SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Wat valt er aan te verneuken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef Impect het volgende:
Heb nog geen enkel x de lapo gepakt omdat ik denk dat ik het verneuk![]()
![]()
Je hoeft alleen de TT te veranderen, haha
Fuck the EBU.![]()
Maar dan komt ie niet in de reeks toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat valt er aan te verneuken?Je hoeft alleen de TT te veranderen, haha
Je weet het niet?!![]()
Jawel, gaat automatisch. Het nummer veranderd ook automatisch naar 1tje hoger, je hoeft echt alleen de titel na "[ONZ STONERS] #.. -" te veranderenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:14 schreef Impect het volgende:
[..]
Maar dan komt ie niet in de reeks toch?
Fuck the EBU.![]()
Meen je niet?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jawel, gaat automatisch. Het nummer veranderd ook automatisch naar 1tje hoger, je hoeft echt alleen de titel na "[ONZ STONERS] #.. -" te veranderen
Je weet het niet?!![]()
Moet je wel op "Open nieuw deel" klikken, niet op "open nieuw topic", bij open nieuw deel kopieert hij gewoon de OP zoals hij in het vorige topic was en het nummer verandert dus al mee
Fuck the EBU.![]()
Ah, oké, dat is duidelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:15 schreef Moira. het volgende:
Moet je wel op "Open nieuw deel" klikken, niet op "open nieuw topic", bij open nieuw deel kopieert hij gewoon de OP zoals hij in het vorige topic was en het nummer verandert dus al mee![]()
Je weet het niet?!![]()
Lekker vrije dag vandaag.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ga m'n best doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon de lapo pakken dus, als dat lukt
Je weet het niet?!![]()
inmiddels al nummertje 52 en nog steeds geen meet
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Lekker is datquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Vanavond weer
Gisteren 1,5 gram opgerookt over de hele dag verspreid
Je weet het niet?!![]()
Nee word gedaan met mooi weer, als de lente weer begint.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef WarmZaad het volgende:
inmiddels al nummertje 52 en nog steeds geen meet![]()
ahquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee word gedaan met mooi weer, als de lente weer begint.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Stoned geslapen van 3:00 tot 16:00
Ik snap niet hoe ik zo lang kan slapen, en heerlijk dat het wasAlleen jammer dat mn dag een beetje weg is nu want ik moet zo alweer werken
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb ik net gedaan! 2 gram Amnesiaquote:![]()
Alleen nou heb ik eigenlijk ook wel zin in bier en dat heb ik dan weer niet
Woord.![]()
Restje? Je had gister nog gehaald tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
Hallo trouwens
Rook toch nog ff een klein restje op hihi![]()
![]()
Ja maar had gister de joint niet helemaal opgerookt, heb nog een kwartje ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Restje? Je had gister nog gehaald toch
Voor de smaak
Fuck the EBU.![]()
Heb trouwens american spirit gehaad voor m'n joints, ben benieuwdOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
iemand had ooit een paint daarvan gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef VMSDKR het volgende:
Op een of andere manier moet ik bij deze icon áltijd onbewust even snel aan Adolf Hitler denken:
[ afbeelding ]
![]()
Dan ligt het dus toch meer voor de hand dan dat ik dacht. Komt door het kapsel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
iemand had ooit een paint daarvan gemaakt![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef VMSDKR het volgende:
Op een of andere manier moet ik bij deze icon áltijd onbewust even snel aan Adolf Hitler denken:
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Hehe, begint ook een beetje verslaafd te raken jij hequote:Op woensdag 20 februari 2013 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
yoo
Ik ga zometeen toch maat wat wiet halen![]()
![]()
Trouwens de laatste keer dat ik echt, maar dan ook écht goed stoned was, heerlijk naar dit geluisterd languit op de bank
ja verder heb ik wel een spannend leven hoor
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik heb alle MrSuicideSheep mixes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef Onorgineel het volgende:
Trouwens de laatste keer dat ik echt, maar dan ook écht goed stoned was, heerlijk naar dit geluisterd languit op de bank
ja verder heb ik wel een spannend leven hoor
Infinite Elation, Taking You Higher en Warm Memories zijn ook zooo vet.
![]()
SPOILER: Vas, niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
SPOILER: Vas, niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een vriend van me is jarig en wil 't per-se vieren in een bepaalde coffeeshop nou vooruit dan maarOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
leuk tochquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:28 schreef Onorgineel het volgende:
Een vriend van me is jarig en wil 't per-se vieren in een bepaalde coffeeshop nou vooruit dan maar
Fuck the EBU.![]()
leuk trouwens dat mijn gruwelijk slecht gephotoshopte header nogsteeds in de OP rondzweeft
Chill toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:28 schreef Onorgineel het volgende:
Een vriend van me is jarig en wil 't per-se vieren in een bepaalde coffeeshop nou vooruit dan maar
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
zat ook een licht sarcastische lading in die post
oh, ben stoned dus pik niet alles opquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
zat ook een licht sarcastische lading in die post
Fuck the EBU.![]()
ja zat er laatst ook aan te denken dat 't wel tof was dat we die nog steeds haddenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef Onorgineel het volgende:
leuk trouwens dat mijn gruwelijk slecht gephotoshopte header nogsteeds in de OP rondzweeftvind 'm ook wel prima, hoor
Deze reeks moet ook niet té 'commercieel' worden, maar gewoon ouderwets gezellig blijven
Fuck the EBU.![]()
Naja, morgen pas om 10 uur beginnen dus waarom niet alvast wat halenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, begint ook een beetje verslaafd te raken jij he![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja, morgen pas om 10 uur beginnen dus waarom niet alvast wat halenIk heb nu muffins in de oven waarvan 1 met een beetje wiet erin, dalijk vreten
![]()
![]()
Nice, hoeveel zit erin en ga je hem helemaal opeten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TrueIk heb nu muffins in de oven waarvan 1 met een beetje wiet erin, dalijk vreten
![]()
![]()
Iets van 0,3 gram, vorige keer had ik 1 gram verdeeld over 7 muffins en voelde m echt heel erg dus nu zal ik ook wel kneiter zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nice, hoeveel zit erin en ga je hem helemaal opeten?![]()
Oké, heb zelf zoiets nog nooit gehad, proef je het ook dat er wiet in zit?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets van 0,3 gram, vorige keer had ik 1 gram verdeeld over 7 muffins en voelde m echt heel erg dus nu zal ik ook wel kneiter zijn![]()
Ja maar ik vind het wel lekker, zitten ook bosbessen in dus proef t niet zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, heb zelf zoiets nog nooit gehad, proef je het ook dat er wiet in zit?![]()
Hoelang moeten ze nog?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel lekker, zitten ook bosbessen in dus proef t niet zo![]()
Krijg ik vandaag bij mijn dealer naast mijn tientje, nog een dikke top white widow gratis![]()
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin![]()
Vreet het toch niet in 1x opquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aso, heb je wel avondeten gehad dan![]()
![]()
Wel hoor, heb t ook voor mn mama gemaaktquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kon wezen, maar ik weet zeker je deelt niet![]()
Zo lief enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel hoor, heb t ook voor mn mama gemaakt![]()
Geniet ervanquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:01 schreef Impect het volgende:
Zoww weer een grote toet'n vol gekregen, net ff getest, die man is goed bezig![]()
Chillingzquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Impect het volgende:
[..]
Doe ik, bank liggen, voetbal kijken en bier drinken![]()
Hehequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo maar ff douchen voordat die muffin inslaat en ik geen zin meer heb![]()
Nee, ik ben op de scooter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
HALLO BOB, ZAL IK JOUW GAZON EENS EVEN LEKKER MAAIEN.
Nuo greotjens
Bob en de kidz
en een poot van Brutus![]()
waarschijnlijk ergens in mei, als het lekkerder weer is en we chill ergens buiten kunnen zittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef Aap1000 het volgende:
jo wanneer is die meet, ben hier al een poos niet geweest
Fuck the EBU.![]()
Lekker muziek gaan luisterenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker chill, tintelingen door mn benen![]()
![]()
Goed bezig hahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker chill, tintelingen door mn benenYour beauty never ever scared me.![]()
ware woordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja zat er laatst ook aan te denken dat 't wel tof was dat we die nog steeds haddenvind 'm ook wel prima, hoor
Deze reeks moet ook niet té 'commercieel' worden, maar gewoon ouderwets gezellig blijvenOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik vind dat zo lekkerquote:Dikke joint roken, daarna even weglopen (omdat het moet, wc enz) om vervolgens weer je kamer in te lopen die heerlijk naar wiet ruikt
Ik had niet gerookt, ik had me zakje niet in kast gelegdquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lekkerDikke joint roken, daarna even weglopen (omdat het moet, wc enz) om vervolgens weer je kamer in te lopen die heerlijk naar wiet ruikt
![]()
![]()
Buurjongen die lam thuis komt en belt om een jointje te roken buiten maar vervolgens te lam is zodat hij de helft van de joint aan mij geeft
Zo hoort het haha!quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:46 schreef Studeur het volgende:
Buurjongen die lam thuis komt en belt om een jointje te roken buiten maar vervolgens te lam is zodat hij de helft van de joint aan mij geeftYour beauty never ever scared me.![]()
Je hebt ook van die stroopwafeltjes met chocola eromheen, die zijn echt goddelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Studeur het volgende:
Note to self: gangmakers kopen
Wat een goddelijke cakejes met chocola en een soort van frambozensaus inside![]()
![]()
[ afbeelding ]
Net 6 van die dingen opgevreten en dit is echt heer-lijk![]()
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ben trouwens echt moe en stoned, wilde net brood gaan smeren, kom ik er achter dat ik vergeten ben beleg te halen voor op brood, morgen
beleg improviserenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ben trouwens echt moe en stoned, wilde net brood gaan smeren, kom ik er achter dat ik vergeten ben beleg te halen voor op brood, morgenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik heb niks dat ik zo even snel als beleg kan gebruikenquote:
Tenzij ik oreo's op brood doe
brood zonder iets smaakt mij ook altijd heerlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
nu een lekker droog stokbrood aan het oppeuzelen
Nu is het wel zo dat ik vandaag zo'n luxe brood had gekochtquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
brood zonder iets smaakt mij ook altijd heerlijk
nu een lekker droog stokbrood aan het oppeuzelen
Dus daarmee zou het op zich wel kunnen, alleen is het niet echt lekker als het meer dan 9 uur geleden gesneden is.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Astro tv kijken![]()
Al die mensen die echt bellen (ik neem aan dat die wel echt zijn) en die trut die dan dingen gaat zeggen als "je twijfelt" en dan die mensen "JA DAT KLOPT". Waarom zou je anders zoiets bellenGeweldig vermaak
Oreo op brood?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Brr, zou op dit tijdstip geen tv willen kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:26 schreef Studeur het volgende:
Astro tv kijken![]()
Al die mensen die echt bellen (ik neem aan dat die wel echt zijn) en die trut die dan dingen gaat zeggen als "je twijfelt" en dan die mensen "JA DAT KLOPT". Waarom zou je anders zoiets bellenGeweldig vermaak
Heb gelukkig genoeg abonnementen op youtube om me zoet te houden, zeker aangezien de afgelopen paar dagen geen tijd heb gehad om te kijken
Zit nu overigens lekker Spinvis te luisteren, briljante muziek maakt die man toch zeg
Ja, heb geen beleg meerquote:
Oh bahquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, heb geen beleg meerYour beauty never ever scared me.![]()
Bohh, wat is dit toch lekker brood zeg
Zuurdesem![]()
![]()
Ik weet niet, ik kan me altijd wel vermaken met het niveau van die prgramma's. Zou het altijd al een keer zelf willen bellen om live te praten met zo'n wijf (Als dat ooit lukt, denk eerder dat je een bandje krijgt) en dan een beetje trollenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Brr, zou op dit tijdstip geen tv willen kijken
Heb gelukkig genoeg abonnementen op youtube om me zoet te houden, zeker aangezien de afgelopen paar dagen geen tijd heb gehad om te kijken
Zit nu overigens lekker Spinvis te luisteren, briljante muziek maakt die man toch zeg
Wat moet je ermee, tussen koekjes doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:28 schreef GekkePoes het volgende:
Wist je dat je de oreo creme vulling ook los kan kopen?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha eerste wat ik dacht 'lekker die vulling' maar idd wat moet je ermee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wat moet je ermee, tussen koekjes doen?Your beauty never ever scared me.![]()
Die kan op brood, op cake, in de koffie, of op je eigen gebakken koekjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha eerste wat ik dacht 'lekker die vulling' maar idd wat moet je ermee?
🐱![]()
Dat soort luxebroden eet ik nog liever zonder beleg om er volop van te kunnen genietenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, wat is dit toch lekker brood zeg
Zuurdesem![]()
![]()
Of een klein bakje met wat steenzout vlokken en een beetje lichte oljfolie, en daar in dippen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat soort luxebroden eet ik nog liever zonder beleg om er volop van te kunnen genieten🐱![]()
Damn dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil al vet lang weer eens arretjescake maken. Nomnomnom
Het spijt me maar chill eten en blowen gaat nou eenmaal goed samen..quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Kan ik me wel in vinden ja, zulks smaakvol broodquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat soort luxebroden eet ik nog liever zonder beleg om er volop van te kunnen genieten
Ook heerlijk om in een pan te roosteren, en dan met iets van tomaten-knof saus ofzo, heb het ooit bij wat spaghetti saus gegeten
Bij de huishoudbeurs (waar ik heen ga, no comment) kun je voor 3 euro bijv. 4 milka producten kopen waar o.a die koekjes bij zitten maar ook chill brood zoals focaccia voor een chill prijsje. Omg ik ga daar zoveel chille shit kopen voor vreetkicks![]()
Aangezien alles per meerdere verkocht wordt zoals die Milka..
Focaccia's zijn ook heerlijk
Heb overigens vandaag een fatsoenlijk koksmes en snijplank gekocht, ben benieuwd hoeveel beter dat is dan wat ik nu heb
Weet je wat ik stiekem best wel mis?
De pickwick ijsthee, die was echt fucking lekker
Helaas kan ik em in de buurt nergens meer vinden
wat doet die man er veel wiet inquote:
Is een cake voor 10 personen denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
wat doet die man er veel wiet in
🐱![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik Focaccia (net zoals al die andere chille broden) nog niet gehad heb maar ik zag dat ze wel een leuke aanbieding hebben op de huishoudbeurs dus ik ga 4 broden kopen haha. Ze hebben ook wel andere soorten en ik weet zeker dat ik het lekker vindquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Focaccia's zijn ook heerlijk
Heb overigens vandaag een fatsoenlijk koksmes en snijplank gekocht, ben benieuwd hoeveel beter dat is dan wat ik nu hebYour beauty never ever scared me.![]()
Goed, ik ga pitten, moet over 6.5 uur toch langzamerhand mijn bed uit
Mama gaat mee in een rolstoel, wat betekend A) best wel irritant B) wel perfect om al mijn aankopen op te dumpen
Mijn lokale AH wordt momenteel verbouwd, waardoor de zaak kleiner is, en verschrikkelijk onhandig ingedeeld, en daardoor zijn ook veel lekkere dingen tijdelijk wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Focaccia (net zoals al die andere chille broden) nog niet gehad heb maar ik zag dat ze wel een leuke aanbieding hebben op de huishoudbeurs dus ik ga 4 broden kopen haha. Ze hebben ook wel andere soorten en ik weet zeker dat ik het lekker vind
Waaronder dus de lekkere focaccias
Aah dat is balen!quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn lokale AH wordt momenteel verbouwd, waardoor de zaak kleiner is, en verschrikkelijk onhandig ingedeeld, en daardoor zijn ook veel lekkere dingen tijdelijk weg
Waaronder dus de lekkere focacciasOver 2 dagen (naja 3, Vrijdag vreet ik zoveel op die beurs haha!) kom ik er achter hoe goddelijk het is hihi. Denk dat mijn buit echt schandalig wordt.. haha. Eten in overvloed vrees ik en af en toe wat dingetjes tussendoor die niks met eten te maken hebben (die je terug moet zoeken tussen al het chocolade enz)
Die zijn altijd lekker zacht. Ik ben gek op broodjes, maar als ik mijn kaak moet verrekken en dan door een harde korst moet heen bijten om bij de lekkere vulling te komen, gaat het plezier er een beetje vanaf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik Focaccia (net zoals al die andere chille broden) nog niet gehad heb maar ik zag dat ze wel een leuke aanbieding hebben op de huishoudbeurs dus ik ga 4 broden kopen haha. Ze hebben ook wel andere soorten en ik weet zeker dat ik het lekker vind
Focaccia
🐱![]()
Scheelt dat ik chocolade en chips heb gehad en propvol zit, krijg gelukkig geen honger van deze berichtjes
http://alexiuss.deviantart.com/art/My-living-room-328693551 Ik hou van zulke foto's. Maar even in een link aangezien die best wel groot isYour beauty never ever scared me.![]()
Wat ik altijd lekker vind...
tortillia chips, met een pittig tomatensausje erover, dan wat kaas en creme fraiche en kaas erover dan even verwarmen
🐱![]()
ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
http://alexiuss.deviantart.com/art/My-living-room-328693551 Ik hou van zulke foto's. Maar even in een link aangezien die best wel groot is
prachtig dat soort foto's van verlaten plekken
Ik ga even wat mooie foto's zoeken voor mijn bureaublad, zodat ze af en toe afwisselen. Yeah. Het heeft iets, vooral als ik goed stoned ben vind ik het prachtig. Ook even apart mapje gemaakt op de pc haha (zou ik met al mijn afbeeldingen eens moeten doen, wat een chaos is het nu)quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ook
prachtig dat soort foto's van verlaten plekken
[ afbeelding ]Your beauty never ever scared me.![]()
Net ook even zo'n plaat als achtergrond gezetquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga even wat mooie foto's zoeken voor mijn bureaublad, zodat ze af en toe afwisselen. Yeah. Het heeft iets, vooral als ik goed stoned ben vind ik het prachtig. Ook even apart mapje gemaakt op de pc haha (zou ik met al mijn afbeeldingen eens moeten doen, wat een chaos is het nu)Zit nu de hele tijd filmpjes over Prypiat, Chernobyl en andere verlaten steden in Rusland te kijken. Wat wil ik daar graag een keer heen..
https://www.google.com/se(...)oAQ&biw=1680&bih=959quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga even wat mooie foto's zoeken voor mijn bureaublad, zodat ze af en toe afwisselen. Yeah. Het heeft iets, vooral als ik goed stoned ben vind ik het prachtig. Ook even apart mapje gemaakt op de pc haha (zou ik met al mijn afbeeldingen eens moeten doen, wat een chaos is het nu)🐱![]()
Dit is hier best dicht in de buurt, een verlaten psychiatrisch ziekenhuis waar je in schijnt te kunnen:
Ik wil daar echt een keer een kijkje nemenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik moet sowieso nog een mapje 'space' hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 03:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)oAQ&biw=1680&bih=959
Durf nooit te kijken naar dit soort dingen haha. Ben best wel para voor geesten enz. Nu ik er over typ alleen al krijg ik helemaal rillingen, bahquote:Op donderdag 21 februari 2013 03:21 schreef Studeur het volgende:
Dit is hier best dicht in de buurt, een verlaten psychiatrisch ziekenhuis waar je in schijnt te kunnen:
Ik wil daar echt een keer een kijkje nemenYour beauty never ever scared me.![]()
Haha ik vind dat juist vet. Heb al uren rondgelopen in een verlaten school aan de overkant van mn huis, helaas is die nu weg. Ik wil echt vaker naar dit soort verlaten plekkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Durf nooit te kijken naar dit soort dingen haha. Ben best wel para voor geesten enz. Nu ik er over typ alleen al krijg ik helemaal rillingen, bahHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 03:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
Haha ik vind dat juist vet. Heb al uren rondgelopen in een verlaten school aan de overkant van mn huis, helaas is die nu weg. Ik wil echt vaker naar dit soort verlaten plekkenIk kijk liever naar foto's van verlaten plekken haha. Ben te snel bang voor dat soort dingen
Moguh iedereen!Gaaf, lijkt me wel wat om daar een keer rond te lopenquote:Op donderdag 21 februari 2013 03:21 schreef Studeur het volgende:
Ik wil daar echt een keer een kijkje nemen
Je weet het niet?!![]()
Ik zie een plek voor de meetquote:Op donderdag 21 februari 2013 03:21 schreef Studeur het volgende:
Ik wil daar echt een keer een kijkje nemen![]()
![]()
Zou wat zijn, daar met alle smokers een party houdenquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Haha, zou echt super vet zijn!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zou wat zijn, daar met alle smokers een party houdenJe weet het niet?!![]()
Gisteren voelde het als een zaterdag, waarom kan het vandaag geen zondag zijn?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar dan is het morgen ook geen maandagquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:23 schreef Ugjerke het volgende:
Gisteren voelde het als een zaterdag, waarom kan het vandaag geen zondag zijn?.
🐱![]()
Nee, morgen is het vrijdag...quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:26 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Maar dan is het morgen ook geen maandag.
Daar schiet ik ook nog niks mee op.
Arretjescakequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil al vet lang weer eens arretjescake maken. Nomnomnom (in ieder geval van wat ik me ervan kan herinneren toen ik het als klein meisje een keer heb gehad)
Ik heb dat jaren geleden ooit eens gegeten en in vond het heerlijk
Zie dat het ook vrij makkelijk zelf te maken is, zal ik maar eens proberen dan
Fuck the EBU.![]()
Wel vaak van gehoord maar nog nooit gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Arretjescake
ben toe aan weekend!!!!
Je weet het niet?!![]()
Maandag t/m vrijdag: "Ik ben toe aan weekend.."quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Wel vaak van gehoord maar nog nooit gehad.
ben toe aan weekend!!!!
Zaterdag en zondag: "Shit shit shit ik heb nog zo veel werk te doen, waarom is het weekend?"Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Jij snapt het levenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maandag t/m vrijdag: "Ik ben toe aan weekend.."
Zaterdag en zondag: "Shit shit shit ik heb nog zo veel werk te doen, waarom is het weekend?"
Je weet het niet?!![]()
Moggeh, het is me zowaar gelukt om voor 3 uur mn bed uit te komen![]()
En de zon schijnt
Kom ik ook maar weer eens kijken...
Update:
Koffie drinken met oud klasgenootje was leuk !
Halve mijn rug aankomende week fucked op een feit.
( iets gebeurd, wat weet ik niet, maar mijn hele rug is kut, stijf, stram en zelfs achterom kijken doet pijn tot in mijn onderug )
Mijn eerst poging moonshine is een feit.Ook in moeilijke tijden.![]()
Mijn nieuwe setup met LED-verlichtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het straks makenquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Arretjescake
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:11 schreef CodeRood het volgende:
Mijn nieuwe setup met LED-verlichtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zat gisteren heerlijk te genieten van zijn filmpjes, wat een baasquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Ginneveraaier het volgende:
Waarom is Baard gestopt met bakken![]()
http://www.youtube.com/user/bakkenmetbaard
Mijn nieuwe setup met LED-verlichtingNICE! welke soort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja hij bakt er tenminste iets vanquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
zat gisteren heerlijk te genieten van zijn filmpjes, wat een baas![]()
Van het weekend maar weer 's op de culinaire tour!Dikke zwain.![]()
deze wil ik echt makenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef Ginneveraaier het volgende:
[..]
Ja hij bakt er tenminste iets van![]()
Van het weekend maar weer 's op de culinaire tour!
alleen die man gooit er echt voor 100 euro wiet in een pannetje
Dat gaat me dan weer een beetje verquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
deze wil ik echt maken
alleen die man gooit er echt voor 100 euro wiet in een pannetje
Ik denk dat ik een voorraadje THC boter ga maken, voor op de boterham
Dikke zwain.![]()
Mijn nieuwe setup met LED-verlichtingBaass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je een ruitennetwerk van touw boven de plant gemaakt?Je weet het niet?!![]()
Tegen de konijnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Baass!
Waarom heb je een ruitennetwerk van touw boven de plant gemaakt?
Dikke zwain.![]()
Zo voorkom je dat de planten knikken voor als jequote:
toppen te zwaar worden. Dan leunen de stammen
tegen dat ruitennetwerk.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ahh oké, thx!quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo voorkom je dat de planten knikken voor als je
toppen te zwaar worden. Dan leunen de stammen
tegen dat ruitennetwerk.
Heb dr echt geen verstand van dus
Je weet het niet?!![]()
Ik ook niet hoor, dit is het eerste wat me te binnen schoot.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Impect het volgende:
[..]
Ahh oké, thx!
Heb dr echt geen verstand van dus
Althans, het in mijn ogen meest logische reden xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
Klinkt iig erg logischquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, dit is het eerste wat me te binnen schoot.
Althans, het in mijn ogen meest logische reden xd.
Je weet het niet?!![]()
Ik kan niet wachten tot mijn drank klaar is.
Alleen nog een flinke poos wachten.Ook in moeilijke tijden.![]()
Amnesia, hij zit pas in zn vijfde week nu..quote:Dat doe ik omdat deze plant pas in zn vijfde week zit en er nu al aardige toppen aan beginnen te komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Impect het volgende:
[..]
Baass!
Waarom heb je een ruitennetwerk van touw boven de plant gemaakt?
Als je dat niet doet, gaat de plant meer hangen en loop je risisco dattie bij de toppen omknakt.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Amnesia, hij zit pas in zn vijfde week nu..
[..]
Dat doe ik omdat deze plant pas in zn vijfde week zit en er nu al aardige toppen aan beginnen te komen.
Als je dat niet doet, gaat de plant meer hangen en loop je risisco dattie bij de toppen omknakt., Vind het echt gaaf om te zien hoe zo'n project verloopt, ooit ga ik dat zelf ook doen
Je weet het niet?!![]()
Dacht ik het toch goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Amnesia, hij zit pas in zn vijfde week nu..
[..]
Dat doe ik omdat deze plant pas in zn vijfde week zit en er nu al aardige toppen aan beginnen te komen.
Als je dat niet doet, gaat de plant meer hangen en loop je risisco dattie bij de toppen omknakt.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Kan t iedereen aanraden. Ik heb nu 1 plant, maar ik ga er straks nog twee bij zetten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Impect het volgende:
[..], Vind het echt gaaf om te zien hoe zo'n project verloopt, ooit ga ik dat zelf ook doen
Met name de stroom (die ik gewoon netjes betaal), kost me ongeveer ¤35 per maand extra.
Maar wil me verder gewoon aan de regels houden en meer dan 5 stuks heb ik geen plaats voor ook.
Ik zie t meer als een hobby eigenlijk. Gaat me niet om het geld ook.![]()
Ik ga ook eens beginnen aan de eerste pijp amnesia haze van de dag
Gister gehaald, rookt weer erg lekker
Las net trouwens iets over verlaten gebouwen een pagina terug, altijd tof
Als ik tussen hier en mijn ouders reis kom ik met de trein altijd voorbij Oisterwijk, waar een leerfabriek staat die volgens mij ook al heel lang leeg staat, stiekem zou ik daar best eens binnen willen kijken
Wij hadden hier altijd een grote ouwe fabriek waar ik met mijn kameraden ging ouwehoern, slopen en dat soort bende.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Las net trouwens iets over verlaten gebouwen een pagina terug, altijd tof
Als ik tussen hier en mijn ouders reis kom ik met de trein altijd voorbij Oisterwijk, waar een leerfabriek staat die volgens mij ook al heel lang leeg staat, stiekem zou ik daar best eens binnen willen kijken
Maar nu is die weg, ouwr kraakpanden zijn baas.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ik zou best naar binnen willen, maar Oisterwijk is erg ver van mij vandaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wij hadden hier altijd een grote ouwe fabriek waar ik met mijn kameraden ging ouwehoern, slopen en dat soort bende.
Maar nu is die weg, ouwr kraakpanden zijn baas.
Dat lopen daar is al heftig, moet je nagaan wat de bouwers van die constructies hebben doorstaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Deze is ook erg gaaf
Die gast heeft echt ballen dat ie daar gaat lopen
🐱![]()
Ik krijg zowaar hoogtevrees van dat filmpje
Bij mijn vader in de buurt staat al wel een hele tijd een pand wat half afgefikt is. Zag laatst nog gave foto's gemaakt daar. Verder hebben we weinig dingen leeg die boeiend zijnYour beauty never ever scared me.![]()
Ja, echt zieke shit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat lopen daar is al heftig, moet je nagaan wat de bouwers van die constructies hebben doorstaan.
Maar, ik moet zeggen dat het er wel echt fucking mooi uitziet
Dat zijn echt de locaties waar ik in het buitenland graag langs zou willen gaan, omdat het gewoon ontzettend toffe natuur is enzodas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Er staat in Breda een huis waar ik wekelijks voorbij kom waarvan ik niet snap dat het nog overeind staatquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Bij mijn vader in de buurt staat al wel een hele tijd een pand wat half afgefikt is. Zag laatst nog gave foto's gemaakt daar. Verder hebben we weinig dingen leeg die boeiend zijn
Hier is dat huis, het staat er echt al 5 jaar zo bij ofzo
Waarom zou je dat doen? Damn ik word al niet goed als ik er naar kijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Deze is ook erg gaaf
Die gast heeft echt ballen dat ie daar gaat lopenYour beauty never ever scared me.![]()
Dat huis(achtige ding) ziet er wel een beetje zielig uit..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er staat in Breda een huis waar ik wekelijks voorbij kom waarvan ik niet snap dat het nog overeind staat
Hier is dat huis, het staat er echt al 5 jaar zo bij ofzoSowieso dat ze dat laten staan? Goed voor het straatbeeld ook.. hehe
Voor de kick denk ik?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Damn ik word al niet goed als ik er naar kijk
Las net trouwens wel dat die gast bij een andere hike om het leven is gekomen, wel jammer, want hij had best een aantal toffe filmpjes
Mja, dat gebied is sowieso raar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat huis(achtige ding) ziet er wel een beetje zielig uit..Sowieso dat ze dat laten staan? Goed voor het straatbeeld ook.. hehe
Ze zijn jaren geleden begonnen met het slopen van gebouwen in de buurt (wat je ook aan de kaart ziet, meeste gebouwen op de kaart staan er niet meer), maar inmiddels is dat gestopt ofzo, of ze hebben geen plannen ervoor.
Nu laten ze het inderdaad gewoon vervallen, erg matig
Dat vind ik altijd zo lelijk. Als je ergens aan begint maak het dan even af..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, dat gebied is sowieso raar.
Ze zijn jaren geleden begonnen met het slopen van gebouwen in de buurt (wat je ook aan de kaart ziet, meeste gebouwen op de kaart staan er niet meer), maar inmiddels is dat gestopt ofzo, of ze hebben geen plannen ervoor.
Nu laten ze het inderdaad gewoon vervallen, erg matigOk dit doe je misschien niet even maar allemaal vervallen panden/huizen is ook niet erg fleurig
Ik denk dat het grotendeels komt omdat de gemeente Breda heel veel geld in de haven heeft gepompt, waardoor er wellicht minder geld beschikbaar was voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo lelijk. Als je ergens aan begint maak het dan even af..Ok dit doe je misschien niet even maar allemaal vervallen panden/huizen is ook niet erg fleurig
En wellicht dat ze het gaan aanpakken als het huidige grote project, het station, af is ofzo.
Maar dat kan ook nog ff duren, ik kan me nog herinneren dat toen ik in 2007 voor het eerst op mezelf naar een concert ging met een vriend, dat ze toen al bezig waren, en heeft toen ook heel lang stilgelegen
Toen ik gister effe in Zwolle was, zag ik in de wijk waar ik gewoond heb
kinderen van een jaar 9 tot 11 jaar, LARPEN?!
Ik was eigenlijk zo van mij apropos dat ik vergeten was een foto te maken.
Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik was eigenlijk zo van mij apropos dat ik vergeten was een foto te maken.wat treurig
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik was eigenlijk zo van mij apropos dat ik vergeten was een foto te maken.
Dat wil ik ook nog eens zien voordat ik sterfOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Lang niet meer geweest hier trouwens. Afgelopen dagen waren best druk. Vanavond maar weer ns lekker een joint roken. Wat is jullie synoniem voor een joint eigenlijk? Bij ons is het een piet.![]()
Snaak, dikke of Jquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:37 schreef Serpenthax het volgende:
Lang niet meer geweest hier trouwens. Afgelopen dagen waren best druk. Vanavond maar weer ns lekker een joint roken. Wat is jullie synoniem voor een joint eigenlijk? Bij ons is het een piet.Je weet het niet?!![]()
Vele benamingen gehad, inmiddels is het zwainquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:37 schreef Serpenthax het volgende:
Lang niet meer geweest hier trouwens. Afgelopen dagen waren best druk. Vanavond maar weer ns lekker een joint roken. Wat is jullie synoniem voor een joint eigenlijk? Bij ons is het een piet.
Dikke zwain.![]()
Ja die kennen we ook hier. Wat we ook wel gebruiken, maar volgens mij alleen onze vriendengroep, zijn sconces, foentje en pretstaaf. Mag ik even aan jou pretstaaf lurken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:47 schreef Ginneveraaier het volgende:
[..]
Vele benamingen gehad, inmiddels is het zwain![]()
![]()
marihuana sigaretquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:37 schreef Serpenthax het volgende:
Lang niet meer geweest hier trouwens. Afgelopen dagen waren best druk. Vanavond maar weer ns lekker een joint roken. Wat is jullie synoniem voor een joint eigenlijk? Bij ons is het een piet.
gefopt ik zeg altijd wierie![]()
Kende een belg en die noemde het altijd deelsigaretquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:49 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ja die kennen we ook hier. Wat we ook wel gebruiken, maar volgens mij alleen onze vriendengroep, zijn sconces, foentje en pretstaaf. Mag ik even aan jou pretstaaf lurken?
Chopske is ok wel een goeie. Ff een chopske roken ;bDikke zwain.![]()
Oh, ik zie dat het topic al een stuk langer doorgegaan is zonder dat het hier ververst is
Dat heb ik de laatste tijd ook steeds vaker. Denk ik "pff wat is het stil hier, nog steeds geen reacties", en als ik dan wegklik staan er ineens weer 2 nieuwe pagina's bij in MyATquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, ik zie dat het topic al een stuk langer doorgegaan is zonder dat het hier ververst is
Fuck the EBU.![]()
Probleem hier is niet zozeer dat het forum niet ververst, het is meer dat mijn internet het loodje legt, ik kan niet eens de topics volledig laden
Sowieso slecht bereik dus?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Probleem hier is niet zozeer dat het forum niet ververst, het is meer dat mijn internet het loodje legt, ik kan niet eens de topics volledig laden![]()
Nee, gewoon met kabel, maar er gaat iets mis tussen de router en upc.
Kan prima verbinden met de router, maar de snelheid is te klein om ook maar iets te kunnen
Kan bijvoorbeeld ook niks quoten op het moment, het wil gewoon niet laden
mijn upc probleem is net gefixt. had vnv een max download snelheid van 200 kb/s ofzoregio eindhoven
Maar nu dus weer goeie
Dikke zwain.![]()
Hier ook regio Eindhoven, zou het hier gewoon slecht gaan met UPC?
Klantenservice is zeker al dicht nu
Fffuuuuuu, ze zijn 2 minuten dicht nu
Ah, op de storing site staat nu inderdaad dat er hier een storing is.
Hoop dat ze het snel oplossen...das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
![]()
![]()
Hadden meer mensen van, zal zo vanzelf wel weer goed komen. Anders ff modem van de stroom
Dikke zwain.![]()
Zo, modem reset heeft deze keer wel gewerkt
Denk dat het deze gewoon weer gaat worden, die zijn altijd goed. Stukjes walnoot erdoor zo![]()
Dikke zwain.![]()
Damn, m'n cam wil nog steeds niet werken.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Herstarten werkte bij mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:40 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, m'n cam wil nog steeds niet werken.
Eerst maar even updates installeren.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef Beach het volgende:
was leuk
eventueel voor herhaling vatbaar
Fuck the EBU.![]()
Lol, faggotquote:![]()
![]()
jemoerquote:
Oh, excuses.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee niet jij, die gast die die baksteen erin gooit
Ik ben te lui om em weer te openenquote:
Bovendien zou ik er goed aan doen om zo naar bed te gaan
oh jij was aosquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben te lui om em weer te openen![]()
![]()
Maar ja, hoe vaak volg ik mijn gezonde verstand nou echt
Net STALKER - Chernobyl Diaries gespeeld. Een spel waarin je rond kunt lopen in die verlaten radioactieve gebiedenWat een geweldig spel
impressie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: