SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
heb je wat beters te doen dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik 2 uur in de trein wil zitten wel ja
ja en de ing app ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
GODVERDOMME, volgens mij is iDeal kapot
vervelendquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
ja maar mijn salaris komt er maar niet op
gebakken eitje en even een salade in elkaar geflanstquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik heb de oven ook maar even aan geslingerd
Eiquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gebakken eitje en even een salade in elkaar geflanst
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ei![]()
Bah, als er iets is wat ik echt niet lust, is dat het wel
Ik kan ei best aanzien hoor, de geur gaat ook nog, alleen die smaakquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zal ik even je eetlust wegwappen?
geen ei lustenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ei![]()
Bah, als er iets is wat ik echt niet lust, is dat het wel
Oh jammer..quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ei best aanzien hoor, de geur gaat ook nog, alleen die smaak
gebakken, gekookt, met bacon, gescrambled?? niks daarvan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan ei best aanzien hoor, de geur gaat ook nog, alleen die smaak
Nee, bah. Ook niet in salade of een saus o.i.d..quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
gebakken, gekookt, met bacon, gescrambled?? niks daarvan?
Nomnomnom Ongeluk in een tunnelquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe
Wel eerst je mond spoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |