Tof, welke?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:22 schreef BananaPancake het volgende:
Hihi Nordic Zwalken
Ik heb trouwens een jurkje op Asos gekocht, die 1 maat te klein is als motivatie. Kwam op het idee door jouw trouwjurk motivatie Stormqueen!![]()
Ben echt verliefd op het jurkje dus dat moet echt een motivatie zijn
Eigenlijk moet je zo denken, als ik extra ga snoepen, heb ik juist niks aan de sportactiviteiten. Had je net zo goed niet kunnen gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
Jamaar ja maar jamaar...
Hoelang kan je teren op een sportactiviteit.. ?
Gister "gesnoept" want 's avonds sporten, vandaag snoepen wa.t gister sporten...
Dat werkt niet zo..
Je staat er bij!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef Cuppiecake het volgende:
Stormqueen zou jij mijn tikker in de OP willen zetten? Had het in de vorige topic ook gevraagd, maar de tt heeft het toen niet gelezen denk ik.
[ link | afbeelding ]
is dit de goede link?
"Beloon" je jezelf daarmee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
Jamaar ja maar jamaar...
Gister "gesnoept" want 's avonds sporten, vandaag snoepen wa.t gister sporten...
Dat werkt niet zo..
Ik heb juist met sporten wel veel motivatie. Dan denk ik oeh als ik nu gewoon goed eet, dan verbrand ik weer een paar ons vandaag!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
Jamaar ja maar jamaar...
Dat werkt niet zo..
een paar ons, dan moet je wel verrektes hard sportenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik heb juist met sporten wel veel motivatie. Dan denk ik oeh als ik nu gewoon goed eet, dan verbrand ik weer een paar ons vandaag!
Die is ook erg leuk inderdaad!! Jammer dat dat fout ging.. ik heb voor het eerst op Asos besteld, dus ben ook benieuwd of het helemaal goed zal gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh die is cute!
Ik had deze besteld, maar ik kreeg 'm in zwart binnen, dus die moet ik nog even ruilen:
[ afbeelding ]
(ecru kant over een zwarte onderjurk)
Ben er nu nog iets te chubby voor, maar nog een kilo of acht er af en dan is het smokin'
Ik ben heel vaak een halve kilo lichter na het sportenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een paar ons, dan moet je wel verrektes hard sporten![]()
Echt, ik niet. Ik had maandag echt super goed gegeten. En 's avonds dik gesport bij de fysio, iets te lang doorgegaan, tot ik omviel van de kramp.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak een halve kilo lichter na het sportenDan heb ik wel de rest van de week ook gezond gegeten, maar toch
ja, dan zweet je ook een halve liter wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak een halve kilo lichter na het sportenDan heb ik wel de rest van de week ook gezond gegeten, maar toch
dan heb jij meer water gedronken tijdens het sporten dan bananapancakequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:36 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Echt, ik niet. Ik had maandag echt super goed gegeten. En 's avonds dik gesport bij de fysio, iets te lang doorgegaan, tot ik omviel van de kramp.En de volgende dag woog ik 0,4 kg zwaarder. Gister weer gesport en nu is er gelukkig wel 0,2 kg vanaf. Maar toch. xD
Ik sport twee uur intensief, dus zal allicht wat schelen. En het blijft er ook altijd af, dus vocht of niet, ik vind het helemaal prima! Ik drink trouwens wel altijd minstens 2 bidons leeg na het sporten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan zweet je ook een halve liter weg
Voor een ons vet moet je ongeveer 700 kcals verbranden.
Dat is een uur zeer intensief sporten.
Maar goed, wegingen zijn stom, ik daal al een paar dagen niet, mijn broek zit wel losser, maar ik kan niet poepen dus dan sta je stil.
(dat is werkelijk het enige dat ik mis aan roken. Mijn stoelgang)
Super!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:37 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik sport twee uur intensief, dus zal allicht wat schelen. En het blijft er ook altijd af, dus vocht of niet, ik vind het helemaal prima! Ik drink trouwens wel altijd minstens 2 bidons leeg na het sporten.
nou, niet door spierpijn. Maar zwaarder na het sporten is iets waar veel mensen last van hebben (mezelf incluis). Je lichaam houdt wat meer vocht vast omdat het zich moet kunnen koelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:39 schreef Cuppiecake het volgende:
Kan het niet zo zijn dat je door spierpijn juist vocht vast gaat houden ofzo?
begin? Jij post toch ook al ruim een jaar mee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben afgevallen!
Maar liefst 0.2 kg
Het is een begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |