Client downloaden van battle.net. En dan een paar biertjes gaan drinken tijdens de installquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil wow vanaf 0 installeren na vele jaren. Moet ik beginnen vanaf CD 1 en dan door tot cataclyst of komt de rest met patches?
Ben een beetje aan het zoeken met alles.
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Client downloaden van battle.net. En dan een paar biertjes gaan drinken tijdens de install
Kan volgens mij niet zoveel kwaad dat er 2 accounts op staan, heb ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..Cataclysm installeren lukte al helemaal niet vanwege 1 of andere patch.
heb op battle.net nu zelfs een wow 1 en wow 2 account. Kan er 1 toch verwijderen ofzo lijkt me?
En helaas niet. Je kunt je wow 1 en 2 niet verwijderen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..Cataclysm installeren lukte al helemaal niet vanwege 1 of andere patch.
heb op battle.net nu zelfs een wow 1 en wow 2 account. Kan er 1 toch verwijderen ofzo lijkt me?
het kan idd geen kwaad. Enigste wat is is dat als je de verkeerde aanklikt je error krijgt en opnieuw moet inloggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet zoveel kwaad dat er 2 accounts op staan, heb ik ook.
Inderdaad, geweldig dat einde ook. Op Wowinsider staat een interview met Dave Kosak (Lead Quest Designer) over 5.2. Ik word er wel enthousiast van!quote:
Vrees niet, ik ben er nog niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan te geloven dat wij nog maar 5/6 MSV en 2 van HOF neer hebben, normal mode!We lopen zwaar achter!
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't welquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan te geloven dat wij nog maar 5/6 MSV en 2 van HOF neer hebben, normal mode!We lopen zwaar achter!
Hebben we daar geen gear restrictments voor nodig ofsow?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't wel.
wij staan momenteel op 4/6 MSV, 2/6 HoFen 0/4 ToES normal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't wel.
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef Chevalric het volgende:
ToES is niet heel moeilijk. Ik heb een avondje Tsulong wipes gehad, en de guild heeft zonder mij de Protectors first kill gedaan. Lei Shi heeft geloof ik wel wat moeite gekost, maar die hebben we afgelopen maandag ook in 2 tries gekilld.
Bij Protectors is de uitdaging voor de tanks om Kaolan op 't laatst goed te wisselen en te positioneren. Bij Tsulong moet je even de adds onder de knie krijgen, vooral de DPS moet daar goed opletten.
Lei Shi is eigenlijk best wel saai, net als in LFR.
We hadden ook nog een paar wipes op Sha afgelopen maandag. Daar is het ook weer belangrijk om te overleven als je naar de adds gestuurd wordt. Dat zit helemaal niet in LFR, dus dat is wel even wennen.
Waarop wipen jullie bij Elegon? Wij hebben daar nog de meeste moeite met de adds op het juiste moment killen. De DPS moet daar goed opletten dat ze niet de boss staan te nuken voor een phase transition terwijl er nog een add in leven is.
Hm, onvoldoende DPS gaat je in ToES ook opbreken bij Tsulong.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.
Jij en vele anderen. Maar haast je, de volgende raidinstance staat alweer klaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, 18.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
Heeft jullie guild een minimum leeftijd? Gister 5x gewiped op stoneguard mede dankzij die 12 jarige gastjes
ToeS is best makkelijk ja. Enige was dat protectors op elite een redelijke dpscheck is en wij nog 5 seconen over hadden voor enrage. En Sha is ook een beetje een dpscheck eigenlijk. Adds op die platforms moeten snel genoeg neer voordat de volgende omnious cackle komt etc.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef Chevalric het volgende:
ToES is niet heel moeilijk. Ik heb een avondje Tsulong wipes gehad, en de guild heeft zonder mij de Protectors first kill gedaan. Lei Shi heeft geloof ik wel wat moeite gekost, maar die hebben we afgelopen maandag ook in 2 tries gekilld.
Bij Protectors is de uitdaging voor de tanks om Kaolan op 't laatst goed te wisselen en te positioneren. Bij Tsulong moet je even de adds onder de knie krijgen, vooral de DPS moet daar goed opletten.
Lei Shi is eigenlijk best wel saai, net als in LFR.
We hadden ook nog een paar wipes op Sha afgelopen maandag. Daar is het ook weer belangrijk om te overleven als je naar de adds gestuurd wordt. Dat zit helemaal niet in LFR, dus dat is wel even wennen.
Waarop wipen jullie bij Elegon? Wij hebben daar nog de meeste moeite met de adds op het juiste moment killen. De DPS moet daar goed opletten dat ze niet de boss staan te nuken voor een phase transition terwijl er nog een add in leven is.
Laat de tanks de zwakke schakels helpen daar. Doen wij ook en dat helpt goed. En ranged die nog tijd over hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.
Mazzelquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Haha wut, wilde even kijken of battered hilt wilde droppen, na 10 mobs in pit of saron heb ik em
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bijquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb die Battered Hilt zo vaak geprobeerd, nooit gekregen. Zit er serieus aan te denken om hem maar van de AH te kopen en die achievement af te maken!
Een maand gametime is toch gewoon een x aantal dagen, niet gebaseerd op de maand?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het waar als ik morgen een maand gametime pak dat ik dan 31 dagen playtime heb ipv 28 ? Of hoe werk dat met die van ¤12.99?
Ik heb hem zojuist gekocht!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bij
Nou ben ik sowieso vaak lucky met drops, maar dat het zo makkelijk gingquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb die Battered Hilt zo vaak geprobeerd, nooit gekregen. Zit er serieus aan te denken om hem maar van de AH te kopen en die achievement af te maken!
Oh ik ken 'tquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gekocht!Ben er nu mee bezig!
Dat allemaal voor 10 puntjes!
Met m'n vorige account paar jaar terug had ik hem bij de eerste run. Paar runs later toen ik een vriend hielp bij zijn eerste run dropte hij weer, en won ik weer. Toen aan hem gegeven. Daarna tientallen keren nog gedaan maar nooit meer gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bij
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij en vele anderen. Maar haast je, de volgende raidinstance staat alweer klaarWant snel.
Mja, zo was ik ook weer begonnen na mijn terugkeer een paar maanden terug. Maar ik heb gemerkt dat ik juist de uitdaging van het raiden als belangrijkste drijfveer zag om WoW te spelen. LFR is te gemakkelijk; je hebt natuurlijk wel eens een groep waarmee je de hele tijd wipet, maar uiteindelijk kom je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef Kingleon het volgende:
Ik doe sinds MoP niet meer raiden met de guild. Wel LFR. moet zeggen dat t me goed bevalt. Alleen spelen wanneer ik zelf zin heb. En als de kids een keer niet willen slapen heb ik ook geen probleem om meteen te stoppen.
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Chevalric het volgende:
Zonet in m'n eentje ToES LFR getankt. De andere tank was er voor 't eerst en wist niet waar hij mee bezig was. Bij Tsulong 28 stacks gehaald en overleefd, bij Lei Shi 45 stacks gehaald en overleefd en bij Sha of Fear de hele tijd bij de adds gestaan
. Gelukkig was er bij Sha nog een druid in Bear form.
Helaas nog steeds geen epic shoulders gekregen, maar wel een Shin'ka 2-Hander voor m'n offspec. Enige nadeel: nu moet ik twee sha-touched gems gaan regelen.
Mja, het duurde even voordat ik snapte dat de andere tank niet mee deedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoor
Mja, in LFR moet je soms helaas improviseren, alleen snappen niet alle DPS datquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-
Had hele irritant DK tank die zijn aggro niet kon houden na taunts. Zelfs niet als ik even mijn RF uitzette. Derp
Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:
Ben mijn rogue aan het lvlen naar 90.
Het is veel kutter om een rogue te levelen dan andere classes moet ik wel zeggen...
Maar ik zit op 89 en een kwart, dus ik ben er bijna.
Dan lekker pvpen en dan in stormwind stealthen, gewoon omdat het leuk is,
Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
Tja, zoals ook bij healers/dps zullen er ook onder de tanks genoeg sukkels rondlopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.
Precies, het is niet zoals een Warrior waar je kan Victory Rushen naar de volgende mob, of een hunter waar je iets kan downhalen in een aantal seconden d.m.v Aimed/Explosive shot, of zelfs Blood DK,s die hele continenten pullen en geen problemen hebben omdat ze niet dood kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.
Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
Dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.
Mensen die zeuren om heals hebben wss zelf iets fout gedaan. Niet moven uit crap ofzo. Als je gewoon doet wat er van je verwacht wordt hoef je niet om heals te vragen want die krijg je gewoon.. als je rare streken gaan uithalen krijg je extra dmg. En dan gaan mensen huilen
Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:26 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders die de Glyph of Decoy echt de bom vindt?
Ik vind het zo'n bazen glyph.
Als je Vanish gebruikt als een rogue dan laat het een kloon van je achter voor 2 seconden, het kan niet aangeklikt worden en het kan mensen echt geweldig afleiden.
Dat is wel baas eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef dontcare het volgende:
[..]
Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staan
heb um ook, maar gebruik um eigenlijk niet. Vind het jammer dat dit soort itemeffecten weggaan als je je item weer replaced.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:26 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb nog steeds een Orb of Deception, dat blijft echt een vet item.
mja, als ik al m'n cooldowns moet gebruiken zonder een heal te krijgen, vraag ik me ook af wat de healer aan 't doen is. YMMV. Soms heb je een pruts-healer/tank/dps (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het als healer echt rete irritant als iemand om heals vraagt. Alsof ik niet zie dat ze op low health zitten.
Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
veranderd die in zijn ally-horde equivalentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
Hey, wat gebeurt er als een Pandaren een Orb of Deception gebruikt?
quote:I've used this orb twice on my Horde female pandaren monk and she has been turned into a night elf and then a human.
Edit: tried again and got the draenei form so I'm guessing for Pandaren, it randomizes what you get.
Ja, ik tank heroics gewoon in dps gear met blood spec. Gaat prima door de selfhealing en cooldowns inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
Ligt aan je realm lijkt mij. Op onze (dode) realm is het als alliance niet mogelijk om For the Alliance te doen, ally-horde ratio is ong 1-8.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
Kan je eigenlijk For the Horde doen op dit punt in MoP?
Ik heb in het verleden heel veel van die raids georganiseerd, altijd dikke lol etc.
ben saved in MCquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Syphixx het volgende:
iemand met horde char die me eens naar molten core en attunement wilt doen ? net 60 op shammy woohoo
* Syphixx kijkt eens lief met puppy eyes
sethekk halls heroicquote:
geldt je aanbod nog steeds?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Syphixx het volgende:
iemand met horde char die me eens naar molten core en attunement wilt doen ? net 60 op shammy woohoo
* Syphixx kijkt eens lief met puppy eyes
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Olment het volgende:
[..]
geldt je aanbod nog steeds?
Ben namelijk van plan een reprun te gaan doen.. nog 9 runs![]()
had gehoord dat je het nu met 8 man kan, anders even op wowhead kijken voor de zekerheid. Wel eens wat anders, toen het net uitkwam had je meer dan 40 mensen nodig doorgaansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
Kan je eigenlijk For the Horde doen op dit punt in MoP?
Ik heb in het verleden heel veel van die raids georganiseerd, altijd dikke lol etc.
Ja, je hebt als het goed is bij het aanmaken van de authenticator in het begin een restore code gekregen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Lyzio het volgende:
Na een paar maanden weer besloten om te gaan spelen, maar ik heb een probleem met inloggen. Ik heb sinds de laatste keer een andere mobiele telefoon waarop een authenticator staat. En nu kan ik dus niet meer inloggen, iemand enig idee hoe ik dat fix?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef Skillstorm het volgende:
Idd, en weet je wat helemaal geniaal is?
Die decoy bunnies die je kan maken met engineering.
Ronduit GENIAAL.
Het zijn rabbits die je dropt, het lijkt dus gewoon op een critter, het loopt rond etc, maar als iemand het aanvalt dan ontploft het.
Vaak genoeg gedaan in Wotlk, dat ik dan met mijn rogue naar Goldshire ging (horde ben ik) en dan een bunny drop ergens in Goldshire, niet te dichtbij, dat niet, anders aggroen guards het.
Een of andere lowbie komt dan meestal het konijn killen omdat lowbies dat eenmaal doen, BOOM, dood.
Gedaan. Zegt nog altijd dat de code niet klopt.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, je hebt als het goed is bij het aanmaken van de authenticator in het begin een restore code gekregen.
Je moet nu op je nieuwe telefoon de app openen en dan op settings > restore. Dan kiezen voor die onderste optie "i want to perform a restore" en daar de code invullen die je hebt gekregen toen je de authenticator aan je account koppelde.
Gedaan inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Chevalric het volgende:
Dan een support ticket aanmaken op de website. Bij inloggen kun je aangeven dat je je authenticator niet meer hebt, dan kom je vanzelf in de goede flow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |