Deze? Er zijn meerdere uitvoeringen van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef Astonmartin22 het volgende:
Was aantal weken geleden in Oostenrijk waar ze een leuk apres-ski liedje draaiden, thuis opzoek gegaan maar kwam niet verder dan n liedje in t Nederlands wat erop lijkt: rene karst -supergave tijd. Volgens mij heeft t lied dezelfde melodie maar is t dan in t Duits
Nee helaas, wel n leuk lied dank daarvoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Deze? Er zijn meerdere uitvoeringen van.
Deze toevallig?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:16 schreef EdNoolk het volgende:
Ik zoek een (waarschijnlijk) rnb nummer waarvan het intro wat weg heeft van dit nummer:
Bekend nummer, tekst zou ik niet weten. Weet alleen dat ik het intro heel fijn vond.
Sorry voor de toevoeging, maar dit moest mij even van het hart:quote:
Het is de muziek uit The Shining. Trailer hiervoor:quote:
Gok:quote:Op zondag 3 maart 2013 23:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek een nummer, ingezonden door Roemenië volgens mij bij het Eurovisie Songfestival, ergens tussen 1990 en 2001 ongeveer. Het is een uptempo nummer, best wel luid en het wordt gezongen door een meisje/jonge vrouw. Zit veel beat in, hoe heet zoiets. Het nummer werd in de oorspronkelijke taal gezongen, dus niet in het Engels.
Ik kan het via YouTube vooralsnog niet vinden. Weet iemand wie ik bedoel?
Nee, is 'm niet. Wordt ook in het Engels gezongen...quote:
Blinde gok:quote:Op zondag 3 maart 2013 23:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek een nummer, ingezonden door Roemenië volgens mij bij het Eurovisie Songfestival, ergens tussen 1990 en 2001 ongeveer. Het is een uptempo nummer, best wel luid en het wordt gezongen door een meisje/jonge vrouw. Zit veel beat in, hoe heet zoiets. Het nummer werd in de oorspronkelijke taal gezongen, dus niet in het Engels.
Hier toevallig al gekeken? http://en.wikipedia.org/w(...)ovision_Song_Contestquote:Op zondag 3 maart 2013 23:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Aantal dagen geleden alweer... het was een mannelijke stem en het klonk wat Afrikaans/Latijns-Amerikaans en ik heb nog uit de tekst onthouden: "From Malanda to.." dat to was dan volgens mij naar een andere stad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan kun je het beste even de playlist van 538 er op na slaan. Maar als je de tijd al niet meer precies weet, dan schiet het niet zo op natuurlijk![]()
Weet je misschien nog andere info? Man/vrouwelijke zang, een ander nummer wat er op lijkt misschien?
Genre zou handig zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:29 schreef Renee005 het volgende:
Hoi,
ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik eigenlijk geen idee heb hoe lang het al bestaat. Ik ken alleen de clip.
De clip is in zwart wit beelden in jaren 20 stijl. Er staan 4 of 5 vrouwen op een rijtje te dansen en er wordt elke keer ingezoomd op de voeten. Ze doen namelijk een soort van tapdance dansje.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Het is een remix van een dj. En kwa muziek, denk aan Loesje van Tony Juniorquote:Genre zou handig zijn.
Bobby Bland misschien?...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zoek een nummer met in de tekst so tired so tired so tired etc.
Het is een soort soulnummer van een otis redding, al green achtig iemand.
En het is helaas niet al green tired of being alone
Iemand een idee?
Zijn het niet gewoon deze nummers?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:52 schreef LordMarshal het volgende:
(RE)
Hoi allemaal,
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar dit lied, maar Shazam en Sounddrop herkennen het lied niet. Misschien herkent een van jullie het?
Het lied begint bij 29:18 en eindigt bij 30:12:
Alvast super bedankt!
En de muziek klinkt op het water? Rowwen Heze - Onderweg naar later vermoed ik. Die heeft ook een stukje tekst van "en de muziek klinkt op het water".quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:14 schreef berjan het volgende:
Goedenavond,
Ik hoorde vanmorgen tussen 9 en 10 op 538 een nummertje mis kunnen jullie helpen?
Het was in ieder geval iets met.
In aus tirol.... en de verhalen....en de muziek...?
Het is niet veel mis iemand die het herkend?
Np. Als een groot fan van Rowwen Héze wist ik meteen dat je het over dat liedje hadquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:56 schreef berjan het volgende:
haha nog goed ook. hoe ik bij aus tirol kom geen idd.
bedank in ieder geval!
Welke dag heb je het liedje gehoord? Tijdstip ongeveer ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik hoorde van de week op slam fm een soort hardstyle/trance mix nummer, niet die hele bekende van year of summer maar soortgelijk ritme. Iemand een idee ?
Gisteren, rond 19:40quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Welke dag heb je het liedje gehoord? Tijdstip ongeveer ?
? Die kwam rond 19.35, en vlak daarna kwamquote:
Op 538, 3fm, EN Qmusic werd tussen 19.30 en 19.45 Cannonball van Showtek gedraaid. Alle 3 de zenders tegelijk zowatquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef Scorpie het volgende:
Hmmm nee, nu twijfel ik of het wel slam fm was...
headhunterz ft. kaskade - lessons in love misschien?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef Scorpie het volgende:
Hmmm nee, nu twijfel ik of het wel slam fm was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |