SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Pheno op 21-02-2013 11:32:08 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ninja editquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
PS4 onthuld maar geen PS4 gezien. Nice!
Zeik niet, ik open een nieuw deel, dan staat er altijd dezelfde TT. vergeten aan te passen, zie het in myAt en heb het aangepast. Boehoe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Triest. Zelfde TT als vorig topic. Origineel.
Dat zou heel netjes zijn (ondanks dat je dr voor moet betalen.. maar ok)quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze kunnen kijken naar je ps-account, die je nu dus hebt, dan is er toch geen probleem? Waarom willen afkraken van iets dat je nog helemaal niet weet? Waarschijnlijk gaan ze er ook niets overz eggen. he, misschien doen ze wel alle ps3 games in de cloud bij een psn plus account en betaal je geld om alle ps3 games te kunnen streamen. Ook prima.
Daar ben ik het niet met je eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tweedehands games willen ze dus juist tegen gaan. Omdat ze daar niks aan verdienen. Best logisch.
en dan komt Microsoft over een maandje... wel met een console reveal... en veel games..quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
PS4 onthuld maar geen PS4 gezien. Nice!
Wel iets te veel het woordje ''Play'' gehoord thoughquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:21 schreef Aether het volgende:
Vond het eigenlijk een prima presentatie. Weinig over verkoopcijfers of eindeloos gedetailleerde specs. Een paar mensen die hun sporen in de industrie verdiend hebben en enthousiast over een nieuw product vertellen.
Veel beter dan de PS3 E3 2005 presentatie. Benieuwd wat ze voor E3 2013 gaan doen.
Ze hebben het kort over de Vita gehad. Te veel was ook niet goed geweest voor de gecreëerde hype.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wel iets te veel het woordje ''Play'' gehoord though
Vind Sony ook wel een beetje een verkeerd bericht afgeven: ''The Future of Playstation'' maar niet praten over PSVita.. Dat ze willen focussen op PS4 snap ik, maar noem het dan niet the future of.
Ja, HEEL kort. Maar geen games, geen nieuwe functionaliteiten besproken (buiten connectiviteit met PS4), geen nieuwe model/kleuren/bundels. Echt geen blik op de toekomst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hebben het kort over de Vita gehad. Te veel was ook niet goed geweest voor de gecreëerde hype.
Ik heb wel het idee dat men de Vita/PS4 meer wil laten samenwerken, o.a. door de streamingtechnologie zodat een soort functionaliteit als de WiiU wordt verkregen (streamen van PS4 naar Vita).
mooi man die verkeerd belichte witte stukken op de mainchar :/quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit
Nee, is geen belichting. Kijk de trailer maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi man die verkeerd belichte witte stukken op de mainchar :/
Zit er nou een potlood in zijn oog ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:55 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit
Jij zag je fout en hebt het aangepast. Toen ik op reply drukte, zag ik dat de TT verandert was en heb ik mijn fout gecorrigeerd. Happy now?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeik niet, ik open een nieuw deel, dan staat er altijd dezelfde TT. vergeten aan te passen, zie het in myAt en heb het aangepast. Boehoe.
Want?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Zit er nou een potlood in zijn oog ofzo?
Ventje rechts.quote:
Oh ik las verkeerdquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerddacht dat je zei zit er een potlood in je oog of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |