als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Chevalric het volgende:
Zonet in m'n eentje ToES LFR getankt. De andere tank was er voor 't eerst en wist niet waar hij mee bezig was. Bij Tsulong 28 stacks gehaald en overleefd, bij Lei Shi 45 stacks gehaald en overleefd en bij Sha of Fear de hele tijd bij de adds gestaan
. Gelukkig was er bij Sha nog een druid in Bear form.
Helaas nog steeds geen epic shoulders gekregen, maar wel een Shin'ka 2-Hander voor m'n offspec. Enige nadeel: nu moet ik twee sha-touched gems gaan regelen.
Mja, het duurde even voordat ik snapte dat de andere tank niet mee deedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
als jij je stacks als tank niet reset bij Tsulong tussen de breaths door wist je zelf blijkbaar ook niet echt wat je deed want er is totaal geen reden om dat niet te doen ^^
Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als ik in LFR de enige tank ben hobbel ik rustig op mn gemakje naar die beam toe hoor
Mja, in LFR moet je soms helaas improviseren, alleen snappen niet alle DPS datquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja doe ik ook. Donderdag nog en een paar DPS "DON'T FUCKING MOVE HIM." Ja gympie, als ik dat niet doe, ga ik dood, ga jij dood. -.-
Had hele irritant DK tank die zijn aggro niet kon houden na taunts. Zelfs niet als ik even mijn RF uitzette. Derp
Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:
Ben mijn rogue aan het lvlen naar 90.
Het is veel kutter om een rogue te levelen dan andere classes moet ik wel zeggen...
Maar ik zit op 89 en een kwart, dus ik ben er bijna.
Dan lekker pvpen en dan in stormwind stealthen, gewoon omdat het leuk is,
Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
Tja, zoals ook bij healers/dps zullen er ook onder de tanks genoeg sukkels rondlopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, de meeste tanks die ik ben tegengekomen zeuren eigenlijk constant om heals hoor. Voornamelijk in heroics wel. Ik hou ze gewoon constant op 80/90% hp met m'n monk en slaag daar altijd in, maar nee, ze eisen dat ze altijd 100% hp hebben.
Precies, het is niet zoals een Warrior waar je kan Victory Rushen naar de volgende mob, of een hunter waar je iets kan downhalen in een aantal seconden d.m.v Aimed/Explosive shot, of zelfs Blood DK,s die hele continenten pullen en geen problemen hebben omdat ze niet dood kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen met mijn Rogue, maar ik vind het helemaal niets tot nu toe. Het zal zeker aan mij liggen, maar ik vind het super lastig om in leven te blijven.
Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:24 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan alleen geen ranged spelen en ben geen ster als healer, maar als je alles speelt, helpt het je in elke class. Tanks houden rekening met melee door bosses verder van goo te trekken, zeuren niet om heals enzo.
Dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb juist het tegenovergestelde. Vind melee dps en tanken niks aan en ben er ook niet goed in.
Mensen die zeuren om heals hebben wss zelf iets fout gedaan. Niet moven uit crap ofzo. Als je gewoon doet wat er van je verwacht wordt hoef je niet om heals te vragen want die krijg je gewoon.. als je rare streken gaan uithalen krijg je extra dmg. En dan gaan mensen huilen
Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:26 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders die de Glyph of Decoy echt de bom vindt?
Ik vind het zo'n bazen glyph.
Als je Vanish gebruikt als een rogue dan laat het een kloon van je achter voor 2 seconden, het kan niet aangeklikt worden en het kan mensen echt geweldig afleiden.
Dat is wel baas eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef dontcare het volgende:
[..]
Gebruik altijd Archmage Vargoth's Staff gemacro-ed met vanish op mijn rogue ^^ laat nu dus 2 'images' achter maar de archmage blijft langer staan
heb um ook, maar gebruik um eigenlijk niet. Vind het jammer dat dit soort itemeffecten weggaan als je je item weer replaced.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:26 schreef Skillstorm het volgende:
Ik heb nog steeds een Orb of Deception, dat blijft echt een vet item.
mja, als ik al m'n cooldowns moet gebruiken zonder een heal te krijgen, vraag ik me ook af wat de healer aan 't doen is. YMMV. Soms heb je een pruts-healer/tank/dps (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het als healer echt rete irritant als iemand om heals vraagt. Alsof ik niet zie dat ze op low health zitten.
Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |