouwen die niet drinken :{w
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:06:40 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123155815
Ik denk dat jullie in de praktijk nog wel water bij de wijn gaan doen ( :') ), want ik zie zo veel dingen als afknapper genoemd worden... als je dat lijstje volhoudt, kom je nooit aan de man/vrouw natuurlijk :').

Ik heb een paar dingen die ik héél belangrijk vind en over de rest valt te praten, afhankelijk van hoe leuk ze is. Zeg alsjeblieft dat dat bij jullie ook zo is! :'( :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:06:59 #17
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123155831
Mensen die niet in een roes kunnen komen zonder alcohol :') Alcohol is soms lekker, maar ik hoef echt niet elke week mezelf in een roes te drinken, of uberhaubt te drinken om lol te hebben. Maar volgens mij was de drank vs geen drank geen ruzie 2 topics geleden.. hoog tijd om onszelf te herhalen :7

Maar hey, de zon schijnt flink buiten. wel takkekoud. ik verwacht binnenkort dateverhalen van iig Silenus, DP. en de andere mensen die zo geilden op zon en lente ;)
WFPB!
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:12:55 #18
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123156039
Tuurlijl viking, iedereen geeft hier heel stoer af op alles wat ze minder leuk vinden. maar uiteindelijk geeft niemand ene neuk om eisen als je verliefd wordt.

maar dat is het jammere aan datingsites. je kruist superveel mensen af om eigenlijk rare redenen omdat je denkt dat het niet zou werken. maar jij kan ook verliefd worden op iemand van 5 jaar jonger, dan storten je "internet-eisen' ook wel in ;)
WFPB!
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:15:37 #19
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123156126
t blijft hier toch een gezellig topic..... :) zucht.... * Andromache zoekt datingwinterslaap
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 21 februari 2013 @ 12:21:26 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123156307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:12 schreef Dizorn het volgende:
Tuurlijl viking, iedereen geeft hier heel stoer af op alles wat ze minder leuk vinden. maar uiteindelijk geeft niemand ene neuk om eisen als je verliefd wordt.

maar dat is het jammere aan datingsites. je kruist superveel mensen af om eigenlijk rare redenen omdat je denkt dat het niet zou werken. maar jij kan ook verliefd worden op iemand van 5 jaar jonger, dan storten je "internet-eisen' ook wel in ;)
Juist. En als je niets aan wensen/eisen in je profiel zet, dan weet je weer niet wat je wilt en vind je alles wel best :').

Ik zou het liefst in m'n profiel zetten dat ik pas weet wat ik zoek als ik het gevonden heb, maar ja dat is ook weer zo cheesy :'). Doch wel waar :').
Niet meer actief op Fok!
pi_123156456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het liefst in m'n profiel zetten dat ik pas weet wat ik zoek als ik het gevonden heb, maar ja dat is ook weer zo cheesy :'). Doch wel waar :').
Ja, ik generaliseer.
pi_123157095
Ik kreeg gister de dooddoener. "Wat doe je hier?"
pi_123157183
quote:

[..]

Ik vraag tegenwoordig altijd voor een eventuele date of ze van een drankje houdt. En meestal vraag ik nog wel een beetje door of ze ook wel eens gewoon een avondje los gaat. (en dan bedoel ik niet stomdronken worden/kotsen, gewoon lekker aangeschoten).

En ze scoort pluspunten als er ook doordeweeks regelmatig wat gedronken wordt.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:08:47 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123157690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vraag tegenwoordig altijd voor een eventuele date of ze van een drankje houdt. En meestal vraag ik nog wel een beetje door of ze ook wel eens gewoon een avondje los gaat. (en dan bedoel ik niet stomdronken worden/kotsen, gewoon lekker aangeschoten).

En ze scoort pluspunten als er ook doordeweeks regelmatig wat gedronken wordt.
Ja vind ik ook _O_ :Y

Daarom pik ik liever vrouwen op in de kroeg :D kleine kans dat je daar een alcoholvrije variant vindt op een vrijdagavond :P
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:15:53 #25
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_123157947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef Vyric het volgende:

[..]

Jij zit ook op paiq?

Ja maar dat was niet via Paiq.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')