mooie vrouw in de OP.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ]
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MILANOOquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
De vrouw in de huidige OP, de ge-editte, vind ik nogal ordinair.
En het is een emo.
Boateng is wel een baasje hoor, dayummmquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toppot man, die Shaarawy viel wel tegen
Een emo? thafuq?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
De vrouw in de huidige OP, de ge-editte, vind ik nogal ordinair.
En het is een emo.
Niang viel ook goed inquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boateng is wel een baasje hoor, dayummm
Gala viel wel tegen zegquote:
Welneequote:
zoo nachtbraker alluzzzquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:28 schreef Ro-ald het volgende:
Zo en nu lekker Comedy Central kijken in bed tot dat ze niet meer uitzenden om 03:00
Klopt. Begrijp je hem wel helemaal?quote:
Ja, het einde was wel teleurstellend zegquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Begrijp je hem wel helemaal?
Ik vond het ook wel een bazenfilm, maar hij had niet alles.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, het einde was wel teleurstellend zeg
PE ga pratenquote:
Helaas wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoo nachtbraker alluzzz
maak je hem donkerderquote:
Niet zo janken jij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon emotioneel ja
emoties zijn voor zwakkelingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben gewoon emotioneel ja
ja ik weetquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
emoties zijn voor zwakkelingen.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
emoties zijn voor zwakkelingen.
Crybaby allezquote:
Ik moet er maar aan gelovenquote:
Trustenquote:
Uhm neequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Moeten jullie ook wel eens lachen om het geluid van de wc?
Nee niet op die manierquote:
nooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Moeten jullie ook wel eens lachen om het geluid van de wc?
Het is kusje voor je zusjequote:
Dat ik me er maar bij neer moet leggen wat ik een wijf benquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 20 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 566 Pizza_Pepperoni
02. 560 LompeHork
03. 529 stefanhaan
04. 375 Stuart
05. 374 Rezania
06. 360 SpaceInvaders
07. 334 4EverBlackEyed
08. 332 aloa
09. 327 Zosk
10. 325 wolvendagen
hehequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef Monitor het volgende:Top 100 van woensdag 20 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 566 Pizza_Pepperoni
02. 560 LompeHork
03. 529 stefanhaan
04. 375 Stuart
05. 374 Rezania
06. 360 SpaceInvaders
07. 334 4EverBlackEyed
08. 332 aloa
09. 327 Zosk
10. 325 wolvendagen
FOK!-autistquote:
Het geeft nietquote:
waarover?quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:00 schreef Monsieursander het volgende:
Morgen profielwerkstuk presenteren
Om wat te verwerken, er hoeft niets verwerkt te wordenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het geeft nietNeem je tijd om het te verwerken
doei.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jullie zijn te cool voor mij, ik ga
Fapze hommotjequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
coolquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Sleep wellquote:
quote:
ps4?quote:
De meeste mensen zullen inmiddels naar bed zijn gegaanquote:
komt om de hoek kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:01 schreef Stuart het volgende:
Ik vermoed dat iedereen al naar bed is
* Stuart gaat zo ook maar slapen dan![]()
dat is wel nodig jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:11 schreef nodig het volgende:
Presentatie playstation 4 is af nodig gaat languit.
Ja, ben helemaal alleen enzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:35 schreef msacras het volgende:
gaat t verder goed hamer
kuch schizofreen kuch
heeft tax ingecheckt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zit in een hele grote auto met chauffeur en er zitten ook nog andere mensen in
Nah vind het origineel 80x beter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef supersof het volgende:
jer, deze is best leuk toch. en goede actie van ze
ja oke. maar dit doet b niet na.quote:
Waarom niet, B is def. een betere zangeres dan die 5 knapen bij elkaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke. maar dit doet b niet na.
Je snapt hun idee nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet, B is def. een betere zangeres dan die 5 knapen bij elkaar
Ja met een hele show eromheenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja om geld op te verzamelen ja. Dat deed B ook al eens:
echt niet. Hij is de leukste, dus mond dicht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:52 schreef JRRY het volgende:
Die blonde van 1D is echt wel een hommotje hoor sof
Ja, maar de leukste mag toch best een homo zijn, toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:52 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet. Hij is de leukste, dus mond dicht.
ja maar jij zegt het beledigend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, maar de leukste mag toch best een homo zijn, toch?
niks mis mee :S
Nee joh, ik moest erom lachen omdat het er in die clip echt enorm vanaf spat zeg maar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jij zegt het beledigend.
ja liam en niallquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee joh, ik moest erom lachen omdat het er in die clip echt enorm vanaf spat zeg maar.![]()
Ik vind hem en die bijna kale wel de coolste
ja die zijn de coolste tochquote:
Even refreshen dan is ie wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
bij mij staat dat gele vakje onder het tekstvakje met die voorwaarden enzo. en heb aangevinkt maar hij gaat maar niet weg
virus alarm.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
bij mij staat dat gele vakje onder het tekstvakje met die voorwaarden enzo. en heb aangevinkt maar hij gaat maar niet weg
echt nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja die zijn de coolste toch
Maar ik denk dat als de verkopen van bv. een nieuw album tegenvallen, één iemand uit de groep van het management uit de kast moet komen, zorgt weer voor extra promotie enz.
Ik zie het zo gebeuren
#markmywords.
ohjaquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even refreshen dan is ie weg
oke dan niet xdquote:
tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke dan niet xd
ik zie het zo gebeuren, hoe leuk je ze ook kan vinden, alles wordt voor hen bedacht, hun hele carriere is van tevoren uitgestippeld joh.
Rihanna schrijft ook niet zelf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:04 schreef JRRY het volgende:
Denk dat hetzelfde geldt voor Rihanna, elk jaar nieuw album enz.
Nah, ken je Big Time Rush?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rihanna schrijft ook niet zelf.
Maar platenbazen bepalen wel veel jaHele carriere vantevoren, nah
Zeg ik toch ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rihanna schrijft ook niet zelf.
ah ok ;Pquote:
Oh ja, die platenbaas die constant schreeuwt en scheldt is zeker waar. En al die andere figuren daar in dat Hollywoodhotel bestaan ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
ah ok ;P
TV-kinderserie op Nickelodeon over een groepje die opzich wel op 1D lijkt, geeft opzich denk ik wel een beeld hoe het er bij 1D ook wel aan toe gaat denk ik.
Denk echt dat ze niet meer dan 5% eigen inbreng hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hoe ken je die?quote:
HET is wel waarquote:
MIjn shift toets blijft vaak eventjes hangen, SOrry hoorquote:
HOef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MIjn shift toets blijft vaak eventjes hangen, SOrry hoor
Catchy.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:37 schreef supersof het volgende:
VA, wat vind je van dat liedje dat ik net postte?
echt nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Catchy.
Klinkt een beetje 1D achtig
Op wie lijkt het dan? Maakt ook niet uit, niet helemaal mijn ding, maar toch wel tof jaquote:
Waarom gooit ie met die gitaar? Das zondequote:
op niemandquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op wie lijkt het dan? Maakt ook niet uit, niet helemaal mijn ding, maar toch wel tof ja
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom gooit ie met die gitaar? Das zonde
dat is stoer togquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom gooit ie met die gitaar? Das zonde
van b. dat weet ik van de naamquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:41 schreef JRRY het volgende:
Sof, deze vind je wss wel kut maar ik vind em wel tof. Rara wiens zusje is dit xd
oh ok. you insiderquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
van b. dat weet ik van de naam
ja manquote:
wat vind je d'r van dan? ik gok dat je het saai vindquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
van b. dat weet ik van de naam
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man
maar ik vond hem leuk totdat ze ging zingen.
oi stuquote:
niet helemaal mijn ding tbhquote:
iehlquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:44 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Ik had een tijdje echt een crush op een ander liedje van haar, toen was ze heel jong nog:![]()
hier nietquote:
Had ook niet anders verwachtquote:
nou ja danquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht
oh dat weet ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar binnen het genre is het opzich wel goed
Succesquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
Oke ik moet gaanbuurjongetje van school halen en dan oppassen. maar neem laptop mee dus als hij slaapt kom ik jullie weer vervelen
VAquote:
Superquote:
JRRYquote:
Hier schijnt de zon ook. Wel kouder dan het lijktquote:
Ja dat welquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon ook. Wel kouder dan het lijkt
Succes en tot laterquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
Oke ik moet gaanbuurjongetje van school halen en dan oppassen. maar neem laptop mee dus als hij slaapt kom ik jullie weer vervelen
Nou veel plezier hequote:Op donderdag 21 februari 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
Arme meidquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Allemaal mensen met lekker eten in de trein
Ik heb wel eten bij maar geen slechte shit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Arme meid
Had je wat moeten kopen bij de kiosk ofzo
Nee, niet echt. Paar vrienden gezien though. Daarom ben ik elke avond afwezig hierquote:
ik koop ook altijd eten als ik trek heb, blijkbaar verteer ik snel want ik ben niet dik mollig of wat dan ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel eten bij maar geen slechte shit.
Als ik altijd wat moest kopen als ik iets lekkers zag woog ik nu 200kg
Inb4 je weegt toch al 200kg grapjes
Dan moet je zorgen dat je ook iets lekkers bij je hebtquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Allemaal mensen met lekker eten in de trein
ah okquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Paar vrienden gezien though. Daarom ben ik elke avond afwezig hier
Nee, vanavond ben ik weg, vanmiddag ook een deel van de middag en verder zie ik het welquote:
okeujquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vanavond ben ik weg, vanmiddag ook een deel van de middag en verder zie ik het wel
Wat is altijd? 1x in de week zul je niet dik van worden maar elke dag van die bladerdeeg zooi of frietquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik koop ook altijd eten als ik trek heb, blijkbaar verteer ik snel want ik ben niet dik mollig of wat dan ook
Oh well, ik heb de eerste 2 weken van april weer vrijquote:
Elke week wel sowieso 4 bladerdeeg-achtige dingen en sws 1x patat en ook wel 1x in de week kebab.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is altijd? 1x in de week zul je niet dik van worden maar elke dag van die bladerdeeg zooi of frietmeheh
Ermahgerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Elke week wel sowieso 4 bladerdeeg-achtige dingen en sws 1x patat en ook wel 1x in de week kebab.
och armequote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, ben helemaal alleen enzo
De clip is wel schattig ja :3 het is alleen niet hun eigen nummer maarjaquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:42 schreef supersof het volgende:
jer, deze is best leuk toch. en goede actie van ze
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:30 schreef JRRY het volgende:
Ik vind Audrina van The Hills echt een verlept gezicht hebben
Lauren Conrad
Klopt en klopt, Lauren is de enige die niet zichzelf 100x heeft laten verbouwenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:31 schreef JRRY het volgende:
En Heidi was voor de plastische chirurgie 90x leuker dan nu.
Lauren is zo coolquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:32 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Klopt en klopt, Lauren is de enige die niet zichzelf 100x heeft laten verbouwen
Schoolquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit!
Wat doe je eigenlijk voor werk dat je 6 weken vrij hebt?
De buikpijn, de belemmerigeren in mijn doen en laten, de ziekenhuisbezoeken, het prikken, dat alles zo slecht geregeld is, die chirurg-klootzakken, alles. Ik wil gewoon weer beter zijnquote:
Daar is wel wat voor te zeggen inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef msacras het volgende:
[..]
De buikpijn, de belemmerigeren in mijn doen en laten, de ziekenhuisbezoeken, het prikken, dat alles zo slecht geregeld is, die chirurg-klootzakken, alles. Ik wil gewoon weer beter zijn
Sterkte!quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef msacras het volgende:
[..]
De buikpijn, de belemmerigeren in mijn doen en laten, de ziekenhuisbezoeken, het prikken, dat alles zo slecht geregeld is, die chirurg-klootzakken, alles. Ik wil gewoon weer beter zijn
Soms hebben mensen gewoon een slechte dag of staan ze slecht op een fotoquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:36 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was eerst zoveel mooier
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is wel wat voor te zeggen inderdaad
Sterkte meid
Dankquote:
Je hebt niet door dat ze eerst (2006 ofzo) een heel mooi naturel meisje was zeg maar, en anno nu een arrogante slet met dikke neptieten en een verlept gezicht is?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms hebben mensen gewoon een slechte dag of staan ze slecht op een foto
Daar heb zelfs ik soms last van
Ik ken haar niet. Ik hou me minder bezig met dit soort dingen dan jij, dat is wel duidelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat ze eerst (2006 ofzo) een heel mooi naturel meisje was zeg maar, en anno nu een arrogante slet met dikke neptieten en een verlept gezicht is?
Sterkte schatquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Helmaal niet, Lauren Conrad is geweldigquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:39 schreef Stuart het volgende:
Waarom is iedereen die geen Beyonce heet trouwens maar een arrogante slet? Steeds hetzelfde
Beetje too much welquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:39 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
D'r borsten hadden iéts groter gemogen, maar meer echt niet
Nou ja, ongeacht wat jij van haar vind zal ze toch waarschijnlijk doen wat ze zelf wiltquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeg dat wel, eerst was ze veel leuker
Ja maar jij zegt nu dat ik iedereen die niet Beyonce heet een arrogante slet vind, maar dat is absoluut niet true. Dit is de eerste waarvan ik dat zeg manquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ongeacht wat jij van haar vind zal ze toch waarschijnlijk doen wat ze zelf wilt
Onzin! De JNG SC is te actief om het terug te zoeken maar je zegt het juist veel vakerquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt nu dat ik iedereen die niet Beyonce heet een arrogante slet vind, maar dat is absoluut niet true. Dit is de eerste waarvan ik dat zeg man![]()
Heulmaal niet. Niet arrogante slet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onzin! De JNG SC is te actief om het terug te zoeken maar je zegt het juist veel vaker
Wat zeg ik nou net? Moet ik het allemaal opzoeken? Dat kost me teveel tijd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heulmaal niet. Niet arrogante slet.
Over wie dan? Wie noem ik nog meer arrogante slet dan?
Slaat echt nergens op man, je hebt gewoon geen bewijs, ik noem echt niet iedereen behalve B arrogante slet hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net? Moet ik het allemaal opzoeken? Dat kost me teveel tijd.
Maar goed, dan niet joh. Dan toon jij net zoveel respect voor andere artiesten als dat jij wenst voor Beyonce. Het is mij om het even
Misschien niet arrogant maar het woord slet gebruik je te pas en te onpas. Moet je trouwens zelf weten hoor, je zal het wel nodig hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op man, je hebt gewoon geen bewijs, ik noem echt niet iedereen behalve B arrogante slet hoor![]()
Nah ik vind het wel meevallen. De enige die ik kan bedenken die ik slet zou noemen is Nicki Minaj, Kim Kardashian en nog een paar van die talentloze celebs.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien niet arrogant maar het woord slet gebruik je te pas en te onpas. Moet je trouwens zelf weten hoor, je zal het wel nodig hebben
Je zegt het ook van bijvoorbeeld Doutzen Kroesquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah ik vind het wel meevallen. De enige die ik kan bedenken die ik slet zou noemen is Nicki Minaj, Kim Kardashian en nog een paar van die talentloze celebs.
Je begint me trouwens echt te irriteren met je 'je zal het wel nodig hebben'
quote:
Dat was Selena Gomez en ja die vind ik inderdaad een slet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zegt het ook van bijvoorbeeld Doutzen Kroes
[..]
Het was toevallig zomaar een post die ik zag. Je zegt het vaker dan je denkt maar laten we erover ophoudenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat was Selena Gomez en ja die vind ik inderdaad een slet.
Hoe lang was dat geleden? Alweer een maand
Wat jij wil joh. Maar stop met zeggen dat ik alle vrouwen/meisjes behalve biance een slet vind want dat vind ik niet. Jij bent in deze discussie degene met ongelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was toevallig zomaar een post die ik zag. Je zegt het vaker dan je denkt maar laten we erover ophouden
Tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat jij wil joh. Maar stop met zeggen dat ik alle vrouwen/meisjes behalve biance een slet vind want dat vind ik niet. Jij bent in deze discussie degene met ongelijk.
Ja joh, jij zegt dat ik iedereen behalve Beyonce een arrogante slet vind.quote:
Het is je geluktquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:56 schreef nodig het volgende:
HIER MOET IK GEPOST HEBBEN IN DIT BAZENTOPIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |