PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:
Die moet dus duidelijk uit de kast komen.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die moet dus duidelijk uit de kast komen.
Armeroquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef xSoDx het volgende:
Buffon & Balotelli gehaald
[ afbeelding ]
Moet nog een betere LB hebben, maar IF Asamoah heb ik geen coins voor
Alle duitsers zijn sowieso homos.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]dat zijn vooroordelen. dat mag niet he
Ik zou sneijder als cam doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:21 schreef xSoDx het volgende:
Buffon & Balotelli gehaald
[ afbeelding ]
Moet nog een betere LB hebben, maar IF Asamoah heb ik geen coins voor
Messi sowieso niet kopen. totaal zijn coins niet waard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef Djeetje het volgende:
Messi NIF kopen of door sparen voor zijn 91 versie ?
ook dit is niet waar. er is altijd een percentage lesbo'squote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alle duitsers zijn sowieso homos.
Dat zei iedereen vorig jaar ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Messi sowieso niet kopen. totaal zijn coins niet waard.
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou sneijder als cam doenvan de rest had ik ook dit team alleen dan if ballo en if cavani. En een andere cb
speelde wel heel fijn.
Yes, mn serie a team begon met een hoop colombiaantjesquote:
Ik vond sneijder op die positie echt heel erg goed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..
En welke CB ? Ogbonna heb ik nog liggen maar speelt iets minder lekker
Barzagli vond ik ook wel fijn, onderschept veel, maar Ogbonna heeft de pace natuurlijk, dus je moet dan hopen dat bij counters ofzo je Chiellini hebt om mee te rennen en niet Barzagliquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Had hem ff gewisselt voor hamsik, speelt ook wel lekker.. Sneijder is natuurlijk wel een baasje..
Wow nicequote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Geld winnen tijdens het slapen
Ja netjesquote:
Lucio is een van de beste cb's waar ik mee heb gespeeld dit jaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:32 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is die ook zo makkelijk te winnen als de gold cup ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handicapquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef DuTank het volgende:
Tuurlijk, mijn spitsen met 10-20 meer dan de pace dan z'n verdediger worden eruit gelopen, maar spitsen van de tegenstander met gelijke pace zijn niet bij te houden als ze aan de bal zijn. Rot op joh
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef DannyDeko het volgende:
M'n internet weer dood..
GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
0-4quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie vanavond over wedstrijden EL ?
Ik heb niet eens enig idee wie er spelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie vanavond over wedstrijden EL ?
Die boost kaart op Messiquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:57 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Verloren met 2-1, 5x op de paal en hij had 2 counters..
Hoerenspel
Wat is een seal out? Ik zag gisteren volgens mij een filmpje er over gepost worden maar ik snapte het niet. Misschien ook omdat het geluid van de laptop kapot isquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
Ik had net nog 3 seal outs en nu nog maar 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |