Neen, dat valt gewoon niet uit te leggen, het is een zeer complex verhaal met allerlei haken en ogenquote:
Ik zal wachten op de dag dat ik je levensverhaal kan horen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, dat valt gewoon niet uit te leggen, het is een zeer complex verhaal met allerlei haken en ogenals het makkelijker had gekund had ik een epos geschreven voor je.
Er was eens, lang geleden, een kutkoter genaamd Hork. Toen hij eens door zijn vader, een alpaca, naar de zee werd gebracht om te spelen bedacht hij zich dat hij iets was vergeten. Het was zijn schepje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal wachten op de dag dat ik je levensverhaal kan horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er was eens, lang geleden, een kutkoter genaamd Hork. Toen hij eens door zijn vader, een alpaca, naar de zee werd gebracht om te spelen bedacht hij zich dat hij iets was vergeten. Het was zijn schepje.
Huilend en krijsend stond kleine Hork daar op het strand, uit frustratie gooide hij zijn vader in zee welke verdronk. Dit deed Horkje goed, hij was weder blij. Horkje vond het nodig om te gaan zwemmen en tijdens het zwemmen zag hij kwallen, welke hij gaarne aait en op voedt alsof het zijn eigen kinderen zijn.
Eenmaal thuis gekomen nam hij een groot glas water met paprikapoeder terwijl hij poedelnaakt door de tuin van de buurvrouw aan het rollen was, op het glas stond een afbeelding, dit was:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er was eens, lang geleden, een kutkoter genaamd Hork. Toen hij eens door zijn vader, een alpaca, naar de zee werd gebracht om te spelen bedacht hij zich dat hij iets was vergeten. Het was zijn schepje.
Huilend en krijsend stond kleine Hork daar op het strand, uit frustratie gooide hij zijn vader in zee welke verdronk. Dit deed Horkje goed, hij was weder blij. Horkje vond het nodig om te gaan zwemmen en tijdens het zwemmen zag hij kwallen, welke hij gaarne aait en op voedt alsof het zijn eigen kinderen zijn.
Eenmaal thuis gekomen nam hij een groot glas water met paprikapoeder terwijl hij poedelnaakt door de tuin van de buurvrouw aan het rollen was, op het glas stond een afbeelding, dit was:Een traantje moeten wegpinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Potverdriedubbeltjes lh, 10/10.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2013 11:45:16 ]
Ik heb het de tandarts laten doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weg halen dan, schuurmachine er op en gaan.
[..]
Weet niet.
Vanavond het vervolg, ik denk dat ik er maar een topic aan moet wijden, emoties die boven komen allesquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een traantje moeten wegpinken. Potverdriedubbeltjes lh, 10/10.
Boh, neem dan van die miniatuurzeediertjes die je kan laten groeienquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het de tandarts laten doen.
Ik heb ook dat ik abnormaal veel speeksel vorm. Er kan zo een dolfijn in zwemmen.
Binnenkort dan maar eens naar het Dolfinarium.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, neem dan van die miniatuurzeediertjes die je kan laten groeien
nee, deel 2 alquote:
waarom drink je koffie mennnquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuw ja, net als het bakkie koffie wat ik bij me heb.
Gianniquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, deel 2 al
SV
how's life, mate?
Nicequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, het is verslavend lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom drink je koffie mennn
dan doe je lang met je koffie,quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was even naar de tandarts geweest.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dan doe je lang met je koffie,
sinds het begin heb ik er toch al 2 op
ik ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook wel zin in een bakkie pleur eigenlijk.
ik heb alleen een stropdas aanquote:
son im desapiontediquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, het is verslavend lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |