ik heb ook wel afwisselend zin in verschillende smaken, zoetere of wrangerequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind met en zonder afwisselend wel/niet lekker, afhankelijk van de gelegenheid/mijn zin...
Dat zeg ik, ik vind met en zonder afwisselend wel/niet lekker, afhankelijk van de gelegenheid/mijn zin.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef B.ertha het volgende:
Probeer het dan eerst eens met zoetere varianten, bijvoorbeeld bosvruchten.
Ik had het nog tegen Etcquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik vind met en zonder afwisselend wel/niet lekker, afhankelijk van de gelegenheid/mijn zin.
De smaak van de thee doet er niet toe...
Ik ook niet, vooral de hele zoete varianten niet. Citrusvruchten (citroen, sinaasappel, mandarijn), appel of bosvruchten wel maar niet te sterk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aardbeien en meloenthee
de meeste vruchtenthee vind ik niet lekker
Hé, dat klinkt als goed nieuws!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef Lotusss het volgende:
Onderweg om mijn contract te tekenen!
Merci! 4 maart beginnen bij de nieuwe werkgever en nu twee weken vakantie!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt als goed nieuws!
Gefeliciteerd!
Had ik de eerste paar keer ook, maar als ik nu thee met suiker krijg vind ik het ontzettend smerig. Net als suiker door de yoghurt.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci! 4 maart beginnen bij de nieuwe werkgever en nu twee weken vakantie!
Doe je goed! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merci! 4 maart beginnen bij de nieuwe werkgever en nu twee weken vakantie!
Deze week thuis, vanaf zaterdag een weekje naar Engelandquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Leuke vakantieplannen?
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef Lotusss het volgende:
Onderweg om mijn contract te tekenen!
Logisch. In sterkere thee zitten ook meer bittere tannines, vandaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Kop thee nummer 2 zonder suiker. Nu was het Winter Glow. Het is lekkerder als ik de thee niet te sterk heb.
Ik was in Januari begonnen met solliciteren, en begin februari ging ik op sollicitatiegesprek. Vorige week maandag hoorde ik dat ik aangenomen wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:09 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik nu iets gemist of heb je echt heel snel iets gevondenGefeliciteerd
Ik vind persoonlijk de Marokkaanse thee van Lipton erg lekker, ook zonder suiker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Kop thee nummer 2 zonder suiker. Nu was het Winter Glow. Het is lekkerder als ik de thee niet te sterk heb.
Sluit eens een levensverzekering voor een hypotheek af, same shit...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:31 schreef B.ertha het volgende:
Winter glow is lekker
Ik moet voor mijn nieuwe opdracht een veiligheidsonderzoek ondergaan. Daarvoor wordt echt mijn doopceel gelichtIk moet doorgeven:
- Adresgegevens tot 8 jaar terug
- Adresgegevens van partner tot 8 jaar terug
- Arbeidsgegevens tot 8 jaar terug
- Inkomen van mij en partner
- Aanraking met politie/justitie van mij en partner
- Schulden van afgelopen 10 jaar van mij en partner (ook al afbetaalde)
- Hypotheken, alimentatie etc.
- Buitenlandse verblijven van >3 mnd of in specifieke landen
ELF (!) pagina's
Jij wilde toch een heleboel Britse producten? Kan je me je voorkeuren PM-en?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sluit eens een levensverzekering voor een hypotheek af, same shit...
Check!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wilde toch een heleboel Britse producten? Kan je me je voorkeuren PM-en?
Thanks! En : halfjaar contract in the pocket!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thanks! En : halfjaar contract in the pocket!
[..]
Dronk je rooibos met suikerquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Etcetera het volgende:
Heb momenteel Rooibos theezal zo eens kijken of er ook vruchtenthee ergens is hier.
Ik ken iemand die zelfs zoethoutthee met suiker dronkquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dronk je rooibos met suikerMaar dat is al zo zoet!
*gruwel* vind rooibos we lekker, maar niet te vaakk. Vruchtenthee vind ik echt heel vies, en fruit alleen turkish apple en citroen...
ik ben een thee snob :met suiker drinken vind ik dan ook een misdaad
Damnquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:31 schreef B.ertha het volgende:
Winter glow is lekker
Ik moet voor mijn nieuwe opdracht een veiligheidsonderzoek ondergaan. Daarvoor wordt echt mijn doopceel gelichtIk moet doorgeven:
- Adresgegevens tot 8 jaar terug
- Adresgegevens van partner tot 8 jaar terug
- Arbeidsgegevens tot 8 jaar terug
- Inkomen van mij en partner
- Aanraking met politie/justitie van mij en partner
- Schulden van afgelopen 10 jaar van mij en partner (ook al afbetaalde)
- Hypotheken, alimentatie etc.
- Buitenlandse verblijven van >3 mnd of in specifieke landen
ELF (!) pagina's
En voeg daar kersenthee aan toe.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aardbeien en meloenthee
de meeste vruchtenthee vind ik niet lekker
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:10 schreef Soempie het volgende:
MM, het kaartje is vandaag binnen gekomen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |