Door de Pacers, Volgende wedstrijden tussen de Knicks en Pacers ben ik bij kunnen ze revanche nemen.quote:
Dit is mijn team, ik doe vanaf nu weer gewoon actief mee...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef Reanimation het volgende:
Zijn er hier users die graag een fantasy team mid season willen overnemen?
In de FOK! Hoops league zijn namelijk 3 teams/users zo goed als inactief.
De teams zien er als volgt uit:
1. Chalmers, Mo Williams, Calderon, Joe Johnson, Faried, George, Hibbert, Vucevic, Lawson, Kidd, Noah, Love, Dalembert
2. Walker, Henderson, Thomas, Harden, Aldridge, Jason Richardson, Davis, Ryan Anderson, Jordan Crawford, Lavoy Allen, Nene
3. Afflalo, Tyreke Evans, Courtney Lee, Humphries, Ibaka, Duncan, Rose, Waiters, Westbrook, Tony Allen, Beasley
Graag even een DM/PM naar mij toe met teamvoorkeur en je (Yahoo) emailadres. First Come First Serve, qua team keuze!
Kijk eventueel voor details in het NBA Fantasy Topic
SPT / [NBA] Fantasy Basketball 2011/2012 Met D-Rose op de bank
Gaarnequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dit is mijn team, ik doe vanaf nu weer gewoon actief mee...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef Reanimation het volgende:
Zijn er hier users die graag een fantasy team mid season willen overnemen?
In de FOK! Hoops league zijn namelijk 3 teams/users zo goed als inactief.
De teams zien er als volgt uit:
1. Chalmers, Mo Williams, Calderon, Joe Johnson, Faried, George, Hibbert, Vucevic, Lawson, Kidd, Noah, Love, Dalembert
2. Walker, Henderson, Thomas, Harden, Aldridge, Jason Richardson, Davis, Ryan Anderson, Jordan Crawford, Lavoy Allen, Nene
3. Afflalo, Tyreke Evans, Courtney Lee, Humphries, Ibaka, Duncan, Rose, Waiters, Westbrook, Tony Allen, Beasley
Graag even een DM/PM naar mij toe met teamvoorkeur en je (Yahoo) emailadres. First Come First Serve, qua team keuze!
Kijk eventueel voor details in het NBA Fantasy Topic
SPT / [NBA] Fantasy Basketball 2011/2012 Met D-Rose op de bank
Mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:57 schreef matthijst het volgende:
Enterbay heeft een lijn van Jordan figuren. Eerste, I'm Back #45:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, bossquote:Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers belangrijke en goede win.
Kobe took over.
Oh en Cuban:
[ afbeelding ]
Cuban heeft wel gelijk en gebruikte het als voorbeeld, hij noemde Nowitzki ook. Luister anders het radiofragment maar.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers belangrijke en goede win.
Kobe took over.
Oh en Cuban:
[ afbeelding ]
Haha wat een vent.quote:Seriously, I didn't even feel him. I saw some light-skinned guy. I don't know if it was Klay Thompson or Steph Curry, I just knew there was a light-skinned guy by me
Waar ging het eigenlijk om?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja en Mt. Hibbert zelf:
[..]
Haha wat een vent.
Wallace + Artest = spektakel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Metta World Peace toen hij nog World War heette
Iddquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef TheFastOne het volgende:
Er moeten meer brawls komen![]()
Malice in the Palace
Indrukwekkende prestatie van Curry inderdaad! Wel jammer dat ze de wedstrijd verloren overigensquote:
quote:Magic Johnson: 'LeBron James, dunk en ik geef je een miljoen'
NBA-legende Magic Johnson wil zo graag dat superster LeBron James meedoet aan de jaarlijkse slam dunk contest dat hij bereid is om hem een miljoen dollar te betalen...als hij wint.
LeBron James won al drie keer de prijs voor meest waardevolle speler in de NBA. Maar deelnemen aan de slam dunk contest deed hij nog nooit. Daarin laten de beste dunkers elk jaar het beste van zichzelf zien.
Magic Johnson wil dat James eindelijk gaat deelnemen. "Alstublieft LeBron, doe mee aan de dunk contest. Ik zal een miljoen dollar inzetten", zegt de voormalige ster van de LA Lakers. "Een miljoen van Magic naar LeBron. Ik ga elk jaar kijken en ik wil jou zien deelnemen. Een miljoen voor de winnaar!"
De NBA betaalt normaal gezien 100.000 dollar aan de winnaar. LeBron James heeft nu een miljoen redenen om wel deel te nemen en de wereld zijn dunks te laten zien.
nou nou nouquote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Kerftminister het volgende:
Lebron weer de calls mee op de belangrijke momenten hoor, fouls op Chandler en Melo die back-to-back weer niet gecalled worden. Heb hem maar afgezet, als het zo moet.
Ik erger me er kapot aanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:47 schreef Greenpeas het volgende:
Dat commentaar van Mart Smeets is wel legendarisch.
Helaas gaat dat niet meer gebeurenquote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Greenpeas het volgende:
Hopelijk nog een paar keer overtime erachteraan.
Durant die de FT neemt, moeilijk hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Greenpeas het volgende:
Weetje dat ik Paul dat best nog wel zie doen.
Ook op een KPN box? Bij UPC weet ik dat het kan maar bij de KPN box op werk heb ik werkelijk geen idee.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Reminder: je kunt de audio via je AB veranderen naar origineel commentaar.
One way to find out...quote:Op maandag 4 maart 2013 00:24 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ook op een KPN box? Bij UPC weet ik dat het kan maar bij de KPN box op werk heb ik werkelijk geen idee.
quote:
heerlijkquote:
van AD.nlquote:Met Blake Griffin en Chris Paul hebben de LA Clippers al twee van de beste dunkers in huis van de Amerikaanse profbasketbalcompetitie NBA. Sinds dit weekeinde heeft hun ploeggenoot DeAndre Jordan zich daarbij gevoegd.
De 2,11 meter lange powerforward dunkte de bal in het duel met Detroit Pistons zo krachtig en hard door de ring dat er nu al stemmen opgaan om dit de Dunk van het Jaar te noemen.
Westbrook was echt alles of niets, dit seizoen is hij veel constanter en neemt veel betere schoten dan vorig jaar. Laat ook Durant meer de bal handlen dusquote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
Hoe is Westbrook tegen goede teams? Is hij dan erg goed of is er een groot verschil tussen wanneer hij tegen een minder team speelt en een goed team? Ik vraag mij af of hij het verschil kan maken tegen de Spurs vanacht.
Laatste 2 a 3 wedstrijden was het niet zo heel veel dacht ik terwijl de wedstrijden daarvoor hij prima speelde.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Westbrook was echt alles of niets, dit seizoen is hij veel constanter en neemt veel betere schoten dan vorig jaar. Laat ook Durant meer de bal handlen dusHij kan altijd het verschil maken, zowel negatief als positief.
Dit is wel weer een mooie reactie.twitter:BrandonKnight07 twitterde op maandag 11-03-2013 om 07:33:19It wasn't in the scouting reports that the clippers threw lobs lol reageer retweet
Plus dat je niet weet hoe die terugkomt van z'n knieblessure.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Kerftminister het volgende:
Ondertussen zijn we lekker aan het tanken, Knight en Drummond mooi de IR in, potentieel moet het 27e record van de league makkelijk te halen zijn. Kunnen we misschien Shabazz ofzo landen. Liefste zie ik Nerlens Noel maar die heb je eigenlijk niet nodig met al 2 fantastische big men: Doubledouble machine Monroe en de Drummond.
zal wel paar wedstrijden kosten minimaalquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:26 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Damn. Verloren van de Hawks. En Kobe geblesseerd.
Hopelijk valt het wel mee met zijn enkel.
Is een fout, maar om nou te zeggen dat het smerig is, vind ik wel meevallen. Hij komt naar voren om de bal te blokken of een hand in het gezicht van Kobe te krijgen. Fout ja, smerig neequote:Op donderdag 14 maart 2013 11:19 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Heel apart om zo in te komen..
De Brooklyn Netsquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:57 schreef FlatEric het volgende:
Even een vraag van een leek. Ik ga begin mei naar New York en ik wil met mijn zoons een basketbalwedstrijd bezoeken. Als het meezit zitten de Knicks dan in de play-offs. Maar ik verwacht dat die kaarten voor mij onbetaalbaar zijn. Ik zag dat de kaarten voor de reguliere competitie tegen Miami Heat al 250 dollar waren. Wat is een goed alternatief? Is er een competitie van iets lager niveau maar wel leuk om te bezoeken?
o thx, maar je stream is een beetje slecht, ik gebruik een veel betere, als je hem wil DM ik hem je wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef TheGOAT het volgende:
Raptors - Heat nu;
http://nutjob.eu/njtvx13.html
Damn was een schot van Gay, zoveel geluk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2013 20:02:38 ]
Ze zonden alleen The Finals volledig uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen Clippers - Knicks op Sport1
Ik heb een vraagje aan mensen die vorig jaar Sport1 hadden, hoevaak gingen ze toen de Playoffs uitzenden?
2x per week?
Jammer, dus daarvoor alleen maar KNICKS KNICKS KNICKS tot ze eruit liggenquote:Op zondag 17 maart 2013 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zonden alleen The Finals volledig uit.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Kerftminister het volgende:
Kobe mvp wat mij betreft hoor. Dat hoopje ongeregeld bijna alleen de playoffs in werken. Opeens de rol van point guard spelen. Het verhaal van het jaar hoor. Lebron ook geweldige prestatie, maar die had veel betere spelers om zich heen. Wade met career highs oa.
Haha sure, wat Lebron doet is ongekend.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Kerftminister het volgende:
Kobe mvp wat mij betreft hoor. Dat hoopje ongeregeld bijna alleen de playoffs in werken. Opeens de rol van point guard spelen. Het verhaal van het jaar hoor. Lebron ook geweldige prestatie, maar die had veel betere spelers om zich heen. Wade met career highs oa.
Waar slaat dit op?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha sure, wat Lebron doet is ongekend.
Misschien moet Kobe eens aan het team denken ipv zichzelf, bijvoorbeeld naar Lebron kijken..
Wow, hele sicke top10 idd!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:50 schreef TheGOAT het volgende:
Over goede top 10's gesproken...
Pfoeeeeeiiiii damn wat een lijst, ben 9 x van m'n stoel gesprongen
Ik ookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog 10x winnen, ik hoop dat het ze gaat lukken
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En dan first round exit in de play offs
Haha tegen de Bucks ja, Ellis gemiddeld 50 pts per game op 64% shootingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:24 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En dan first round exit in de play offs
Francisco Elson speelde bij de Spurs ja, daarna nog bij enkele andere teams.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
Echt jammer dat er geen Nederlander te bekennen is in de NBA. Laatste Nederlanders was toch die Rotterdammer bij de Spurs?
Ah Gadzuric ook ja, echt knap en respect dat ze zover kwamen..quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Francisco Elson speelde bij de Spurs ja, daarna nog bij enkele andere teams.
Dan Gadzuric speelde ook tot voor kort in de NBA bij de Bucks.
Mijn goede is gebanned, maar wel een normalequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef TheGOAT het volgende:
Iemand een goede, scherpe link voor Miami - Cavs nu?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:45 schreef mrstylo het volgende:
Wat een wedstrijd.![]()
Ben blij dat ik wakker ben gebleven.
Heat tegen celtic (paar dagen geleden) was ook vet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:52 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Inderdaad
Dit is toch wel een van de meest opmerkelijke regular season games die ik ooit gezien heb. Puntje van mn stoel vanaf minuut 1.
Clippers en dan vooral Cp3 en Blake zijn erg bekend om de flops, beetje de Kings van de jaren 90quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef Doublepain het volgende:
Niet verwacht van CP3, zo ben je als leider niet serieus te nemen.
Zeer jammer idd, zijn allebei top top atleten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Clippers en dan vooral Cp3 en Blake zijn erg bekend om de flops, beetje de Kings van de jaren 90
Persoonlijk vind ik het heel jammer, want het team is goed en speelt leuk attractief basketball.
Wtf is dit?! Ga voetballen man!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef Multiply het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch wel heel triest. 1 van de vele flops van de Clippers. Om te janken.
Niet verwacht? Dit is typisch CP3quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef Doublepain het volgende:
Niet verwacht van CP3, zo ben je als leider niet serieus te nemen.
Waarschijnlijk wel, is elk jaar zo. Is vaak wel extreem prijzig in vergelijking met regular seasonquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:48 schreef emokid het volgende:
Komt er een soort League Pass play-off package?
Ah, ja, dacht ik al. Ik ga hem ook halen dan denk ik. Split wel met iemand.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:18 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, is elk jaar zo. Is vaak wel extreem prijzig in vergelijking met regular season
6 nu.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Over Pistons gesproken, 11 points voor op HEAT
Weet het niet meer, maar er was wat op de bank.. iig grappigquote:
Veel plezier. Gelukkig is het qua wedstrijden wel okay want voor de sfeer hoef je niet naar de Lakers te gaan *zzzzz*. Kings is wel leuk altijd ook al vliegt die puck zo snel dat je de helft van de wedstrijd op zoek bent naar 't krengquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:58 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Lakers vs Grizzlies
Clippers vs Lakers
Lakers vs Hornets
Clippers vs Wolves
Lakers vs Warriors
En dan nog een baseball wedstrijd en een hockey wedstrijd.
Oh ja en het is er ook nog eens iets van 20 graden.![]()
Toch wel mooi om zoiets meetemaken, iets van vroeger verbrekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo zonde dat het record niet gehaald is?
Wat voor speciale dingen zouden er gebeurd zijn als de record was gepakt? Gratis League Pass ofzo?
was enige reden dat ik nba keekquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja man, kom je op kantoor, al je collega's in extase. "Heb je het al gehoord man?"
Sorry, zo spannend is het allemaal niet :p.
Mwah ik zit al weken vol spanning te kijken hoor, alsof het de playoffa isquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja man, kom je op kantoor, al je collega's in extase. "Heb je het al gehoord man?"
Sorry, zo spannend is het allemaal niet :p.
Ben al fan sinds 07/08?? (niet zeker)quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
Lijkt me niet dat je al lang Heat fan bent zoals zovelen. Mocht ik het onjuist hebben dan mag je dat overigens ook vermelden hoor.
dit dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Bekrompen gedoe.
Ik geniet gewoon al jaren van LeBron, en nu dus Miami. Maar mocht Miami over een paar jaar niks meer presteren, dan zal ik er niet minder om slapen.
Rotterdam of Miami, komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit dus.
Enige rede dat ik NBA kijk is LeBron, een team "supporten" aan de andere kant van de oceaan
Hoezo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Rotterdam of Miami, komt op hetzelfde neer.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit dus.
Enige reden dat ik NBA kijk is LeBron, een team "supporten" aan de andere kant van de oceaan
Serieus, wat is dit voor een dom comment?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit dus.
Enige reden dat ik NBA kijk is LeBron, een team "supporten" aan de andere kant van de oceaan
wat is er dom aanquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Serieus, wat is dit voor een dom comment?
Zo zeg, dan ben je je Bless avatar niet waard hoor. Support Pistons dan niet zo erg als Feyenoord maar toch wel redelijk aardig. En heb aan Heat net zo'n grote hekel als aan Ajax en PSV dus kan makkelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Serieus, wat is dit voor een dom comment?
blessquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo zeg, dan ben je je Bless avatar niet waard hoor. Support Pistons dan niet zo erg als Feyenoord maar toch wel redelijk aardig. En heb aan Heat net zo'n grote hekel als aan Ajax en PSV dus kan makkelijk.
eigen interpretatiequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:28 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Je schildert iedereen die een team support af als een debiel.
Howard gaat zeker weg volgend seizoen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:55 schreef JayJay8 het volgende:
Mwp out, Nash en Kobe (licht) geblesseerd..
Wat een seizoen...
Bepaald niet slecht.quote:Once Rose comes back:
PG: Derrick Rose
SG: Jimmy Butler
SF: Luol Deng
PF: Carlos Boozer
C: Joakim Noah
Bulls are already holding teams, like Atlanta, to 59 points. With that line up, nobody will score on them.
Key Bench:
PF: Taj Gibson
PG: Nate Robinson
SF: Marco Bellinelli
SG: RIP Hamilton
PG: Kirk Hinrich
Thanks, nu hoef ik die game dus niet meer te kijken. Volgende keer spoilers gebruiken zou handig zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 04:02 schreef VacaLoca het volgende:
Heerlijk slot bij Clippers - Spurs. Spurs winnen in slotseconden met 104 - 102
Kijk dan niet in een NBA topic, de kans dat daar over wedstrijden wordt gesproken is aanwezig hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef MJ23 het volgende:
[..]
Thanks, nu hoef ik die game dus niet meer te kijken. Volgende keer spoilers gebruiken zou handig zijn.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef MJ23 het volgende:
[..]
Thanks, nu hoef ik die game dus niet meer te kijken. Volgende keer spoilers gebruiken zou handig zijn.
Dit dus, niet janken.. ik ga toch ook niet in een topic komen van een tv serie waarbij ik de laatste aflevering niet gezien heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kijk dan niet in een NBA topic, de kans dat daar over wedstrijden wordt gesproken is aanwezig he
Verdedigend kunnen ze vrijwel ieder team lam leggen, alleen aanvallend heb je maar 1 zekere optie, mocht Rose volledig fit terugkomen wat ook nog maar de vraag is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef TheGOAT het volgende:
Toch nog steeds geen contender, aanvallend kunnen ze niet genoeg brengen, blijft hetzelfde probleem.. Plus, nooit dat dit team Miami verslaat...Die 2 blocks op Hinrich, hij laat hem er gewoon langsgaan, vervolgens blockt hij hem 2 x keihard
De recognition krijgt hij nog niet echt inderdaad! Maar heb gisteren ook weer met verbazing gekeken, wat een shot technique heeft die man toch! Als hij iets meer dan 4 3 punters per wedstrijd maakt komende 8 wedstrijden, heeft hij het all time season record van made threes te pakken!quote:Op zondag 31 maart 2013 06:42 schreef BDIL het volgende:
Wat een baas is Stephen Curry![]()
Dat die gast geen All-Star is snap ik niks van
Die crossover stepback en boom de shot zit weer, hij kan alles en behoort zeker tot de top 7 PG in de league
(misschien zelf lager)
Hij is compleet, zijn crossover's van gister en keren daarvoor doen iets weg van Allen Iversonquote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Reanimation het volgende:
[..]
De recognition krijgt hij nog niet echt inderdaad! Maar heb gisteren ook weer met verbazing gekeken, wat een shot technique heeft die man toch! Als hij iets meer dan 4 3 punters per wedstrijd maakt komende 8 wedstrijden, heeft hij het all time season record van made threes te pakken!
Hoezo?quote:Op maandag 1 april 2013 19:37 schreef BDIL het volgende:
Grappig dat de bench ( behalve Bosh) van Miami terugdoet wat SA bijna flikte in Miami met de bench players![]()
![]()
Van mij mag Bosh vaker 3 punters schieten dan Battier![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:02 schreef TheGOAT het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Battier schiet 43,2% 3'tjes dit jaar, 59-119 in de 27-game winning streak, wat 49,5% is, en over de afgelopen 30 wedstrijden schoot hij precies 50% op 3'tjes. Ja, laat Bosh maar meer schieten dan Battier, lijkt me een uitstekend plan kerel. loooooooooool
Toch mist hij open 3 pointers als ze wel nodig zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:02 schreef TheGOAT het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Battier schiet 43,2% 3'tjes dit jaar, 59-119 in de 27-game winning streak, wat 49,5% is, en over de afgelopen 30 wedstrijden schoot hij precies 50% op 3'tjes. Ja, laat Bosh maar meer schieten dan Battier, lijkt me een uitstekend plan kerel. loooooooooool
SA laten er een paar lopen volgens mij. Laten de Thunder voorbij om de Lakers (mochten ze het halen) te ontlopen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:37 schreef BDIL het volgende:
Grappig dat de bench ( behalve Bosh) van Miami terugdoet wat SA bijna flikte in Miami met de bench players![]()
![]()
Van mij mag Bosh vaker 3 punters schieten dan Battier![]()
Jij hebt er verstand van zeg!quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toch mist hij open 3 pointers als ze wel nodig zijnVorige jaar ging het ook dramatisch tijdens de playoffs tot de Finals tegen OKC waar Battier het wel kon waarmaken... Ik denk dat van de 119 3 pointers in de winning streak 90 % van de shots open waren ( met genoeg ruimte en geen lage shotclock ) en dan op 50 % zitten ? Als prof mag je wel een stuk meer verwachten want hij is geen Curry die zelf ruimte creëert en een shot neemt terwijl Curry gewoon veel beter schiet
[ afbeelding ]
Niet echt denderende stats voor een 3 point shooter nietwaar door de jaren heen ?
Ik heb jou nog niks zinnigs zien posten...Als je het stuk hebt gelezen waarom geef je niet een beargumenteerd antwoord ipv zon downsyndroom opmerking ?quote:
Dit seizoen is hij wel goed vanaf 3, beter als Allen dit moment.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niks zinnigs zien posten...Als je het stuk hebt gelezen waarom geef je niet een beargumenteerd antwoord ipv zon downsyndroom opmerking ?
Moet ik een grap ook nog gaan uitleggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:50 schreef JayJay8 het volgende:
Ik post idd ook nooit iets zinnigs...
Wat voor zinnige reactie verwacht jij op "Bosh is een betere 3p shooter dan Battier" ?
En waarom Battier met Curry vergelijken?
Is dat de nieuwe stelling?quote:
Ik sluit me nu al aan bij TheGOATquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe stelling?
Dan zeg ik alvast dat ik vrees de echte Rose niet meer zal terugzien..
Ze staan bovenaan de divisie en als divisieleider kan je nooit lager dan de 4th seed hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef flyer_nl het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
L.A. Clippers4x 49 26 0.653 6.5 28-17 8-5 28-9 21-17 4-6 L 3
Memphis5x 50 24 0.676 5.0 29-16 8-6 30-8 20-16 6-4 W 3
waarom staat L City boven Memphis?
Top 3 is áltijd divisieleiders, en dan pas de rest. Zelfde opzet vind je terug in NHL.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef flyer_nl het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
L.A. Clippers4x 49 26 0.653 6.5 28-17 8-5 28-9 21-17 4-6 L 3
Memphis5x 50 24 0.676 5.0 29-16 8-6 30-8 20-16 6-4 W 3
waarom staat L City boven Memphis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |