nou nou houden van vind ik wel een beetje extreem ineensquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hou van jehoe oud ben je eigenlijk?
. . .quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij en ik samen aan de hik. We eten stroop, we lopen niet te koop. 1 2 3 ik ben een pier.
Alles goed?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lees: Deze persoon had de eerste post in deel 1 van deze slowchat en vindt dat leuk.
Oh dan ben je wel baas ik ben maar 10 jaar jonger. Maar wij limburgers zijn toch goeie vrienden ja toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou houden van vind ik wel een beetje extreem ineens
30
Jahoor, ben de afgelopen 5 jaar niet ziek geweest. Alles goed met jou?quote:
Ik ook niet. Gaat prima, kom je hier vaker?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jahoor, ben de afgelopen 5 jaar niet ziek geweest. Alles goed met jou?
Sinds een tijdje post deze jonge jongen in ONZ, maar nog niet veel of opvallend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gaat prima, kom je hier vaker?
Ik ben nog op ontdekking...quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Sinds een tijdje post deze jonge jongen in ONZ, maar nog niet veel of opvallend.
Jij?
Oh nvm, 19 feb 2013
Je hebt al aardig wat posts voor je eerste dagquote:
Een waar genie deze man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef smegmanus het volgende:
24 blikken, in 24 uur, dat is nooit te duur.
© Willem Kanon.
1 Euro per uur, valt dus inderdaad wel mee. Willem Kanon is mij toch een baasquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef smegmanus het volgende:
24 blikken, in 24 uur, dat is nooit te duur.
© Willem Kanon.
Alsof mijn vingers aan mn toetsenbord zijn gelijmd, ik ben nu al niet weg te slaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je hebt al aardig wat posts voor je eerste dagIk ben nooit boven de 50 op 1 dag gekomen denk ik
waarom ben jij exmodquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:10 schreef smegmanus het volgende:
Er was een filmpje van Willem over die 24 blikken maar ik kan'm niet meer vinden
Mijn leven is niet meer compleet nu.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:10 schreef smegmanus het volgende:
Er was een filmpje van Willem over die 24 blikken maar ik kan'm niet meer vinden
Mijn leven is niet meer compleet nu.
Ik kon de druk niet meer aan.quote:
Dat is 'm nietquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kon de druk niet meer aan.
Neuken?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kon de druk niet meer aan.
Neuken?
FOK! is ook leuk vind ik. Ookal ben ik een stuk jonger dan de gemiddelde gebruiker (denk ik)quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Alsof mijn vingers aan mn toetsenbord zijn gelijmd, ik ben nu al niet weg te slaan
* smegmanus throws a Juicyhill.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Dan moet je eerst vechten met spouwah
Dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet het alweer, ik snap nog steeds niet waarom t precies dicht moest eigenlijk maar goed
Was het de schuld van de rabobank?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel herinneren
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was het de schuld van de rabobank?
Puick plan.quote:
Proost dusquote:
Wat voor bier heb je open getrokken?quote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je open getrokken?
Goed bezig. Jupilerquote:
Plopquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Beugeltje gehad in de bios vanavond.
Toen stond ik op en riep ik keihard: "OH YES WE CAN" net als in die reclame die je altijd ziet bij de voorstukjes.quote:
Heb je het gefilmd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen stond ik op en riep ik keihard: "OH YES WE CAN" net als in die reclame die je altijd ziet bij de voorstukjes.
Dat is al misluktquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik verblijf gaarne in de anonimiteit
Maar die naaktfoto's vanmezelf dat ik ingesmeerd met appelcompôte door een bak met yoghurt spring is gewoon omdat wij iets speciaals hebben.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar die naaktfoto's vanmezelf dat ik ingesmeerd met appelcompôte door een bak met yoghurt spring is gewoon omdat wij iets speciaals hebben.
Ik doe dat altijd met zuurkool extractquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar die naaktfoto's vanmezelf dat ik ingesmeerd met appelcompôte door een bak met yoghurt spring is gewoon omdat wij iets speciaals hebben.
Zuurkoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met zuurkool extract
Mehquote:
Ik heb voorheen een tijd in een niet nader te noemen supermarkt gewerkt. Die zakken zuurkool zijn echt jaren houdbaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met zuurkool extract
Opzich niet heel vreemd. Want zuurkool is vergelijkbaar met een pak melk dat al veel te lang buiten de koelkast staat. Zuur. En zuur dat verzuurd is nog steeds zuurquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb voorheen een tijd in een niet nader te noemen supermarkt gewerkt. Die zakken zuurkool zijn echt jaren houdbaar![]()
Je kan een nucliare winter overleven als je een pallet water en zuurkool hebt staan in je kelder.
Wie moet de pallets sorteren in zo'n nucleaire winter?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb voorheen een tijd in een niet nader te noemen supermarkt gewerkt. Die zakken zuurkool zijn echt jaren houdbaar![]()
Je kan een nucliare winter overleven als je een pallet water en zuurkool hebt staan in je kelder.
Zuurceptionquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Opzich niet heel vreemd. Want zuurkool is vergelijkbaar met een pak melk dat al veel te lang buiten de koelkast staat. Zuur. En zuur dat verzuurd is nog steeds zuur
Je moet toch wat te doen hebben als tijdverdrijving als je kanker kachel er mee stopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie moet de pallets sorteren in zo'n nucleaire winter?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben als tijdverdrijving als je kanker kachel er mee stopt.
En een klein beetje van de overheid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het de schuld van de instanties zelf.
Ingeblikte vis doet het over het algemeen goed. Potgroente vaak ook +4 jaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank.
Waren er nog meer etenswaren zo lang houdbaar, trouwens?
Ik hoop wel dat ik niet allen op zuurkool hoef te leven.
Eigenlijk alles wat al half verteerd is dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ingeblikte vis doet het over het algemeen goed. Potgroente vaak ook +4 jaar
Lolquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat al half verteerd is dus
Tsja, toch ben je verdomd blij als je het hebt als de pleuris uitbreektquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat al half verteerd is dus
En chips, ik ga dood zonder chips. En magnetron cheeseburgers voor de eerste weekquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tsja, toch ben je verdomd blij als je het hebt als de pleuris uitbreekt
Waar wel.Gelukkig hebben we de voedselbank.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pleuris.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn Randstadse vocabulaire groeit met de dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou zo van de Randstad![]()
![]()
Murderaquote:
Dank. Genoteerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ingeblikte vis doet het over het algemeen goed. Potgroente vaak ook +4 jaar
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kaneel, jij was toch bambi aan het hosselen?
Euhm, ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kaneel, jij was toch bambi aan het hosselen?
Ben jij een van die nagelmeisjes, dat je dit weet?quote:
Jawohlquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij een van die nagelmeisjes, dat je dit weet?
Nee, ik moest even wat verslagen afmaken. Toen had ik ze af en wilde vragen of ze deze week zin had om iets leuks te gaan doen, maar was ze op vakantie.
Dus wordt volgende week.
Mono, dit doet mij weer denken aan al die onvergetelijke avonturen. Mooiste half jaar van mijn leven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Kaneel is een aantrekkelijk man.
Wij hebben samen wel eens maandenlang gezworven door stad en land om zoveel mogelijk dames aan onze kloppende geslachtsdelen te rijgen. Een waar avontuur beleefd.
Hierover openen wij binnenkort gezamelijk een topic in dagboekvorm over de avonturen en belevenissen die wij hebben mee gemaakt.
Houdt ONZ goed in de gaten de komende tijd.
Wat een roddeltante is het toch ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawohl
Ga je meeten? ERMAHGERD
Ik zit al klaar om er op te fappen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Kaneel is een aantrekkelijk man.
Wij hebben samen wel eens maandenlang gezworven door stad en land om zoveel mogelijk dames aan onze kloppende geslachtsdelen te rijgen. Een waar avontuur beleefd.
Hierover openen wij binnenkort gezamelijk een topic in dagboekvorm over de avonturen en belevenissen die wij hebben mee gemaakt.
Houdt ONZ goed in de gaten de komende tijd.
Ouwe rukkertquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit al klaar om er op te fappen.
Ik kan je alvast verklappen dat er weinig broeken zijn gedragen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit al klaar om er op te fappen.
Je hoeft niet jaloers te zijn hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hoeft niet jaloers te zijn hoor.Mijn leven is compleetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Soberso 14.gif!quote:
Whyquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Oh, TT en OP laten we hetzelfde trouwens, behalve het nummertje, gewoon omdat het kan
Ik ga "vakantie only" eruit slopen als ik de kans krijg, lijkt me logisch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Oh, TT en OP laten we hetzelfde trouwens, behalve het nummertje, gewoon omdat het kan
quote:
En de lieve uitleg (omdat ik dat stiekem ben) is dat we geen gejengel willen met die twee en het allemaal wel loopt zo, experimentje enzoquote:
Gaat gewoon terug, omdat. Zie bovenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga "vakantie only" eruit slopen als ik de kans krijg, lijkt me logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |