Ik viel altijd al in de categorie zwaargewichtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog twaalf dagen afvallen. Dan heb ik dat twee maanden gedaan en ben ik weer gewoon 75 kilo of minder.
Topquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog twaalf dagen afvallen. Dan heb ik dat twee maanden gedaan en ben ik weer gewoon 75 kilo of minder.
Ik niet, ik ben de gemiddelde Nederlander. Vond het niet prettig om te zwaar te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik viel altijd al in de categorie zwaargewichten
Likewisequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben de gemiddelde Nederlander. Vond het niet prettig om te zwaar te zijn.
Als u dat wilt dan dat gelegelt wolden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer 26, is dat met Chihuahua?
lijkt erop, volgens mij zijn het gewoon foetusjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer 26, is dat met Chihuahua?
trust michielquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef MichieldeR het volgende:
Fijne nacht mannen, zoals Cc het zou zeggen: Ik noem het een dag
echt waar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Toverheks het volgende:
liggen er in de OP nou hondjes in een schaaltje
Maakt weinig uit. Chihuahua's raken ook nooit volgroeid, vele houden hun hele leven een fontanel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
lijkt erop, volgens mij zijn het gewoon foetusjes
Hoe dan ook, ik eet geen hond!quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Chihuahua's raken ook nooit volgroeid, vele houden hun hele leven een fontanel.
Moet ik ook niet en ook geen katquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met aap zou ik nog meer moeite hebben.
Dat heb ik dus wel gegeten, beetje kipachtig, hagedis ook, meelwormen, sprinkhanen, noem maar opquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
slang moet erg lekker wezen, ik heb het nog nooit gegeten hoor en zal het ook nooit eten
aan ratten ook niet, maar die eten ze ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan katten zit ook niet echt veel vlees, lijkt me. Nee, ik hou het ook maar bij rund, paard, kip en af en toe varken en wild.
Struisvogel heb ik ook gegeten, sterke smaak, beetje wildachtig vond ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Struisvogel en kangaroo moet ook prima te kanen zijn. Krokodil schijnt heel taai te zijn.
Muskusrat, waterkonijn, schijnt wel lekker te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
aan ratten ook niet, maar die eten ze ook.
De Chinese eetgewoonten ontlokten de Britse Prins Philip ooit tot de volgende uitspraak:
"Als het vier poten heeft en geen stoel is, als het twee vleugels heeft en geen vliegtuig is, als het zwemt maar geen duikboot is, dan eten ze het op."
Ja, daar begin ik dus ook niet aan, alhoewel ik in China gerechten heb gegeten waarbij ik de herkomst van het vlees niet precies wist, dat vond ik beter op dat momentquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Muskusrat, waterkonijn, schijnt wel lekker te zijn.
Soms kun je dat inderdaad beter niet weten net zo als je sommige keukens niet van binnen wil zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik dus ook niet aan, alhoewel ik in China gerechten heb gegeten waarbij ik de herkomst van het vlees niet precies wist, dat vond ik beter op dat moment
Heb ook slang gegeten in Beijing, was erg lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
slang moet erg lekker wezen, ik heb het nog nooit gegeten hoor en zal het ook nooit eten
Ja hond is aaibaarder dan garnaal. Maar die liggen ook met z´n alle in een schaaltje. (met wat knoflook,tomaat, pepertje en mierikswortel kom je al een heel eind)quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:21 schreef Toverheks het volgende:
vind het een onsmakelijke foto, weet wel ze eten hond maar zo met zijn alle in een schaaltje
Neem je toch gewoon een stukkie tuinslang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:24 schreef Toverheks het volgende:
Kat is net als konijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan katten zit ook niet echt veel vlees, lijkt me. Nee, ik hou het ook maar bij rund, paard, kip en af en toe varken en wild.
nummertje 35, homo sapiens pangang op een bedje van atjar tjampoer, geserveerd met witte rijstquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:23 schreef pullup het volgende:
Mensen schijnen een beetje als varkens te smaken
Heb ik me laten vertellen
Je moet eens weten hoe die beesten dood gaan worden opgehangen, net zo dat ze niet met hun pootjes bij de grond komen, wel paar dagen want dan zijn ze malser!quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:42 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen alles gelezen, Tonja had slang gegeten en Jian bijna alles wat eetbaar is
Een slang heeft toch geen pootjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die beesten dood gaan worden opgehangen, net zo dat ze niet met hun pootjes bij de grond komen, wel paar dagen want dan zijn ze malser!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |