SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Daar zijn wel wat botten gebroken!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:51 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Vond ik ook!![]()
En deze vond ik echt hilarisch:
Die kat lijkt geanimeerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Kat met een interessante strategie om binnengelaten te worden:
En dat, ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:19 schreef error_404 het volgende:
[..]
Een filmpje dat om de 3 topics weer terug komt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand heeft z'n idool gevonden:
http://www.liveleak.com/view?i=cec_1361504239
hahaha dat mannetje is gewoon nog grappiger dan het filmpje waar het om gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand heeft z'n idool gevonden:
http://www.liveleak.com/view?i=cec_1361504239
Bij mij gebeurt er niets geks?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Hip. Die muziek blijft gewoon doorspelen.
Bij mij als het filmpje is afgelopen blijft de muziek doorspelen, heb het 3x geprobeerd; doet het iedere keer.quote:
100x beter dan harlem shakequote:
Nee, gaat em ook niet worden.quote:
Ik weet wel wat ik morgen ga doen in de albert heijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, gaat em ook niet worden.
Sowieso snap ik al die rages niet.
Bij mij ook niet (MacBook Pro + Safari), maar uit sommige reacties onder het filmpje blijkt inderdaad dat dat bij anderen ook zo was.quote:
Zie het ja. Embedded loopt-ie door bij mij ja. Op de youtubesite zelf niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Bij mij ook niet (MacBook Pro + Safari), maar uit sommige reacties onder het filmpje blijkt inderdaad dat dat bij anderen ook zo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |