Ooh ik vind het echt een geweldig nummerquote:
Ik kan het allebei zeker waarderenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik vind het echt een geweldig nummer
Ik vind altijd bij Einaudi dat het af en toe te langzaam gaat en dit heeft een lekker tempo
naar wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
Lasercats
Iemand die naar Diepzinnig gaat deze vrijdag toevallig ofzo?
Een feest a.s vrijdag waar ik heen zou gaan maar wat nu niet meer kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:51 schreef msacras het volgende:
Lasercats
Iemand die naar Diepzinnig gaat deze vrijdag toevallig ofzo?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Een feest a.s vrijdag waar ik heen zou gaan maar wat nu niet meer kanWaarom nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Je maintiendrai
Jouw klasgenotenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Dom blondje uit mijn klas tijdens Nederlands: meneer, waar spraken men eigenlijk Latijns?
Leraar: nou, in de tijd van de Romeinen en Grieken was er een stuk land, en het heette latijnië, daar spraken ze Latijns.
Zij: oh oke
Hele klas ging stuk
Fixedquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Dom blondje uit mijn klas tijdens Nederlands: meneer, waar spraken men eigenlijk Latijns?
Leraar: nou, in de tijd van de Romeinen en Grieken was er een stuk land, en het heette Latijnië, daar spraken ze Latijns.
Hele klas ging stuk
Het is Latijn en het stuk land heet Latium, wat een domme leraarquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Leraar: nou, in de tijd van de Romeinen en Grieken was er een stuk land, en het heette latijnië, daar spraken ze Latijns.
Hele klas ging stuk
Oohja sorry, ik vergat je pijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Beetje dood momenteel enzo weetjewel
Dubbele pijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oohja sorry, ik vergat je pijn
Het is latijn, latijns bestaat nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Hele klas ging stuk
Ik ga akkoord hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat wou ik net ook zeggen
Wij zouden een groepsWA moeten beginnen
Dankje, tevens heet de landstreek Latium, daar is de focking taal naar vernoemdquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is latijn, latijns bestaat niet
[/ex gymnasiast]
Ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[/ex gymnasiast]
1 klasgenoot wist niet wie Obama was ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet de klasgenoten, maar de leraar faalt hier.
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[/ex gymnasiast]
Maar nu weet ze het.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 klasgenoot wist niet wie Obama was ofzo?
Ik vind het goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat wou ik net ook zeggen
Wij zouden een groepsWA moeten beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |