abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123126099
Terechte klacht.
pi_123126123
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef Argo het volgende:
Terechte klacht.
Argo, vertel me asjeblieft dat je geen homo/transseksuelen-hater bent door je geloof? ;(
pi_123126171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Argo, vertel me asjeblieft dat je geen homo/transseksuelen-hater bent door je geloof? ;(
Nee ik heb het topic niet eens gelezen. Maar ik ken wel zo iemand die dat is, en die persoon had ik echt respect voor etc. Maar hij/zij ging altijd heel miauwig doen, negeerde mij in gesprekken of reageerde een 1 uur later pas. En toen ik zei dat we uit elkaar gegroeid waren en niets meer gemeen hadden was het opeens zo van 'wat is dat voorn bullshit zeker omdat ik trasngender ben he?'

Daar heb ik mijn buik van vol zulke klote dingen, maar goed ik reageer nu ook wat overdreven omdat ik zonet een klote dag heb gehad.
pi_123126226
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:06 schreef pieter12 het volgende:

[..]

ik was altijd al gevaarlijk.
Voor jezelf ja
pi_123126356
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:10 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee ik heb het topic niet eens gelezen. Maar ik ken wel zo iemand die dat is, en die persoon had ik echt respect voor etc. Maar hij/zij ging altijd heel miauwig doen, negeerde mij in gesprekken of reageerde een 1 uur later pas. En toen ik zei dat we uit elkaar gegroeid waren en niets meer gemeen hadden was het opeens zo van 'wat is dat voorn bullshit zeker omdat ik trasngender ben he?'

Daar heb ik mijn buik van vol zulke klote dingen, maar goed ik reageer nu ook wat overdreven omdat ik zonet een klote dag heb gehad.
Hoezo heb je een klote dag gehad dan? Zit je echt zo in je buik met je haar? ;(
pi_123126430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Hoezo heb je een klote dag gehad dan? Zit je echt zo in je buik met je haar? ;(
Ze waren heel onvriendelijk op de therapie, heel onvriendelijk. :'(
pi_123126453
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef Argo het volgende:

[..]

Ze waren heel onvriendelijk op de therapie, heel onvriendelijk. :'(
Oh wat vervelend! Als je je ei kwijt wilt mag je DMen hoor! :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:26:22 #33
330860 J.Gibbs
graag verwijderen
pi_123126685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Xenzo het volgende:
Het valt me op dat transseksuelen altijd zo hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Wat ik nog erger vind is dat ze het dan raar vinden dat wij "normale mensen" hun labiel, raar en apart vinden. Maar ja, laten we eerlijk zijn: dat hebben ze toch echt aan hun zelf te danken vind ik.

Klacht: transseksuelen die niet normaal kunnen doen.
Ik vind je woordkeuze een beetje onhandig. Zo lijkt het net alsof we allemaal zo zijn.
pi_123126822
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:02 schreef kedge het volgende:

[..]

Als de penis weg is wordt het: omgebouwde. Vrouw worden is niet mogelijk. Enkel voor het zicht.
Ik vind eigenlijk, zodra alles erop en eraan zit (dus inclusief functionele baarmoeder bijv, kan dat überhaupt?), de hormonenspiegel hetzelfde is als bij een normale vrouw etc dat er technisch geen verschil meer is en zo iemand dus prima als vrouw bestempeld mag worden.
Ga weg
pi_123126890
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die een tranny aanduiden met 'zij' en 'haar' zijn nog veel hatelijker, in ieder geval zo lang er een penis hangt
Waarom zou je het niet doen? Wat heb jij er voor last van als zij dat graag willen
-XOXO-
pi_123126971
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet doen? Wat heb jij er voor last van als zij dat graag willen
Omdat ze het niet *zijn*, ik kan een hond ook een kat noemen als zijn baasje dat liever wil maar ik zal altijd een :')-gezicht trekken wanneer ik het doe
Ga weg
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:36:26 #37
330860 J.Gibbs
graag verwijderen
pi_123127014
quote:
7s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:02 schreef kedge het volgende:

[..]

Als de penis weg is wordt het: omgebouwde. Vrouw worden is niet mogelijk. Enkel voor het zicht.
Nee hoor, als je je een vrouw voelt dan ben je dat gewoon. En zodra je geen piemel meer hebt maar een vagina dan ben je voor de buitenwereld ook gewoon een vrouw.

Dat jij te dom bent om dat te begrijpen is jouw probleem :W .
pi_123127092
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:35 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Omdat ze het niet *zijn*, ik kan een hond ook een kat noemen als zijn baasje dat liever wil maar ik zal altijd een :')-gezicht trekken wanneer ik het doe
En ze zullen ook nooit echt een vrouw worden, maar dat maakt toch niet uit, als zij zich daar prettiger door voelen is het een kleine moeite toch?
-XOXO-
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:39:01 #39
330860 J.Gibbs
graag verwijderen
pi_123127100
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:31 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk, zodra alles erop en eraan zit (dus inclusief functionele baarmoeder bijv, kan dat überhaupt?), de hormonenspiegel hetzelfde is als bij een normale vrouw etc dat er technisch geen verschil meer is en zo iemand dus prima als vrouw bestempeld mag worden.
Je weet ook dat ze niet ervoor kiezen omdat ze eens zin hebben om nu vrouw te zijn?

Dat het gevoel van vrouw zijn diep van binnen zit en dat dergelijke operaties en hormonen er alleen maar zijn om het van buiten ook kloppend te maken?

Als iemand vrouw genoemd wil worden dan heb je dat te respecteren. Of is het voor jou soms te moeilijk om dat kleine beetje respect op te brengen voor iemand? Want dan ben je wel heel zielig hoor.
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:40:28 #40
350968 kedge
cicatrix manet
pi_123127135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:36 schreef J.Gibbs het volgende:

[..]

Nee hoor, als je je een vrouw voelt dan ben je dat gewoon. En zodra je geen piemel meer hebt maar een vagina dan ben je voor de buitenwereld ook gewoon een vrouw.

Dat jij te dom bent om dat te begrijpen is jouw probleem :W .
Iemand die met xx chromosomen is geboren is een vrouw en anders is het slechts het verbouwen tot ... en dus alsnog geen volwaardige vrouw, dat is mijn punt.

Als het alleen mijn probleem was reageerde je niet zo geïrriteerd. Zielig.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_123127141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef Abed het volgende:
Net als donkere mensen die te snel de race card proberen te spelen.
Ik wist niet dat die kunnen racen?

Nooit een neger in de formule 1 gezien, racisme? :')
pi_123127166
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Als ik jou de hele tijd ga lastigvallen met kritische vragen over dingen waar jij voor kiest dan ga jij dat op en duur ook niet heel erg fijn vinden
Wat is de mening van jou over roken?
pi_123127189
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

En ze zullen ook nooit echt een vrouw worden, maar dat maakt toch niet uit, als zij zich daar prettiger door voelen is het een kleine moeite toch?
Daar heb je gelijk in maar technisch gezien is het dan toch gewoon een man
Ga weg
pi_123127221
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:39 schreef J.Gibbs het volgende:

[..]

Je weet ook dat ze niet ervoor kiezen omdat ze eens zin hebben om nu vrouw te zijn?

Dat het gevoel van vrouw zijn diep van binnen zit en dat dergelijke operaties en hormonen er alleen maar zijn om het van buiten ook kloppend te maken?

Als iemand vrouw genoemd wil worden dan heb je dat te respecteren. Of is het voor jou soms te moeilijk om dat kleine beetje respect op te brengen voor iemand? Want dan ben je wel heel zielig hoor.
Nee hoor :) Ik heb dat niet te respecteren, nogmaals ik kan tegen een kat zeggen dat het een hond is maar op het einde van de dag is het nog altijd een kat, hoe graag hij ook een hond wil zijn. Zelfde gaat voor een man die zich naar vrouw om laat bouwen.
Ga weg
pi_123127264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:41 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wat is de mening van jou over roken?
Iedereen doet maar lekker.
pi_123127281
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 17:51 schreef RamteamJax het volgende:

Need I say more ? :') :') :')
Is dat eigenlijk een kerel of een wijf? :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_123127299
quote:
14s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in maar technisch gezien is het dan toch gewoon een man
Ja natuurlijk technisch gezien, dat Y chromosoom krijg je er(met de huidige technieken) nooit uit. Maar die mensen voelen en zijn van binnen vrouw, kleine moeite dus om iemand in zijn/haar waarden te laten door gewoon "haar/zij" te zeggen.
-XOXO-
pi_123127330
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ja natuurlijk technisch gezien, dat Y chromosoom krijg je er(met de huidige technieken) nooit uit. Maar die mensen voelen en zijn van binnen vrouw, kleine moeite dus om iemand in zijn/haar waarden te laten door gewoon "haar/zij" te zeggen.
Nogmaals, je hebt gelijk en face to face zal ik zo iemand ook zij of haar noemen als hij erom vraagt, maar als ik het vervolgens met iemand anders over die persoon heb is het gewoon 'hem' voor mij.
Ga weg
pi_123127351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is dat eigenlijk een kerel of een wijf? :')
Ik denk niet dat een man in staat is om zoveel emotie, hysterie en labiliteit in een paar minuten te tonen
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:47:08 #50
330860 J.Gibbs
graag verwijderen
pi_123127356
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:40 schreef kedge het volgende:

[..]

Iemand die met xx chromosomen is geboren is een vrouw en anders is het slechts het verbouwen tot ... en dus alsnog geen volwaardige vrouw, dat is mijn punt.

Als het alleen mijn probleem was reageerde je niet zo geïrriteerd. Zielig.
Dat heb je dus fout. Het aantal chromosomen waarmee je geboren wordt bepaalt nog niet als enige of je man of vrouw bent. Dat hangt van veel meer dingen af.
Het zou verstandig zijn als je je eens inleest in dit soort dingen, want je komt nu over als iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

En ik reageer helemaal niet geïrriteerd, het valt me alleen op dat veel mensen die hierop reageren gewoon compleet de plank misslaan en echt niet begrijpen hoe het nu werkelijk zit.
Dat je me zielig noemt zegt genoeg over je :W .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')