Ja maar... het draait toch om het innerlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe 5x met een meid van daar gechat, maar gewoon geen spelfouten maken was al moeilijk. Om dan nog maar niet te spreken over de interesses en muzieksmaak![]()
En toen had ik 1 waarmee het klikte, werd het plaatje duidelijker, bleek ze een soort afstammeling van een orc te zijn![]()
![]()
klopt, maar dit ging echt een stukje verder dan 'niet mijn type'quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef Vyric het volgende:
[..]
Ja maar... het draait toch om het innerlijk?
Zeg maar voor Lord of The Rings was ze ook niet voor uitgenodigd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt, maar dit ging echt een stukje verder dan 'niet mijn type'
Als je al gaat daten heb je toch geen contact meer via Paiq?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef mr-green het volgende:
Daten met 2 dames tegelijk op Paiq is soms wel lastig. Goed opletten dat je niet een reactie tegen A bij B geeft
Voor lord of the rings zou ze inderdaad niet zijn uitgenodigdquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Vyric het volgende:
[..]
Zeg maar voor Lord of The Rings was ze ook niet voor uitgenodigd?
En kolere ey, wil je een speeddate doen... heeft er niemand zin in. Nouja zeg!
Maar Gizmo is schattig : (.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor lord of the rings zou ze inderdaad niet zijn uitgenodigd![]()
Maar bij de Gremlins had ze de hoofdrol
De Gremlins zijn sowieso cool. Misschien in mijn do's van Paiq zetten.. of zou ik dan allemaal Gremlins krijgen als matchesquote:
chatten bedoel ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je al gaat daten heb je toch geen contact meer via Paiq?
Hij was wel erg duidelijk dus jij was het iig nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ik zei het niet op die manier, dus ik hoop van niet
Dan denken ze dat je een knuffelberenfetish hebt, want die meiden zijn niet zo snuggerquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef Vyric het volgende:
[..]
De Gremlins zijn sowieso cool. Misschien in mijn do's van Paiq zetten.. of zou ik dan allemaal Gremlins krijgen als matches?
Jij zit ook op paiq?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij was wel erg duidelijk dus jij was het iig niet
Of ik wil hun wel knuffelen. Ik ben onschuldig!quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan denken ze dat je een knuffelberenfetish hebt, want die meiden zijn niet zo snugger![]()
Ik wil het wel zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hij was wel erg duidelijk dus jij was het iig niet
Jij als Paiq master P.I.M.P.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:41 schreef Silenus het volgende:
Haha, ze zet de exit-strategie al in.Vraag nou eens om een duidelijke foto/facebook/whatever.
Eerste speeddate heb ik nu. Die wacht duidelijk tot de foto komt. Korte antwoorden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Vyric het volgende:
Oeh oeh, ga speeddaten, dat doe ik ook. En aangezien niemand wilt, dan moet ik uiteindelijk wel bij jou uitkomen.
Ofzo.
en?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
Gewoon 2x bingo nu op Paiq. Nu nog meer foto's regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |