PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Niet dat het uitmaakt, zolang ie maar niet de intentie heeft om de bal met de hand te spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Langs zijn lichaam ipv ervoor. Het is geen handbal of volleybal.
Niemand behalve de keeper heeft de intentie om de bal met de hand te spelen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, zolang ie maar niet de intentie heeft om de bal met de hand te spelen.
oke joh, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niemand behalve de keeper heeft de intentie om de bal met de hand te spelen...
Hands is hands, punt uit.
Hoe de neuk kom je daar dan terechtquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Revontulet het volgende:
Na 7 wedstrijden in div 5 en 4 op mijn 2e account heb ik alleen maar ragequits gehad
Die filmquote:
Of het zijn verkeerde stats, of EAquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die film
Hoe kan IF Grenier 72 shooting op de kaart hebben met de volgende stats
IF GRENIER: Acceleration: 74 / Agility: 80 / Balance: 72 / Jumping: 60 / Reactions: 65 / Sprint Speed: 74 / Stamina: 80 / Strength: 67 / Aggression: 70 / Positioning: 68 / Interceptions: 72 / Vision: 78 / Ball Control: 81 / Crossing: 75 / Curve: 87 / Dribbling: 77 / Finishing: 70 / Free Kicks: 86 / Heading: 63 / Long Passing: 83 / Long Shots: 87 / Marking: 36 / Penalties: 84 / Short Passing: 85 / Shot Power: 80 / Sliding Tackle: 36 / Standing Tackle: 57 / Volleys: 67
Nieuw account aanmaken. Spelers trade offeren en je kunt de 5 divisies + bonussen meepakken. Plus je ontloopt de div 1 gasten met al hun nare trekjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je daar dan terechtMis je een paar vingers of zo?
Maar je moet nog wel even volleys meenemen (dan nog komt het niet overeen nee)quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Of het zijn verkeerde stats, of EA![]()
Ik vermoed het laatste
Oh, die was ik ook nog vergeten te markerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar je moet nog wel even volleys meenemen (dan nog komt het niet overeen nee)
Als die man toch ietsje sneller wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die film
Hoe kan IF Grenier 72 shooting op de kaart hebben met de volgende stats
IF GRENIER: Acceleration: 74 / Agility: 80 / Balance: 72 / Jumping: 60 / Reactions: 65 / Sprint Speed: 74 / Stamina: 80 / Strength: 67 / Aggression: 70 / Positioning: 68 / Interceptions: 72 / Vision: 78 / Ball Control: 81 / Crossing: 75 / Curve: 87 / Dribbling: 77 / Finishing: 70 / Free Kicks: 86 / Heading: 63 / Long Passing: 83 / Long Shots: 87 / Marking: 36 / Penalties: 84 / Short Passing: 85 / Shot Power: 80 / Sliding Tackle: 36 / Standing Tackle: 57 / Volleys: 67
Misschien dat volleys voor een middenvelder zwaarder weegt dan longshots, wat totaal niet logisch is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, die was ik ook nog vergeten te markerenmaar dan nog
Kan prima als centrale CAM hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die man toch ietsje sneller was![]()
?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
Nice
Iwan je had gelijk(ik ook wel over Gala)
Mja het is voor mij wel echt iets te traag eigenlijk..al lukte het vorig jaar wel prima met Forlan, maar die was sneller dan dit. Zijn shooting is wel echt retegeil..ik ga hem wel halen denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan prima als centrale CAM hoorIk heb Ronaldinho en dat is ook briljant
Lees nog is. 2e accountquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je daar dan terechtMis je een paar vingers of zo?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
JIj zei dat Barca niet ging winnen volgens mij.
Het is allemaal kut..Milan speelt kut, Barca speelt kut en de arbitrage is kut. Oh en het veld is ook kut. Genieten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:25 schreef Peefiee het volgende:
Die scheids is echt belabberd bij milan-barca...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is allemaal kut..Milan speelt kut, Barca speelt kut en de arbitrage is kut. Oh en het veld is ook kut. Genieten.
SPeelde hij ook lang niet zoveel als nu hé.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
El shaa is wel goed zeg. Vorig jaar CL was hij niet zo geweldig
Hij heeft sowieso een gigantische doorbraak gehad daarna..echt een compleet andere voetballer tov vorig seizoen..Indrukwekkend welquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
El shaa is wel goed zeg. Vorig jaar CL was hij niet zo geweldig
Zo hard gestegen ja? Arme Toefjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef vandermar het volgende:
IF Lamela is trouwens achterlijk duur
40Kquote:
Zo kan ik er nog wel 30 noemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Ongelofelijk dat deze man geen UP heeft gekregen:
[ afbeelding ]
quote:
Goedkoopste RWquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt wel mee, was toen 23k en nu 30k...
VDM
Barca probeert het > Milan doet er alles aan om ze te irriteren/onmogelijk te maken > scheids heeft geen ballen en fluit (alles) in het voordeel van Milan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is allemaal kut..Milan speelt kut, Barca speelt kut en de arbitrage is kut. Oh en het veld is ook kut. Genieten.
Hmm laatste dagen aardig gestegen dan. Even udb gecheckt en lijntje daalt alweer, zullen wel wat mensen bezig geweest zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goedkoopste RW
[ afbeelding ]
op RM is hij iets goedkoper omdat hij daar nog slechter is.
Tweede helft niet echt. Eerste helft daar was wel heel leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Barca probeert het > Milan doet er alles aan om ze te irriteren/onmogelijk te maken > scheids heeft geen ballen en fluit (alles) in het voordeel van Milan.![]()
Is gala - schalke beetje om aan te kijken?
En doen Sneijder/Hunterlaar het een beetje goed?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tweede helft niet echt. Eerste helft daar was wel heel leuk.
Doen die mee?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
En doen Sneijder/Hunterlaar het een beetje goed?
Beiden zijn al gewisseld, Sneijder heeft een helft meegedaan en Huntelaar 65 minuten volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Sneijder onzichtbaar en mist duidelijk ritme..in de rust al eruit. Huntelaar ook duidelijk niet scherp/in vorm dit seizoen en deze wedstrijd was het niet anders. Wel een goede pass waaruit de 1-1 kwam, maar verder..ook al gewisseld na ruim een uur ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ah balen... Jammer dat zo goed als alle Nederlandse voetballers zijn afgezakt (stekelenburg, sneijder, hunterlaar, vd wiel, Robben) etcetcquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder onzichtbaar en mist duidelijk ritme..in de rust al eruit. Huntelaar ook duidelijk niet scherp/in vorm dit seizoen en deze wedstrijd was het niet anders. Wel een goede pass waaruit de 1-1 kwam, maar verder..ook al gewisseld na ruim een uur ofzo.
Ik had met hem 2 goals in 18 wedstrijdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
40K
Het enige leuke aan hem is zijn dribbling en skills, voor de rest pauper. Hij krijgt er geen bal inalles ging bij mij continue lat, paal of net naast of de keeper had hem
minst scorende spelers voor mij in dit spel
Verdedigers scoren nog meer bij mij
Geen reet aan knul.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik pak nog even de samenvatting van Milan mee, zal wel 23.00 worden.
Ik kocht eenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom doet FOK! bij mij zo raar? Ik was bij mijn broer voetbal aan het kijken maar ik ben nu weer terug met een Angbwa voor 550c #SMLENO
De Barcelona-versie is denk ik niet veel op de markt te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kocht een [ afbeelding ] voor [ afbeelding ].
Er staat er maar 1 op de markt, voor [ afbeelding ].
Hij zat nog bij de november transfers dacht ik.
linkje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
FOK doet echt super raar
Maar goed, ik ga even stream kijken van de Sony announcement later deze avond
top, bedanktquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
2x de helft ongeveerquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:28 schreef DuTank het volgende:
12 gold player fitness (200 per stuk)
50 gold contracten, rare (meeste voor 250 per stuk)
11 gold contracten non-rare (200 per stuk)
hoeveel winst zal dit opleveren van het weekend?
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
17 tot 20k.
In die tijd had je veel beter kunnen traden.
wat een nerds daarzo zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
Waar zie jij Verbeek?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gert jan verbeek is geen argentijn ...........
Veel bescherming dragen, anders kom je onder de blauwe plekken als je wordt geraakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
vrijdag paintballen, iemand ervaring? Hoop niet dat je een goede conditie ervoor moet hebbencampen voor het leven anders
Gebeurt niks man, doet even pijn en that's itquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
vrijdag paintballen, iemand ervaring? Hoop niet dat je een goede conditie ervoor moet hebbencampen voor het leven anders
Rand van de 'map' blijven. Bosjes. Liggen. Sniper. Camper. Aanval-routes van de tegenstander blokkeren. Simpel en effectiefquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
Voor hoeveel verkoopt hij dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Een mini #SMLENO-dealtje
oke chill dat komt wel goed danquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebeurt niks man, doet even pijn en that's itMensen janken heel snel en overdrijven over de pijn
hahaha nice thx sounds goodquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rand van de 'map' blijven. Bosjes. Liggen. Sniper. Camper. Aanval-routes van de tegenstander blokkeren. Simpel en effectief
Wij hebben ooit met z'n tweeen aan weerszijde van een pad gelegen en mensen kwamen dan de hoek om en kregen gelijk de volle laag van ons![]()
Trek oude kleren aan die lekker zitten, joggingbroek ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oke chill dat komt wel goed danMoet je ook echt gymschoenen/trainingsboek enzo aan of is het gewoon airmax spijkerbroek en yolo
2750 winst op zo'n bedrag is niet echt de moeite waard..zeker niet nu hij zo overpriced is en de prijs ineens in elkaar kan stortenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:58 schreef Philos het volgende:
[..]
Momenteel 95k, vandaar mijn bescheidenheid haha
geen oranje airmaxquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oke chill dat komt wel goed danMoet je ook echt gymschoenen/trainingsboek enzo aan of is het gewoon airmax spijkerbroek en yolo
quote:
okkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Trek oude kleren aan die lekker zitten, joggingbroek ofzo
Of gewoon naakt en mooi met je lul zwaaien daar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]doe wel oude zwarte aan
[..]
okkthx
Kijk je ook PS4 presentatie ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
en nu een epische harlem shake terwijl iedereen kijkt
ik heb een hele goede link.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je goeie link ? Anders heb ik er nog wel een voor je.
Hij is voor in mijn team.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2750 winst op zo'n bedrag is niet echt de moeite waard..zeker niet nu hij zo overpriced is en de prijs ineens in elkaar kan storten
Het nadeel is altijd dat die mensen eerst 10 uur praten voordat ze de PS4 pas laten zienquote:
Zo lelijkquote:
Spellen spelen terwijl je ze downloadquote:
Ik wacht het nog even af, ik zelf zal denk ik ook niet meteen PS4 halen. Als die top is wacht ik wel tot de slim editie uitkomt, net zoals bij de PS3.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Spellen spelen terwijl je ze download
dat is wel nodig ja voor dat pauperding, anders zit je weer drie uur te wachten voor een demo'tjequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Spellen spelen terwijl je ze download
Die sharing dingen zien er wel vet uit
I went down to Piccadilly Circus; (ooh-ooh-ooh)quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:26 schreef Rijst het volgende:
Even serieus he. Liep door picadilly en er was opeens rook over de hele straat. Het was geen zwarte rook maar het rook wel naar iets wat brande. We moesten er doorheen lopen. Binnen een minuut kwam de ambulance en poliizie. en na het inademen voelen een paar van onds zich misselijk. Gaan we nu dood?
inb4 ja
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel nodig ja voor dat pauperding, anders zit je weer drie uur te wachten voor een demo'tje
Q u equote:Op donderdag 21 februari 2013 00:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
I went down to Piccadilly Circus; (ooh-ooh-ooh)
Down there I saw Marcus: (oo-oo-oo-ooh)
He had a candy tar (ooh-ooh-ooh)
All over his chocolate bar. (oo-oo-oo-ooh)
lekker allemaal spellen downloaden die je niet wil spelen, je kan er donder op zeggen dat het niet werktquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]true. maar ps4 predict welke spellen je wilt en zorgt ervoor dat je ze al kan spelen zodra je op de ps4 gaat. Main power hoeft ook niet aan voor downloads enzo.
random shit allemaal.
grote kans jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker allemaal spellen downloaden die je niet wil spelen, je kan er donder op zeggen dat het niet werkt
De share knop die op de controller zit indrukken en boem je livestreamtquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker allemaal spellen downloaden die je niet wil spelen, je kan er donder op zeggen dat het niet werkt
als het werkt is het mannevetquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
De share knop die op de controller zit indrukken en boem je livestreamtIemand kan je controller overnemen en helpen als je ergens niet verder komt
dit gaat allemaal zo kut werken
FIFA 14 scam numero uno.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Iemand kan je controller overnemen en helpen als je ergens niet verder komt
quote:
quote:
Lolquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de laatste pot een ragequit was
ja, Killzone hequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:48 schreef Dudeweiser het volgende:
is deze gast een nederlander ofzo
Wat een pauper dingquote:
Als het allemaal goed gaat werken wordt het wel vet denk ik jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:52 schreef Thorb het volgende:
Smookz heeft een orgasme in de party over ps4, is het echt zo goed?
per direct uit de club kickenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:52 schreef Thorb het volgende:
Smookz heeft een orgasme in de party over ps4, is het echt zo goed?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:01 schreef Thorb het volgende:
VDM je dorp staat in brand?
Wyns
Ik verstond Stiens
die graphics van de omgeving zien er echt ziek uit bij Driveclubquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:03 schreef Dudeweiser het volgende:
ze zijn wel helemaal loco gegaan met die graphics
ze moeten games in 4k makenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:04 schreef Philos het volgende:
Fifa 14 op PS4, exactly the same als op de PS3 en nog steeds in 720p. Standaard.
het zou mooi zijn als ze games voortaan in 4k zouden makenquote:
heb jij een tv die dat kan weergeven dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als ze games voortaan in 4k zouden maken
nee, maar daar zouden ze dus nog veel meer aan kunnen verdienen, ook veel meer TV's verkopen die dat weergeven, of dan als combi met PS + spelquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij een tv die dat kan weergeven dan?
tuurlijk, lekker combo'tje, PS4, tv maar 2000 euroquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar daar zouden ze dus nog veel meer aan kunnen verdienen, ook veel meer TV's verkopen die dat weergeven, of dan als combi met PS + spel
Djeetje heeft er trouwens vast wel 1
Ik weet bijna zeker dat als het er eenmaal is, iedereen het toch wel koopt...quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk, lekker combo'tje, PS4, tv maar 2000 euro
dat zal nog wel een paar jaar durenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat als het er eenmaal is, iedereen het toch wel koopt...
dat zijn fucking veeel fut coins jongequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat als het er eenmaal is, iedereen het toch wel koopt...
jij handelt dat zo weer terugquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
dat zijn fucking veeel fut coins jonge
quote:
Ik heb een skere tv.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, maar daar zouden ze dus nog veel meer aan kunnen verdienen, ook veel meer TV's verkopen die dat weergeven, of dan als combi met PS + spel
Djeetje heeft er trouwens vast wel 1
oh...quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb een skere tv.
Voor mijn doen dan gebruik hem alleen nooit.
Het spijt me.quote:
Lekker is een understatement. Ik was lekker de matthijs aan het uithangen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:46 schreef Thorb het volgende:
10 wins, 1 gelijk. Eindelijk ging het weer eens lekker
Achja vorig jaar wonnen we er 50+ achter elkaar...quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lekker is een understatement. Ik was lekker de matthijs aan het uithangen.
quote:
idd, sowieso halen diequote:
Nog nooit eerder gezien.quote:
Mensen die "maand" ipv "maanden" zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog nooit eerder gezien.
(zou ik een paar maand terug zeggen)
Mensen die "mensen die" zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die "maand" ipv "maanden" zeggen
Je kan wel al die spellen noemen, maar uiteindelijk spelen we toch weer (bijna) alleen FIFAquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:04 schreef poker4lifee het volgende:
Bungie van Halo komt naar Ps4Destiny
Hopelijk wordt het een hele goede fps.
zou wel leuk zijn, win ik misschien ook nog eens watquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
Zouden er in de no coin cup nou alleen sportieve spelers komen die schijt hebben aan de coins en gewoon lekker willen spelen? Ben benieuwd..
Mensen die ook alleen maar spellen voor single player kopenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan wel al die spellen noemen, maar uiteindelijk spelen we toch weer (bijna) alleen FIFA
Fransche spelers erachter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef TBakkert het volgende:
hoe kan ik dit goedkoop afmaken?
Wil Henry uitproberen
[ afbeelding ]
quote:
Frans team maken met al die middenvelders van NewC zoals Cabaye en dan nog Koscielny erin gooien Gr. Gr.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef TBakkert het volgende:
hoe kan ik dit goedkoop afmaken?
Wil Henry uitproberen
[ afbeelding ]
Speelde balotelli?quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Muntari en Boateng. Ghana was op dreef
oh jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, mag niet in CL he. Hij kwam al uit voor City dit seizoen.
Oke, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:37 schreef quer het volgende:
Ik ga geen pakje kopen.. de verleiding is de groot
Ik zou echt niet Janssen op die zijkant zetten...quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk dat ik dit team ga maken.
http://www.futhead.com/fifa/squads/6165901/
Iemand opmerkingen?
In dit systeem spelen de CM's toch redelijk naar binnen toe? Net zoals bij 433? Dan is pace (in mijn spelletje althans) wat minder belangrijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zou echt niet Janssen op die zijkant zetten...
4-3-1-2 is echt een kut opstelling.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk dat ik dit team ga maken.
http://www.futhead.com/fifa/squads/6165901/
Iemand opmerkingen?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
4-3-1-2 is echt een kut opstelling.
Je CF loopt alleen maar in de spits en je spitsen worden buitenspelers.
Vorig jaar speelde ik best veel 4312 en toen kwam ik erachter dat je backs redelijk kwetsbaar zijn als ze een trage speler voor zich hebben, omdat je daar geen steun van hebt verdedigend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dit systeem spelen de CM's toch redelijk naar binnen toe? Net zoals bij 433? Dan is pace (in mijn spelletje althans) wat minder belangrijk.
Zo niet, dan is IF Siem de Jong eerste kandidaat vervanger. Ik heb Janssen er liefst bij vanwege vrije trappen en corners
De Guzman is mijn link naar de BPL-verdediging he...wordt lastig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ik best veel 4312 en toen kwam ik erachter dat je backs redelijk kwetsbaar zijn als ze een trage speler voor zich hebben, omdat je daar geen steun van hebt verdedigend.
Kun je niet Janssen centraal?
Proberen kan altijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Heb er nog niet mee gespeeld
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Guzman is mijn link naar de BPL-verdediging he...wordt lastig.
Gewisseld, Janssen pakt ook 9 chem centraalquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ [url=`http://puu.sh/261Jh]afbeelding[/url] ]
...
Ik zou niet weten waarom die ik direct die PS4 ga kopen, zeker niet als ik nog prima FIFA kan blijven spelen op de PS3. Sterker nog: het eerste jaar zal de community op de PS3 nog steeds het grootst zijn. Benieuwd hoe ze dat gaan inrichten: komt er op FUT een PS3 en een PS4 markt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:17 schreef over_hedge het volgende:
De ps4 komt waarschijnlijk november. Alleen fifa 14 oktober. Dan koop ik fifa voor de ps3, en een maand later komt de ps4 die ik ook meteen wil kopenBest kut, moet ik nog een keer fifa kopen.
Of een maand wachten.
Inderdaad, xbox jonge!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik die PS4 ga kopen
Gisterochtend was het hier ook al zo gezellig, ga nou niet weer beginnen he?quote:
Geen zin om steeds van console te moeten wisselenquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom die ik direct die PS4 ga kopen, zeker niet als ik nog prima FIFA kan blijven spelen op de PS3. Sterker nog: het eerste jaar zal de community op de PS3 nog steeds het grootst zijn. Benieuwd hoe ze dat gaan inrichten: komt er op FUT een PS3 en een PS4 markt?
Geen idee? Kun je FUT-en op PS2?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nu toch ook met PS2 - PS3?
heb ook met ongeveer het zelfde team gespeeld. alleen de jong op de plaats van strootman en eriksen op de plaats van maher.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewisseld, Janssen pakt ook 9 chem centraal
geen FUTquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:21 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nu toch ook met PS2 - PS3?
Thanks for the advice...POTS twijfelt rustig verderquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ook met ongeveer het zelfde team gespeeld. alleen de jong op de plaats van strootman en eriksen op de plaats van maher.
creeerde op een of andere manier weinig kansen. zat weinig beweging in. veel 0-0 spelletjes.
of het nou door de opstelling kwam waar ik nooit mee speel (4-3-1-2) of de spelers weet ik niet precies. in iedergeval was de eredivisie IF geen succes voor mij
Lijkt me sterk dat ze FUT volgend jaar alleen op de PS4 releasen?quote:
Lijkt me niet.nee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze FUT volgend jaar alleen op de PS4 releasen?
Aan de andere kant: dat zou misschien wel een hoop irritante users schelen
niet twijfelen gewoon doen. verlies zal je niet maken op de spelers (meeste zullen wel al in de club staan) en als het kut speelt pak je toch gewoon een ander teamquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thanks for the advice...POTS twijfelt rustig verder
waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze FUT volgend jaar alleen op de PS4 releasen?
Aan de andere kant: dat zou misschien wel een hoop irritante users schelen
Om de simpele reden dat het ze dan veel geld kost: veel mensen hebben dan nog geen PS4, en zullen dus ook niet kunnen FUT-en...waardoor ze inkomsten mislopen.quote:
En daarmee zeg je dat FIFA op PS3 gelijk is aan FIFA op PS4. Logische conclusie is dus: wachten met het kopen van een PS4 (want ik speel vooral FIFA)quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:35 schreef Reemi het volgende:
Ik denk dat het gewoon één markt wordt, het loopt immers allemaal over het playstation network.
Nee, hij zegt dat het over 1 network ligt. Kan de gameplay nog wel beter en mooier zijn op de ps4. Alleen gebruikt het de zelfde markt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En daarmee zeg je dat FIFA op PS3 gelijk is aan FIFA op PS4. Logische conclusie is dus: wachten met het kopen van een PS4 (want ik speel vooral FIFA)
Je hebt gelijk, dat zou ook nog kunnen ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het over 1 network ligt. Kan de gameplay nog wel beter en mooier zijn op de ps4. Alleen gebruikt het de zelfde markt.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat het over 1 network ligt. Kan de gameplay nog wel beter en mooier zijn op de ps4. Alleen gebruikt het de zelfde markt.
Ik hoop dat dat zo isquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat zou ook nog kunnen ja.
Idd, je kan er wel vanuit gaan dat je de spelers die je dan hebt, kunt behouden op PS4.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat zo isDan koop ik hem wel op ps3. maand later voor de ps3 en verkoop ik de ps3 versie weer
Misschien op de E3?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:47 schreef poker4lifee het volgende:
wanneer is de xbox aankondiging er?Benieuwd waar zij mee komen(behalve vast weer een lagere prijs
)
Over een maandquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:47 schreef poker4lifee het volgende:
wanneer is de xbox aankondiging er?Benieuwd waar zij mee komen(behalve vast weer een lagere prijs
)
twitter:majornelson twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:05:53Announce a console without actually showing a console? That's one approach reageer retweet
Dit zijn de computerbeelden?quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:54 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit
Bedankt voor de analyse!quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef BDIL het volgende:
Ik bekijk de controller nog een keer en het is wel een verbetering ten opzichte van nu qua analog sticks, korter en iets breder
Zal wel nog niet in game zijn. Is van de nieuwe killzone wat een ps4 release game wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit zijn de computerbeelden?
Of in-game?
Jah,Cr00k als ANYquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedankt voor de analyse!
Aardig pakkie gekregen gister, 5-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |