abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123136780
Originele OP

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 22:03 schreef Quit het volgende:
Hoi

Ik had vandaag rijles (doordeweeks ben ik vaak laat thuis van school, zodoende les ik vaak zaterdags). Het ritje begon goed maar hij zat continu over het spiegelen te zeiken. Dus ik zei zo: ''Je hoeft dat niet telkens te zeggen hoor, ik heb al lang door of er iets aankomt''. Hij bleef doorzeiken dat ik toch elke keer binnen-buiten-schouder moest doen. Op een gegeven moment was ik het helemaal zat en maakte ik hem dat goed duidelijk.

Vervolgens noemde hij mij een ''vervelende wijsneus'' en stond hij erop dat we terugreden en nu wil hij me dus geen les meer geven. :r

Eigenlijk moet ik het zien als een gelukje want door die matige kut-instucteur was ik helemaal niet goed voorbereid voor m'n eerste examen en zakte ik dus ook.

Ik ben er nog steeds woedend over :(
Blijkbaar willen mensen blijven praten en dingen weten, dus maar een nieuwe....
pi_123136921
En? Al geslaagd?
-XOXO-
pi_123136947
TS is na 3 topics nog steeds een faalhaas.
Flesje bier
pi_123136952
Ah, zelf weer een volgend deel geopend, top ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123136973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
En? Al geslaagd?
Nog niet
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:33:42 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_123137007
Flikker toch op met deze serie! Nu is het wel leuk geweest.....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:35:19 #7
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_123137127
Je hoeft hem niet te lezen Nikon. Ik vind het wel prachtig om net terug te lezen dat hij ook bij zijn nieuwe rijinstructeur weer denkt het beter te weten. Gevalletje hardleers, ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij daadwerkelijk zijn rijbewijs heeft.
pi_123137383
TS: doe eens een update, hoeveel rijscholen/instructeurs/lesuren heb je nu gehad?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123137608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:39 schreef delano.888 het volgende:
TS: doe eens een update, hoeveel rijscholen/instructeurs/lesuren heb je nu gehad?
Na een hoop problemen met m'n tweede instructeur zijn we toch maar met elkaar doorgegaan. Het schiet alleen nog niet echt op. Hij heeft ook nog geen examen weer voor mij gepland.
pi_123137699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Quit het volgende:

[..]

Na een hoop problemen met m'n tweede instructeur zijn we toch maar met elkaar doorgegaan. Het schiet alleen nog niet echt op. Hij heeft ook nog geen examen weer voor mij gepland.
De 2e instructeur is die je niet wilde lesgeven meer? Of was dat de eerste? En nu dus toch? Als het niet lekker loopt misschien toch naar een andere zoeken?

En hoeveel uur gehad alles bij elkaar?
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:45:35 #11
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123137743
:') ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
pi_123137818
Wat een groot onrecht :(

Dat je dit accepteert en wat een slappe pa zeg, bah bah, zegt je moeder er niks van?

Ik neem aan dat je wel gewoon auto rijdt, want dat papiertje is een formaliteit, hoe gaat dat, ga je nog we je best doen het te halen?
pi_123137846
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef delano.888 het volgende:

[..]

De 2e instructeur is die je niet wilde lesgeven meer? Of was dat de eerste? En nu dus toch? Als het niet lekker loopt misschien toch naar een andere zoeken?

En hoeveel uur gehad alles bij elkaar?
Nee dat was de eerste. Deze heeft dat ook al overwogen maar we zijn nog 'samen'. En nog een nieuwe zoeken... dit is de tweede al? Moet niet te gek worden.

En hoeveel uur... ik zou het echt niet meer weten. Een uur of 60 inmiddels? Misschien ook wel meer hoor. En ja je zal dit wel veel vinden, maar die vent zit continu op mij te vitten in die auto en ik kan je melden dat je niet echt leerbevorderend werkt.....
pi_123137896
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een groot onrecht :(

Dat je dit accepteert en wat een slappe pa zeg, bah bah, zegt je moeder er niks van?

Ik neem aan dat je wel gewoon auto rijdt, want dat papiertje is een formaliteit, hoe gaat dat, ga je nog we je best doen het te halen?
Ja m'n pa wou die eerste rij-instrcuteur dus voor het gerecht slepen, maar uiteindelijk heeft hij besloten dat niet te doen.

En helaas mag ik nog niet in pa's auto rijden.
pi_123138139
En je pa betaald alles? Misschien moet je anders naar een rijschool gaan die goed om kan gaan met "speciale" mensen, zodat je vader niet nog duizenden euros kwijt gaat raken..
pi_123138459
Haha wat ben jij een mongool. Niet willen luisteren en wel huilen als het niet lukt
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:15:39 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123139809
quote:

[..]

Dat zal ook nog wel even duren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123140224
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:47 schreef Quit het volgende:

[..]

Nee dat was de eerste. Deze heeft dat ook al overwogen maar we zijn nog 'samen'. En nog een nieuwe zoeken... dit is de tweede al? Moet niet te gek worden.

En hoeveel uur... ik zou het echt niet meer weten. Een uur of 60 inmiddels? Misschien ook wel meer hoor. En ja je zal dit wel veel vinden, maar die vent zit continu op mij te vitten in die auto en ik kan je melden dat je niet echt leerbevorderend werkt.....
3x gezakt voor theorie, 3x gezakt voor praktijk, 60+ uur rijles gehad en dan nog van mening zijn dat je het beter weet. Ofwel je bent een briljante trol of je zou preventief uit de genenpoel gehaald moeten worden :')

Anderzijds ben je wel goed voor de economie, al die rijlessen/examens waar belastingen over worden geheven :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:24:03 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123140367
Ik hoop een troll....

Ten eerste omdat de topics nogal wat vermaak opleveren.
Ten tweede omdat het te hopen is dat zulke randdbielen niet echt bestaan en een FOK!account hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123142254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:01 schreef Quit het volgende:

[..]

Uhh ik heb gewoon mijn theorie gehaald dus dat geeft wel aan dat ik voldoende afweet van het autorijden
Bij poging nummer 4 ofzo. :')
Hallon!
pi_123142401
quote:

[..]

Dus eigenlijk is er nog niets verandert sinds deel 1. Duidelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')