PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Niet dat het uitmaakt, zolang ie maar niet de intentie heeft om de bal met de hand te spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Langs zijn lichaam ipv ervoor. Het is geen handbal of volleybal.
Niemand behalve de keeper heeft de intentie om de bal met de hand te spelen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, zolang ie maar niet de intentie heeft om de bal met de hand te spelen.
oke joh, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niemand behalve de keeper heeft de intentie om de bal met de hand te spelen...
Hands is hands, punt uit.
Hoe de neuk kom je daar dan terechtquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Revontulet het volgende:
Na 7 wedstrijden in div 5 en 4 op mijn 2e account heb ik alleen maar ragequits gehad
Die filmquote:
Of het zijn verkeerde stats, of EAquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die film
Hoe kan IF Grenier 72 shooting op de kaart hebben met de volgende stats
IF GRENIER: Acceleration: 74 / Agility: 80 / Balance: 72 / Jumping: 60 / Reactions: 65 / Sprint Speed: 74 / Stamina: 80 / Strength: 67 / Aggression: 70 / Positioning: 68 / Interceptions: 72 / Vision: 78 / Ball Control: 81 / Crossing: 75 / Curve: 87 / Dribbling: 77 / Finishing: 70 / Free Kicks: 86 / Heading: 63 / Long Passing: 83 / Long Shots: 87 / Marking: 36 / Penalties: 84 / Short Passing: 85 / Shot Power: 80 / Sliding Tackle: 36 / Standing Tackle: 57 / Volleys: 67
Nieuw account aanmaken. Spelers trade offeren en je kunt de 5 divisies + bonussen meepakken. Plus je ontloopt de div 1 gasten met al hun nare trekjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je daar dan terechtMis je een paar vingers of zo?
Maar je moet nog wel even volleys meenemen (dan nog komt het niet overeen nee)quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Of het zijn verkeerde stats, of EA![]()
Ik vermoed het laatste
Oh, die was ik ook nog vergeten te markerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar je moet nog wel even volleys meenemen (dan nog komt het niet overeen nee)
Als die man toch ietsje sneller wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die film
Hoe kan IF Grenier 72 shooting op de kaart hebben met de volgende stats
IF GRENIER: Acceleration: 74 / Agility: 80 / Balance: 72 / Jumping: 60 / Reactions: 65 / Sprint Speed: 74 / Stamina: 80 / Strength: 67 / Aggression: 70 / Positioning: 68 / Interceptions: 72 / Vision: 78 / Ball Control: 81 / Crossing: 75 / Curve: 87 / Dribbling: 77 / Finishing: 70 / Free Kicks: 86 / Heading: 63 / Long Passing: 83 / Long Shots: 87 / Marking: 36 / Penalties: 84 / Short Passing: 85 / Shot Power: 80 / Sliding Tackle: 36 / Standing Tackle: 57 / Volleys: 67
Misschien dat volleys voor een middenvelder zwaarder weegt dan longshots, wat totaal niet logisch is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, die was ik ook nog vergeten te markerenmaar dan nog
Kan prima als centrale CAM hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als die man toch ietsje sneller was![]()
?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
Nice
Iwan je had gelijk(ik ook wel over Gala)
Mja het is voor mij wel echt iets te traag eigenlijk..al lukte het vorig jaar wel prima met Forlan, maar die was sneller dan dit. Zijn shooting is wel echt retegeil..ik ga hem wel halen denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan prima als centrale CAM hoorIk heb Ronaldinho en dat is ook briljant
Lees nog is. 2e accountquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoe de neuk kom je daar dan terechtMis je een paar vingers of zo?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
JIj zei dat Barca niet ging winnen volgens mij.
Het is allemaal kut..Milan speelt kut, Barca speelt kut en de arbitrage is kut. Oh en het veld is ook kut. Genieten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:25 schreef Peefiee het volgende:
Die scheids is echt belabberd bij milan-barca...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is allemaal kut..Milan speelt kut, Barca speelt kut en de arbitrage is kut. Oh en het veld is ook kut. Genieten.
SPeelde hij ook lang niet zoveel als nu hé.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
El shaa is wel goed zeg. Vorig jaar CL was hij niet zo geweldig
Hij heeft sowieso een gigantische doorbraak gehad daarna..echt een compleet andere voetballer tov vorig seizoen..Indrukwekkend welquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
El shaa is wel goed zeg. Vorig jaar CL was hij niet zo geweldig
Zo hard gestegen ja? Arme Toefjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef vandermar het volgende:
IF Lamela is trouwens achterlijk duur
40Kquote:
Zo kan ik er nog wel 30 noemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Ongelofelijk dat deze man geen UP heeft gekregen:
[ afbeelding ]
quote:
Goedkoopste RWquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt wel mee, was toen 23k en nu 30k...
VDM
Barca probeert het > Milan doet er alles aan om ze te irriteren/onmogelijk te maken > scheids heeft geen ballen en fluit (alles) in het voordeel van Milan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is allemaal kut..Milan speelt kut, Barca speelt kut en de arbitrage is kut. Oh en het veld is ook kut. Genieten.
Hmm laatste dagen aardig gestegen dan. Even udb gecheckt en lijntje daalt alweer, zullen wel wat mensen bezig geweest zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goedkoopste RW
[ afbeelding ]
op RM is hij iets goedkoper omdat hij daar nog slechter is.
Tweede helft niet echt. Eerste helft daar was wel heel leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:29 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Barca probeert het > Milan doet er alles aan om ze te irriteren/onmogelijk te maken > scheids heeft geen ballen en fluit (alles) in het voordeel van Milan.![]()
Is gala - schalke beetje om aan te kijken?
En doen Sneijder/Hunterlaar het een beetje goed?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tweede helft niet echt. Eerste helft daar was wel heel leuk.
Doen die mee?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
En doen Sneijder/Hunterlaar het een beetje goed?
Beiden zijn al gewisseld, Sneijder heeft een helft meegedaan en Huntelaar 65 minuten volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Sneijder onzichtbaar en mist duidelijk ritme..in de rust al eruit. Huntelaar ook duidelijk niet scherp/in vorm dit seizoen en deze wedstrijd was het niet anders. Wel een goede pass waaruit de 1-1 kwam, maar verder..ook al gewisseld na ruim een uur ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ah balen... Jammer dat zo goed als alle Nederlandse voetballers zijn afgezakt (stekelenburg, sneijder, hunterlaar, vd wiel, Robben) etcetcquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder onzichtbaar en mist duidelijk ritme..in de rust al eruit. Huntelaar ook duidelijk niet scherp/in vorm dit seizoen en deze wedstrijd was het niet anders. Wel een goede pass waaruit de 1-1 kwam, maar verder..ook al gewisseld na ruim een uur ofzo.
Ik had met hem 2 goals in 18 wedstrijdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
40K
Het enige leuke aan hem is zijn dribbling en skills, voor de rest pauper. Hij krijgt er geen bal inalles ging bij mij continue lat, paal of net naast of de keeper had hem
minst scorende spelers voor mij in dit spel
Verdedigers scoren nog meer bij mij
Geen reet aan knul.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik pak nog even de samenvatting van Milan mee, zal wel 23.00 worden.
Ik kocht eenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom doet FOK! bij mij zo raar? Ik was bij mijn broer voetbal aan het kijken maar ik ben nu weer terug met een Angbwa voor 550c #SMLENO
De Barcelona-versie is denk ik niet veel op de markt te vinden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kocht een [ afbeelding ] voor [ afbeelding ].
Er staat er maar 1 op de markt, voor [ afbeelding ].
Hij zat nog bij de november transfers dacht ik.
linkje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:10 schreef Maver24 het volgende:
FOK doet echt super raar
Maar goed, ik ga even stream kijken van de Sony announcement later deze avond
top, bedanktquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
2x de helft ongeveerquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:28 schreef DuTank het volgende:
12 gold player fitness (200 per stuk)
50 gold contracten, rare (meeste voor 250 per stuk)
11 gold contracten non-rare (200 per stuk)
hoeveel winst zal dit opleveren van het weekend?
Heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
17 tot 20k.
In die tijd had je veel beter kunnen traden.
wat een nerds daarzo zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/netstorage/psmeeting/live.html
Waar zie jij Verbeek?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gert jan verbeek is geen argentijn ...........
Veel bescherming dragen, anders kom je onder de blauwe plekken als je wordt geraakt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
vrijdag paintballen, iemand ervaring? Hoop niet dat je een goede conditie ervoor moet hebbencampen voor het leven anders
Gebeurt niks man, doet even pijn en that's itquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
vrijdag paintballen, iemand ervaring? Hoop niet dat je een goede conditie ervoor moet hebbencampen voor het leven anders
Rand van de 'map' blijven. Bosjes. Liggen. Sniper. Camper. Aanval-routes van de tegenstander blokkeren. Simpel en effectiefquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef poker4lifee het volgende:
Voor hoeveel verkoopt hij dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Een mini #SMLENO-dealtje
oke chill dat komt wel goed danquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gebeurt niks man, doet even pijn en that's itMensen janken heel snel en overdrijven over de pijn
hahaha nice thx sounds goodquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rand van de 'map' blijven. Bosjes. Liggen. Sniper. Camper. Aanval-routes van de tegenstander blokkeren. Simpel en effectief
Wij hebben ooit met z'n tweeen aan weerszijde van een pad gelegen en mensen kwamen dan de hoek om en kregen gelijk de volle laag van ons![]()
Trek oude kleren aan die lekker zitten, joggingbroek ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oke chill dat komt wel goed danMoet je ook echt gymschoenen/trainingsboek enzo aan of is het gewoon airmax spijkerbroek en yolo
2750 winst op zo'n bedrag is niet echt de moeite waard..zeker niet nu hij zo overpriced is en de prijs ineens in elkaar kan stortenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:58 schreef Philos het volgende:
[..]
Momenteel 95k, vandaar mijn bescheidenheid haha
geen oranje airmaxquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oke chill dat komt wel goed danMoet je ook echt gymschoenen/trainingsboek enzo aan of is het gewoon airmax spijkerbroek en yolo
quote:
okkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Trek oude kleren aan die lekker zitten, joggingbroek ofzo
Of gewoon naakt en mooi met je lul zwaaien daar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]doe wel oude zwarte aan
[..]
okkthx
Kijk je ook PS4 presentatie ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
en nu een epische harlem shake terwijl iedereen kijkt
ik heb een hele goede link.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je goeie link ? Anders heb ik er nog wel een voor je.
Hij is voor in mijn team.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2750 winst op zo'n bedrag is niet echt de moeite waard..zeker niet nu hij zo overpriced is en de prijs ineens in elkaar kan storten
Het nadeel is altijd dat die mensen eerst 10 uur praten voordat ze de PS4 pas laten zienquote:
Zo lelijkquote:
Spellen spelen terwijl je ze downloadquote:
Ik wacht het nog even af, ik zelf zal denk ik ook niet meteen PS4 halen. Als die top is wacht ik wel tot de slim editie uitkomt, net zoals bij de PS3.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Spellen spelen terwijl je ze download
dat is wel nodig ja voor dat pauperding, anders zit je weer drie uur te wachten voor een demo'tjequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Spellen spelen terwijl je ze download
Die sharing dingen zien er wel vet uit
I went down to Piccadilly Circus; (ooh-ooh-ooh)quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:26 schreef Rijst het volgende:
Even serieus he. Liep door picadilly en er was opeens rook over de hele straat. Het was geen zwarte rook maar het rook wel naar iets wat brande. We moesten er doorheen lopen. Binnen een minuut kwam de ambulance en poliizie. en na het inademen voelen een paar van onds zich misselijk. Gaan we nu dood?
inb4 ja
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is wel nodig ja voor dat pauperding, anders zit je weer drie uur te wachten voor een demo'tje
Q u equote:Op donderdag 21 februari 2013 00:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
I went down to Piccadilly Circus; (ooh-ooh-ooh)
Down there I saw Marcus: (oo-oo-oo-ooh)
He had a candy tar (ooh-ooh-ooh)
All over his chocolate bar. (oo-oo-oo-ooh)
lekker allemaal spellen downloaden die je niet wil spelen, je kan er donder op zeggen dat het niet werktquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]true. maar ps4 predict welke spellen je wilt en zorgt ervoor dat je ze al kan spelen zodra je op de ps4 gaat. Main power hoeft ook niet aan voor downloads enzo.
random shit allemaal.
grote kans jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker allemaal spellen downloaden die je niet wil spelen, je kan er donder op zeggen dat het niet werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |