PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:
Die moet dus duidelijk uit de kast komen.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die moet dus duidelijk uit de kast komen.
Armeroquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef xSoDx het volgende:
Buffon & Balotelli gehaald
[ afbeelding ]
Moet nog een betere LB hebben, maar IF Asamoah heb ik geen coins voor
Alle duitsers zijn sowieso homos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]dat zijn vooroordelen. dat mag niet he
Ik zou sneijder als cam doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef xSoDx het volgende:
Buffon & Balotelli gehaald
[ afbeelding ]
Moet nog een betere LB hebben, maar IF Asamoah heb ik geen coins voor
Messi sowieso niet kopen. totaal zijn coins niet waard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Djeetje het volgende:
Messi NIF kopen of door sparen voor zijn 91 versie ?
ook dit is niet waar. er is altijd een percentage lesbo'squote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alle duitsers zijn sowieso homos.
Dat zei iedereen vorig jaar ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Messi sowieso niet kopen. totaal zijn coins niet waard.
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou sneijder als cam doenvan de rest had ik ook dit team alleen dan if ballo en if cavani. En een andere cb
speelde wel heel fijn.
Yes, mn serie a team begon met een hoop colombiaantjesquote:
Ik vond sneijder op die positie echt heel erg goed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..
En welke CB ? Ogbonna heb ik nog liggen maar speelt iets minder lekker
Barzagli vond ik ook wel fijn, onderschept veel, maar Ogbonna heeft de pace natuurlijk, dus je moet dan hopen dat bij counters ofzo je Chiellini hebt om mee te rennen en niet Barzagliquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..
Wow nicequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Geld winnen tijdens het slapen
Ja netjesquote:
Lucio is een van de beste cb's waar ik mee heb gespeeld dit jaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is die ook zo makkelijk te winnen als de gold cup ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handicapquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef DuTank het volgende:
Tuurlijk, mijn spitsen met 10-20 meer dan de pace dan z'n verdediger worden eruit gelopen, maar spitsen van de tegenstander met gelijke pace zijn niet bij te houden als ze aan de bal zijn. Rot op joh
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef DannyDeko het volgende:
M'n internet weer dood..
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
0-4quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie vanavond over wedstrijden EL ?
Ik heb niet eens enig idee wie er spelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie vanavond over wedstrijden EL ?
Die boost kaart op Messiquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Verloren met 2-1, 5x op de paal en hij had 2 counters..
Hoerenspel
Wat is een seal out? Ik zag gisteren volgens mij een filmpje er over gepost worden maar ik snapte het niet. Misschien ook omdat het geluid van de laptop kapot isquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
Ik had net nog 3 seal outs en nu nog maar 2
Bij Pro Clubs moet je 5 verdiensten halen door Seal Out. Je moet de aanvaller blokken en alsnog eerder bij de bal zijn. Hij telt ze alleen bijna nooit dus het is heel lastig. Helaas verdwijnen ze nu gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is een seal out? Ik zag gisteren volgens mij een filmpje er over gepost worden maar ik snapte het niet. Misschien ook omdat het geluid van de laptop kapot is
Als je de bal afschermt als verdediger met je lichaam van de tegenstanderquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is een seal out? Ik zag gisteren volgens mij een filmpje er over gepost worden maar ik snapte het niet. Misschien ook omdat het geluid van de laptop kapot is
Totaal nutteloos en erg moeilijk (niet te doen in een gewone wedstrijd). Mja die rewards voor je pro zijn wel nice, dus toch maar proberen. 2/25 nuquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Ja, dat was inderdaad wat dat mannetje deed in het filmpje. Weer wat wijzer
Verwachte uitslag onderaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff ik moet weer wat voor school gaan doen hoor.... Ga ik lekker op zoek naar dingen om me af te leiden...
[ afbeelding ]
Ga ik dit soort shit maken... Volgens mij heb ik echt een probleem.
MVPquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff ik moet weer wat voor school gaan doen hoor.... Ga ik lekker op zoek naar dingen om me af te leiden...
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die een goede keeperskeuze maakt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef DeF5Knop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil op Koné's plaats nog Aguero of Benzema zetten en op Santi Cazorla's plek Samir Nasri.
Verder zitten er nog respectievelijk Guilherme, Santon en Oscar op de bank. Voor de rest stelt het niet zo veel voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Goeden keeper, LM en RM welquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:18 schreef DeF5Knop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil op Koné's plaats nog Aguero of Benzema zetten en op Santi Cazorla's plek Samir Nasri.
Verder zitten er nog respectievelijk Guilherme, Santon en Oscar op de bank. Voor de rest stelt het niet zo veel voor.
Dankje!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die een goede keeperskeuze maakt.
Hij is vaak ANY en voorinquote:
Hij is echt goed, maar in dit team niet handig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef DeF5Knop het volgende:
[..]
Dankje!Ik had ooit een Bundesliga team en ik kende Wiese nog als doelman van Werder Bremen. Beste keeperskeuze die ik ooit in FUT heb gemaakt.
laat hem maar lullen je bent gewoon manne goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
CB terwijl de LM, RM, CAM en 2x ST bezet zijn ja
4312 amigoquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goeden keeper, LM en RM wel
Haters maken me famousquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
laat hem maar lullen je bent gewoon manne goed
Niet liegenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
CB terwijl de LM, RM, CAM en 2x ST bezet zijn ja
Ik zou Rameris CDM maken, Fellaini verkopen Young en Valencia kopen en een andere keeper dan ben je al een heel end op weg naar een standaard BPL teamquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef DeF5Knop het volgende:
[..]
Dankje!Ik had ooit een Bundesliga team en ik kende Wiese nog als doelman van Werder Bremen. Beste keeperskeuze die ik ooit in FUT heb gemaakt.
seems ledjitquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn coins verkopen.
1.5 miljoen in de aanbieding.
12 euro per 100K
Eerst het geld op mijn bankrekening, dan pas de coints overmaken.
Ga je niet krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
12 euro per 100K
Let maar op.quote:
Je was niet echt in vorm deze week he?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef vandermar het volgende:
12 euro per 100K
Is een optiequote:
Gisteren welquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je was niet echt in vorm deze week he?
Gast hier zijn er een aantal van wie je voor 10 euro 100k kan krijgen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Let maar op.
Het zit dan wel vol met scammers op marktplaats maar tot het geld niet op mijn rekening staat, wordt er niets overgemaakt aan coins.
Ik ben al een hele tijd niet meer gedegradeerd en zit keurig in divisie 1quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ik dinsdag online was zag ik dat je nog twee keer gedegradeerd was geloof ik
Dan ga ik in prijs omlaag na een tijdjequote:Op donderdag 21 februari 2013 12:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast hier zijn er een aantal van wie je voor 10 euro 100k kan krijgen...
Boven Paul staan voelt goed!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen wel transfers zijn...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Er komt nog een excel sheet aan hoor.... Spannend!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |