Ik viel altijd al in de categorie zwaargewichtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog twaalf dagen afvallen. Dan heb ik dat twee maanden gedaan en ben ik weer gewoon 75 kilo of minder.
Topquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog twaalf dagen afvallen. Dan heb ik dat twee maanden gedaan en ben ik weer gewoon 75 kilo of minder.
Ik niet, ik ben de gemiddelde Nederlander. Vond het niet prettig om te zwaar te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik viel altijd al in de categorie zwaargewichten
Likewisequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben de gemiddelde Nederlander. Vond het niet prettig om te zwaar te zijn.
Als u dat wilt dan dat gelegelt wolden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer 26, is dat met Chihuahua?
lijkt erop, volgens mij zijn het gewoon foetusjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer 26, is dat met Chihuahua?
trust michielquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef MichieldeR het volgende:
Fijne nacht mannen, zoals Cc het zou zeggen: Ik noem het een dag
echt waar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Toverheks het volgende:
liggen er in de OP nou hondjes in een schaaltje
Maakt weinig uit. Chihuahua's raken ook nooit volgroeid, vele houden hun hele leven een fontanel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
lijkt erop, volgens mij zijn het gewoon foetusjes
Hoe dan ook, ik eet geen hond!quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Chihuahua's raken ook nooit volgroeid, vele houden hun hele leven een fontanel.
Moet ik ook niet en ook geen katquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met aap zou ik nog meer moeite hebben.
Dat heb ik dus wel gegeten, beetje kipachtig, hagedis ook, meelwormen, sprinkhanen, noem maar opquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
slang moet erg lekker wezen, ik heb het nog nooit gegeten hoor en zal het ook nooit eten
aan ratten ook niet, maar die eten ze ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan katten zit ook niet echt veel vlees, lijkt me. Nee, ik hou het ook maar bij rund, paard, kip en af en toe varken en wild.
Struisvogel heb ik ook gegeten, sterke smaak, beetje wildachtig vond ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Struisvogel en kangaroo moet ook prima te kanen zijn. Krokodil schijnt heel taai te zijn.
Muskusrat, waterkonijn, schijnt wel lekker te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
aan ratten ook niet, maar die eten ze ook.
De Chinese eetgewoonten ontlokten de Britse Prins Philip ooit tot de volgende uitspraak:
"Als het vier poten heeft en geen stoel is, als het twee vleugels heeft en geen vliegtuig is, als het zwemt maar geen duikboot is, dan eten ze het op."
Ja, daar begin ik dus ook niet aan, alhoewel ik in China gerechten heb gegeten waarbij ik de herkomst van het vlees niet precies wist, dat vond ik beter op dat momentquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Muskusrat, waterkonijn, schijnt wel lekker te zijn.
Soms kun je dat inderdaad beter niet weten net zo als je sommige keukens niet van binnen wil zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik dus ook niet aan, alhoewel ik in China gerechten heb gegeten waarbij ik de herkomst van het vlees niet precies wist, dat vond ik beter op dat moment
Heb ook slang gegeten in Beijing, was erg lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
slang moet erg lekker wezen, ik heb het nog nooit gegeten hoor en zal het ook nooit eten
Ja hond is aaibaarder dan garnaal. Maar die liggen ook met z´n alle in een schaaltje. (met wat knoflook,tomaat, pepertje en mierikswortel kom je al een heel eind)quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:21 schreef Toverheks het volgende:
vind het een onsmakelijke foto, weet wel ze eten hond maar zo met zijn alle in een schaaltje
Neem je toch gewoon een stukkie tuinslang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
Kat is net als konijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan katten zit ook niet echt veel vlees, lijkt me. Nee, ik hou het ook maar bij rund, paard, kip en af en toe varken en wild.
nummertje 35, homo sapiens pangang op een bedje van atjar tjampoer, geserveerd met witte rijstquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:23 schreef pullup het volgende:
Mensen schijnen een beetje als varkens te smaken
Heb ik me laten vertellen
Je moet eens weten hoe die beesten dood gaan worden opgehangen, net zo dat ze niet met hun pootjes bij de grond komen, wel paar dagen want dan zijn ze malser!quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:42 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen alles gelezen, Tonja had slang gegeten en Jian bijna alles wat eetbaar is
Een slang heeft toch geen pootjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die beesten dood gaan worden opgehangen, net zo dat ze niet met hun pootjes bij de grond komen, wel paar dagen want dan zijn ze malser!
ja de wereld is wreed, maar bedenk ook mensen hebben hun rituelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die beesten dood gaan worden opgehangen, net zo dat ze niet met hun pootjes bij de grond komen, wel paar dagen want dan zijn ze malser!
Heb het over honden!quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Een slang heeft toch geen pootjes
Zeg dat danquote:
Alleen de vette koppen zijn veel beter in de papieren versie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:51 schreef Poezewoes het volgende:
Ga even krant lezen online, vind de papieren Telegraaf nu wel erg groot vergeleken bij de online versie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badr weer op de vuist.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:53 schreef Poezewoes het volgende:
Dan zal dat topic ook wel weer meer vaart krijgen. he tis ook een eindeloze affaire aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Badr weer op de vuist.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Preciesquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:59 schreef Toverheks het volgende:
laat Badr nou maar lekker knokken, jongen moet ook zijn agressie kwijt
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Toverheks het volgende:
liggen er in de OP nou hondjes in een schaaltje
Dat eens nogal wat!quote:f. Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:26 schreef pullup het volgende:
Zo heb ik een verzameling onzinnige teksten die op de rare frisdrankjes stonden in Nieuw Zeeland in mijn archief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reclame makers en tekstschrijvers mikken daar echt op het intellectuele niveau van 8 jarigen.
Vraag mij af of proxy's zijn te herleiden, naar ip's van users (kloon).quote:
Jij vraagt het en ik zat daar aan te denken Poezewoesquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vraag mij af of proxy's zijn te herleiden, naar ip's van users (kloon).
Zelf gebruik ik nooit proxy's altijd gewoon mijn eigen ipquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:13 schreef selam het volgende:
[..]
Jij vraagt het en ik zat daar aan te denken Poezewoes
Jij lijkt me ook niet het persoon die last van die clausule gaat krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik nooit proxy's altijd gewoon mijn eigen ip
Nee maar vroeg het mij gewoon af, ben daar zelf niet in thuis.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook niet het persoon die last van die clausule gaat krijgen
Zal het druk worden op de maan! (geintje)quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:43 schreef Jian het volgende:
Je kan in je algemene voorwaarden ook zeggen dat je jezelf moet afschieten naar de maan als je een regel overtreedt
Niet echt!quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal het druk worden op de maan! (geintje)
Had je hem beter een andere stoel cadeau kunnen doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Poezewoes het volgende:
Goede daad verricht, Opa was aan het wegzakken, even een boost gegeven
Op het omhoog kicken van een topic zonder hiervoor een inhoudelijk zinvolle post te gebruiken, staat ¤ 75,-- boete!quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef Poezewoes het volgende:
Goede daad verricht, Opa was aan het wegzakken, even een boost gegeven
Wordt een week minder eten van mijn aowquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Op het omhoog kicken van een topic zonder hiervoor een inhoudelijk zinvolle post te gebruiken, staat ¤ 75,-- boete!
"Zo draadje even uppen" lijkt mij niet inhoudelijke zinvol, ik heb dan ook maar de vrijheid genomen om hier meteen melding van te maken bij de moderatie. Ik denk dat je de rekening wel binnen 1 week in de bus zult krijgen.
Die stoel die hij nu heeft kost een vermogen, kan ik niet betalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Had je hem beter een andere stoel cadeau kunnen doen
Ik zag het, je neemt toch maar het zekere voor het onzekere ....quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wordt een week minder eten van mijn aow
Heb er snel een zinvolle post geplaatst, misschien krijg ik genade.![]()
Ja je weet maar nooit met die nieuwe regels. kan niet zeggen ik wist het niet, heb het regelement gelezen behalve die betalende accounts, die heb ik overgeslagen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zag het, je neemt toch maar het zekere voor het onzekere ....
Dan maar naar Sporza kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:44 schreef Jian het volgende:
Ik zei gisteren al dat ik Mart Smeets zoiets op de Radio hoorde zeggen, maar daar is ie dan;
NWS / NOS gaat minder wielrennen uitzenden
En roeien voor Pullupquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:19 schreef Jian het volgende:
Goh, nog meer ruimte voor schaatsen en aanverwante sporten, dus dat wordt zomers skeeleren uitzenden, pullup en ik zijn er al helemaal klaar voor
Ja leuk Gertje, maar ze zeggen dat het niet eens zeker is of elke Tour etappe nog wel wordt uitgezonden, niet dat ik die slaplullen van de NOS ook maar enigszins geloof, wat dat betreft zijn ze beter in Boogertje pesten, maar toch ......quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:30 schreef Gert het volgende:
Dus de koers tussen, zoals ze het ter plekke uitspreken, Sjin op Jeul en Cadieg en Keeg wordt ook niet meer uitgezonden? Wat een gemis.
"Niet elke etappe" lees ik niet. Wel dat er wellicht soms voor gekozen wordt om niet de hele etappe vanaf 's ochtends vroeg uit te zenden, mits daar een aanleiding voor is:quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja leuk Gertje, maar ze zeggen dat het niet eens zeker is of elke Tour etappe nog wel wordt uitgezonden, niet dat ik die slaplullen van de NOS ook maar enigszins geloof, wat dat betreft zijn ze beter in Boogertje pesten, maar toch ......
Een kwartier voor het einde?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien gaan ze de dagelijkse uitzendingen van de Tour iets korter maken, dat ze bijvoorbeeld een kwartier voor het einde stoppen. Dan zenden ze grosso modo ook minder wielrennen uit.
quote:
Het is de laatste jaren voornamelijk erg saai. Kopgroep mag X minuten voorsprong hebben, dan krijgen de andere wielrenners via hun oortje te horen dat ze nu toch maar eens wat harder moeten gaan fietsen. Ze rijden de achterstand dicht, massasprint en klaar!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat Scrut niet zo dol is op de Tour.![]()
True! Die oortjes zijn sowieso funest. Zorg als ploeg dat je het onderling regelt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is de laatste jaren voornamelijk erg saai. Kopgroep mag X minuten voorsprong hebben, dan krijgen de andere wielrenners via hun oortje te horen dat ze nu toch maar eens wat harder moeten gaan fietsen. Ze rijden de achterstand dicht, massasprint en klaar!
Dat is bij allround schaatsen, bij bijvoorbeeld het WK sprint, het WK afstanden en de Olympische spelen ligt dat wel iets genuanceerder. Schaatsen is niet saaiquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen het schaatsen is nog saaier. We hebben een toernooi, Sven Kramer wordt kampioen. Klaar!
Dat is niet om aan te zien op TV over het algemeen.quote:
Schaatsen is bijna net zo saai als roeien. Ze komen ook nooit leuke kerkjes, monumenten of ruïnes tegen waar de commentatoren op kunnen inhaken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is bij allround schaatsen, bij bijvoorbeeld het WK sprint, het WK afstanden en de Olympische spelen ligt dat wel iets genuanceerder. Schaatsen is niet saai
Nou, ik heb maar eventjes van het schaatsen gezien afgelopen weekend maar er werd toch behoorlijk ingehaakt door de commentatoren. Ik heb in die korte tijd zeker 4 keer gehoord dat het zusje van Bokko in beeld was.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaatsen is bijna net zo saai als roeien. Ze komen ook nooit leuke kerkjes, monumenten of ruïnes tegen waar de commentatoren op kunnen inhaken.
wann toeval dat was vorig jaar ook ..... en het jaar daarvoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:46 schreef Toverheks het volgende:
tour is gelijktijdig met Roland Garros en daarna Wimbledon, dus wordt veel tennis
ja duh, dat wist ik ook wel, ik bedoel omdat de NOS misschien minder tour uitzend dat ze meer partijen op de tennisbaan uitzendenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
wann toeval dat was vorig jaar ook ..... en het jaar daarvoor
Je kijkt zeker nooit naar de Elfstedentocht, één en al leuke bruggetjes, molentjes, kerkjes, etc.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaatsen is bijna net zo saai als roeien. Ze komen ook nooit leuke kerkjes, monumenten of ruïnes tegen waar de commentatoren op kunnen inhaken.
Gisteren in de Champions League ook: de hele wedstrijd geen pittoresk dorpspleintje gezien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk ieder jaar naar de Elfstedentocht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar de Elfstedentocht, één en al leuke bruggetjes, molentjes, kerkjes, etc.
Oh nee, in 1986 niet. Toen moest ik m'n rijbewijs halen. Lekker rustig op de weg was het toenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk ieder jaar naar de Elfstedentocht.
Ik altijd die van januari en die van december, ben gek op de Elfstedentocht, met al die kerkjes en bruggetjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk ieder jaar naar de Elfstedentocht.
Ho stop niets meer tikken dan vanaf nu Ben, anders krijg je een boete van ¤ 50,-- Gewoon wachten tot je een seintje van Gert krijgt, dan pas weer posten, tot die tijd, hou je taaiquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef BendeBielzen het volgende:
Middag allemaal!
Er staan nieuwe "algemene voorwaarden" en een hokje om aan te vinken maar niets om t te bevestigen?
Of gebeurd dat na dit berichtje?
(Nee dus) Help!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho stop niets meer tikken dan vanaf nu Ben, anders krijg je een boete van ¤ 50,-- Gewoon wachten tot je een seintje van Gert krijgt, dan pas weer posten, tot die tijd, hou je taai
http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.htmlquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef BendeBielzen het volgende:
De algemene voorwaarden zijn per 21-02-2013 gewijzigd. Lees ze goed door. Met het plaatsen van een bericht, inloggen, registreren van een (kloon)account of anderszins gebruik maken van de diensten van FOK! ga je akkoord met deze voorwaarden. Indien je niet akkoord gaat dien je uit te loggen en het gebruik van FOK! te staken.
ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord.
Hier staan het onder m'n typbox ding
Ik wil er wel mee akkoord gaan maar dat kan/mag niet, herstel, ff naar ander Topic gegaan en weer terug en nu is het goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.html
had ze ook al gevonden, nou ga ze even doorlezen
Aha, ik zie dat jij reclame maakt voor een website in je onderschrift. ¤ 500,-- boete! De acceptgiro ligt volgende week in je bus, katsjing!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef BendeBielzen het volgende:
De algemene voorwaarden zijn per 21-02-2013 gewijzigd. Lees ze goed door. Met het plaatsen van een bericht, inloggen, registreren van een (kloon)account of anderszins gebruik maken van de diensten van FOK! ga je akkoord met deze voorwaarden. Indien je niet akkoord gaat dien je uit te loggen en het gebruik van FOK! te staken.
ik heb de voorwaarden gelezen en ga ermee akkoord.
Hier staan het onder m'n typbox ding
Het is bij mij genetisch bepaald. Toen mijn vader geboren werd, werd er een Elfstedentocht gereden en zijn geboortehuis stond aan de route in Franeker. Het enige wat zijn moeder daar ooit over te melden had was:"het was inderdaad behoorlijk koud."quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik altijd die van januari en die van december, ben gek op de Elfstedentocht, met al die kerkjes en bruggetjes
Tsssssss Ik word gewoon genaaid met felicitaties!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Aha, ik zie dat jij reclame maakt voor een website in je onderschrift. ¤ 500,-- boete! De acceptgiro ligt volgende week in je bus, katsjing!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dat? Aan Ria Visser?
Zo dan FOK! loopt binnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Aha, ik zie dat jij reclame maakt voor een website in je onderschrift. ¤ 500,-- boete! De acceptgiro ligt volgende week in je bus, katsjing!
Dat vermoeden had ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef Toverheks het volgende:
nou voorwaarde gelezen, denk nieuwe voorwaarde om het geintje met die gloeiendemuis
daarom zeg ik gloeiendemuis, kennen ze me nooit op pakkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik ook![]()
Maar ik dacht don't mention the mouse
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom zeg ik gloeiendemuis, kennen ze me nooit op pakken
ja, met die nieuwe regels weet je het maar nooit, ga me vanaf nu maar netjes gedragenquote:
Deden we toch al?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, met die nieuwe regels weet je het maar nooit, ga me vanaf nu maar netjes gedragen
ja, ik al 3 dagen, ik ben op de goede wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Deden we toch al?
Vanavond Ajax maar eerst BBC1 20.30![]()
Zat net draadje over Hind te lezen met nieuwe lover op SHO.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik al 3 dagen, ik ben op de goede wegooit leer ik het wel eens hoor!
ja las gister ze heeft een rijke lover aan de haak geslagen, iets van tegen de 60 en zij geloof ik 26 jaar, zal dat nou lekker zijn zo een oud gerimpeld pikkiequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zat net draadje over Hint of Hind te lezen met nieuwe lover op SHO.
Maar wel met poen die man deed het eerst met Tatjana, die is niet eenkennigquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja las gister ze heeft een rijke lover aan de haak geslagen, iets van tegen de 60 en zij geloof ik 26 jaar, zal dat nou lekker zijn zo een oud gerimpeld pikkie
MAW jij hebt een uitgedroogde pruim tegen die tijd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja las gister ze heeft een rijke lover aan de haak geslagen, iets van tegen de 60 en zij geloof ik 26 jaar, zal dat nou lekker zijn zo een oud gerimpeld pikkie
die laat ik dan oprekken bij de BergmanKliniekquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
MAW jij hebt een uitgedroogde pruim tegen die tijd?![]()
Kun je wat aan doen he knippen ze mooi die randen eraf, weer als nieuw dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
MAW jij hebt een uitgedroogde pruim tegen die tijd?![]()
Gatver... Die spatlappen maken t juist lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kun je wat aan doen he knippen ze mooi die randen eraf, weer als nieuw dan.![]()
Die halen ze weg heb ik eens op tv gezien, over amerikaanse vrouwen ging dat, die niet tevreden waren over hun flamoes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gatver... Die spatlappen maken t juist lekker
Schaamlip correctiequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die halen ze weg heb ik eens op tv gezien, over amerikaanse vrouwen ging dat, die niet tevreden waren over hun flamoes.
Waren soms hele jonge meisjes bij!
toch niet met een kartelmes hequote:Op donderdag 21 februari 2013 17:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kun je wat aan doen he knippen ze mooi die randen eraf, weer als nieuw dan.![]()
Las dat ze op knollenveld moesten spelen daarquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:09 schreef Toverheks het volgende:
ik knal hem er vast in, ff een opwarmertje voor vanavond![]()
Nee dat praat moeilijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet met een kartelmes he![]()
BendeB we doen ff ander onderwerp hoorje moet er toch niet aan denken je lippen er te laten afsnijden
Dat is waar en een ander ziet dat nog niet eensquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet met een kartelmes he![]()
BendeB we doen ff ander onderwerp hoorje moet er toch niet aan denken je lippen er te laten afsnijden
Tenzij je in een porno meespeeltquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is waar en een ander ziet dat nog niet eens
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tenzij je in een porno meespeelt
knollenveld of niet, ik zie in mijn glazenbolletje dat Boekarest huilend het veld gaat verlaten, ik zeg 1-3quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Las dat ze op knollenveld moesten spelen daar
Het is te hopen dat ze niet gaan houthakken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
knollenveld of niet, ik zie in mijn glazenbolletje dat Boekarest huilend het veld gaat verlaten, ik zeg 1-3![]()
spelen er houthakkers mee danquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze niet gaan houthakken.
( stort ¤50,-)quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spelen er houthakkers mee dan
Volgens analisten maken de scheidsrechters van de nederlandse voetballers watjes, in het buitenland gaan ze wat anders om met spelregels.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spelen er houthakkers mee dan
engelse humor, altijd fijnquote:
wacht ff nu snap ik je niet, dus dat joetoepje wat jij had gepost en ik die van AJAX kost dat dan geldquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Reposten van een door een kloon aangeboden extern materiaal kost ¤500,-...Kátsjinggg...
Ben jij een kloon dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht ff nu snap ik je niet, dus dat joetoepje wat jij had gepost en ik die van AJAX kost dat dan geld
Heb jij de rechten van uitzending gekregen dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht ff nu snap ik je niet, dus dat joetoepje wat jij had gepost en ik die van AJAX kost dat dan geld
ja, maar van jou weet iedereen het hier dat je een kloon van een kloon van een kloon van jezelf bentquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering, waarom denk je dat er twee namen in m'n Ava staan...
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ingedekt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tering, waarom denk je dat er twee namen in m'n Ava staan...
het enigste recht wat ik heb is mijn aanrechtquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb jij de rechten van uitzending gekregen dan?
Ow dan mag ik wel mijn eigen gemaakte tjoepjes plaatsenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het enigste recht wat ik heb is mijn aanrecht
Ja lach maar... tot de rekening binnenkomt! Volgens mij heeft Fok! zijn/haar doodvonnis getekend met die laatste " Algemene voorwaarden update"quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het enigste recht wat ik heb is mijn aanrecht
Denk jij dat er veel veranderd dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja lach maar... tot de rekening binnenkomt! Volgens mij heeft Fok! zijn/haar doodvonnis getekend met die laatste " Algemene voorwaarden update"
Jahoor, nog veel meer users gaan hun kop dichthouwe en niets meer "lollig linken" zowat álles is fout nu...quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk jij dat er veel veranderd dan?
Ok danquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahoor, nog veel meer users gaan hun kop dichthouwe en niets meer "lollig linken" zowat álles is fout nu...
Geeft niet hoor, het wordt alleen maar rustiger, angst kweken en dreigen zijn altijd prima raadgevers geweest voor de belanghebbende...quote:
Heb je de uitzendrechten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:46 schreef Toverheks het volgende:
joetoepjes plaatsen van zeg maar mooie muzieknummers etc is toch geen computerbreuk?
nee, maar zal het dan maar niet meer doen, straks staat Danny bij me op de stoep en heeft nagekeken dat ik al 452638 keer het AJAX lied heb gepost op FOKquote:
Jahh Jahh maar resultaten uit het verleden geven geen enkel recht op de toekomst met de Algemene Voorwaarden 2013...quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, maar zal het dan maar niet meer doen, straks staat Danny bij me op de stoep en heeft nagekeken dat ik al 452638 keer het AJAX lied heb gepost op FOK
I know. Een gevoelstemperatuur van -8 ofzo.quote:
Heb je de rechten van deze info wel? Anders even ¤50,- aftikken já?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know. Een gevoelstemperatuur van -8 ofzo.
ik zit te wachten op Eastenders, het is bloedje spannend maar dat heb jij al gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef Poezewoes het volgende:
Weet ut ook nie meer![]()
Ga maar nieuws kijken zo.
ik gedraag me en hou me aan de regelsquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh Jahh maar resultaten uit het verleden geven geen enkel recht op de toekomst met de Algemene Voorwaarden 2013...
Ongetwijfeld, jij loopt achter bij bbc entertainmentquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zit te wachten op Eastenders, het is bloedje spannend maar dat heb jij al gezien
Je kóp houwe, en niets maar dan ook NIETS linken van anderen.. beloofd?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik gedraag me en hou me aan de regelsvanavond, wat morgen komt zien we dan wel weer
Ja ik moet er zo nog ff doorheen. Moet officieel gaan wegen om te kijken of ik na drie maanden nog stabiel ben..quote:
Of anders?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kóp houwe, en niets maar dan ook NIETS linken van anderen.. beloofd?
Bijna 10 kilo nu. Nog even en dan proberen stabiel te blijven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja ik moet er zo nog ff doorheen. Moet officieel gaan wegen om te kijken of ik na drie maanden nog stabiel ben..
Jij valt ook goed af las ik
\Ow ok wel een hap uit mijn pensioen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤500'- boete.. let je wel op?
Dat moet lukken lukt mij ook al maanden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna 10 kilo nu. Nog even en dan proberen stabiel te blijven.
Ja, even de balans zoeken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:18 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat moet lukken lukt mij ook al maanden.
Kwestie van levensstijl aan passen
Oeh, even luisteren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
80 jaar Nina Simone.
Een nog niet eerder uitgebracht nummer.
Wat mag nog wel volgens jou Seven?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤500'- boete.. let je wel op?
Sjahh, ik post nix meer met enig risico verbonden...quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
\Ow ok wel een hap uit mijn pensioen!
Dat is geen paniek zaaien Lieverd, maar keiharde feiten vastgelegd in Fok!' regels...quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:27 schreef beequeen het volgende:
Stop toch eens met paniekzaaien 1,2,3,4,5,6,7.
Ahh,, de Waarheid gaat eindelijk duidelijkheid scheppen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
Hij snapt het gewoon weer eens niet zo goed. Klokken en klepels.
Très droles.quote:
Voor mij gevoel wel kouder, was even weg zonder handschoenen ppfff bbrrrrrquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know. Een gevoelstemperatuur van -8 ofzo.
ja Opaquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kóp houwe, en niets maar dan ook NIETS linken van anderen.. beloofd?
Knap van julliequote:Op donderdag 21 februari 2013 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna 10 kilo nu. Nog even en dan proberen stabiel te blijven.
En dit wachten is al beschamend genoeg....quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh,, de Waarheid gaat eindelijk duidelijkheid scheppen...
als je nou ff je andere kloon erbij pakt, ga je gewoon tegen *hem* posten, hoef je nooit te wachtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dit wachten is al beschamend genoeg....
[ link | afbeelding ]
Ok, kost ¤50,- ik vertrouw erop dat de poen overgemaakt wordt binnen 28 dagen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je nou ff je andere kloon erbij pakt, ga je gewoon tegen *hem* posten, hoef je nooit te wachten
nou snap jij jezelf nog of snap ik je niet meer, welke poen, wil je me kaalplukken, denk je dat ik kind van rijke ouders benquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, kost ¤50,- ik vertrouw erop dat de poen overgemaakt wordt binnen 28 dagen?
Let je zoiezo wel op? of smijt je gewoon wat texten voor je mallemoers kont weg nu?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou snap jij jezelf nog of snap ik je niet meer, welke poen, wil je me kaalplukken, denk je dat ik kind van rijke ouders ben
Kalmte kan je reddenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Let je zoiezo wel op? of smijt je gewoon wat texten voor je mallemoers kont weg nu?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Let je zoiezo wel op? of smijt je gewoon wat texten voor je mallemoers kont weg nu?
En wéér ¤50,- pleitte... thx..quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]let altijd op, maar snap je gewoon niet meer, omdat ik het over jou kloon heb moet ik betalen
jij zal moeten betalen lees de regels, geen kloons
Zit je nu je maandsalaris te verbrassen Seven?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wéér ¤50,- pleitte... thx..
Nee ik probeer invulling te geven aan ditte hier...]quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zit je nu je maandsalaris te verbrassen Seven?
ben jij nu eindelijk klaar schatje met zeurenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee ik probeer invulling te geven aan ditte hier...]
http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.html
Ofterwel het einde van Fok! als fokkers zoals ze ooit bekend stonden...
Wtf... ga jij nou óók al beginnen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:58 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ben jij nu eindelijk klaar schatje met zeuren
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf... ga jij nou óók al beginnen?![]()
Hoelaat komt Ajax op tv?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef Toverheks het volgende:
eerst zeur je en dan zeur je weer niet, soms snap ik mezelf niet meer, zeur jij maar lekker verder hoor Seven, des te eerder is het topic weer gevuld en kunnen we weer een nieuw topic vullen
Tss... je volgt ook werkelijk nix hé?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:12 schreef Toverheks het volgende:
eerst zeur je en dan zeur je weer niet, soms snap ik mezelf niet meer, zeur jij maar lekker verder hoor Seven, des te eerder is het topic weer gevuld en kunnen we weer een nieuw topic vullen
nee, ben ondertussen ook andere dingentjes aan het doen, druk druk druk he, altijd maar druk, ga een baan zoeken hou ik tenminste nog tijd over zeg ik altijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss... je volgt ook werkelijk nix hé?
ik ben bij dat Max de sleutel heeft van die snollebol die laura mee naar haar kamer had genomen, en waar Dot zich weer met alles bemoeitquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:18 schreef Poezewoes het volgende:
Oke dan is Eastenders net afgelopen
Aha ben je zoverquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben bij dat Max de sleutel heeft van die snollebol die laura mee naar haar kamer had genomen, en waar Dot zich weer met alles bemoeit
ja, en heb gisteren gegluurd op de Eastenderssite, ga ik niet meer doen hoor, door de stukjes enzo weet ik dan wat er gebeurt, zit wel te wachten op Kat der gevecht, vind ik zo leuk wijf he ze kan ook zo echt huilen en vind ze moet gewoon weer terug bij Alfiequote:
Was van de week het gevecht van Kat en Roxyquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en heb gisteren gegluurd op de Eastenderssite, ga ik niet meer doen hoor, door de stukjes enzo weet ik dan wat er gebeurt, zit wel te wachten op Kat der gevecht, vind ik zo leuk wijf he ze kan ook zo echt huilen en vind ze moet gewoon weer terug bij Alfie
oh dus ik moet nog paar weken wachten, wat ze nu wel doen BBC Entertaiment, inplaats van 4 afleveringen per week doen ze er nu 5. weet nog wel dat ze eerst een week achterliepen maar nu zoveel weken moeten ze zeker inhalen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was van de week het gevecht van Kat en Roxy
BBC 4 aflveringen per week, en zondag omnibus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus ik moet nog paar weken wachten, wat ze nu wel doen BBC Entertaiment, inplaats van 4 afleveringen per week doen ze er nu 5. weet nog wel dat ze eerst een week achterliepen maar nu zoveel weken moeten ze zeker inhalen.
ja nu 5 en zaterdag omnibus, ja was toch raar, ik zat eind januarie nog in de VIC onder de kerstboomquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
BBC 4 aflveringen per week, en zondag omnibus.
Doe es een link? We zijn alweer wanhopig naar elke rls enzo...quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
BBC 4 aflveringen per week, en zondag omnibus.
sevenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe es een link? We zijn alweer wanhopig naar elke rls enzo...
Linken mag niet en er is een topic van op SHO, over Eastenders.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe es een link? We zijn alweer wanhopig naar elke rls enzo...
Aha.. men leert snel merk ik al....quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Linken mag niet en er is een topic van op SHO, over Eastenders.
En ik denk dat dergelijke move's weinig zin hebben om het topic levendig te houden...quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:54 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat FAN nu zit te genieten van DWDD.
Het is ook een bijzondere kunstenaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:54 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat FAN nu zit te genieten van DWDD.
Absoluut! Dat van die puntjes wist ik niet. Heul apart.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:44 schreef pullup het volgende:
Het is ook een bijzondere kunstenaar
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sambal bij?![]()
Ben jij geen voetbalfan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef pullup het volgende:
Ik heb de afgelopen twee dagen speelfilms gekeken tijdens het voetbal maar voor Ajax blijf ik even hangen.
Groot gelijk. Have fun.quote:
Niet echtquote:
dit is mijn clup....mijn ideaal.....dit is de mooiste clup van allemaal.......hier ligt me hart....me vreugde en verdriet tratratratralalalaquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:04 schreef Jian het volgende:
Daaaar hoooorden zij engelen zingennnnn
Merciquote:
Dat heb je altijd al willen zeggen hèquote:
Nou die lui en het rood steaboekarest!quote:
Ja Heb rooie in de familie, en een schoonzoon met die kleur, maar het vervaagd na jaren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat heb je altijd al willen zeggen hè
Steaua Boekarest, een Europa Cup I winnaar hoor, een grote club Ja, ik zeg het maar even anders stelde het weer niet zoveel voor als Ajax straks doorgaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou die lui en het rood steaboekarest!
Ow ok ze spelen tot nu toe niet slecht! Zo net kans verkeken voor Ajax!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Steaua Boekarest, een Europa Cup I winnaar hoor, een grote club Ja, ik zeg het maar even anders stelde het weer niet zoveel voor als Ajax straks doorgaat.
Ik hoop zoooo dat Ajax verl...... Oh, sorry.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop zoooo dat Ajax verl...... Oh, sorry.
Die kerels langs de lijn, zien geen donders als ze naar de tribunes moeten kijken!quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
Pas op mensen, Poezewoest is een Feyenoorder he, die zit stiekem te duimen voor Steaua
Er zitten hier wel meer mensen die eerst van stad moeten wisselen willen ze hun stadsclubje op dit niveau zien opererenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:21 schreef Jian het volgende:
Pas op mensen, Poezewoest is een Feyenoorder he, die zit stiekem te duimen voor Steaua
Vroeger toen de paardentram nog reed ging ik naar DHC Delft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten hier wel meer mensen die eerst van stad moeten wisselen willen ze hun stadsclubje op dit niveau zien opereren
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]laat ze zich maar moe maken voor Zondag, duik nu weg voor heksie!
Ik maak me geen enkele illusie omtrent Forza Utreg. Ook al gaan ze misschien Europa in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:23 schreef pullup het volgende:
Er zitten hier wel meer mensen die eerst van stad moeten wisselen willen ze hun stadsclubje op dit niveau zien opereren
quote:
Utrecht doet het zeer goed in de competitiequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak me geen enkele illusie omtrent Forza Utreg. Ook al gaan ze misschien Europa in.
quote:
Dan ben ik altijd zo benieuwd hoe dat nou verder gaat, flikkert ie nou van die bus af of nietquote:
Was voor hun gelukkig geen tunnel!quote:
Uhuh... Eerlijk van Internetquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]avond, heb je wel de rechten van dit filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |