abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123151324
Het begin is er....

quote:
NOS gaat minder wielrennen uitzenden
HOOFDDORP - De NOS gaat in 2013 minder wielrennen uitzenden. Komend weekeinde zal de publieke omroep bijvoorbeeld geen rechtstreeks verslag doen van de Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne, de eerste semiklassiekers op West-Europees grondgebied.

Aanleiding van de beslissing van de NOS zijn 'de recente ontwikkelingen in de wielersport'. In de nasleep van de val van Lance Armstrong regende het de afgelopen maanden dopingnieuws.

"Stoppen met wielrennen is nooit aan de orde geweest voor ons. Wij zijn een journalistieke organisatie en wielrennen is juist nu heel relevant om te volgen", meldt Maarten Nooter, de hoofdredacteur van NOS Sport, in een persbericht.

"Wij kijken echter wel scherper naar wat we wel en wat we niet uitzenden, welk voorverhaal we wel en niet maken. En ook de toon waarop we verslag doen zal wat anders, zakelijker zijn."

De NOS zal nog uitsluitend rechtstreeks aandacht besteden aan de 'hoofdacts', zoals de grote klassiekers, de WK op de weg, de Tour de France en de Ronde van Spanje. De overige wedstrijden en bijvoorbeeld ook de Giro komen in samenvatting aan bod.

"Maar zelfs van de Tour de France zullen we niet alle etappes klakkeloos van kop tot staart uitzenden. Een mooi voorbeeld is direct al de eerste etappe. Die valt samen met de TT van Assen en dus verdelen we die dag de zendtijd tussen beide evenementen. Dus eerst ruim baan voor de motoren en daarna pas fietsen", aldus Nooter.

Boogerd
Nooter wil ook dat Michael Boogerd openheid van zaken geeft over mogelijk dopinggebruik voor hij weer aan de slag gaat als commentator bij de NOS. "Ik zou hem best terug willen zien. Maar daarvoor wil ik eerst van hem weten hoe het precies zit en wat er nou allemaal wel en niet is gebeurd", aldus Nooter in het AD. Boogerd heeft dopinggebruik altijd ontkend.
Bron: http://www.nusport.nl/mix(...)ennen-uitzenden.html

Terechte stap van de NOS of zwaar overdreven? Is het terecht dat ze juist de minder grote wedstrijden slachtofferen en de Tour wel blijven uitzenden?

Persoonlijk vind ik het een stap in de goede richting, maar too little, too late. Dopinggebruik werp al jaren een schaduw over de sport. De NOS had al veel eerder de aandacht voor wielrennen kunnen matigen. En ze hadden van mij ook wel een tandje verder mogen gaan dan alleen deze stappen. Eén of twee jaar geen live-verslag van de Tour, bijvoorbeeld....

Disclaimer: Dit is een NWS-topic. Het gaat hier om de nieuwswaarde rondom de beslissing van de NOS om minder wielrennen op TV uit te zenden. Sport-inhoudelijke discussies kunnen elders.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 09:53:00 ]
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:06:02 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_123151664
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 09:51 schreef Elfletterig het volgende:
Persoonlijk vind ik het een stap in de goede richting, maar too little, too late. Dopinggebruik werp al jaren een schaduw over de sport. De NOS had al veel eerder de aandacht voor wielrennen kunnen matigen. En ze hadden van mij ook wel een tandje verder mogen gaan dan alleen deze stappen. Eén of twee jaar geen live-verslag van de Tour, bijvoorbeeld....
Ik heb de NOS niet horen klagen over de atletiek, die zijn ze vrolijk blijven uitzenden terwijl alle steroide-beulen nieuwe records op de sprint-nummers liepen. En de pretentie dat wielrennen vuil is, en alle andere sporten schoon zijn, is nogal hypocriet. Het echte begin is dat de beerput van de sport, en niet alleen van de wielersport, zich begint te openen. Zou de NOS ook minder voetbal gaan uitzenden nu het duidelijk aan het worden is dat de voetballers zich met de wielrenners verdrongen in de spreekkamers van de doping-artsen ?

Ik heb geen last van de beslissing van de NOS, ik kijk wielrennen gewoonlijk toch op de Belgische zenders :
• de Belgen zenden veel meer koersen uit, inclusief veldrijden;
• de uitzendingen beginnen over het algemeen eerder in de koers;
• er is bij de Belgen veel intelligenter commentaar, bij de NOS heb je de keuze uit verslaggevers die zichzelf belangrijker vinden dan de sport, of sporters die niet kunnen verslaggeven.
en wat ik van de grote koersen op Belgie mis is dan wel terug te vinden op Eurosport.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_123151665
Goed zo. Fucking NOS Sport zou tegenwoordig 'NOS Bullshit' genoemd moeten worden.

Ze zenden alleen nog maar voetbal en wielrennen uit en verder alleen sporten die geen cent aan uitzendrechten kosten.
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:08:07 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_123151733
En waar komt daarvoor in de plaats? Nog meer voetbal?
How can I make this topic about me?
  PR/Manusje van alles donderdag 21 februari 2013 @ 10:11:42 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_123151834
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
En waar komt daarvoor in de plaats? Nog meer voetbal?
raken ze toch kwijt aan fox.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:26:06 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_123152247
Komt ze natuurlijk wel goed uit, kunnen ze nog meer van dat eeuwige voetbal uitzenden.
pi_123152279
Hopelijk gaan ze dan in plaats daarvan eens wat andere dan de standaard sporten uitzenden.
pi_123152373
Hopelijk nu ook minder voetbal dankzij matchfixing :-)

Ik vind wielrennen leuk blijven om naar te kijken, met of zonder doping
  donderdag 21 februari 2013 @ 10:32:43 #9
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_123152412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hopelijk nu ook minder voetbal dankzij matchfixing :-)
En ook doping.
quote:
Ik vind wielrennen leuk blijven om naar te kijken, met of zonder doping
Ook met doping is het nog steeds heel bijzonder wat die jongens/meisjes/mannen/vrouwen presteren, het blijft de zwaarste sport om op top-niveau te beoefenen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_123152472
Nou nog minder schaatsen!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_123152587
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef DS4 het volgende:
Wanneer zal de eerste schaatser uit de dopigkast gaan komen.
pi_123152981
Slappe hap van de NOS. Zend dat wielrennen gewoon lekker uit. Waarin moet de huidige generatie lijden onder de voorgaanden?

En andere sporten zijn geen ruk schoner. Ze hebben alleen een groter tapijt om alles onder te vegen.
pi_123153109
Commerciële sporten met sporters die meer dan een modaal salaris verdienen kunnen prima op commerciële zenders.

Publieke omroep is er zou er eigenlijk moeten zijn voor de rest wat commercieel niet interessant is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_123153185
NOS is hypocriet, wel gewoon kritiekloos voetbal en tennis uitzenden. :')

quote:
De NOS zal nog uitsluitend rechtstreeks aandacht besteden aan de 'hoofdacts', zoals de grote klassiekers, de WK op de weg, de Tour de France en de Ronde van Spanje. De overige wedstrijden en bijvoorbeeld ook de Giro komen in samenvatting aan bod.
De Giro is geen "hoofdact"? :')
pi_123153197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:39 schreef Basp1 het volgende:

Wanneer zal de eerste schaatser uit de dopigkast gaan komen.
Bij alle vormen van topsport wordt gebruikt, dus dat zal me jeuken. Ik vind het aantal schaatswedstrijden op de buis een beetje overkill.
  Redactie Sport donderdag 21 februari 2013 @ 11:23:47 #16
109131 crew  sportfreak
pi_123153841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:04 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS is hypocriet, wel gewoon kritiekloos voetbal en tennis uitzenden. :')
Tennis ja, waar amper op doping gecontroleerd word. :D En dan trots roepen dat er niks gebruikt word.

Een wielrenner krijgt per jaar meer bloedcontroles dan alle proftennissers bij elkaar _O-
pi_123153925
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Tennis ja, waar amper op doping gecontroleerd word. :D En dan trots roepen dat er niks gebruikt word.

Een wielrenner krijgt per jaar meer bloedcontroles dan alle proftennissers bij elkaar _O-
Doet doet er niet toe voor lui als elfletterig en er zijn een hoop van dat soort dwazen die zelfs in het bezit zijn van een afkeurende mening
pi_123154096
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:34 schreef DS4 het volgende:
:Y Minder elfstedentochten _O-
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 februari 2013 @ 11:49:08 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123154987
NOS :'). Stelletje hypocrieten.
Het toontje van hun staat mij totaal niet aan.

We blijven wel kritiekloos Messi aanprijzen zeker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_123155727
Volgens mij is dit eigenlijk gewoon een bezuiniging met een makkelijke smoes.
pi_123157363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:29 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

:Y Minder elfstedentochten _O-
Dat heeft tenminste nog iets...
pi_123157525
Wielrennen kijk ik toch op Sporza.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_123157634
De Nos heeft minder geld te besteden.

Zondebok gezocht en..........

gevonden.
pi_123165619
Aha, gaat men ook minder tennis, atletiek en voetbal uitzenden? Ik heb wel eens begrepen dat er in het wielrennen meer op doping getest wordt dan in alle andere sporten tezamen. Als je niet test zul je ook niet veel vinden, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat het er niet.

Ik zou trouwens nog wel een stapje verder willen gaan, en volledig willen stoppen met het uitzenden van sport bij de publieke omroep. Het uitzenden van sport vind ik simpelweg geen taak van de overheid, het geld kan echt veel beter besteed worden.
pi_123208353
Beetje een slappe hap, kleine wedstrijden ontzien, terwijl de mega rondes gewoon doorgaan. NOS heeft recht van spreken als men besluit de Tour, Giro en Vuelta te schrappen van hun uitzendtijd.
pi_123209023
Gewoon MMA uitzenden, de NOS moet ook met de tijd meegaan.
pi_123209878
Heb dan het lef om alle wielrennen te weigeren en het aan RTL of SBS te geven. Maar heb dan ook het lef ALLE sporten te weigeren waar doping regelmatig in voor komt, zoals atletiek
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:55:31 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123213172
huillies :')
pi_123214460
quote:
15s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Volgens mij is dit eigenlijk gewoon een bezuiniging met een makkelijke smoes.
Dat is het ook, want als je het doet vanwege de doping, zou je moeten beginnen met de Tour te schrappen. Dat is momenteel de wedstrijd waarin de meeste overwinningen geschrapt zijn vanwege doping.
pi_123214518
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 10:06 schreef RetepV het volgende:
Goed zo. Fucking NOS Sport zou tegenwoordig 'NOS Bullshit' genoemd moeten worden.

Ze zenden alleen nog maar voetbal en wielrennen uit en verder alleen sporten die geen cent aan uitzendrechten kosten.
en :r schaatsen :r
pi_123214651
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef borisz het volgende:
NOS :'). Stelletje hypocrieten.
Het toontje van hun staat mij totaal niet aan.

We blijven wel kritiekloos Messi aanprijzen zeker.
Barcelona is niet eens uitgezonden van de week.

Sjek was not amused.
pi_123214684
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon MMA uitzenden, de NOS moet ook met de tijd meegaan.
Worstelende mannen is alleen populair in de VS.
pi_123218004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat is het ook, want als je het doet vanwege de doping, zou je moeten beginnen met de Tour te schrappen. Dat is momenteel de wedstrijd waarin de meeste overwinningen geschrapt zijn vanwege doping.
Bezuinigen is volgens mij ook de echte reden, maar ben dan een vent en zeg dat gewoon.
pi_124867801
Waar ik al bang voor was, gebeurt. Kleine wedstrijden worden geslachtofferd, maar de mateloze aandacht voor de Tour de France - het grootste dopingcircus van allemaal - blijft gewoon intact:

quote:
Nieuwe Avondetappe-reeks met Mart Smeets
Presentator Mart Smeets is ook tijdens de honderdste Tour de France het gezicht van NOS Studio Sportzomer: De Avondetappe.

Smeets, die na het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd als freelancer voor de NOS is blijven werken, wordt tijdens de Ronde van Frankrijk bijgestaan door drie vaste 'sidekicks': wielerjournalisten Edwin Winkels, Thijs Zonneveld en Bert Wagendorp.

Maarten Nooter, hoofdredacteur van NOS Sport: "Mart heeft vorig jaar tijdens de Tour en de Zomerspelen een geweldige serie neergezet. We hadden bovendien al de afspraak dat hij als 'super freelancer' voor ons zou blijven werken en De Avondetappe in deze vorm staat of valt met Mart en het team van eindredacteur Jan Stekelenburg. Dus was het voor ons allemaal logisch dat we hem ook dit jaar terug zouden zien tijdens de Tour. Mart wilde daar nog even over nadenken, maar inmiddels is ook hij er helemaal klaar voor."

"Graag nog een seizoen aan vastplakken"
Mart Smeets kijkt ook uit naar de nieuwe reeks: "Ik heb meteen na de Spelen in Londen tegen de NOS gezegd dat ik er nog graag een seizoen aan zou vastplakken, maar dat het grote lijf van me dat ook moet willen. Dag in dag uit zo'n programma maken heeft iets bijzonders, maar het is ook topsport. Ik voel me gelukkig goed, dus why not?

Prettige sfeer
Verder hangt er een sfeer binnen onze Tour-ploeg die heel prettig is, waar ik me goed bij voel. Je weet daarbij nooit van tevoren wat een Tour-dag brengt en dat maakt het uit journalistiek oogpunt dag in dag uit spannend."

Overigens waren de recente ontwikkelingen in de wielersport aanleiding voor de NOS om ook kritisch te kijken naar de invulling en toon van de omlijstende Tour-programma's, zoals Radio Tour de France en De Avondetappe. Nooter: "We zullen qua toon en invulling nóg dichter bij de sport blijven. Overigens benaderden we het wielrennen ook in deze programma's al heel anders dan zo'n vijf à tien jaar geleden. De Avondetappe gaat allang niet meer puur over de romantiek van het wielrennen. Dus bij dat programma gaan we door op de ingeslagen weg en dat geldt ook voor Radio Tour de France."

Vanaf 29 juni
NOS Studio Sportzomer is sinds 2003 de traditionele afsluiting van een NOS-dag tijdens de grote sportevenementen in de zomer; het EK en WK voetbal, de Tour de France en de Zomerspelen. Het succesvolle avondprogramma is zaterdag 29 juni, de dag dat de eerste Tour-etappe wordt verreden, terug op het scherm. De uitzendingen zijn dan ook te zien via NOS.nl.
Bron: http://nos.nl/artikel/491(...)met-mart-smeets.html

Toe maar, smijt er maar weer een bak belastinggeld tegenaan. :N
pi_124867835
quote:
13s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef Elfletterig het volgende:
Waar ik al bang voor was, gebeurt. Kleine wedstrijden worden geslachtofferd, maar de mateloze aandacht voor de Tour de France - het grootste dopingcircus van allemaal - blijft gewoon intact:

[..]

En ook Radio Tour de France keert terug.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_124867898
quote:

[..]

Wat is het probleem?
Of is de kop in het zand stoppen een argument om vooral wel andere sporten uit te zenden?
pi_124867995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Of is de kop in het zand stoppen een argument om vooral wel andere sporten uit te zenden?
Sport live op tv uitzenden, kost klauwen met geld. Een kritische houding is minimaal nodig. Zeker bij een sport die zo erg door dopingschandalen is beschadigd. Complete klassementen zijn geschrapt.

Het gaat me niet om andere sporten; daar moet ook kritisch naar gekeken worden. Het gaat me erom dat de Tour andermaal live op TV komt en dat er een dure, dagelijkse talkshow omheen wordt gemaakt. Gezien de huidige situatie is dat volstrekt misplaatst.
pi_124868498
Kost het klauwen met geld? Ik heb geen idee wat het de publieke omroep kost en oplevert, jij wel? Het is geen voetbal he, het wordt uitgezonden op de rustige tijdstippen, dus overdag en na 11 uur 's-avonds.

De dopingproblematiek is een groot probleem en de sport is nauwelijks serieus te nemen maar er zijn veel mensen die het graag kijken en het liefste de weg naar Mart zoeken. Er is wel iets te zeggen voor het argument om het niet uit te zenden vanwege de doping maar zend dat een boodschap uit? Als we er van uit gaan dat er tegenwoordig niet meer (of minder) vals gespeeld wordt, dan wordt de huidige generatie gestraft. En dan gaan we op de plaats van de rechter zitten, waarbij we dan ook moeten kijken naar de rest van de programma's die worden uitgezonden?
pi_124869816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sport live op tv uitzenden, kost klauwen met geld. Een kritische houding is minimaal nodig. Zeker bij een sport die zo erg door dopingschandalen is beschadigd. Complete klassementen zijn geschrapt.

Het gaat me niet om andere sporten; daar moet ook kritisch naar gekeken worden. Het gaat me erom dat de Tour andermaal live op TV komt en dat er een dure, dagelijkse talkshow omheen wordt gemaakt. Gezien de huidige situatie is dat volstrekt misplaatst.
Maar is het niet hypocriet om dan wel andere sporten uit te zenden (voetbal/tennis), waar de dopingcontrole lachwekkend is en alles in een doofpot wordt gestopt (zie Operacion Puerto bijvoorbeeld). Die sporten kosten waarschijnlijk nog meer geld. Men moet eens ophouden met het selectief bekritiseren van het wielrennen en ook eens aandacht besteden aan dopinggebruik in andere sporten. De huidige houding van de NOS vind ik semikritisch en kan ik daarom weinig serieus nemen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_124883872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:40 schreef Felagund het volgende:

[..]

Maar is het niet hypocriet om dan wel andere sporten uit te zenden (voetbal/tennis), waar de dopingcontrole lachwekkend is en alles in een doofpot wordt gestopt (zie Operacion Puerto bijvoorbeeld).
Om over matchfixing nog maar te zwijgen.
pi_124884135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

kost klauwen met geld.
Dat zal op zich toch wel meevallen? De NOS gebruikt precies dezelfde beelden als alle andere zenders dus de kosten van het materiaal worden sowieso al gedeeld. Het enige wat daar dan nog echt bij komt is een grafisch ontwerper die de data een beetje mooi in beeld brengt en een commentator, maar dat kost ook niet meer als een modaal salaris (de ontwerper) en een kratje Alfa en vervoer heen en terug (Mart).
  donderdag 4 april 2013 @ 18:17:45 #43
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124884338
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat zal op zich toch wel meevallen? De NOS gebruikt precies dezelfde beelden als alle andere zenders dus de kosten van het materiaal worden sowieso al gedeeld. Het enige wat daar dan nog echt bij komt is een grafisch ontwerper die de data een beetje mooi in beeld brengt en een commentator, maar dat kost ook niet meer als een modaal salaris (de ontwerper) en een kratje Alfa en vervoer heen en terug (Mart).
Want het huren van die kastelen en het invliegen van die zelfbenoemde deskundologen kost niets. Nog los van het salaris van de heer Smeets. En ja, dat mag ik zeggen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  † In Memoriam † donderdag 4 april 2013 @ 18:19:10 #44
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_124884382
En nou ook nog eens een die geldgraaiende sporters van oa voetbal van de buis en dan eens wat meer autosport op TV.
Oja....biljarten |:( dat laat je toch niet zien op tv???? of darten?? Dat zijn toch geen actiesporten om naar te kijken vanachter een 'beeldbuis' !!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_124884387
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Want het huren van die kastelen en het invliegen van die zelfbenoemde deskundologen kost niets. Nog los van het salaris van de heer Smeets. En ja, dat mag ik zeggen.
Maar het is nog altijd peanuts vergeleken bij de kosten van een gemiddelde Champions league wedstrijd.
pi_124884396
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

14.gif.
  donderdag 4 april 2013 @ 18:20:51 #47
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_124884433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Maar het is nog altijd peanuts vergeleken bij de kosten van een gemiddelde Champions league wedstrijd.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:12 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat zal op zich toch wel meevallen? De NOS gebruikt precies dezelfde beelden als alle andere zenders dus de kosten van het materiaal worden sowieso al gedeeld.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_124884443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:19 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Bijna 2 miljoen kijkers gisteren, daar zit het verschil.
pi_124884518
quote:

[..]

Zeik niet zo mens. Dat programma heeft veel liefhebbers en is gewoon erg populair, ook buiten het reguliere wielerpubliek. Moet de NOS daar dan maar mee stoppen vanuit een of andere verzuurde rancune?
pi_124884526
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Bijna 2 miljoen kijkers gisteren, daar zit het verschil.
Dus wel dusdanig winstgevend dat het ook door een commerciële zender kan worden gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')