Door de Pacers, Volgende wedstrijden tussen de Knicks en Pacers ben ik bij kunnen ze revanche nemen.quote:
Dit is mijn team, ik doe vanaf nu weer gewoon actief mee...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef Reanimation het volgende:
Zijn er hier users die graag een fantasy team mid season willen overnemen?
In de FOK! Hoops league zijn namelijk 3 teams/users zo goed als inactief.
De teams zien er als volgt uit:
1. Chalmers, Mo Williams, Calderon, Joe Johnson, Faried, George, Hibbert, Vucevic, Lawson, Kidd, Noah, Love, Dalembert
2. Walker, Henderson, Thomas, Harden, Aldridge, Jason Richardson, Davis, Ryan Anderson, Jordan Crawford, Lavoy Allen, Nene
3. Afflalo, Tyreke Evans, Courtney Lee, Humphries, Ibaka, Duncan, Rose, Waiters, Westbrook, Tony Allen, Beasley
Graag even een DM/PM naar mij toe met teamvoorkeur en je (Yahoo) emailadres. First Come First Serve, qua team keuze!
Kijk eventueel voor details in het NBA Fantasy Topic
SPT / [NBA] Fantasy Basketball 2011/2012 Met D-Rose op de bank
Gaarnequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dit is mijn team, ik doe vanaf nu weer gewoon actief mee...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef Reanimation het volgende:
Zijn er hier users die graag een fantasy team mid season willen overnemen?
In de FOK! Hoops league zijn namelijk 3 teams/users zo goed als inactief.
De teams zien er als volgt uit:
1. Chalmers, Mo Williams, Calderon, Joe Johnson, Faried, George, Hibbert, Vucevic, Lawson, Kidd, Noah, Love, Dalembert
2. Walker, Henderson, Thomas, Harden, Aldridge, Jason Richardson, Davis, Ryan Anderson, Jordan Crawford, Lavoy Allen, Nene
3. Afflalo, Tyreke Evans, Courtney Lee, Humphries, Ibaka, Duncan, Rose, Waiters, Westbrook, Tony Allen, Beasley
Graag even een DM/PM naar mij toe met teamvoorkeur en je (Yahoo) emailadres. First Come First Serve, qua team keuze!
Kijk eventueel voor details in het NBA Fantasy Topic
SPT / [NBA] Fantasy Basketball 2011/2012 Met D-Rose op de bank
Mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:57 schreef matthijst het volgende:
Enterbay heeft een lijn van Jordan figuren. Eerste, I'm Back #45:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, bossquote:Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers belangrijke en goede win.
Kobe took over.
Oh en Cuban:
[ afbeelding ]
Cuban heeft wel gelijk en gebruikte het als voorbeeld, hij noemde Nowitzki ook. Luister anders het radiofragment maar.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lakers belangrijke en goede win.
Kobe took over.
Oh en Cuban:
[ afbeelding ]
Haha wat een vent.quote:Seriously, I didn't even feel him. I saw some light-skinned guy. I don't know if it was Klay Thompson or Steph Curry, I just knew there was a light-skinned guy by me
Waar ging het eigenlijk om?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja en Mt. Hibbert zelf:
[..]
Haha wat een vent.
Wallace + Artest = spektakel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Metta World Peace toen hij nog World War heette
Iddquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef TheFastOne het volgende:
Er moeten meer brawls komen![]()
Malice in the Palace
Indrukwekkende prestatie van Curry inderdaad! Wel jammer dat ze de wedstrijd verloren overigensquote:
quote:Magic Johnson: 'LeBron James, dunk en ik geef je een miljoen'
NBA-legende Magic Johnson wil zo graag dat superster LeBron James meedoet aan de jaarlijkse slam dunk contest dat hij bereid is om hem een miljoen dollar te betalen...als hij wint.
LeBron James won al drie keer de prijs voor meest waardevolle speler in de NBA. Maar deelnemen aan de slam dunk contest deed hij nog nooit. Daarin laten de beste dunkers elk jaar het beste van zichzelf zien.
Magic Johnson wil dat James eindelijk gaat deelnemen. "Alstublieft LeBron, doe mee aan de dunk contest. Ik zal een miljoen dollar inzetten", zegt de voormalige ster van de LA Lakers. "Een miljoen van Magic naar LeBron. Ik ga elk jaar kijken en ik wil jou zien deelnemen. Een miljoen voor de winnaar!"
De NBA betaalt normaal gezien 100.000 dollar aan de winnaar. LeBron James heeft nu een miljoen redenen om wel deel te nemen en de wereld zijn dunks te laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |