Inderdaad, Nederlandse keukenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik haat de Nederlandse keuken met een passie.
Alles is slecht. Matig gebruik is het toverwoord.quote:
Gratis geld is nooit slecht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Alles is slecht. Matig gebruik is het toverwoord.
Maar gewoon iets Grieks! Kofta of zo. Of hoe dat spul ook heet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien dat ik morgen iets met bulgur maak, ik zat aan iets nasi achtigs te denken en dan gewoon de rijst vervangen door bulgur
Ik vind alle keukens wel lekker eigenlijk, zo lang het maar lekker wordt gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik haat de Nederlandse keuken met een passie.
Olijven zijn soms wel lekker op een pizza. Maar je hebt wel geluk, dat je zo'n makkelijke eter bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind alle keukens wel lekker eigenlijk, zo lang het maar lekker wordt gemaakt
Ik lust alleen geen olijven
Daar zit mogelijk ergens wel iets in jaquote:
Ik hou ook niet zo van olijvenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind alle keukens wel lekker eigenlijk, zo lang het maar lekker wordt gemaakt
Ik lust alleen geen olijven
Nouja als je er verstandig mee omgaat, als je er te koop mee loopt worden de peoples jealous en killen ze je misschien voor die moneys.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:43 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Daar zit mogelijk ergens wel iets in ja
Witte sauzen.quote:
Heb je lekkere recepten voor ruil?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte eerst vet veel van die maaltijdpakketten en wereldgerecht dingen enzo. Maar zelf dingen in elkaar flanzen is veel lekkerder, gezonder en vaak nog goedkoper ookIn die pakken zit zoveel zout en andere zooi
Ben erg benieuwd, ondertussen hoop ik dat mijn gezicht normaal gaat doen want het trekt helemaal samen van die stomme creme.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik google altijd maar watIk zal even eentje zoeken, dat is echt fucking lekker.
Dat doe ik meestal als ik haast heb of zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maakte eerst vet veel van die maaltijdpakketten en wereldgerecht dingen enzo. Maar zelf dingen in elkaar flanzen is veel lekkerder, gezonder en vaak nog goedkoper ookIn die pakken zit zoveel zout en andere zooi
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef Argo het volgende:
Oeps ik moet gaan...Ik kom al te laat laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |