quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:57 schreef ook_gek het volgende:
Hoor ik daar meeting den haag binnen kort met Perzephone, mur en SC?
En wie nog meer wilt?
Dat is toch gewoon kut? Ik snap ook niet echt waarom het hier zo populair is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:52 schreef Deezertje het volgende:
Ja bij Paiq denk ik dan ook gelijk na een blok: 'kut, weer half uur van me leven weggegooid!'...
True true.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je dit tevoren aangeeft dan is het ook hun eigen verantwoordelijkheid. Ik sluit een relatie niet uit, maar een eerste insteek is een interessant iemand leren kennen zonder er direct een zwaar iets van te maken.
Wat is het verschil met een andere site, als iemand na 2 mails niet meer terugmailt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon kut? Ik snap ook niet echt waarom het hier zo populair is.
Is het niet een stuk minder naar om genegeerd te worden door iemand die je niet hebt gesproken, dan door iemand waarmee je een half uur heel leuk hebt gepraat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een andere site, als iemand na 2 mails niet meer terugmailt?
3 dagenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:05 schreef Cue_ het volgende:
lexanr1.nl geeft je een fullmembership gratis hoor ik net op de radio.. Voor wie lexa eens uit wil proberen.
Je ziet ook geen foto's. In eerste instantie dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een andere site, als iemand na 2 mails niet meer terugmailt?
Als je bij Paiq al 'verder' komt en in de contactlijst belandt, dan is het meestal na één avondje leuk chatten ook over. Mailen kost tijd, denk je vaak over na. Chatten gaat binnen enkele seconden, dus ben je sneller uitgepraakt. Althans dat is mijn ervaring...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Auquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Trivoli wist ik idd nog.
de Stairway allang vergeten. Spirit herinner ik me nog wel.. jou niet
Het is ook verbreden van je zoekgebied...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef mr-green het volgende:
Ik denk dat je meer kans maakt op een date in de kroeg/bar etc dan op de datingsites. Wat een gedoe allemaal zeg...
Haha in my face inderdaad.quote:
Dat slaat toch nergens op, alsof 'alle gespreksstof' 15 minuten kletsen duurt. Als je een klik hebt raak je nooit uitgepraat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je bij Paiq al 'verder' komt en in de contactlijst belandt, dan is het meestal na één avondje leuk chatten ook over. Mailen kost tijd, denk je vaak over na. Chatten gaat binnen enkele seconden, dus ben je sneller uitgepraakt. Althans dat is mijn ervaring...
Eens,quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je bij Paiq al 'verder' komt en in de contactlijst belandt, dan is het meestal na één avondje leuk chatten ook over. Mailen kost tijd, denk je vaak over na. Chatten gaat binnen enkele seconden, dus ben je sneller uitgepraakt. Althans dat is mijn ervaring...
ja maar bij vrouwen gebeurt dat toch nooit?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:06 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het erger om genegeerd/geblockt te worden nadat iemand m'n foto heeft gezien, dan wanneer iemand gewoon stopt met mailen/berichten sturen na een half uur of een paar mailtjes.
Al weet ik nog wel dat ze toen vertelde over dat ze in slaap viel tijdens hun date. Dus daar zal ie vast bij zijn geweest.. of dat was net voordat ie daar aankwam. Kan ook.quote:
wat niet? en waarom niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar bij vrouwen gebeurt dat toch nooit?
minder vaak, maar zal toch nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
I did it before....quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
omdat de meeste mannen daar allang blij zijn als ze een vrouw te spreken krijgen, en als ze dan een 5.5 of hoger is maakt het hen meestal niet uit heb ik het ideequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
omdat de meeste mannen daar allang blij zijn als ze een vrouw te spreken krijgen, en als ze dan een 5.5 of hoger is maakt het hen meestal niet uit heb ik het idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |