Dat sowieso, maar dat willen gendermensjes liever niet horenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso veel mannen problemen hebben met omgebouwde mannen (naar vrouw) omdat veel mannen toch biologische kinderen willen.
Misschien is het mijn kortzichtigheid, maar normaal is dat we ons kunnen voortplanten: 1 mama 1 papa. Als deze mensen geen kinderen willen hebben en een geslachtsverandering willen ondergaan heb ik daar geen moeite mee, maar wel als ze kinderen willen gaan adopteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat willen gendermensjes liever niet horen
Waarom niet int topic?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef Nezhi het volgende:
Dit topic nog steeds bezig? Als iemand ftm vragen heeft kun je me dmen
Waarom? Uitleg? Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:38 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Misschien is het mijn kortzichtigheid, maar normaal is dat we ons kunnen voortplanten: 1 mama 1 papa. Als deze mensen geen kinderen willen hebben en een geslachtsverandering willen ondergaan heb ik daar geen moeite mee, maar wel als ze kinderen willen gaan adopteren.
Waarom? Uitleg? Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:47 schreef Jachtgeweer het volgende:
transseksuelen zijn gewoon verkeerde selectie van natuur, vroeger wisten ze daar wel raad mee
Ik kom echt weinig mannen tegen die kinderen willen en tussen degene die duidelijk aangeven dit niet te willen zijn ook veel mannen die iets tegen het "idee" hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat willen gendermensjes liever niet horen
Ik kan me niet voorstellen dat als je er achter komt dat dat leuke meisje een man was, je dat niks doet omdat je toch op 'de persoon' valt. Ik zou er op afknappen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom? Uitleg? Verklaar je nader.
[..]
[..]
Ik kom echt weinig mannen tegen die kinderen willen en tussen degene die duidelijk aangeven dit niet te willen zijn ook veel mannen die iets tegen het "idee" hebben.
Maar; het is een meisje, het ziet er uit als een meisje, het voelt als een meisje, het ruikt als een meisje en het proeft als een meisje. Wat is dan het probleem, wat is het verschil. Ik herhaal 'm nog maar een keertje. Als je 30 CM (want dat is het FOK! gemiddelde) omhoog ging voor je die kennis had, waarom zou die dat niet doen met die kennis. Ik bedoel, stel je komt er morgen achter dat je op een man valt en dat je daar wat mee wil, ga je jezelf dan ook op de vingers tikken dat dat niet kan/mag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat als je er achter komt dat dat leuke meisje een man was, je dat niks doet omdat je toch op 'de persoon' valt. Ik zou er op afknappen.
Ok Argoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar; het is een meisje, het ziet er uit als een meisje, het voelt als een meisje, het ruikt als een meisje en het proeft als een meisje. Wat is dan het probleem, wat is het verschil. Ik herhaal 'm nog maar een keertje. Als je 30 CM (want dat is het FOK! gemiddelde) omhoog ging voor je die kennis had, waarom zou die dat niet doen met die kennis. Ik bedoel, stel je komt er morgen achter dat je op een man valt en dat je daar wat mee wil, ga je jezelf dan ook op de vingers tikken dat dat niet kan/mag.
Nee, het gaat hier om het in mijn ogen zilige en zwakke mannetjes gedrag, want er zou toch maar iemand achter komen dat er iets afwijkends in jou leven is! Wat een mietjes zijn dat.
Ben ik te volgen?
Ik kom niet vaak in KLB, en check meestal snel alleen de bovenste topics in mijn ATquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom niet int topic?
Een kind heeft recht op een natuurlijke vader en een moeder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom echt weinig mannen tegen die kinderen willen en tussen degene die duidelijk aangeven dit niet te willen zijn ook veel mannen die iets tegen het "idee" hebben.
Beetje achterhaalde gedachte natuurlijk. Vind je dat al die homo stelletjes dan per definitie voor hun kindjes kunnen zorgen? Of dat Anita van 15 een betere moeder kan zijn dan een vrouw die met een piemel is geboren en bewust een kind wil?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Een kind heeft recht op een natuurlijke vader en een moeder.
Waarom moeten zij kinderen hebben? Zij willen kinderen voor hun eigen geluk, puur egoisme. Ik ben voor gelijke rechten van homo's, maar recht op een kind hebben bestaat niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde gedachte natuurlijk. Vind je dat al die homo stelletjes dan per definitie voor hun kindjes kunnen zorgen? Of dat Anita van 15 een betere moeder kan zijn dan een vrouw die met een piemel is geboren en bewust een kind wil?
Kinderen nemen is toch per definitie een egoistische daad?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Waarom moeten zij kinderen hebben? Zij willen kinderen voor hun eigen geluk, puur egoisme. Ik ben voor gelijke rechten van homo's, maar recht op een kind hebben bestaat niet.
Ik vind je heel duidelijk hoor. En volgens mij sla je hier juist de spijker op de kop. Men wil niet afwijken van de rest maar gewoon "normaal" zijn. Want als je anders bent dan ben je raar en dat hoort niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Maar; het is een meisje, het ziet er uit als een meisje, het voelt als een meisje, het ruikt als een meisje en het proeft als een meisje. Wat is dan het probleem, wat is het verschil. Ik herhaal 'm nog maar een keertje. Als je 30 CM (want dat is het FOK! gemiddelde) omhoog ging voor je die kennis had, waarom zou die dat niet doen met die kennis. Ik bedoel, stel je komt er morgen achter dat je op een man valt en dat je daar wat mee wil, ga je jezelf dan ook op de vingers tikken dat dat niet kan/mag.
Nee, het gaat hier om het in mijn ogen zilige en zwakke mannetjes gedrag, want er zou toch maar iemand achter komen dat er iets afwijkends in jou leven is! Wat een mietjes zijn dat.
Ben ik te volgen?
Omdat ze zelf geen kind kunnen krijgen. Kinderen maken en kinderen adopteren is altijd vanuit egoïsme, namelijk omdat je zelf een kind wilt. Ook als je wel als man of vrouw geboren bent maar gewoon onvruchtbaar bent. Dan maakt het geen verschil of je eerst als man of als vrouw bent geboren maar nu van het andere geslacht bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Waarom moeten zij kinderen hebben? Zij willen kinderen voor hun eigen geluk, puur egoisme. Ik ben voor gelijke rechten van homo's, maar recht op een kind hebben bestaat niet.
Klopt maar voor een homostel een trede hoger.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kinderen nemen is toch per definitie een egoistische daad?
Ik snap eigenlijk niet waarom je een vruchtloos koppel als man+vrouw vergelijkt met een homo adoptie. Het kind heeft recht om opgevoed te worden door een vader en een moeder zoals de natuur dit bepaald heeft. Dat een homostel geen kinderen kan krijgen lijkt mij duidelijk. Dit is een proces tussen een man en een vrouw.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind je heel duidelijk hoor. En volgens mij sla je hier juist de spijker op de kop. Men wil niet afwijken van de rest maar gewoon "normaal" zijn. Want als je anders bent dan ben je raar en dat hoort niet.
Dat is niet hoe ik erover denk maar volgens mij is dat wel een beetje de algemene gedachte.
[..]
Omdat ze zelf geen kind kunnen krijgen. Kinderen maken en kinderen adopteren is altijd vanuit egoïsme, namelijk omdat je zelf een kind wilt. Ook als je wel als man of vrouw geboren bent maar gewoon onvruchtbaar bent. Dan maakt het geen verschil of je eerst als man of als vrouw bent geboren maar nu van het andere geslacht bent.
Ik snap überhaupt niet waarom je dat erbij zou betrekken.
Sorry hoor, maar is dit serieus? Moet ik hier serieus op in gaan? We leven niet in de jaren '50 hoor. Een kind heeft helemaal geen recht om opgevoed te worden door een vader en een moeder, ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Een homostel kan wel degelijk kinderen krijgen met een draagmoeder, of door kinderen te adopteren. Zo'n kind wordt dan net zo liefdevol opgevoed als bij een vader en een moeder en komt helemaal niks tekort. En het is inmiddels ook wel gebleken dat kinderen van homo stellen net zo gezond zijn als ieder ander kind en er zelf ook totaal geen moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Klopt maar voor een homostel een trede hoger.
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom je een vruchtloos koppel als man+vrouw vergelijkt met een homo adoptie. Het kind heeft recht om opgevoed te worden door een vader en een moeder zoals de natuur dit bepaald heeft. Dat een homostel geen kinderen kan krijgen lijkt mij duidelijk. Dit is een proces tussen een man en een vrouw.
Want iets raars hebben meegemaakt geeft heel de wereld maar het recht om daar vragen over te stellen en meningen over te geven?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:52 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Waarom, ze kiezen er toch zelf voor om zich te laten ombouwen? Dan moeten ze ook niet raar reageren als iemand kritische vragen stelt of een mening daarover heeft.
Wel goed dat jij dat even bepaalt voor een kind.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar is dit serieus? Moet ik hier serieus op in gaan? We leven niet in de jaren '50 hoor. Een kind heeft helemaal geen recht om opgevoed te worden door een vader en een moeder, ik weet niet waar je dat vandaan haalt? Een homostel kan wel degelijk kinderen krijgen met een draagmoeder, of door kinderen te adopteren. Zo'n kind wordt dan net zo liefdevol opgevoed als bij een vader en een moeder en komt helemaal niks tekort. En het is inmiddels ook wel gebleken dat kinderen van homo stellen net zo gezond zijn als ieder ander kind en er zelf ook totaal geen moeite mee hebben.
Hetzelfde geldt voor stellen waar één of beiden een transseksueel zijn. Je kunt als transvrouw gewoon voordat je begint aan de hormonen je zaad laten invriezen en dat dan later laten inbrengen bij een draagmoeder wanneer je ervoor kiest om kinderen te krijgen.
Nutteloos topic. Transseksuelen verkleden zich graag als vrouwen .... en dan nog verbaast zijn dat ze niet normaal kunnen doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Xenzo het volgende:
Het valt me op dat transseksuelen altijd zo hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Wat ik nog erger vind is dat ze het dan raar vinden dat wij "normale mensen" hun labiel, raar en apart vinden. Maar ja, laten we eerlijk zijn: dat hebben ze toch echt aan hun zelf te danken vind ik.
Klacht: transseksuelen die niet normaal kunnen doen.
Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Een kind heeft dat recht namelijk niet, maar dat bepaal jij blijkbaar maar even dat een kind door een vader en moeder moet worden opgevoed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wel goed dat jij dat even bepaalt voor een kind.
Verkleden? Heb je dit topic wel gelezen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:54 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Nutteloos topic. Transseksuelen verkleden zich graag als vrouwen .... en dan nog verbaast zijn dat ze niet normaal kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |