Plaatjes onder de schoen monteren deed ik thuis, dus binnenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef the_critic het volgende:
zal er al hilarisch hebben uitgezien dat jij in wielerkleding, met helm op.. nog plaatjes onder de schoen moest zetten. je daarna met handschoenen aan en volle bidon nog even trappers moest monteren..
maar denk dat iedere wielrenner minstens 1x op zijn snuit heeft gelegen omdat hij voet niet los kreeg, of omdat hij vergat dat zijn voet vast zat.
in jouw stukje hierboven zeg je.. trek je kleren aan, zet je helm op, schroef plaatjes onder je schoenen.. beetje vreemde volgordequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Plaatjes onder de schoen monteren deed ik thuis, dus binnenTrappers waren bij mij gelukkig voorgemonteerd door de fietsenmaker, maar dat is niet altijd het geval heb ik mij laten vertellen. Dat kan natuurlijk gewoon in de schuur gedaan worden
timmerde je plaatjes onder je schoen en droeg je spaghetti helmpjes..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:16 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de tijd van de SPD/Look/Time pedalen bleef je vasthangen omdat je je riempjes niet losmaakte
Ach ja, kleren aantrekken deed ik ook thuis, en ik ben de enige bewoner thuis. Dus boeiend dat ik met mijn helm op daar bezig was met die SPD schoenen. 'k Was beetje ongeduldigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef the_critic het volgende:
[..]
in jouw stukje hierboven zeg je.. trek je kleren aan, zet je helm op, schroef plaatjes onder je schoenen.. beetje vreemde volgorde:)
Waarom niet? Daar kijken toch de meeste mensen denk ik zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef Junglebeast het volgende:
Ik wil mijn Giant OCR (ONCE replica) uit '99 kwijt. Heeft iemand toevallig wat sites waar ik een advertentie kan plaatsen? Ik ga het niet op marktplaats zetten.
Marktplaats zou ik wel gewoon doen, daar kijken de meeste mensen op die iets willen hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef Junglebeast het volgende:
Ik wil mijn Giant OCR (ONCE replica) uit '99 kwijt. Heeft iemand toevallig wat sites waar ik een advertentie kan plaatsen? Ik ga het niet op marktplaats zetten.
Liefst zou ik zo iets willen als wat tweakers is voor computers natuurlijk. Maar zal het wel her en der neer zetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:37 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Marktplaats zou ik wel gewoon doen, daar kijken de meeste mensen op die iets willen hebben.
Je kan ook eventueel op een forum zoals hier (of fiets forum) een topic openen naast een marktplaats advertentie.
Denk dat je dan nog op het fiets.nl forum de meeste kans maaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:59 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Liefst zou ik zo iets willen als wat tweakers is voor computers natuurlijk. Maar zal het wel her en der neer zetten.
Daar is die cursus voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:40 schreef HarrrrieH het volgende:
He Tommeke,
wat leuk zo'n snelle reactie. En leuk dat je ervaring hebt met beginnerscursussen hebt. Waar ik me een beetje zorgen over maak is dat ik een echte echte beginner ben. Opstappen en afstappen is al een hele uitdaging en ik vind kruisingen doodeng. Maar de rustige stukje polder vond ik heerlijk. Daarom wil ik het zeker nog een kans geven. Denk jij dat het ook wat voor echte beginners is?
Wellicht wordt jij dan mijn trainer?
Zou ik niet doen, lijkt me dat de barriere dan alleen nog maar groter wordtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:56 schreef HarrrrieH het volgende:
Ze stonden eerst veel te strak afgesteld, waardoor ik er bijna niet uitkwam. Nu heb ik anderen die iets soepeler gaan. Maar door een aantal valpartijen ben ik er een beetje angstig voor, met name als het druk is. Ik zat te denken om er misschien tijdelijk gewone pedalen op te zetten. Of is dat erg overdreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |