Haha maar wel een nuttigequote:Op maandag 25 februari 2013 18:19 schreef CREADO het volgende:
[..]
weet waar je aan begint....verslaving :-)![]()
Een vriendin van me staat wel op markten. Soms ga ik wel eens mee. Dat vind ik inderdaad altijd wel gezelligquote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Bijou het volgende:
@bietel: 20 in anderhalf jaarOp markten staan is leuk, ik doe het nu niet meer want heb nu nog voornamelijk dekens en dat is een te grote uitgave voor mensen die kraampjes komen afstruinen
Mijn schoonmoeder had Annell Max-Annel 100% katoen 100 gram/550 meter voor me meegenomen voor haaknaald 1.25 / 1.5 ... ik gebruik zelf haaknaald 1.50 ervoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Oh. Wat mooi! En volgens mij hoef je het nauwelijks te blocken. Het valt zo al erg mooi. Welk soort katoen heb je gebruikt?
ik borduur ze meestal opquote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef CREADO het volgende:
Welke maat neusjes gebruiken jullie het meeste voor knuffels?
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 18:13 schreef Cindy1988 het volgende:
Dit topic motiveert mij echt om, als ik een keer tijd heb, mezelf te leren haken. Zie al die mooie dingen, dat wil ik ook kunnen!
Sorry ik las oogjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:32 schreef CREADO het volgende:
Welke maat neusjes gebruiken jullie het meeste voor knuffels?
Welkom Kaatje!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:43 schreef kaatje50 het volgende:
Goede morgen Dames,
Na 30 jaar niet gehaakt te hebben, ben ik een tijdje geleden weer begonnen. Ik had de slag weer snel te pakken, dat viel mee. Vroeger haakte ik alleen maar kleedjes, nu voornamelijk spulletjes voor mijn a.s. kleindochter. Ik kom regelmatig even hier neuzen en zie leuke dingen voorbij komen.
Jullie zijn zo bedreven in het haken, dat ben ik niet. De eerste slofjes/laarsjes, welke ik haakte, heb ik met behulp van het filmpje moeten doen. Het was een Spaans patroon en filmpje, dus steeds een stukje kijken, dan weer zelf een stukje kijken, net zolang tot ik doorhad wat de bedoeling was.
Ik had er een foto van gemaakt, maar ben hem kwijt op mijn laptop, dus kan ze niet laten zien.
Ik vind de slofjes in de OP ook zo ontzettend mooi. Ik denk dat ik die ook maar eens een keer ga proberen. Leuk topic ook
De smiley die je gebruikt betekent (voor mij): "talk to the hand" of "flikker toch een eind op" en volgens mij delen de meeste Fokkers die mening. Hij wordt in ieder geval niet positief gebruiktquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:17 schreef kaatje50 het volgende:
ik roep naar jullie Bedankt voor het welkom
ik moet eerlijk zeggen. Ben al een tijd op FOK!, maar zie nu pas dat die hand anders geplaatst is, dan ik dachtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De smiley die je gebruikt betekent (voor mij): "talk to the hand" of "flikker toch een eind op" en volgens mij delen de meeste Fokkers die mening. Hij wordt in ieder geval niet positief gebruikt
Nee, van een patroontje van ravelry.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:48 schreef Muck het volgende:
Yoda
En wat een leuke paaseitjes! Heb je ze zelf ontworpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |