Blijkbaar willen mensen blijven praten en dingen weten, dus maar een nieuwe....quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef Quit het volgende:
Hoi
Ik had vandaag rijles (doordeweeks ben ik vaak laat thuis van school, zodoende les ik vaak zaterdags). Het ritje begon goed maar hij zat continu over het spiegelen te zeiken. Dus ik zei zo: ''Je hoeft dat niet telkens te zeggen hoor, ik heb al lang door of er iets aankomt''. Hij bleef doorzeiken dat ik toch elke keer binnen-buiten-schouder moest doen. Op een gegeven moment was ik het helemaal zat en maakte ik hem dat goed duidelijk.
Vervolgens noemde hij mij een ''vervelende wijsneus'' en stond hij erop dat we terugreden en nu wil hij me dus geen les meer geven.
Eigenlijk moet ik het zien als een gelukje want door die matige kut-instucteur was ik helemaal niet goed voorbereid voor m'n eerste examen en zakte ik dus ook.
Ik ben er nog steeds woedend over
Na een hoop problemen met m'n tweede instructeur zijn we toch maar met elkaar doorgegaan. Het schiet alleen nog niet echt op. Hij heeft ook nog geen examen weer voor mij gepland.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:39 schreef delano.888 het volgende:
TS: doe eens een update, hoeveel rijscholen/instructeurs/lesuren heb je nu gehad?
De 2e instructeur is die je niet wilde lesgeven meer? Of was dat de eerste? En nu dus toch? Als het niet lekker loopt misschien toch naar een andere zoeken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Quit het volgende:
[..]
Na een hoop problemen met m'n tweede instructeur zijn we toch maar met elkaar doorgegaan. Het schiet alleen nog niet echt op. Hij heeft ook nog geen examen weer voor mij gepland.
Nee dat was de eerste. Deze heeft dat ook al overwogen maar we zijn nog 'samen'. En nog een nieuwe zoeken... dit is de tweede al? Moet niet te gek worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De 2e instructeur is die je niet wilde lesgeven meer? Of was dat de eerste? En nu dus toch? Als het niet lekker loopt misschien toch naar een andere zoeken?
En hoeveel uur gehad alles bij elkaar?
Ja m'n pa wou die eerste rij-instrcuteur dus voor het gerecht slepen, maar uiteindelijk heeft hij besloten dat niet te doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een groot onrecht
Dat je dit accepteert en wat een slappe pa zeg, bah bah, zegt je moeder er niks van?
Ik neem aan dat je wel gewoon auto rijdt, want dat papiertje is een formaliteit, hoe gaat dat, ga je nog we je best doen het te halen?
Dat zal ook nog wel even duren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Quit het volgende:
[..]
Na een hoop problemen met m'n tweede instructeur zijn we toch maar met elkaar doorgegaan. Het schiet alleen nog niet echt op. Hij heeft ook nog geen examen weer voor mij gepland.
3x gezakt voor theorie, 3x gezakt voor praktijk, 60+ uur rijles gehad en dan nog van mening zijn dat je het beter weet. Ofwel je bent een briljante trol of je zou preventief uit de genenpoel gehaald moeten wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:47 schreef Quit het volgende:
[..]
Nee dat was de eerste. Deze heeft dat ook al overwogen maar we zijn nog 'samen'. En nog een nieuwe zoeken... dit is de tweede al? Moet niet te gek worden.
En hoeveel uur... ik zou het echt niet meer weten. Een uur of 60 inmiddels? Misschien ook wel meer hoor. En ja je zal dit wel veel vinden, maar die vent zit continu op mij te vitten in die auto en ik kan je melden dat je niet echt leerbevorderend werkt.....
Bij poging nummer 4 ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Quit het volgende:
[..]
Uhh ik heb gewoon mijn theorie gehaald dus dat geeft wel aan dat ik voldoende afweet van het autorijden
Dus eigenlijk is er nog niets verandert sinds deel 1. Duidelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Quit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |