quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat hij een Potente Rukker is.
Alpacakontjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef stefanhaan het volgende:
Waar ben je eigenlijk PR van mono?
bohh, nu ben ik stiekem wel jaloers.quote:
De hele wereld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef stefanhaan het volgende:
Waar ben je eigenlijk PR van mono?
Niks stiekem, gewoon en publique!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bohh, nu ben ik stiekem wel jaloers.
Die zou ik ook gaarne betasten en stiekem strelen
In een circus jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niks stiekem, gewoon en publique!
en voor te fappen maakt het niet uit of iemand echt op nep isquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True true, hoop doet leven etc. etc.
Eerst een alpaca naar een weiland lokken dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon in een weiland, tarten met het lot enzo #YOLO
Zolang het geen photoshop is van een kerel niet neequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en voor te fappen maakt het niet uit of iemand echt op nep is
Die hebben wij hier gewoon, jeweet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eerst een alpaca naar een weiland lokken dan.
Ik hoorde het van een vriendin die ook uit west friesland komt ja, lama's enzo allesquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die hebben wij hier gewoon, jeweet.
Het is inderdaad fantastischquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoorde het van een vriendin die ook uit west friesland komt ja, lama's enzo alles
En elke dag zoete liefde bedrijven met een weilanddier.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is inderdaad fantastischgaarne zou ik een huisje kopen op zo'n weiland.
ik denk dat er een geromantiseerd idee over bestaat,quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:19 schreef stefanhaan het volgende:
elke dag zoete liefde bedrijven met een weilanddier.
Dan doe je het ook verkeerd om.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik denk dat er een geromantiseerd idee over bestaat,
en dat het helemaal niet zo fijn is als stier herman zn. kloppende knots, in je anusje stopt
Als de dolfijn het mannetje is zou je het niet overleven. True story.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb liever seks met dolfijnen dan met alpaca's
seks met dolfijnen is dol fijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als de dolfijn het mannetje is zou je het niet overleven. True story.
referentie naar die ALS reclame op stations ed. denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |