abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123369768
Whatup with belle, vroeger ook een pielemuis gehad? ;)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:59:26 #277
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_123369835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Whatup with belle, vroeger ook een pielemuis gehad? ;)
Ik kom ook weleens buiten en daar ontmoet ik mensen ;) . Voor de rest zie ik niet echt wat dit toevoegt aan het topic?
pi_123369959
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Een kind heeft dat recht namelijk niet, maar dat bepaal jij blijkbaar maar even dat een kind door een vader en moeder moet worden opgevoed.
In wat voor bekrompen wereld leef jij?
Ik weet zeker dat het kind veel liefde van homostellen zal krijgen, maar dit zal nooit zoals een vader+moeder zijn. Wat als een man+man of een vrouw+vrouw een dochter heeft. Er zal altijd die rol van het andere geslacht missen.

Bovendien heeft het een reden zoals je zelf al aangeeft waarom homostellen zelf geen kinderen kunnen krijgen en het via andere manieren moet. En daar speelt ook het stukje acceptatie in de samenleving bij. Ik ben blij met mijn ouders en zou het niet leuk vinden als ik 2 moeders of vader zou hebben. Ook niet in mijn ontwikkeling en hoeveel ik aan zowel mijn vader als mijn moeder heb.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik kom ook weleens buiten en daar ontmoet ik mensen ;) . Voor de rest zie ik niet echt wat dit toevoegt aan het topic?
Indien het wel zo is? Schaam je je ervoor of houd je het liever verborgen?
pi_123369963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:37 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Klopt maar voor een homostel een trede hoger.

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom je een vruchtloos koppel als man+vrouw vergelijkt met een homo adoptie. Het kind heeft recht om opgevoed te worden door een vader en een moeder zoals de natuur dit bepaald heeft. Dat een homostel geen kinderen kan krijgen lijkt mij duidelijk. Dit is een proces tussen een man en een vrouw.
Nutteloos om die discussie met je aan te gaan, want ik heb het gevoel dat je je al afgesloten hebt voor andere ideeën, maar laten we even heel realistisch zijn; heb je enig idee hoeveel weeskinderen er op deze wereld zijn? Ja, heel erg veel dus. Dus, geven we dan een kindje aan een koppel dat niet ideaal is in jou ogen, of sluiten we 'm op in een weeshuis, of nog leuker, droppen we ze af bij de pedoseksuele van de kerk?

Lijkt mij duidelijk wat je antwoord zou moeten zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Nutteloos topic. Transseksuelen verkleden zich graag als vrouwen .... en dan nog verbaast zijn dat ze niet normaal kunnen doen. :')
Je verward bepaalde dingen met elkaar; ik zou me er even iets meer in verdiepen als ik jou was; of het gewoon compleet met rust laten :*
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_123370023
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat laatste ging over mijn reactie...? Het laatste wat ik wil is iets toevoegen aan dit topic eigenlijk.

Vond de discussie alleen wel interessant.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_123370116
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:02 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het kind veel liefde van homostellen zal krijgen, maar dit zal nooit zoals een vader+moeder zijn. Wat als een man+man of een vrouw+vrouw een dochter heeft. Er zal altijd die rol van het andere geslacht missen.
Ach; ik ken genoeg hetero stelletjes die niet de jaren 50 rolverdeling hebben en ook genoeg kinderen die 1 van de ouders nog nooit hebben gezien. Nog 1tje, ik heb een vriend die is opgevoed door 2 mannen, zijn moeder was overleden en later is zijn vader met een man verder gegaan. Tja, 2 ouders. Ach, er zijn toch ergere dingen in het leven dan mensen die "afwijken" er zou maar een vrouw aan je tieten zitten voor een borstkankeronderzoek; of een mannelijke dokter die uroloog is. :O Wat erg allemaal.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:08:56 #282
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_123370188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:02 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Bovendien heeft het een reden zoals je zelf al aangeeft waarom homostellen zelf geen kinderen kunnen krijgen en het via andere manieren moet. En daar speelt ook het stukje acceptatie in de samenleving bij. Ik ben blij met mijn ouders en zou het niet leuk vinden als ik 2 moeders of vader zou hebben. Ook niet in mijn ontwikkeling en hoeveel ik aan zowel mijn vader als mijn moeder heb.

[..]

Indien het wel zo is? Schaam je je ervoor of houd je het liever verborgen?
Ik denk dat je het zelf niet helemaal begrijpt. Een man kan een dochter ook prima begeleiden in haar leven en praten met haar over dingen. Daarvoor hoef je geen vrouw of moeder te zijn.
Nu ga ik stoppen met deze discussie want wij gaan het toch niet eens worden :W .

En wat dat laatste betreft: tuurlijk zou ik me daar niet voor schamen. Wat interesseert mij het hoe een ander over mij denkt? Het is alleen jammer dat door mensen zoals jullie er dus wel transseksuelen zijn die het niet durven te zeggen omdat ze er dus door jullie op aangekeken worden. Omdat jullie maar in je bekrompen wereldje willen blijven leven en niet openstaan voor gedachten en gevoelens van anderen.

Ik ben een echte meid hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
pi_123370196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:41 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Een kind heeft recht op een natuurlijke vader en een moeder.
Ik ken genoeg geadopteerde mensen en ik moet zeggen dat het vaak een stuk liefdevoller is dan bij natuurlijke ouders; bij natuurlijke ouders zie ik best wel vaak dat het kind niet gewaardeerd word.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:10:01 #284
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_123370226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Dat laatste ging over mijn reactie...? Het laatste wat ik wil is iets toevoegen aan dit topic eigenlijk.

Vond de discussie alleen wel interessant.
Aha, dat dacht ik al :D . En ja, dat sloeg op jouw reactie. Maar ik heb dus vriendinnen die het zijn, mocht je het niet begrepen hebben ;) .
pi_123370253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik denk dat je het zelf niet helemaal begrijpt. Een man kan een dochter ook prima begeleiden in haar leven en praten met haar over dingen. Daarvoor hoef je geen vrouw of moeder te zijn.
Nu ga ik stoppen met deze discussie want wij gaan het toch niet eens worden :W .

En wat dat laatste betreft: tuurlijk zou ik me daar niet voor schamen. Wat interesseert mij het hoe een ander over mij denkt? Het is alleen jammer dat door mensen zoals jullie er dus wel transseksuelen zijn die het niet durven te zeggen omdat ze er dus door jullie op aangekeken worden. Omdat jullie maar in je bekrompen wereldje willen blijven leven en niet openstaan voor gedachten en gevoelens van anderen.

Vergeet niet het lastiggevallen worden, want het gebeurt maar al te vaak volgens mij. Ik heb het twee keer gezien en twee keer ertussen gesprongen, maar dat soort haat is echt bizar.
pi_123370357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:08 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen homo's en sta open voor mensen die anders zijn dan ikzelf, maar niet voor homo adoptie. Maargoed denk vooral aan jezelf.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:26:57 #287
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_123370884
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:13 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen homo's en sta open voor mensen die anders zijn dan ikzelf, maar niet voor homo adoptie. Maargoed denk vooral aan jezelf.
Ik denk niet aan mezelf. Ik denk aan iedereen. Ook aan homo stellen en lesbische stellen en transgender stellen. Ze mogen van mij allemaal kinderen adopteren.
Jij bent hier de enige die aan zichzelf denkt hoor.
pi_123371096
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:08 schreef AdoraBelle het volgende:

Omdat ze zelf geen kind kunnen krijgen. Kinderen maken en kinderen adopteren is altijd vanuit egoïsme, namelijk omdat je zelf een kind wilt. Ook als je wel als man of vrouw geboren bent maar gewoon onvruchtbaar bent. Dan maakt het geen verschil of je eerst als man of als vrouw bent geboren maar nu van het andere geslacht bent.

Ik snap überhaupt niet waarom je dat erbij zou betrekken.
Een partner nemen is ook egoïsme?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:36:11 #289
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_123371303
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:31 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Een partner nemen is ook egoïsme?
Inderdaad, zo kun je alles wel van een egoïstisch standpunt gaan zien.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 16:38:07 #290
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_123371394
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Maar; het is een meisje, het ziet er uit als een meisje, het voelt als een meisje, het ruikt als een meisje en het proeft als een meisje. Wat is dan het probleem, wat is het verschil. Ik herhaal 'm nog maar een keertje. Als je 30 CM (want dat is het FOK! gemiddelde) omhoog ging voor je die kennis had, waarom zou die dat niet doen met die kennis. Ik bedoel, stel je komt er morgen achter dat je op een man valt en dat je daar wat mee wil, ga je jezelf dan ook op de vingers tikken dat dat niet kan/mag.
Nee, het gaat hier om het in mijn ogen zilige en zwakke mannetjes gedrag, want er zou toch maar iemand achter komen dat er iets afwijkends in jou leven is! Wat een mietjes zijn dat.

Ben ik te volgen?
Je bent te volgen en het maakt mij niet uit dat mensen er achter komen, ik vind het gewoon een vies idee, mag dat?
:')
pi_123371424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:37 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Klopt maar voor een homostel een trede hoger.

Zou je dit kunnen toelichten?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123371515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je bent te volgen en het maakt mij niet uit dat mensen er achter komen, ik vind het gewoon een vies idee, mag dat?
Dat mag je vinden, ik vind het kortzichtig van je. Ik neem aan dat je geen transgenders bashed enzo, dus succes met je leven :*
pi_123371552
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

Ik denk dat een groot deel van je handelen gebaseerd is op egoisme.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123371796
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik denk dat een groot deel van je handelen gebaseerd is op egoisme.
Bij vrijwel alle mensen wel ja.
pi_123371935
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

een goede manier om alles kapot te maken
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 16:50:12 #296
pi_123372039
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, ik vind het kortzichtig van je. Ik neem aan dat je geen transgenders bashed enzo, dus succes met je leven :*
Ik bash niet, ik krijg alleen constant van de transgenders zelf bashes naar mijn kop. Het blijft gewoon een mening :').
pi_123372110
-Laat maar-
  † In Memoriam † dinsdag 26 februari 2013 @ 16:56:09 #298
pi_123372390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:08 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik vind je heel duidelijk hoor. En volgens mij sla je hier juist de spijker op de kop. Men wil niet afwijken van de rest maar gewoon "normaal" zijn. Want als je anders bent dan ben je raar en dat hoort niet.

Dat is niet hoe ik erover denk maar volgens mij is dat wel een beetje de algemene gedachte.
Ik vind genoeg andere 'rare' dingen wel normaal. Ik word moe van dat beschuldigen van kortzichtigheid. Omdat ik iemand zou afwijzen die transgender is betekend niet dat ik transgenderheid afkeur, of anti ben. Integendeel, doe je ding, maar ik ben het ook eens met de OP over hysterische reacties.
Iemand kan toch best een vraag stellen, als diegene in jouw ogen iets zegt wat niet klopt maak je jezelf alleen belachelijk door gelijk iemand dom of kortzichtig te noemen. Leg dan uit hoe het wel zit.

Bijvoorbeeld een kraker zal ook ontzettend veel 'kortzichtige' vragen krijgen omdat mensen niet weten waarom en hoe iemand op die manier leeft. Leg dan gewoon uit hoe het wel zit.
pi_123372473
We gaan een tweede topic krijgen denk ik.
pi_123372686
Nee, laat dat maar zitten. Tweede topic is nergens voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')