Nee ik heb het topic niet eens gelezen. Maar ik ken wel zo iemand die dat is, en die persoon had ik echt respect voor etc. Maar hij/zij ging altijd heel miauwig doen, negeerde mij in gesprekken of reageerde een 1 uur later pas. En toen ik zei dat we uit elkaar gegroeid waren en niets meer gemeen hadden was het opeens zo van 'wat is dat voorn bullshit zeker omdat ik trasngender ben he?'quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Argo, vertel me asjeblieft dat je geen homo/transseksuelen-hater bent door je geloof?
Hoezo heb je een klote dag gehad dan? Zit je echt zo in je buik met je haar?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik heb het topic niet eens gelezen. Maar ik ken wel zo iemand die dat is, en die persoon had ik echt respect voor etc. Maar hij/zij ging altijd heel miauwig doen, negeerde mij in gesprekken of reageerde een 1 uur later pas. En toen ik zei dat we uit elkaar gegroeid waren en niets meer gemeen hadden was het opeens zo van 'wat is dat voorn bullshit zeker omdat ik trasngender ben he?'
Daar heb ik mijn buik van vol zulke klote dingen, maar goed ik reageer nu ook wat overdreven omdat ik zonet een klote dag heb gehad.
Ze waren heel onvriendelijk op de therapie, heel onvriendelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoezo heb je een klote dag gehad dan? Zit je echt zo in je buik met je haar?
Oh wat vervelend! Als je je ei kwijt wilt mag je DMen hoor!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze waren heel onvriendelijk op de therapie, heel onvriendelijk.
Ik vind je woordkeuze een beetje onhandig. Zo lijkt het net alsof we allemaal zo zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Xenzo het volgende:
Het valt me op dat transseksuelen altijd zo hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Wat ik nog erger vind is dat ze het dan raar vinden dat wij "normale mensen" hun labiel, raar en apart vinden. Maar ja, laten we eerlijk zijn: dat hebben ze toch echt aan hun zelf te danken vind ik.
Klacht: transseksuelen die niet normaal kunnen doen.
Ik vind eigenlijk, zodra alles erop en eraan zit (dus inclusief functionele baarmoeder bijv, kan dat überhaupt?), de hormonenspiegel hetzelfde is als bij een normale vrouw etc dat er technisch geen verschil meer is en zo iemand dus prima als vrouw bestempeld mag worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Als de penis weg is wordt het: omgebouwde. Vrouw worden is niet mogelijk. Enkel voor het zicht.
Waarom zou je het niet doen? Wat heb jij er voor last van als zij dat graag willenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die een tranny aanduiden met 'zij' en 'haar' zijn nog veel hatelijker, in ieder geval zo lang er een penis hangt
Omdat ze het niet *zijn*, ik kan een hond ook een kat noemen als zijn baasje dat liever wil maar ik zal altijd eenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Wat heb jij er voor last van als zij dat graag willen
Nee hoor, als je je een vrouw voelt dan ben je dat gewoon. En zodra je geen piemel meer hebt maar een vagina dan ben je voor de buitenwereld ook gewoon een vrouw.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Als de penis weg is wordt het: omgebouwde. Vrouw worden is niet mogelijk. Enkel voor het zicht.
En ze zullen ook nooit echt een vrouw worden, maar dat maakt toch niet uit, als zij zich daar prettiger door voelen is het een kleine moeite toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Omdat ze het niet *zijn*, ik kan een hond ook een kat noemen als zijn baasje dat liever wil maar ik zal altijd een-gezicht trekken wanneer ik het doe
Je weet ook dat ze niet ervoor kiezen omdat ze eens zin hebben om nu vrouw te zijn?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk, zodra alles erop en eraan zit (dus inclusief functionele baarmoeder bijv, kan dat überhaupt?), de hormonenspiegel hetzelfde is als bij een normale vrouw etc dat er technisch geen verschil meer is en zo iemand dus prima als vrouw bestempeld mag worden.
Iemand die met xx chromosomen is geboren is een vrouw en anders is het slechts het verbouwen tot ... en dus alsnog geen volwaardige vrouw, dat is mijn punt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:36 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Nee hoor, als je je een vrouw voelt dan ben je dat gewoon. En zodra je geen piemel meer hebt maar een vagina dan ben je voor de buitenwereld ook gewoon een vrouw.
Dat jij te dom bent om dat te begrijpen is jouw probleem.
Ik wist niet dat die kunnen racen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef Abed het volgende:
Net als donkere mensen die te snel de race card proberen te spelen.
Wat is de mening van jou over roken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Als ik jou de hele tijd ga lastigvallen met kritische vragen over dingen waar jij voor kiest dan ga jij dat op en duur ook niet heel erg fijn vinden
Daar heb je gelijk in maar technisch gezien is het dan toch gewoon een manquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze zullen ook nooit echt een vrouw worden, maar dat maakt toch niet uit, als zij zich daar prettiger door voelen is het een kleine moeite toch?
Nee hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:39 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze niet ervoor kiezen omdat ze eens zin hebben om nu vrouw te zijn?
Dat het gevoel van vrouw zijn diep van binnen zit en dat dergelijke operaties en hormonen er alleen maar zijn om het van buiten ook kloppend te maken?
Als iemand vrouw genoemd wil worden dan heb je dat te respecteren. Of is het voor jou soms te moeilijk om dat kleine beetje respect op te brengen voor iemand? Want dan ben je wel heel zielig hoor.
Iedereen doet maar lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is de mening van jou over roken?
Is dat eigenlijk een kerel of een wijf?quote:
Ja natuurlijk technisch gezien, dat Y chromosoom krijg je er(met de huidige technieken) nooit uit. Maar die mensen voelen en zijn van binnen vrouw, kleine moeite dus om iemand in zijn/haar waarden te laten door gewoon "haar/zij" te zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar technisch gezien is het dan toch gewoon een man
Nogmaals, je hebt gelijk en face to face zal ik zo iemand ook zij of haar noemen als hij erom vraagt, maar als ik het vervolgens met iemand anders over die persoon heb is het gewoon 'hem' voor mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja natuurlijk technisch gezien, dat Y chromosoom krijg je er(met de huidige technieken) nooit uit. Maar die mensen voelen en zijn van binnen vrouw, kleine moeite dus om iemand in zijn/haar waarden te laten door gewoon "haar/zij" te zeggen.
Ik denk niet dat een man in staat is om zoveel emotie, hysterie en labiliteit in een paar minuten te tonenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een kerel of een wijf?
Dat heb je dus fout. Het aantal chromosomen waarmee je geboren wordt bepaalt nog niet als enige of je man of vrouw bent. Dat hangt van veel meer dingen af.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Iemand die met xx chromosomen is geboren is een vrouw en anders is het slechts het verbouwen tot ... en dus alsnog geen volwaardige vrouw, dat is mijn punt.
Als het alleen mijn probleem was reageerde je niet zo geïrriteerd. Zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |