Wat is dit? Is dit kleine beestje het leven niet waard nee?quote:
Dan geloof je het niet, maar het is het wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik njet.
[..]
Het lijkt net of ie bloost.
Deze man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Het is een verkenner.
Drang nach Norden.
Pinguïns nemen de wereld over!
En natuurlijke selectie heeft 'ervoor gezorgd' dat wij mensen bestaan. We zijn nu onderdeel van de natuur dus alles wat wij doen is ook natuurlijke selectie.quote:
Je leven geven voor een fucking pinguin? Dus als ik jou naast die pinguin zet en 1 van jullie moet een kogel door de kop zeg je "neem dan mijn leven maar, dat van de pinguin naast me is meer waard"?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is dit? Is dit kleine beestje het leven niet waard nee?Ik zou zo mijn leven geven voor hem. Tssk. En ik troll niet eens nu.
Wat is het leven nou. Dus ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je leven geven voor een fucking pinguin? Dus als ik jou naast die pinguin zet en 1 van jullie moet een kogel door de kop zeg je "neem dan mijn leven maar, dat van de pinguin naast me is meer waard"?
Nuecken voordat je de kogel krijgt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is het leven nou. Dus ja.
quote:
Dat weet ik niet zeker, maar een doorzetter is het wel.quote:
Eens, zouden goede heersers zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:59 schreef Pek het volgende:
Dat is evident, Pinguins zouden de wereldheersers moeten zijn, niet de mens
Vet!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn in NZ trouwens ook inheemse Pinguins, schattige beesten, heb ze van heel dichtbij gezien.
Ja he? We moeten een inzamelingsactie starten en en en.quote:
Pinguinsquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vet!
[..]
Ja he? We moeten een inzamelingsactie starten en en en.
Ik mag hopen van wel ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
Zouden ze in Nieuw-Zeeland net zo in rep en roer zijn als wij hier met Johannes Johanna de Bultrug?
Henk Elsink stond wekenlang op 1 in de Kiwiparadequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
Zouden ze in Nieuw-Zeeland net zo in rep en roer zijn als wij hier met Johannes Johanna de Bultrug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |