Denk het niet, volgens mij speelt FOK! eigen rechter.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Maar zijn die boetes nou eigenlijk rechtsgeldig? Iemand die daar verstand van heeft?
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef Piye het volgende:
Maar zijn die boetes nou eigenlijk rechtsgeldig? Iemand die daar verstand van heeft?
Ik kan het me ook lastig voorstellen, maar aan de andere kant, kan bijvoorbeeld de KNVB ook gewoon boetes opleggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:55 schreef cupcake33 het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij speelt FOK! eigen rechter.
Ik zou niet eens weten hoe ik geband moet worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Probeer het uit zou ik zeggen.
Voorwaarden lezenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan het me ook lastig voorstellen, maar aan de andere kant, kan bijvoorbeeld de KNVB ook gewoon boetes opleggen.
[..]
Ik zou niet eens weten hoe ik geband moet worden.
flauw hurquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En er staat nog een kapitale fout in, maar ik zeg niet wat anders passen ze het weer aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |