PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:
Die moet dus duidelijk uit de kast komen.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die moet dus duidelijk uit de kast komen.
Armeroquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef xSoDx het volgende:
Buffon & Balotelli gehaald
[ afbeelding ]
Moet nog een betere LB hebben, maar IF Asamoah heb ik geen coins voor
Alle duitsers zijn sowieso homos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]dat zijn vooroordelen. dat mag niet he
Ik zou sneijder als cam doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef xSoDx het volgende:
Buffon & Balotelli gehaald
[ afbeelding ]
Moet nog een betere LB hebben, maar IF Asamoah heb ik geen coins voor
Messi sowieso niet kopen. totaal zijn coins niet waard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Djeetje het volgende:
Messi NIF kopen of door sparen voor zijn 91 versie ?
ook dit is niet waar. er is altijd een percentage lesbo'squote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alle duitsers zijn sowieso homos.
Dat zei iedereen vorig jaar ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Messi sowieso niet kopen. totaal zijn coins niet waard.
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou sneijder als cam doenvan de rest had ik ook dit team alleen dan if ballo en if cavani. En een andere cb
speelde wel heel fijn.
Yes, mn serie a team begon met een hoop colombiaantjesquote:
Ik vond sneijder op die positie echt heel erg goed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..
En welke CB ? Ogbonna heb ik nog liggen maar speelt iets minder lekker
Barzagli vond ik ook wel fijn, onderschept veel, maar Ogbonna heeft de pace natuurlijk, dus je moet dan hopen dat bij counters ofzo je Chiellini hebt om mee te rennen en niet Barzagliquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..
Wow nicequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Geld winnen tijdens het slapen
Ja netjesquote:
Lucio is een van de beste cb's waar ik mee heb gespeeld dit jaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is die ook zo makkelijk te winnen als de gold cup ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handicapquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef DuTank het volgende:
Tuurlijk, mijn spitsen met 10-20 meer dan de pace dan z'n verdediger worden eruit gelopen, maar spitsen van de tegenstander met gelijke pace zijn niet bij te houden als ze aan de bal zijn. Rot op joh
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef DannyDeko het volgende:
M'n internet weer dood..
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
0-4quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie vanavond over wedstrijden EL ?
Ik heb niet eens enig idee wie er spelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie vanavond over wedstrijden EL ?
Die boost kaart op Messiquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Verloren met 2-1, 5x op de paal en hij had 2 counters..
Hoerenspel
Wat is een seal out? Ik zag gisteren volgens mij een filmpje er over gepost worden maar ik snapte het niet. Misschien ook omdat het geluid van de laptop kapot isquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
Ik had net nog 3 seal outs en nu nog maar 2
Bij Pro Clubs moet je 5 verdiensten halen door Seal Out. Je moet de aanvaller blokken en alsnog eerder bij de bal zijn. Hij telt ze alleen bijna nooit dus het is heel lastig. Helaas verdwijnen ze nu gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is een seal out? Ik zag gisteren volgens mij een filmpje er over gepost worden maar ik snapte het niet. Misschien ook omdat het geluid van de laptop kapot is
Als je de bal afschermt als verdediger met je lichaam van de tegenstanderquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is een seal out? Ik zag gisteren volgens mij een filmpje er over gepost worden maar ik snapte het niet. Misschien ook omdat het geluid van de laptop kapot is
Totaal nutteloos en erg moeilijk (niet te doen in een gewone wedstrijd). Mja die rewards voor je pro zijn wel nice, dus toch maar proberen. 2/25 nuquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Ja, dat was inderdaad wat dat mannetje deed in het filmpje. Weer wat wijzer
Verwachte uitslag onderaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff ik moet weer wat voor school gaan doen hoor.... Ga ik lekker op zoek naar dingen om me af te leiden...
[ afbeelding ]
Ga ik dit soort shit maken... Volgens mij heb ik echt een probleem.
MVPquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff ik moet weer wat voor school gaan doen hoor.... Ga ik lekker op zoek naar dingen om me af te leiden...
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die een goede keeperskeuze maakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef DeF5Knop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil op Koné's plaats nog Aguero of Benzema zetten en op Santi Cazorla's plek Samir Nasri.
Verder zitten er nog respectievelijk Guilherme, Santon en Oscar op de bank. Voor de rest stelt het niet zo veel voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Goeden keeper, LM en RM welquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef DeF5Knop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil op Koné's plaats nog Aguero of Benzema zetten en op Santi Cazorla's plek Samir Nasri.
Verder zitten er nog respectievelijk Guilherme, Santon en Oscar op de bank. Voor de rest stelt het niet zo veel voor.
Dankje!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die een goede keeperskeuze maakt.
Hij is vaak ANY en voorinquote:
Hij is echt goed, maar in dit team niet handig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef DeF5Knop het volgende:
[..]
Dankje!Ik had ooit een Bundesliga team en ik kende Wiese nog als doelman van Werder Bremen. Beste keeperskeuze die ik ooit in FUT heb gemaakt.
laat hem maar lullen je bent gewoon manne goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
CB terwijl de LM, RM, CAM en 2x ST bezet zijn ja
4312 amigoquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goeden keeper, LM en RM wel
Haters maken me famousquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
laat hem maar lullen je bent gewoon manne goed
Niet liegenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
CB terwijl de LM, RM, CAM en 2x ST bezet zijn ja
Ik zou Rameris CDM maken, Fellaini verkopen Young en Valencia kopen en een andere keeper dan ben je al een heel end op weg naar een standaard BPL teamquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef DeF5Knop het volgende:
[..]
Dankje!Ik had ooit een Bundesliga team en ik kende Wiese nog als doelman van Werder Bremen. Beste keeperskeuze die ik ooit in FUT heb gemaakt.
seems ledjitquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn coins verkopen.
1.5 miljoen in de aanbieding.
12 euro per 100K
Eerst het geld op mijn bankrekening, dan pas de coints overmaken.
Ga je niet krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
12 euro per 100K
Let maar op.quote:
Je was niet echt in vorm deze week he?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
12 euro per 100K
Is een optiequote:
Gisteren welquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je was niet echt in vorm deze week he?
Gast hier zijn er een aantal van wie je voor 10 euro 100k kan krijgen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Let maar op.
Het zit dan wel vol met scammers op marktplaats maar tot het geld niet op mijn rekening staat, wordt er niets overgemaakt aan coins.
Ik ben al een hele tijd niet meer gedegradeerd en zit keurig in divisie 1quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik dinsdag online was zag ik dat je nog twee keer gedegradeerd was geloof ik
Dan ga ik in prijs omlaag na een tijdjequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast hier zijn er een aantal van wie je voor 10 euro 100k kan krijgen...
Boven Paul staan voelt goed!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen wel transfers zijn...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Er komt nog een excel sheet aan hoor.... Spannend!!
Gezien het aantal potjes dat ik andere dingen aan het doen benquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Data verzamelen joh... Nu ga ik douchen en echt aan school werken.
[..]
Pffff... Dit zijn de stats van onze winstreak van gister.
[ afbeelding ]
Haha het was misschien wel handig geweest om erbij te zetten wie waar stond. Thorb was CB en ik was ST. Maar die zie je aan de stats ook wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die tackles waarmee ik goals voorkwam
Ik met die van mijn buurvrouwquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef Djeetje het volgende:
Spelen jullie dan met je eigen prof ?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik met die van mijn buurvrouw
Andere keer. Moet nog echt even wat doen voor school. Heb 9gag nu ook al gehad....quote:
Kezman...quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Kwam via via eens op de wikipedia pagina van iemand terecht:
[ afbeelding ]
Nachtkaarslaatste balcontact als prof was een gemiste penalty voor die club uit Hong Kong.
Toont ook wel aan hoe zwak onze competitie is, en dat de prestaties van de huidige topscorers elders nog wel eens tegen kunnen vallen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kezman...
Wat een voetballer was dat.
Toen hij bij Chelsea speelde en hij een goal scoorde met een lekke balquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kezman...
Wat een voetballer was dat.
Daar hadden we het gister nog over in de partyquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:30 schreef Revontulet het volgende:
Een klasgenoot van me heeft een rap opgenomenwat een droeftoeter, en echt keihard er over opscheppen, ik zou me er voor schamen
Suarez doet het anders gewoon heel goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toont ook wel aan hoe zwak onze competitie is, en dat de prestaties van de huidige topscorers elders nog wel eens tegen kunnen vallen.
Inderdaad, moest er ook aan denkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister nog over in de party![]()
www.soundcloud.com/tommyoost deze boykie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister nog over in de party![]()
w t f is ditquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
www.soundcloud.com/tommyoost deze boykie?
Dit jaar ja, maar vorig jaar was het qua doelpunten ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez doet het anders gewoon heel goed
Klopt, Nistelrooy ook. Maar bijvoorbeeld Pelle en Altidore hebben bij de vorige clubs vooral de lachspieren van de supporters getraind.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez doet het anders gewoon heel goed
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ken je hem ook of niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef BDIL het volgende:
Als deze gast in Rotterdam komt krijgt hij sowieso klappen
40/17 vind ik in een eerste volle seizoen lang niet slechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit jaar ja, maar vorig jaar was het qua doelpunten ook niet bijzonder.
Nee en dan mag blijven zoquote:
11 in de competitie uit 31 voor een spits niet bijzonder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
40/17 vind ik in een eerste volle seizoen lang niet slecht
Altidorequote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, Nistelrooy ook. Maar bijvoorbeeld Pelle en Altidore hebben bij de vorige clubs vooral de lachspieren van de supporters getraind.
Heeft ie nooit problemen gehad of kritiek ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:37 schreef Revontulet het volgende:
En het leukste is, hij is witter dan wit
Ik ben er vandaag pas achter gekomen, is ook nog niet zo oud. Maar geloof me, hij krijgt het van alle kanten te horen maar hij is er echt trots opquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft ie nooit problemen gehad of kritiek ?
Wowyoo!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom niet?
[ afbeelding ]
deze al gezien hugh?
Ik denk dat hij Isis een mooie vrouw vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef Reemi het volgende:
Bij meer dan de helft van z'n tweets heb ik echt geen idee wat er staat.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er staat dat hij Isis altijd lief ofzo vind en dat wij dat moeten beseffen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Altidore bij Bursaspor was echt een drama inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, Nistelrooy ook. Maar bijvoorbeeld Pelle en Altidore hebben bij de vorige clubs vooral de lachspieren van de supporters getraind.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat er staat dat hij Isis altijd lief ofzo vind en dat wij dat moeten beseffen.
boeng = lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Isis een mooie vrouw vindt.
Ik snap er verder ook niets van
Dat dacht ik al, maar wist het niet zeker.quote:
WeFut.com welquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Geen een site heeft zijn ingame stats
Dit is nog leesbaar in vergelijking met de tweets van Jetro Willemsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:53 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
bestaat niet eensquote:
Ik hoop dat ze gewoon blijven zitten. En ik hoop al helemaal niet dat de 50 plus partij echt een keer 20 zetels krijgtquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af hoelang deze regering blijft zitten. Ik denk korter dan de vorige
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon blijven zitten. En ik hoop al helemaal niet dat de 50 plus partij echt een keer 20 zetels krijgt
Hoe wil je dan verderquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
VVD bewees de vorige periode al dat het 3x niets is en PVDA loopt Rutten maar wat achterna omdat Samson en Rutten elkaars holmaten zijn.
[ afbeelding ]
Gewoon opbokken met PVDA.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe wil je dan verder
Dan zou het in de richting gaan van SP 20, PVDA 20, VVD 30, 50plus 20, d66 10 en cda 10, pvv 15 ofzo
Het is economisch gezien voor Europa gewoon een kut tijd en de welvaart van 10 jaar geleden komt toch niet meer terug.
Dat stukje voegt ook weinig toe imo
Nu kom je even ver. Nu geeft er niemand tegengas. Hoe meer er bezuinigd wordt des te beter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:27 schreef Thorb het volgende:
Ja kom elkaar alleen tegenwerken, dan komen we er wel.
Zolang er geen corners en vrije trappen worden weggegeven is de kans groot dat Feyenoord wintquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch heb ik het idee dat de feyenoord verdeding mij van het weekend wel wat op gaat leveren![]()
[ link | afbeelding ]
Ja daarom is het plan voor de woningmarkt ook aangepast, omdat iedereen meewerkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu kom je even ver. Nu geeft er niemand tegengas. Hoe meer er bezuinigd wordt des te beter.
psv heeft toch geen kopsterke spelers. ik zie feyenoord wel winnen hoor. al zal het nipt zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang er geen corners en vrije trappen worden weggegeven is de kans groot dat Feyenoord wint
Het maakt niet uit of ze kopsterk zijn of nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
psv heeft toch geen kopsterke spelers. ik zie feyenoord wel winnen hoor. al zal het nipt zijn.
Tsja het gebeurt wel vaker. Nieuws dat hij uit packs gaat > hij stijgt heel snel (2 verkocht voor 85k ofzo) en daarna blijft hij dalen. Veel mensen die allemaal Pogba's hadden opgekocht en er nu van af willen misschien... Denk niet dat hij nog veel zal stijgen, heb er nog wel eentje in mijn club.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
iemand enig idee waarom pogba de afgelopen weken alleen maar daalt.
hij is uit packs vandaan. zal toch ooit weer stijgen dan?
* verkapte is het verstandig om een investering te doen post.
ja inderdaad in top tijden ook 3 verkocht. maar lijkt me zo vreemd dat een silver speler die altijd zeldzaam is geweest zomaar zakt en veel aangeboden word.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja het gebeurt wel vaker. Nieuws dat hij uit packs gaat > hij stijgt heel snel (2 verkocht voor 85k ofzo) en daarna blijft hij dalen. Veel mensen die allemaal Pogba's hadden opgekocht en er nu van af willen misschien... Denk niet dat hij nog veel zal stijgen, heb er nog wel eentje in mijn club.
Er zijn er ook wel erg veel.
Mensen gaan undercutten waardoor de prijs alleen maar blijft dalen. Overigens zijn Zelao en Ferdinand nog niet uit packs en die werden ook ineens duurder toen het nieuws bekend werd dat ze misschien uit packs gingen. Dat is dus niet zo waardoor de prijs weer normaal is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja inderdaad in top tijden ook 3 verkocht. maar lijkt me zo vreemd dat een silver speler die altijd zeldzaam is geweest zomaar zakt en veel aangeboden word.![]()
soms is de markt ondoorgrondelijk.
Dan nog moet de vraag ook ineens weg zijn. Bij elke speler undercutten mensen, maar hier worden ze ook niet meer gekocht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen gaan undercutten waardoor de prijs alleen maar blijft dalen. Overigens zijn Zelao en Ferdinand nog niet uit packs en die werden ook ineens duurder toen het nieuws bekend werd dat ze misschien uit packs gingen. Dat is dus niet zo waardoor de prijs weer normaal is.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind Guarin meer iets voor op CDM.
Dan kan ik geen Lavezzi en Thiago silvaquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind Guarin meer iets voor op CDM.
Messi CAM en ST Higuainquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan ik geen Lavezzi en Thiago silva
Verratti kan echt niet op CDM in een 352.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan ik geen Lavezzi en Thiago silva
Daarom Zanka RBquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
psv heeft toch geen kopsterke spelers. ik zie feyenoord wel winnen hoor. al zal het nipt zijn.
Pookje vooruit duwen 3 streepjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand me helpen met longshots ?
aldoor raakt de keeper ze nog aan waardoor ze mis gaan
Geen L2 er bij ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pookje vooruit duwen 3 streepjes
Thanks schiet ze er nu wel in (oefen in een oefenwedstrijd in de arena).quote:
Ja ik schoot er wel eens een paar in, maar 9 van de 10 had de keeper wat erg frustrerend wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Bij long shots ook goed opletten of je wel met het goede been van de speler schiet.
Verder zijn ze dit jaar veel makkelijker dan vorig jaar.
idd, altijd kijken wie de bal heeft en beseffen wat z'n sterke been isquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Bij long shots ook goed opletten of je wel met het goede been van de speler schiet.
Verder zijn ze dit jaar veel makkelijker dan vorig jaar.
Ik heb nog nooit 1 corner er in gedraaid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef Fuszy het volgende:
Nog nooit een longshot gescoord. Dit jaar ook geen enkele vrije trap trouwens. Wel een aantal keer een corner erin gedraaid.
Daarom wil ik voorin dat iedereen minimaal 4* WF heeft dat scheelt al een hele hoopquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, altijd kijken wie de bal heeft en beseffen wat z'n sterke been isWel kut als je tegenstander goed is en dat soort dingen anticipeert en het een mindgame wordt
Nog nooit mee gespeeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:48 schreef DannyDeko het volgende:
Net mn eerste potje met Benteke gespeeld.... Alles en iedereen wordt opzij gebeukt, en vervolgens ramt ie ze van buiten de 16 nog even vol in de bovenhoek.
Vrije trappen heb ik veel gescoord, maar een corner er in draaien nog nooit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef Fuszy het volgende:
Nog nooit een longshot gescoord. Dit jaar ook geen enkele vrije trap trouwens. Wel een aantal keer een corner erin gedraaid.
Longshots scoor ik regelmatig, vrije trappen heel af en toe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef Fuszy het volgende:
De laatste tijd heb ik aldoor 100% kansen uit corners en scoor ik ook elke 2 wedstrijden uit een corner.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Longshots scoor ik regelmatig, vrije trappen heel af en toe.Corner alleen tegen gehad
Ja duh, ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik aldoor 100% kansen uit corners en scoor ik ook elke 2 wedstrijden uit een corner.
Ik wou even melden dat ik gewoon op eens heel goed ben in corners.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja duh, ik ook. Maar een corner er in één keer in draaien, daar hebben we het over.
Speelde jij nou op de ps3?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wou even melden dat ik gewoon op eens heel goed ben in corners.
Eindelijk die knuppels fatsoenlijk. Hoef ik me niet zo te ergeren als ik bij vrienden speel die een ps4 hebbenquote:
Ik denk zo maar dat ik perongeluk knoppen indruk tijdens het gamequote:
kom ff clubsquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef BDIL het volgende:
Wat een homo's die Duitsers in toernooien
Heb net me xbox uitquote:
Ben er over 5 minutenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je weer op het aan knopje drukken.
Ibra in de spitsquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dit team te verbeteren ? Dacht alleen aan Nasri middelste CM en IF Fanni
Is het geld niet waardquote:
Now we're talkingquote:
Eten was klaarquote:
Mathijs en Dutch, als je er over 15 min bent is het goed, net begonnen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eten was klaarWie is nog meer aanwezig ?
Wat had je verwacht ? Een finale plek ?quote:
Wat is dit voor een trieste reactie. Ik zeg gewoon we hebben gisteren slecht gespeeld niemand heeft het over een finaleplek kneus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat had je verwacht ? Een finale plek ?![]()
![]()
middelste cm is juist verdedigend..daarzou ik geen Valbuena of Nasri zetten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dit team te verbeteren ? Dacht alleen aan Nasri middelste CM en IF Fanni
Slecht spelen of niet beter kunnen is niet hetzelfde...quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wat is dit voor een trieste reactie. Ik zeg gewoon we hebben gisteren slecht gespeeld niemand heeft het over een finaleplek kneus.
Dat dacht ik ook heel de tijd, tot je ingame de opstelling ziet in de cutscene en dan staat de middelste juist meest naar vorenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
middelste cm is juist verdedigend..daarzou ik geen Valbuena of Nasri zetten.
Niet beter kunnen zegt ie. GS kan echt wel beter dan dit we hebben dit seizoen in de CL beter gespeeld in uitwedstrijden dan thuiswedstrijden. Het team heeft nog geen 2 weken met elkaar kunnen spelen. We hebben nu nog 3 weken tot de return alles kan de bal is rond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slecht spelen of niet beter kunnen is niet hetzelfde...
Hij staat wel echt meer naar achteren hoor. En kopt vaak bij corners.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heel de tijd, tot je ingame de opstelling ziet in de cutscene en dan staat de middelste juist meest naar vorenOf het is een glitch
Zie deze man eens subtiel een lijntje uitgooien danquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
Barca was gisteren pas goed
Jammer dat Milan zon anti voetbal speelde.
Enige 2 die daar nieuw rondlopen zijn Sneijder en Drogba en beide oogden conditioneel niet echt fit te zijn. Bovendien is heel de verdediging een ellende, die Afrikaan achterin lijkt voor het eerst van voetbal te hebben gehoordquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Niet beter kunnen zegt ie. GS kan echt wel beter dan dit we hebben dit seizoen in de CL beter gespeeld in uitwedstrijden dan thuiswedstrijden. Het team heeft nog geen 2 weken met elkaar kunnen spelen. We hebben nu nog 3 weken tot de return alles kan de bal is rond.
Haterquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie deze man eens subtiel een lijntje uitgooien dan
Jouw trollpogingen blijven matig
Ben het met je eens dat sabri 10x drama is. En Drogba en Sneijder zijn niet de enige 2 we hebben ook het grootste verdedigende talent centraal lopen. Die blonde Turk achterin is het. Dat je de topscorer van de CL matig noemt zegt meer over jouw voetbalkennis je velt zomaar een oordeel en in 3 weken kun je wel ingespeeld raken en dan kun je ook makkelijker elkaar vinden. Tegen elke andere tegenstander had ik je gelijk gegeven we zouden dan geen kans hebben maar Schalke is ook drama dus ik zie kansen voor ons in Gelsenkirchen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige 2 die daar nieuw rondlopen zijn Sneijder en Drogba en beide oogden conditioneel niet echt fit te zijn. Bovendien is heel de verdediging een ellende, die Afrikaan achterin lijkt voor het eerst van voetbal te hebben gehoord. Sabri speelde altijd al slecht, ook bij het Turkse elftal en Riera kan gewoon niet meedoen op dit niveau. Altintop is ook vergaande glory, te traag en niet fit genoeg om als RM te spelen vooral als je mee moet lopen met Bastos.Bovendien miste hij een 100% kans van 11 meter.Inan en Melo deden gewoon hun werk, al ben je altijd bang dat Melo weer tegen een rode kaart aanloopt als hij zich niet kan inhouden. Yilmaz prima spits voor binnen de 16 maar mist ook weer snelheid en een aantal 100% kansen gister. In 4 wedstrijden ga je niet beter spelen aangezien daar meer tijd voor nodig is
Ja was inderdaad prachtig met de hak meegenomen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
Yilmaz scoorde gister toch die sicke goal?
Dude double U maak eens een FM mannetje aan
Hij heeft het over de nieuwelingen, beter lezen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:18 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat sabri 10x drama is. En Drogba en Sneijder zijn niet de enige 2 we hebben ook het grootste verdedigende talent centraal lopen. Die blonde Turk achterin is het. Dat je de topscorer van de CL matig noemt zegt meer over jouw voetbalkennis je velt zomaar een oordeel en in 3 weken kun je wel ingespeeld raken en dan kun je ook makkelijker elkaar vinden. Tegen elke andere tegenstander had ik je gelijk gegeven we zouden dan geen kans hebben maar Schalke is ook drama dus ik zie kansen voor ons in Gelsenkirchen.
foutje van mij kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij heeft het over de nieuwelingen, beter lezen.
Releasedate en -prijs van nieuwe Xbox is nog niet bekend toch, evenals de specs?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol die PS4 komt pas in April naar EuropaEn hij wordt wel duur vergelijken bij Xbox
Lekker bij Microsoft blijven dus
Exact niet, maar het meeste is al wel bekend. Xbox is wereldwijd rond kerst, prijs was bedoeld rond 300, maar nu de PS4 zo duur uitvalt zou die wel naar 350 kunnen gaan. Specs zijn vergelijkbaar met PS4 wat ik er zo van gezien heb.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Releasedate en -prijs van nieuwe Xbox is nog niet bekend toch, evenals de specs?
Hoeveel gaat de ps4 dan kosten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
zo duur uitvalt zou die wel naar 350 kunnen gaan. Specs zijn vergelijkbaar met PS4 wat ik er zo van gezien heb.
Hmm ok, ik wacht nog ff met beslissen tot ik alles naast elkaar hebquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Exact niet, maar het meeste is al wel bekend. Xbox is wereldwijd rond kerst, prijs was bedoeld rond 300, maar nu de PS4 zo duur uitvalt zou die wel naar 350 kunnen gaan. Specs zijn vergelijkbaar met PS4 wat ik er zo van gezien heb.
2 edities. Eentje 429/ en andere 529. Alle prijzen zijn Dollar maar kunnen ze ook wel rechtstreeks naar Euro omzettenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:40 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Hoeveel gaat de ps4 dan kosten?
Ik denk dat het mekaar op Specs niet veel gaat ontlopen. Controller plus extra dingen gaan het uitmaken denk ik. Streamen van PS4 is een nice feature. Er waren plannen XBL gratis te maken, maar ik weet niet of ze dat gaan doen. Dat zou ook een dikke pre weer zijn voor de PS4.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hmm ok, ik wacht nog ff met beslissen tot ik alles naast elkaar heb
Ja vooral dat laatste is interessantquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat het mekaar op Specs niet veel gaat ontlopen. Controller plus extra dingen gaan het uitmaken denk ik. Streamen van PS4 is een nice feature. Er waren plannen XBL gratis te maken, maar ik weet niet of ze dat gaan doen. Dat zou ook een dikke pre weer zijn voor de PS4.
Columbus Crew badge is ook duurquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:46 schreef strakkeman het volgende:
heb ik ook eens een keertje geluk met pakjes. Dit uit een bronze pack best raar
[ afbeelding ]
Controller + titels gaan het verschil maken. Gelukkig hebben ze bij Sony de sticks nu met kuiltjes gemaakt ipv een bolling (meer grip zoals bij de xb-controller).quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat het mekaar op Specs niet veel gaat ontlopen. Controller plus extra dingen gaan het uitmaken denk ik. Streamen van PS4 is een nice feature. Er waren plannen XBL gratis te maken, maar ik weet niet of ze dat gaan doen. Dat zou ook een dikke pre weer zijn voor de PS4.
ja rustig joh, verzin vanavond wel wat. Ik zat te denken aan Molde FK, tenzij jij iets beters weet? En welke positie speel jij?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
Gaan we ook in dezelfde club beginnen?
Fuszy en Jeboi moeten ook Albanees worden
Hier gestopt met lezen omdat ik een leugen zag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef strakkeman het volgende:
Ik denk dat de ps4 wereldwijd meer fanbase heeft en dat daardoor ook de echte grote titels voor de ps4 markt gaan kiezen. Het zal moeilijk worden om niet voor de ps4 te kiezen
Wel als ze XBL echt zo revolutionair gaan maken als ze zeiden dat ze zouden doen, maar dat is wel nog even afwachtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Controller + titels gaan het verschil maken. Gelukkig hebben ze bij Sony de sticks nu met kuiltjes gemaakt ipv een bolling (meer grip zoals bij de xb-controller).
Mensen zijn denk ik toch wel bereid om te dokken voor een live abbo hoor.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef strakkeman het volgende:
Ik denk dat de ps4 wereldwijd meer fanbase heeft en dat daardoor ook de echte grote titels voor de ps4 markt gaan kiezen. Het zal moeilijk worden om niet voor de ps4 te kiezen
Waar heb je dat gelezen dat tie pas in april 2014 komt ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol die PS4 komt pas in April naar EuropaEn hij wordt wel duur vergelijken bij Xbox
Lekker bij Microsoft blijven dus
Dat heb ik nergens gelezen, maar dat heb ik meegekregen van iemand die daar wat meer van weet. Distrubutie naar Europa gaat te lang duren, en ze willen hem in Amerika en Japan met kerst iig verkopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen dat tie pas in april 2014 komt ?
In Amerika speelt 90% op de xboxquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef strakkeman het volgende:
Je nieuwe chick ?quote:
DM van luukie: mag ik coins?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Van 4k naar 51k vandaag en heb nog zeker 15k op de tradpile![]()
Ik doe denk ik niet meer mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
Gaan we ook in dezelfde club beginnen?
Fuszy en Jeboi moeten ook Albanees worden
Hij en Zaha op de flankenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
Upje, jammer dat hij nog maar 5k is (volgens udb), was eerst nog 15 ofzo
[ afbeelding ]
Hoe hedde dat gedan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:01 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Van 4k naar 51k vandaag en heb nog zeker 15k op de tradpile![]()
Spits. Ik vind Molde goed, weet alleen niet of daar veel gescout wordtquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja rustig joh, verzin vanavond wel wat. Ik zat te denken aan Molde FK, tenzij jij iets beters weet? En welke positie speel jij?
Is er nog een winnaar ofzo geweest?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spits. Ik vind Molde goed, weet alleen niet of daar veel gescout wordt
Nee vanaf komende ronde gaan ze meer lette op prestaties etc.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is er nog een winnaar ofzo geweest?
dan maak ik wel een rechtsbuiten of aanvallende middenvelderquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Spits. Ik vind Molde goed, weet alleen niet of daar veel gescout wordt
Wat spelen hun ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is er nog een winnaar ofzo geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |