Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het enige voorbeeld inderdaad.
De rest is relatief eenvoudig gewonnen ja. Op de topwedstrijden na uiteraard.
PSV'er die ''kakkies'' zeggen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja want de kakkies winnen hun uitwedstrijden zo gemakkelijk dit seizoen..
Zwolle
Twee keer met 10 man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.
Nee, maar gingen niet verloren. NAC werd bovendien erg ongelukkig verloren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Groningen en nac uit konden jullie ook niet winnen.
Ja vind ik altijd wel mooi. Het doet me al niks als Ajacieden het zeggen maar die hebben het tenminste nog verzonnen.quote:
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar gingen niet verloren. NAC was bovendien erg ongelukkig.
PSV heeft volgens mij meer moeite met uitwedstrijden, dus een beetje vreemd om dan naar Feyenoord te wijzen.
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.
Die wedstrijden werden niet gewonnen maar toch deed Feyenoord erna wel weer mee. Vreemd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar feyenoord. Iemand roept dat zwolle de enige uitzondering was. En ik noem gewoon ook nac en groningen. Waar feyenoord moest winnen willen ze mee doen in de titelrace.
Hahahah grappig. Die zijn er toch alleen in rotterdam. Met zoveel tokkies moet het wel he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hahahah grappig. Die zijn er toch alleen in rotterdam. Met zoveel tokkies moet het wel he.
Sowieso verraadt het woord al een Amsterdamse tongval natuurlijk.quote:
feyenoord.netwerk.toquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las deze post met een zachte g, derhalve niet serieus te nemen.
Je beweerde dat Feyenoord veel moeite had met uitwedstrijden. Nu kom je tot de conclusie dat Feyenoord slechts 3 uitwedstrijden niet heeft weten te winnen (tegen de "kleintjes"), dat valt dus allemaal reuze mee, ook al werden een aantal van die wedstrijden met moeite gewonnen zoals VVV-uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin PSV puntverlies leed, waren gewoon de schuld van het arbitrale kwartet. Ze worden immers al het hele seizoen 'gezocht' door de leidsmannen uit Zeist.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijden werden niet gewonnen maar toch deed Feyenoord erna wel weer mee. Vreemd.
Helaas man, openbaar forum he.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke, man. Ga nu maar weer naar de sociale werkplaats.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De wedstrijden waarin PSV puntverlies leed, waren gewoon de schuld van het arbitrale kwartet. Ze worden immers al het hele seizoen 'gezocht' door de leidsmannen uit Zeist.
laat zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je beweerde dat Feyenoord veel moeite had met uitwedstrijden. Nu kom je tot de conclusie dat Feyenoord slechts 3 uitwedstrijden niet heeft weten te winnen (tegen de "kleintjes"), dat valt dus allemaal reuze mee, ook al werden een aantal van die wedstrijden met moeite gewonnen zoals VVV-uit.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
feyenoord.netwerk.to
De oplossing voor al je problemen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Helaas man, openbaar forum he.
Gewoon even naar zo'n voetbalpraatprogramma bellen johquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Groeten,
Mino Raiola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |